- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nezamněnitelná podobnost se hrou Postal. Pozor nemám na mysli druhý díl ale méně známý první Postal z isometrického pohledu kde také fungovalo dorážení nepřátel a uplně stejně hra začínala že vylezete ze svého domu se zbraní v ruce. Jako recese a odreagovaní dobré ale hodně brzo přestane bavit. Zábava na 5 minut.
Parádní hra na odreagování se od korektního prostředí okolo. S Plague Inc. kde je úkolem zabít celé lidstvo, další hra ke které se budu vracet pokud opět někdo v okolí bude moc korektní. Ale hlavně je to jenom hra a ne umělecké dílo.
Politická korektnost/nekorektnost je u her jenom marketingová hra. Kolik "nevinných" prostitutek a policajtů už za ty roky ubili baseballkou hráči v sérii GTA. V Postalu mohl hráč močit na všechny okolo, v Manhuntu brutálně vraždil ostatní a třeba ve stařičké hře Clue (nebo tak nějak se jmenovala) vykrádal trafiky, banky i hřbitovy a mlátil ochranku po hlavě obuškem. Důležité nakonec je jenom to, jestli je hra zábavná a dobře udělaná.
Na začátku recenze píše autor, že nechce moralizovat, a v titulku dají, že je to produkt "zkažené doby" Hatred je prostě produkt pokusu o virální marketing - když nemáme originální nápady, dáme do hry aspoň kýbl hnusu, aby to přitáhlo pozornost. Takhle se to dělá od počátku herního byznysu, často se zmiňuje třeba Custer's Revenge ze začátku 80. let, ve které Custer znásilňuje indiánku přivázanou u kůlu (a to bylo v těch kostičkách sotva rozeznat, že se jedná o lidi, natož o bělochy a indiány). A dělalo se to tak i v literatuře, filmu a hudbě, ve všech dobách. Takže žádná dnešní zkažená doba, jen běžný reklamní trik.
Titulky dělají hoši z marketingu, ne autor.
No... A co třeba takovej Postal...
Mortal Kombat X nasadil v brutalitách (a hlavně fatalitách) laťku hodně vysoko, jen máloco bude brutálnější
No náhodné civilisty jsem "omylem" upaloval už v Syndicatu