Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Herní trendy: svobodný zážitek, virtuální realita a konec ovládání pohybem

Právě skončená výstava E3 naznačila, jakým směrem se bude herní průmysl nadále vyvíjet. Vedle všudypřítomné virtuální reality dnes frčí především důraz na svobodný zážitek. Hit předešlých let, tedy pohybové ovládání, se naopak zcela vytratil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P63e88t74r 98M33a60c95h 5878453905201

Uspech zaklinace 3 ukazuje, ze za uspechem nestoji vstricnost (cdpr je vstricny od zacatku), ale mohutna marketingova kampan, ktera stala vic, nez naklady na vyvoj hry. To cdpr drive nedelal.

0/0
20.6.2015 12:20

H24o43n78z15a 49P29a44n87s86k88ý 3553372270870

A časem se dostanem k tomu, co bylo k vidění ve filmu Demolition Man - helmicu na palicu a hrajete si. Jste přímo ve hře, no všecko se odehrává ve vaší hlavě. Jestli vám dnešek plný lidí zírajících do mobilů a ne před sebe přijde ujetý, jak pak bude vypadat zítřek plný nehybně sedících lidí?

A dalším krokem by mohlo být připojení do Matrixu.

0/0
20.6.2015 7:58

M28i27l60a41n 50P70o29k86o81r72a 6709782894862

a nebo náhradníci ;-)

+1/0
20.6.2015 12:32

T48o74m17á94š 19S75e48k19e72r37e68š 2463577207870

Sword Art Online nebo také SAO ;)

0/0
22.6.2015 12:40

B90a75r70t57o47l91o19m35ě68j 57K18u47s 2525636871283

Pohybové ovládání by mohlo ještě zažít renesanci a to právě ve spojení s virtuální realitou. Viděl jsem nějaké video, jak chlapík hrál hru u které seděl na židli, na hlavě měl Morpheus a v každé ruce jeden move ovladač a byl z toho pohlcení hrou úplně nadšený.

I ten zatracovaný kinect by mohl najednou dostat větší smysl, protože bude daleko lepší mávat holýma rukama před televizí, když v brýlích uvidíte, že v nich něco držíte.

+2/0
20.6.2015 1:05

J11a53n 36F91r76i23d17r28i54c60h 6585798139313

Ale jo to jde různě kombinovat, ale reálně, ldii jsou líní. Nebudou běhat po pokoji nebo se nějak fyzicky extra namáhat kvůli zážitku ve hře. Většina lidí se spokjí s VR jako je oculus protože dá člověku dost vjemů i bez toho pohybu.

+2/0
20.6.2015 2:17

P62e78t52r 26M34i34k78e68š 4640271896654

mno on je hlavně velkej problém i vtom že dost velká část lidí nemá dost velkej pokoj na to aby v něm mohl bezproblémů poskakovat na všechny strany. Nehledě na to že jich dost bydlí i v panelácích a bytovkách kde je zase problém se sousedy. mno a ak samozřejmě to, že co si busem povídat tak nejsou žádný pořádný hry.

0/0
20.6.2015 9:28

P69e52t55r 86M29i17k29e10s 9758682430128

dobra shoda ;) uz se mi nekolikrat stalo, ze jsem tu od tebe cetl prispevek, u ktereho jsem si rikal, ze to jsem nikdy nenapsal, nez jsem si vsiml toho hacku ;)

+1/0
20.6.2015 15:24

P68e46t25r 21M76i44k70e56š 4560251416834

JJ :D

0/0
20.6.2015 16:18

P22e73t93r 33M10i20k86e66s 9498312360878

oculus ma jednu malou, ale velice zasadni nevyhodu. Info, ktere mozek dostava od oci neni doprovazeno dalsimi ocekvanymi vjemy, vysledkem cehoz je, ze po nekolika minutach hrani vam zacina byt pomerne blbe a tento stav trva jeste nejakou dobu po sundani bryli. Samotna VR prilba tak podle meho nebude ani zdaleka dostatecna...

+2/−1
20.6.2015 15:22

J20a34n 59F82r20i68d28r93i41c37h 6145568899183

Já oculus vlastním a musím říct, že tohle nastavá jen pouze ve hrách kde se hráč pohybuje. Tam to skutečně do minuty nastane a člověku je blbě. U her kde hráč sedí v letadle, v autě nebo vesmírný lodi tam tenhle problém odpadá úplně.

To jen tak pro info.R^

+2/0
20.6.2015 16:23

P22e17t12r 58M81i56k77e60s 9628292960418

Ja ti nevim, testujeme to ve hre s autama (trucky) a zatim snad kazdymu, kdo si to nasadil a zkusil ridit, se delalo blbe. Nejhorsi je prudka zmena rychlosti (treba plna brzda) nebo hupy na silnici...

0/0
20.6.2015 17:57

F43i35l47i16p 24K57o21r65v38a65s 8746513624240

Tohle je věc kvality zpracování a přívětivosti k VR ..o tom tu byl taky článek, že některé programy způsobují nevolnost a jiné ne, i když náplň je prakticky stejná...

0/0
20.6.2015 21:10

J87a37n 36F32r65i81d25r97i61c15h 6195708709733

Euro Truck Simulator jsem s tím vydržel hrát i 4 hodiny v kuse a nepříjemný spíš bylo, že to má člověk na hlavě. Důležitý je mít stoj co udrží 75+ FPS, jakmile to jen trochu začne klesat pod tu hodnotu, tak i když to na první pohled nevypadá tak mozek to vnímá dost negativně. A pak je důležitý naučit se dívat před sebe a když se chci podívat jinam tak hbýhu hlavou ne očima rpotože ty "čočky" co tam mají, jsou dobře udělaný jen uprostřed jinak hned člvoěk vidí rozmazaně.

0/0
21.6.2015 15:29

P67e23t92r 26M56i72k62e13s 9458302700748

;) no tak to jsi lepsi nez rada jeho vyvojaru :) ...

0/0
21.6.2015 16:36

J90a24n 65F59r92i23d30r55i34c22h 6775468309443

Tak to jsem rád, taky jsem toho musel tunu pročíst. Otázka je o kolik bude lepší ta verze pro normální lidi. Ty si nic takovýho zjišťovat nebudou a zahodí to s tím že je to naprd zařízení.

0/0
22.6.2015 10:27

P35e33t64r 75M42i55k44e27s 9488812920228

;) tak to jsi lepsi nez rada jeho vyvojaru :)

ale je pravda, ze ja to tak intenzivne nehraju, takze mozna je to jen opravdu otazka zvyku...

0/0
21.6.2015 16:38

M48a26r93t26i61n 45H17r98o31m32á84d40k58o 2840582919

Takovej Mortal Kombat to by bylo žrádlo... :-P

0/0
20.6.2015 21:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.