Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Ukázka z Kingdom Come: Deliverance potěší Čechy

Tuzemský projekt Kingdom Come: Deliverance se vydal cestou revolty. Jako středověká hra na hrdiny totiž neobsahuje žádnou magii ani smyšlená stvoření a nová ukázka naznačuje, jak funkční takové zpracování může být.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T62o60m51á80š 52H65r39a48b22a88l 7889177328870

Mám alfu a nemůžu se dočkat bety a finální verze. Vávra se překonává a KCD bude lepší než Mafie. Ten realismus pozdního středověku vás pohltí!

+3/−1
19.6.2015 8:20

J56i32ř89í 52S92c19h21a35d 6880951291571

čekal jsem, že by to mohla být konečně hra, kde by byl profesionální dabing, místo toho budu rád, když tam budou cz titulky

+4/−1
18.6.2015 23:34

P57a24v19e88l 85P50o17n88c95a62r 1673664642967

A budou brambory ve sklepe?

0/0
18.6.2015 19:25

R78i90c63h49a82r68d 61G69e61n96š68e51r58o53v49s51k34ý 2625835324176

nebyl to ze zacatku hrad kost? :-)

0/0
18.6.2015 18:57

V80i33t12a 10K12a66b25o97u60r69e32k 4850370222418

Tu hru si jednoznačně pořídím ať bude stát cokoliv. Ty stovky her s magií, draky a obřími pavouky jsou trapný a něco uvěřitelnějšího my ve výběru her vždycky chybělo R^

+11/−1
18.6.2015 15:45

K44a35r56e46l 88C95h53a56r90v26á97t 3586457560

Vypadá hezky. Mluvili ale o nějakých 16 km2. To není nijak závratně mnoho na hru s otevřenym světem

+4/−1
18.6.2015 15:08

M20a42r13e79k 73Z70a20h39r46a81d65i93l 6544639465981

No pokud to bude dostatečně živých 16km2, tak je to dost...

+4/−1
18.6.2015 15:12

K29a71r25e37l 19C89h36a37r85v28á84t 3786547180

To je asi pravda. Pokud to nebude živý svět na způsob Skyrimu, kde sice bloumá plno postaviček a zviřátek, ale jejich vliv na události v okolí je prakticky nulový.

Jako klíčový prvek živého světa bych rád viděl nějaký reálný tok informací mezi postavama. Prostě nemám rád takový ten princip, že všichni na světě vědí o jakýchkoliv činnostech hráče, ačkoliv neexistuje žádný logický způsob, jak k nim mohly určité informace doputovat.

Bylo by hezké vidět třeba, jak se zprávy šíří po vesnických drbnách atd. :-)

+1/0
19.6.2015 9:28

M84i67r66o61s13l58a88v 81K57r47a70h33u95l19í63k 6327114984

to by mě zajímalo zda je možné šíření drbů nějak reálně naprogramovat?

Myslím to jako seriozní otázku (spíše řečnickou než na vás:) )

bylo by to totiž fakt super. Zvláště, kdyby mohlo docházet i ke klasickému přikrášlení situace... hráč se svoji družinou rozprášil bandity, které přepadl nepřipravené a půlka se jich po chvilce boje sama vzdala....

finální verze drbu na konci království... hráč byl přepaden bandou 10ti banditů, které bez potu svým bravurním šermířským umem zneškodnil a to neměl ani brnění ani pořádný meč! ;-D

a na druhém konci království by mohla vzniknout ještě úplně jiná verze drbu ;-D

hráč by mohl mát možnost drby napravit do pravdivé podoby nebo si to ještě přikrášlit, to by bylo unikátní! :-)

Jinak živý svět se mi líbil u AC Unity/watch dogs. Samosebou by tam šlo ještě hodně věcí vylepšit a přidat, ale je to nejlepší co jsem zatím viděl. (chování random NPCs a dialogy)

0/0
19.6.2015 13:14

K92a54r27e78l 85C30h29a11r52v75á52t 3866527350

Ani by to nemuselo být překrucování, i když koncept záměrného lhaní by také mohl být zajímavý. Představoval bych si to tak, že každá postava má informace o různých událostech, které získává buď

1)přímým pozorováním či přímou účastí,

2) četbou (např. plakáty Wanted) :-),

3)rozhovorem s jinou postavou.

Každý jedinec by v závislosti na svých vlastnostech a ostatních informacích  každé informaci přiřadil určitou osobní důležitost a to by ovlivňovalo, s jakými osobami se o tuto informaci podělí. Mohl by třeba rovněř v závislosti na okolnostech přiřazovat informacím stupeň důvěryhodnosti.

Takto získané informace by měli ovlivňovat chování a spolupráci postav.

Tak nějak si představuji živý svět :-). Zatím jsem ho asi v žádné hře neviděl.

0/0
19.6.2015 15:50

J59i90ř73í 79D36u87š12e42k 8502391891663

Tak to má bez jednoho kilometru skyrim :-)

+3/0
18.6.2015 17:39

H88e47ř65m40a27n 32D94u82š79e61k 6631678876793

To má být ale jen první akt, další dva by měly následovat.

+3/−1
18.6.2015 17:59

P40a83v56e45l 15P15a59u27l97i45k27a 9885520747206

Skvele, uz se tesim. Takova simulace stredoveku, bez uz skoro vsudepritomneho kouzleni, muze byt opravdova zabava. Hraji teto hre podobny M&B:Warband od Polaku a bavi me to vic nez nejaka kouzleni.R^

+18/0
18.6.2015 11:42

A90l21e76x48a95n62d39r 62V86e45j34v64a56r51a 9783391207227

Pokud vím tak Mount & Blade: Warband je od tureckého studia TaleWorlds Entertainment ne?

+5/0
18.6.2015 13:07

H47e17ř70m58a92n 93D83u61š39e30k 6671938106423

Je.

0/0
18.6.2015 17:59

H52e18ř68m70a51n 90D49u83š77e54k 6921588696803

Možná myslí With Fire And Sword? Ten je podle nějaké polské knihy myslím.

0/0
18.6.2015 18:01

O94n69d55ř66e87j 78K39o36p13e29c62k82ý 6540215117108

Ohněm a mečem od Henryka Sienkiewicze.

0/0
18.6.2015 19:22

V42i29t50a 34K31a14b43o20u67r67e31k 4970330922138

Jj Warbanda jsem pařil nesčetněkrát s mnoha módama. Skvělá hra R^

0/0
18.6.2015 15:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.