Diskuze

Herní trendy: svobodný zážitek, virtuální realita a konec ovládání pohybem

Právě skončená výstava E3 naznačila, jakým směrem se bude herní průmysl nadále vyvíjet. Vedle všudypřítomné virtuální reality dnes frčí především důraz na svobodný zážitek. Hit předešlých let, tedy pohybové ovládání, se naopak zcela vytratil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P54e76t64r 58M69a24c22h

20. 6. 2015 12:20

Uspech zaklinace 3 ukazuje, ze za uspechem nestoji vstricnost (cdpr je vstricny od zacatku), ale mohutna marketingova kampan, ktera stala vic, nez naklady na vyvoj hry. To cdpr drive nedelal.

0 0
možnosti

A časem se dostanem k tomu, co bylo k vidění ve filmu Demolition Man - helmicu na palicu a hrajete si. Jste přímo ve hře, no všecko se odehrává ve vaší hlavě. Jestli vám dnešek plný lidí zírajících do mobilů a ne před sebe přijde ujetý, jak pak bude vypadat zítřek plný nehybně sedících lidí?

A dalším krokem by mohlo být připojení do Matrixu.

0 0
možnosti

a nebo náhradníci ;-)

1 0
možnosti

Pohybové ovládání by mohlo ještě zažít renesanci a to právě ve spojení s virtuální realitou. Viděl jsem nějaké video, jak chlapík hrál hru u které seděl na židli, na hlavě měl Morpheus a v každé ruce jeden move ovladač a byl z toho pohlcení hrou úplně nadšený.

I ten zatracovaný kinect by mohl najednou dostat větší smysl, protože bude daleko lepší mávat holýma rukama před televizí, když v brýlích uvidíte, že v nich něco držíte.

2 0
možnosti

Ale jo to jde různě kombinovat, ale reálně, ldii jsou líní. Nebudou běhat po pokoji nebo se nějak fyzicky extra namáhat kvůli zážitku ve hře. Většina lidí se spokjí s VR jako je oculus protože dá člověku dost vjemů i bez toho pohybu.

2 0
možnosti