Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Ukázka z Kingdom Come: Deliverance potěší Čechy

Tuzemský projekt Kingdom Come: Deliverance se vydal cestou revolty. Jako středověká hra na hrdiny totiž neobsahuje žádnou magii ani smyšlená stvoření a nová ukázka naznačuje, jak funkční takové zpracování může být.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T58o43m98á26š 90H93r94a88b74a59l 7319397238880

Mám alfu a nemůžu se dočkat bety a finální verze. Vávra se překonává a KCD bude lepší než Mafie. Ten realismus pozdního středověku vás pohltí!

+3/−1
19.6.2015 8:20

J70i54ř83í 18S97c15h56a25d 6340151831811

čekal jsem, že by to mohla být konečně hra, kde by byl profesionální dabing, místo toho budu rád, když tam budou cz titulky

+4/−1
18.6.2015 23:34

P39a55v30e90l 18P59o27n48c18a95r 1713884232227

A budou brambory ve sklepe?

0/0
18.6.2015 19:25

R54i50c84h20a81r18d 89G32e44n66š86e32r38o85v49s82k81ý 2765815974336

nebyl to ze zacatku hrad kost? :-)

0/0
18.6.2015 18:57

V61i46t44a 84K71a13b59o71u75r28e74k 4700880372118

Tu hru si jednoznačně pořídím ať bude stát cokoliv. Ty stovky her s magií, draky a obřími pavouky jsou trapný a něco uvěřitelnějšího my ve výběru her vždycky chybělo R^

+11/−1
18.6.2015 15:45

K75a96r42e56l 72C52h18a20r36v26á86t 3706607850

Vypadá hezky. Mluvili ale o nějakých 16 km2. To není nijak závratně mnoho na hru s otevřenym světem

+4/−1
18.6.2015 15:08

M26a19r61e24k 77Z32a20h49r92a79d88i56l 6474349405581

No pokud to bude dostatečně živých 16km2, tak je to dost...

+4/−1
18.6.2015 15:12

K85a77r38e55l 64C88h20a46r46v83á51t 3836297170

To je asi pravda. Pokud to nebude živý svět na způsob Skyrimu, kde sice bloumá plno postaviček a zviřátek, ale jejich vliv na události v okolí je prakticky nulový.

Jako klíčový prvek živého světa bych rád viděl nějaký reálný tok informací mezi postavama. Prostě nemám rád takový ten princip, že všichni na světě vědí o jakýchkoliv činnostech hráče, ačkoliv neexistuje žádný logický způsob, jak k nim mohly určité informace doputovat.

Bylo by hezké vidět třeba, jak se zprávy šíří po vesnických drbnách atd. :-)

+1/0
19.6.2015 9:28

M49i92r19o78s94l38a28v 32K64r95a51h88u28l13í10k 6187624974

to by mě zajímalo zda je možné šíření drbů nějak reálně naprogramovat?

Myslím to jako seriozní otázku (spíše řečnickou než na vás:) )

bylo by to totiž fakt super. Zvláště, kdyby mohlo docházet i ke klasickému přikrášlení situace... hráč se svoji družinou rozprášil bandity, které přepadl nepřipravené a půlka se jich po chvilce boje sama vzdala....

finální verze drbu na konci království... hráč byl přepaden bandou 10ti banditů, které bez potu svým bravurním šermířským umem zneškodnil a to neměl ani brnění ani pořádný meč! ;-D

a na druhém konci království by mohla vzniknout ještě úplně jiná verze drbu ;-D

hráč by mohl mát možnost drby napravit do pravdivé podoby nebo si to ještě přikrášlit, to by bylo unikátní! :-)

Jinak živý svět se mi líbil u AC Unity/watch dogs. Samosebou by tam šlo ještě hodně věcí vylepšit a přidat, ale je to nejlepší co jsem zatím viděl. (chování random NPCs a dialogy)

0/0
19.6.2015 13:14

K73a89r42e44l 86C41h78a76r25v52á45t 3816927900

Ani by to nemuselo být překrucování, i když koncept záměrného lhaní by také mohl být zajímavý. Představoval bych si to tak, že každá postava má informace o různých událostech, které získává buď

1)přímým pozorováním či přímou účastí,

2) četbou (např. plakáty Wanted) :-),

3)rozhovorem s jinou postavou.

Každý jedinec by v závislosti na svých vlastnostech a ostatních informacích  každé informaci přiřadil určitou osobní důležitost a to by ovlivňovalo, s jakými osobami se o tuto informaci podělí. Mohl by třeba rovněř v závislosti na okolnostech přiřazovat informacím stupeň důvěryhodnosti.

Takto získané informace by měli ovlivňovat chování a spolupráci postav.

Tak nějak si představuji živý svět :-). Zatím jsem ho asi v žádné hře neviděl.

0/0
19.6.2015 15:50

J26i38ř83í 46D66u28š30e39k 8502331781633

Tak to má bez jednoho kilometru skyrim :-)

+3/0
18.6.2015 17:39

H65e32ř54m33a14n 66D16u36š41e83k 6341558126913

To má být ale jen první akt, další dva by měly následovat.

+3/−1
18.6.2015 17:59

P50a21v91e60l 14P43a65u10l65i48k49a 9445850187746

Skvele, uz se tesim. Takova simulace stredoveku, bez uz skoro vsudepritomneho kouzleni, muze byt opravdova zabava. Hraji teto hre podobny M&B:Warband od Polaku a bavi me to vic nez nejaka kouzleni.R^

+18/0
18.6.2015 11:42

A69l32e36x18a54n57d54r 30V23e59j94v70a11r40a 9223931277467

Pokud vím tak Mount & Blade: Warband je od tureckého studia TaleWorlds Entertainment ne?

+5/0
18.6.2015 13:07

H11e78ř80m94a64n 25D14u93š42e94k 6461778566223

Je.

0/0
18.6.2015 17:59

H84e23ř81m87a63n 54D70u79š55e93k 6541598356613

Možná myslí With Fire And Sword? Ten je podle nějaké polské knihy myslím.

0/0
18.6.2015 18:01

O70n44d50ř43e54j 11K89o70p95e22c20k50ý 6930725687898

Ohněm a mečem od Henryka Sienkiewicze.

0/0
18.6.2015 19:22

V75i51t78a 49K75a55b79o85u42r56e11k 4590440362938

Jj Warbanda jsem pařil nesčetněkrát s mnoha módama. Skvělá hra R^

0/0
18.6.2015 15:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.