Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Herní trendy: svobodný zážitek, virtuální realita a konec ovládání pohybem

Právě skončená výstava E3 naznačila, jakým směrem se bude herní průmysl nadále vyvíjet. Vedle všudypřítomné virtuální reality dnes frčí především důraz na svobodný zážitek. Hit předešlých let, tedy pohybové ovládání, se naopak zcela vytratil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P93e14t47r 93M58a89c39h 5168173225571

Uspech zaklinace 3 ukazuje, ze za uspechem nestoji vstricnost (cdpr je vstricny od zacatku), ale mohutna marketingova kampan, ktera stala vic, nez naklady na vyvoj hry. To cdpr drive nedelal.

0/0
20.6.2015 12:20

H15o93n34z81a 68P65a42n10s75k18ý 3103462270160

A časem se dostanem k tomu, co bylo k vidění ve filmu Demolition Man - helmicu na palicu a hrajete si. Jste přímo ve hře, no všecko se odehrává ve vaší hlavě. Jestli vám dnešek plný lidí zírajících do mobilů a ne před sebe přijde ujetý, jak pak bude vypadat zítřek plný nehybně sedících lidí?

A dalším krokem by mohlo být připojení do Matrixu.

0/0
20.6.2015 7:58

M47i75l68a67n 52P78o31k37o87r52a 6589172234572

a nebo náhradníci ;-)

+1/0
20.6.2015 12:32

T44o34m43á78š 84S62e85k97e41r54e36š 2323907417280

Sword Art Online nebo také SAO ;)

0/0
22.6.2015 12:40

B52a27r94t47o56l40o83m91ě39j 48K54u14s 2365716951923

Pohybové ovládání by mohlo ještě zažít renesanci a to právě ve spojení s virtuální realitou. Viděl jsem nějaké video, jak chlapík hrál hru u které seděl na židli, na hlavě měl Morpheus a v každé ruce jeden move ovladač a byl z toho pohlcení hrou úplně nadšený.

I ten zatracovaný kinect by mohl najednou dostat větší smysl, protože bude daleko lepší mávat holýma rukama před televizí, když v brýlích uvidíte, že v nich něco držíte.

+2/0
20.6.2015 1:05

J26a17n 35F86r27i73d74r12i47c30h 6835888709363

Ale jo to jde různě kombinovat, ale reálně, ldii jsou líní. Nebudou běhat po pokoji nebo se nějak fyzicky extra namáhat kvůli zážitku ve hře. Většina lidí se spokjí s VR jako je oculus protože dá člověku dost vjemů i bez toho pohybu.

+2/0
20.6.2015 2:17

P96e52t98r 46M56i34k15e88š 4270201866924

mno on je hlavně velkej problém i vtom že dost velká část lidí nemá dost velkej pokoj na to aby v něm mohl bezproblémů poskakovat na všechny strany. Nehledě na to že jich dost bydlí i v panelácích a bytovkách kde je zase problém se sousedy. mno a ak samozřejmě to, že co si busem povídat tak nejsou žádný pořádný hry.

0/0
20.6.2015 9:28

P59e86t54r 24M41i92k15e82s 9398382740348

dobra shoda ;) uz se mi nekolikrat stalo, ze jsem tu od tebe cetl prispevek, u ktereho jsem si rikal, ze to jsem nikdy nenapsal, nez jsem si vsiml toho hacku ;)

+1/0
20.6.2015 15:24

P91e65t98r 30M71i53k92e62š 4170491766284

JJ :D

0/0
20.6.2015 16:18

P17e82t71r 59M46i90k11e46s 9688172860818

oculus ma jednu malou, ale velice zasadni nevyhodu. Info, ktere mozek dostava od oci neni doprovazeno dalsimi ocekvanymi vjemy, vysledkem cehoz je, ze po nekolika minutach hrani vam zacina byt pomerne blbe a tento stav trva jeste nejakou dobu po sundani bryli. Samotna VR prilba tak podle meho nebude ani zdaleka dostatecna...

+2/−1
20.6.2015 15:22

J52a59n 74F68r57i77d31r24i23c70h 6705318419493

Já oculus vlastním a musím říct, že tohle nastavá jen pouze ve hrách kde se hráč pohybuje. Tam to skutečně do minuty nastane a člověku je blbě. U her kde hráč sedí v letadle, v autě nebo vesmírný lodi tam tenhle problém odpadá úplně.

To jen tak pro info.R^

+2/0
20.6.2015 16:23

P88e95t48r 42M98i95k78e15s 9468222840318

Ja ti nevim, testujeme to ve hre s autama (trucky) a zatim snad kazdymu, kdo si to nasadil a zkusil ridit, se delalo blbe. Nejhorsi je prudka zmena rychlosti (treba plna brzda) nebo hupy na silnici...

0/0
20.6.2015 17:57

F20i78l90i82p 32K55o95r91v43a88s 8116423864480

Tohle je věc kvality zpracování a přívětivosti k VR ..o tom tu byl taky článek, že některé programy způsobují nevolnost a jiné ne, i když náplň je prakticky stejná...

0/0
20.6.2015 21:10

J91a98n 96F91r68i11d87r24i58c60h 6565718679533

Euro Truck Simulator jsem s tím vydržel hrát i 4 hodiny v kuse a nepříjemný spíš bylo, že to má člověk na hlavě. Důležitý je mít stoj co udrží 75+ FPS, jakmile to jen trochu začne klesat pod tu hodnotu, tak i když to na první pohled nevypadá tak mozek to vnímá dost negativně. A pak je důležitý naučit se dívat před sebe a když se chci podívat jinam tak hbýhu hlavou ne očima rpotože ty "čočky" co tam mají, jsou dobře udělaný jen uprostřed jinak hned člvoěk vidí rozmazaně.

0/0
21.6.2015 15:29

P81e55t80r 69M32i44k91e98s 9148442780878

;) no tak to jsi lepsi nez rada jeho vyvojaru :) ...

0/0
21.6.2015 16:36

J98a85n 52F96r62i58d41r66i19c40h 6225468259913

Tak to jsem rád, taky jsem toho musel tunu pročíst. Otázka je o kolik bude lepší ta verze pro normální lidi. Ty si nic takovýho zjišťovat nebudou a zahodí to s tím že je to naprd zařízení.

0/0
22.6.2015 10:27

P62e18t89r 76M33i71k98e34s 9338892160558

;) tak to jsi lepsi nez rada jeho vyvojaru :)

ale je pravda, ze ja to tak intenzivne nehraju, takze mozna je to jen opravdu otazka zvyku...

0/0
21.6.2015 16:38

M61a26r26t56i17n 97H87r34o32m10á25d72k17o 2590192199

Takovej Mortal Kombat to by bylo žrádlo... :-P

0/0
20.6.2015 21:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.