Diskuze

RECENZE: Jiní s podobnou hrou krachují, Blizzard oslovil miliony

Řadu titulů ve stylu Defense of the Ancients po krátkém období provozu zrušili. Z posledních měsíců tanou na mysl například Dawngate či Infinite Crisis.
JF

V betě jsem odehrál asi 250 her a je to prostě Blizzard takže je to celkem odladěné a líbivé. Určitě to bude mít stabilní základnu hráčů, která bude menší než LOL nebo DOTA hlavně kvůli tomu, že to nebude tak vhodné pro esport.

0 0
možnosti
JS

J82a63n 54S79k30o40ř61e35p87a

13. 6. 2015 17:22

Hraji HotS od Bety a před oficiálním uveřejněním to byla výrazně lepší hra. Dřív bych dal i 90%, teď už jen 60%. Obsahově se samozřejmě téměř nic nezměnilo, ale jde o nápor nových hráčů.

Je neuvěřitelný jaký kopyto člověk teď může dostat do Hero League. Dřív to tak nebylo, samozřejmě byli lepší a horší hráči, ale to co dnes člověk může dostat do týmu je až neuvěřitelný. Za mě rozhodně mínus za systém na skládání týmů. Očekával bych propracovanější algoritmus. Jinak hra, mapy, úkoly bezva. To se Blizzardům podařilo zkombinovat velice dobře.

0 0
možnosti
VM

Největší lamy to hrajou jako LoL nebo DOTu ... jedou si na svojí lajně a řežou... vůbec neřeší speciální podpory v jungli.

Nejhorší je, že není možnost reportu za to, že je hráč neschopný ignorant :D

0 0
možnosti
JR

J61a36r45o 81R32y40z65e52k

13. 6. 2015 14:24

Ja ako novacik v MOBA sa uzasne bavim, kazdy vecer odohram 2-3 hry uz asi 2 mesiace.

Velmi sa mi pacia napady, na ktorych su hrdinovia postaveni, odlisne vlastnosti, traity.

Mohol by byt permanentne viditelny v hre nejaky vludny relaxacny citat, vadi mi totiz ked si hraci zacnu nadavat do idiotov a pod...kua, vsak je to len hra!!

0 0
možnosti
MS

hardcore titul Heroes of Newerth 8-o

0 0
možnosti
MT

a ne snad? z tehc co jsem hral to mam poskladane takto od nejtezsi po nejvic easy smite- hon - dota - dota2 - hots - piskvorky - kulicky  a pak tam nekde v zadu LoL

4 2
možnosti
OK

Hrával jsem Dotu, hraji DOTU 2 a LoL, oboje od uzavřené bety. A pokaždé, když si chci zahrát pro radost a odreagování, tak skočím na HotS. DOTA má nesmyslně nepřátelskou komunitu plnou Rusů, Poláků a Slováků (nemám nic proti zmíněným národům, ale v sedmi z deseti případů jsou to brečínci, to samé bohužel platí i o nás a taky vcelku dost o Švédech a Finech). V LoL zase už je snad přes rok tank meta (tým, který má víc HP prostě vyhraje v drtivé většině případů). Pickuje a banuje se stále to samé alespoň tedy v team ranked a v competitive. V solo hře to není o moc lepší, pokud se chcete někam dostat na dlouhodobější úspěchy s championy, kteří jsou off meta můžete od Goldu I, II zapomenout. Vývojáři asi žijí v jakési bublince, za zdí, v každém patchi melou cosi o "champion diversity", která už ale několik měsíců v podstatě neexistuje.

V tomhle ohledu je pro mě HotS svěží vánek nad zahnívajícím mokřadem. Možná je to proto, že nemám tolik nahráno, možná si to jen idealizuji, možná až bude víc postav, možná, že jsem měl prostě jen zatím štěstí na spoluhráče možná možná možná... každopádně je to první MOBA hra, u které nemám chuť po většinu času práskat vzteky do klávesnice. Hra, která není přetaktizovaná, ale hráče nutí do týmové kooperace a taky je za ni odměňuje. Je akční a dynamická. Trochu mi v tomhle připomíná starou mapu Twisted Treeline z LoL. Je asi vcelku pravděpodobné, že v budoucnu se můj názor na HotS změní. Prozatím je takový :-)

7 1
možnosti
MP

Pokud mas tolik nahrano v ostatnich MOBA hrach, tak te HotS za chvilku prestane bavit, protoze to je porad dokola to samy a pro me neprekonatelnej problem byl, ze jakmile pokazi vas tym zacatek, tak uz se prakticky skoro neda vratit do hry, protoze souper uz pak ovlada vsechny objectivy a diky tomu jen navysuje a navysuje naskok - alespon tedy v normalnich hrach, mozna kdybych byl v teamu 5v5, tak se s ostanima dohodnes na nejake strategii. Ale zkus to v solo hrach :)

1 6
možnosti
VG

hraju od alfy, nic sem zatím nekoupil, i když bych chtěl podpořit ale zatím mě nic nezlákalo a tak se mě to nezdá moc agresivní když resistuju už víc než rok a apokojeně hraju...

2 0
možnosti
MK

Je dobrá jako odreagování a trochu akčnější MOBA alternativa. Právě proto, že je příliš zjednodušená. V poslední době HotS docela smažím, ale v rámci tohoto žánru mám však jiného favorita. Warcraft, Startcraft, Diablo série... V všechno srdcovky, ale když pominu kouzlo Blizzardu a zažitých hrdinů jako takové, přijde mi, že samotná hra NĚJAKOU zásadní jiskru postrádá. Nedokážu zatím vysvětlit, v čem to tkví.?

#Prosím ostatní čtenáře, napiště svůj názor :-) - co vás oslovilo nejvíc? V čem vidíte kouzla jednotlivých titulů? Pokud máte podobný pocit, co v HotS chybí, nebo mohlo být pojato jinak?

3 1
možnosti