Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Herní trendy: svobodný zážitek, virtuální realita a konec ovládání pohybem

Právě skončená výstava E3 naznačila, jakým směrem se bude herní průmysl nadále vyvíjet. Vedle všudypřítomné virtuální reality dnes frčí především důraz na svobodný zážitek. Hit předešlých let, tedy pohybové ovládání, se naopak zcela vytratil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P16e13t67r 38M82a90c47h 5718153465971

Uspech zaklinace 3 ukazuje, ze za uspechem nestoji vstricnost (cdpr je vstricny od zacatku), ale mohutna marketingova kampan, ktera stala vic, nez naklady na vyvoj hry. To cdpr drive nedelal.

0/0
20.6.2015 12:20

H73o12n57z98a 90P33a16n97s98k66ý 3333472600460

A časem se dostanem k tomu, co bylo k vidění ve filmu Demolition Man - helmicu na palicu a hrajete si. Jste přímo ve hře, no všecko se odehrává ve vaší hlavě. Jestli vám dnešek plný lidí zírajících do mobilů a ne před sebe přijde ujetý, jak pak bude vypadat zítřek plný nehybně sedících lidí?

A dalším krokem by mohlo být připojení do Matrixu.

0/0
20.6.2015 7:58

M10i54l64a88n 66P52o10k42o86r30a 6299182514502

a nebo náhradníci ;-)

+1/0
20.6.2015 12:32

T53o18m38á30š 70S76e39k20e12r88e46š 2553487527860

Sword Art Online nebo také SAO ;)

0/0
22.6.2015 12:40

B74a82r65t17o91l82o46m81ě82j 47K93u96s 2405256371783

Pohybové ovládání by mohlo ještě zažít renesanci a to právě ve spojení s virtuální realitou. Viděl jsem nějaké video, jak chlapík hrál hru u které seděl na židli, na hlavě měl Morpheus a v každé ruce jeden move ovladač a byl z toho pohlcení hrou úplně nadšený.

I ten zatracovaný kinect by mohl najednou dostat větší smysl, protože bude daleko lepší mávat holýma rukama před televizí, když v brýlích uvidíte, že v nich něco držíte.

+2/0
20.6.2015 1:05

J81a80n 65F54r89i38d13r75i83c16h 6895518749513

Ale jo to jde různě kombinovat, ale reálně, ldii jsou líní. Nebudou běhat po pokoji nebo se nějak fyzicky extra namáhat kvůli zážitku ve hře. Většina lidí se spokjí s VR jako je oculus protože dá člověku dost vjemů i bez toho pohybu.

+2/0
20.6.2015 2:17

P21e13t57r 54M21i47k63e10š 4590671176364

mno on je hlavně velkej problém i vtom že dost velká část lidí nemá dost velkej pokoj na to aby v něm mohl bezproblémů poskakovat na všechny strany. Nehledě na to že jich dost bydlí i v panelácích a bytovkách kde je zase problém se sousedy. mno a ak samozřejmě to, že co si busem povídat tak nejsou žádný pořádný hry.

0/0
20.6.2015 9:28

P54e81t75r 78M97i93k74e19s 9638732820978

dobra shoda ;) uz se mi nekolikrat stalo, ze jsem tu od tebe cetl prispevek, u ktereho jsem si rikal, ze to jsem nikdy nenapsal, nez jsem si vsiml toho hacku ;)

+1/0
20.6.2015 15:24

P96e45t78r 88M32i84k91e93š 4170411366904

JJ :D

0/0
20.6.2015 16:18

P49e85t14r 89M25i81k30e97s 9478632830308

oculus ma jednu malou, ale velice zasadni nevyhodu. Info, ktere mozek dostava od oci neni doprovazeno dalsimi ocekvanymi vjemy, vysledkem cehoz je, ze po nekolika minutach hrani vam zacina byt pomerne blbe a tento stav trva jeste nejakou dobu po sundani bryli. Samotna VR prilba tak podle meho nebude ani zdaleka dostatecna...

+2/−1
20.6.2015 15:22

J98a15n 18F94r76i64d87r46i29c59h 6575748679733

Já oculus vlastním a musím říct, že tohle nastavá jen pouze ve hrách kde se hráč pohybuje. Tam to skutečně do minuty nastane a člověku je blbě. U her kde hráč sedí v letadle, v autě nebo vesmírný lodi tam tenhle problém odpadá úplně.

To jen tak pro info.R^

+2/0
20.6.2015 16:23

P77e74t74r 22M29i23k55e84s 9398222890848

Ja ti nevim, testujeme to ve hre s autama (trucky) a zatim snad kazdymu, kdo si to nasadil a zkusil ridit, se delalo blbe. Nejhorsi je prudka zmena rychlosti (treba plna brzda) nebo hupy na silnici...

0/0
20.6.2015 17:57

F93i81l53i84p 60K42o61r58v88a27s 8766963274510

Tohle je věc kvality zpracování a přívětivosti k VR ..o tom tu byl taky článek, že některé programy způsobují nevolnost a jiné ne, i když náplň je prakticky stejná...

0/0
20.6.2015 21:10

J52a88n 70F89r37i38d31r50i13c55h 6335348449703

Euro Truck Simulator jsem s tím vydržel hrát i 4 hodiny v kuse a nepříjemný spíš bylo, že to má člověk na hlavě. Důležitý je mít stoj co udrží 75+ FPS, jakmile to jen trochu začne klesat pod tu hodnotu, tak i když to na první pohled nevypadá tak mozek to vnímá dost negativně. A pak je důležitý naučit se dívat před sebe a když se chci podívat jinam tak hbýhu hlavou ne očima rpotože ty "čočky" co tam mají, jsou dobře udělaný jen uprostřed jinak hned člvoěk vidí rozmazaně.

0/0
21.6.2015 15:29

P74e24t74r 94M15i90k70e16s 9928442970258

;) no tak to jsi lepsi nez rada jeho vyvojaru :) ...

0/0
21.6.2015 16:36

J23a18n 84F59r96i77d94r76i69c65h 6235498849613

Tak to jsem rád, taky jsem toho musel tunu pročíst. Otázka je o kolik bude lepší ta verze pro normální lidi. Ty si nic takovýho zjišťovat nebudou a zahodí to s tím že je to naprd zařízení.

0/0
22.6.2015 10:27

P62e52t77r 96M61i35k97e89s 9838732510808

;) tak to jsi lepsi nez rada jeho vyvojaru :)

ale je pravda, ze ja to tak intenzivne nehraju, takze mozna je to jen opravdu otazka zvyku...

0/0
21.6.2015 16:38

M90a35r79t46i95n 36H90r22o24m23á65d52k57o 2540382669

Takovej Mortal Kombat to by bylo žrádlo... :-P

0/0
20.6.2015 21:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.