Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Ukázka z Kingdom Come: Deliverance potěší Čechy

Tuzemský projekt Kingdom Come: Deliverance se vydal cestou revolty. Jako středověká hra na hrdiny totiž neobsahuje žádnou magii ani smyšlená stvoření a nová ukázka naznačuje, jak funkční takové zpracování může být.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T55o59m32á44š 62H48r54a90b13a83l 7839277258530

Mám alfu a nemůžu se dočkat bety a finální verze. Vávra se překonává a KCD bude lepší než Mafie. Ten realismus pozdního středověku vás pohltí!

+3/−1
19.6.2015 8:20

J74i16ř93í 61S81c66h57a55d 6760771451461

čekal jsem, že by to mohla být konečně hra, kde by byl profesionální dabing, místo toho budu rád, když tam budou cz titulky

+4/−1
18.6.2015 23:34

P75a54v12e45l 65P78o96n87c92a29r 1613894942547

A budou brambory ve sklepe?

0/0
18.6.2015 19:25

R83i51c36h94a36r10d 79G37e88n30š82e10r21o78v81s86k97ý 2855935524546

nebyl to ze zacatku hrad kost? :-)

0/0
18.6.2015 18:57

V89i66t82a 90K98a11b98o76u16r52e89k 4670540292128

Tu hru si jednoznačně pořídím ať bude stát cokoliv. Ty stovky her s magií, draky a obřími pavouky jsou trapný a něco uvěřitelnějšího my ve výběru her vždycky chybělo R^

+11/−1
18.6.2015 15:45

K56a83r30e28l 28C79h74a21r78v66á81t 3416407810

Vypadá hezky. Mluvili ale o nějakých 16 km2. To není nijak závratně mnoho na hru s otevřenym světem

+4/−1
18.6.2015 15:08

M93a48r61e86k 63Z22a86h38r32a56d41i98l 6884929645891

No pokud to bude dostatečně živých 16km2, tak je to dost...

+4/−1
18.6.2015 15:12

K52a25r46e33l 77C31h75a50r79v74á33t 3846507600

To je asi pravda. Pokud to nebude živý svět na způsob Skyrimu, kde sice bloumá plno postaviček a zviřátek, ale jejich vliv na události v okolí je prakticky nulový.

Jako klíčový prvek živého světa bych rád viděl nějaký reálný tok informací mezi postavama. Prostě nemám rád takový ten princip, že všichni na světě vědí o jakýchkoliv činnostech hráče, ačkoliv neexistuje žádný logický způsob, jak k nim mohly určité informace doputovat.

Bylo by hezké vidět třeba, jak se zprávy šíří po vesnických drbnách atd. :-)

+1/0
19.6.2015 9:28

M27i16r59o24s29l87a76v 79K25r95a54h24u83l41í34k 6627884324

to by mě zajímalo zda je možné šíření drbů nějak reálně naprogramovat?

Myslím to jako seriozní otázku (spíše řečnickou než na vás:) )

bylo by to totiž fakt super. Zvláště, kdyby mohlo docházet i ke klasickému přikrášlení situace... hráč se svoji družinou rozprášil bandity, které přepadl nepřipravené a půlka se jich po chvilce boje sama vzdala....

finální verze drbu na konci království... hráč byl přepaden bandou 10ti banditů, které bez potu svým bravurním šermířským umem zneškodnil a to neměl ani brnění ani pořádný meč! ;-D

a na druhém konci království by mohla vzniknout ještě úplně jiná verze drbu ;-D

hráč by mohl mát možnost drby napravit do pravdivé podoby nebo si to ještě přikrášlit, to by bylo unikátní! :-)

Jinak živý svět se mi líbil u AC Unity/watch dogs. Samosebou by tam šlo ještě hodně věcí vylepšit a přidat, ale je to nejlepší co jsem zatím viděl. (chování random NPCs a dialogy)

0/0
19.6.2015 13:14

K95a42r42e13l 20C64h40a23r72v38á12t 3226617690

Ani by to nemuselo být překrucování, i když koncept záměrného lhaní by také mohl být zajímavý. Představoval bych si to tak, že každá postava má informace o různých událostech, které získává buď

1)přímým pozorováním či přímou účastí,

2) četbou (např. plakáty Wanted) :-),

3)rozhovorem s jinou postavou.

Každý jedinec by v závislosti na svých vlastnostech a ostatních informacích  každé informaci přiřadil určitou osobní důležitost a to by ovlivňovalo, s jakými osobami se o tuto informaci podělí. Mohl by třeba rovněř v závislosti na okolnostech přiřazovat informacím stupeň důvěryhodnosti.

Takto získané informace by měli ovlivňovat chování a spolupráci postav.

Tak nějak si představuji živý svět :-). Zatím jsem ho asi v žádné hře neviděl.

0/0
19.6.2015 15:50

J31i72ř42í 22D20u21š22e48k 8922971101613

Tak to má bez jednoho kilometru skyrim :-)

+3/0
18.6.2015 17:39

H91e53ř67m85a28n 83D42u89š80e40k 6941858926853

To má být ale jen první akt, další dva by měly následovat.

+3/−1
18.6.2015 17:59

P84a26v74e24l 20P93a33u21l11i72k29a 9215240947346

Skvele, uz se tesim. Takova simulace stredoveku, bez uz skoro vsudepritomneho kouzleni, muze byt opravdova zabava. Hraji teto hre podobny M&B:Warband od Polaku a bavi me to vic nez nejaka kouzleni.R^

+18/0
18.6.2015 11:42

A94l79e50x58a51n77d22r 39V40e47j30v81a66r82a 9383851577957

Pokud vím tak Mount & Blade: Warband je od tureckého studia TaleWorlds Entertainment ne?

+5/0
18.6.2015 13:07

H45e95ř11m54a69n 85D97u87š71e41k 6531908936873

Je.

0/0
18.6.2015 17:59

H61e49ř32m88a27n 73D62u55š46e94k 6921578376643

Možná myslí With Fire And Sword? Ten je podle nějaké polské knihy myslím.

0/0
18.6.2015 18:01

O47n63d15ř37e33j 19K69o35p47e96c90k78ý 6260965867288

Ohněm a mečem od Henryka Sienkiewicze.

0/0
18.6.2015 19:22

V51i77t97a 97K92a48b18o74u39r20e10k 4510470732888

Jj Warbanda jsem pařil nesčetněkrát s mnoha módama. Skvělá hra R^

0/0
18.6.2015 15:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.