Diskuze

Sony, Division i Star Wars. Největší zklamání herního svátku E3 2015

Vybíráme největší zklamání z herní akce E3 2015, která proběhla v červnu v Los Angeles.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nové AC je k smíchu (už jen ta doba a místo) , Battlefront je battlefield kterej podle mě tedy nevypadá zase až tak skvěle viz například ty zbraně dle mého názoru nemají s SW nic společného, ale co mě nejvíc odpudilo byl Last Guardian  pro PS4 slyset ještě jednou volat to dítě na toho svýho mutanta jménem asi bych tu PS4 rozkopal,  (připomíná mi to stejnou averzi když sem v CoD Ghost deset minut tahal toho psa co furt kňučel) , dál je zajímavé jak všichni odsoudili tomb raider, předchozí díl byl super a minimálně to samé čekám od dalšího dílu,

0 0
možnosti

J52i45r82i 19R88u40s26n56o90k

24. 6. 2015 16:39

Musim souhlasit, ze po zhlednuti traileru na Batlefront, ze me to nadseni po prvnim traileru nejak opadlo. Asi to souvisi i s tim, jakym smerem DICE smeruje BF serii. Hardline na PC hraje uz jen par smutnych lidi, kteri za to dali nehorazne prachy a je jim lito toho nechat. Na konzolich je to pry vyrazne lepsi, nicmene tam bych videl souvislost s tim, ze nemaji zas tak moc na vyber.

Asi si to koupim, protoze prece jen je to ze sveta SW, ale desim se toho, ze to skonci jak Hardline a nebude s kym hrat. Kdyby tam dali aspon nejake off line boty.

0 0
možnosti

P77e82t46r 69S62l80o73v51á93k

24. 6. 2015 10:22

Jednoznacne najvatsia tragedia bola EA konference, ale tam asi nie je ani mozne hovorit o sklamani, od toho clovek asi ani nic necaka:)

1 0
možnosti

Pro me jednoznacne FF7 remake

..

0 0
možnosti

No pro me jednoznacne FF7 remake...

0 0
možnosti

Dostávají mě ty názory na způsob: "Oznámení této hry mě zklamalo, protože tento žánr není můj šálek čaje". To do objektivní žurnalistiky vážně nepatří.

0 0
možnosti
Foto

Názor už tak nějak z principu nemůže být objektivní...

1 0
možnosti

Je jen videt, jak je kazdy jiny, F4 mi (jen podle traileru) prijde jako OBROVSKE zklamani a to zejmena po graficke strance. Na F1 a F2 proste nedam dopustit, F2 je to jedina singleplayerovka, u ktere jsem vydrzel tolik hodin a opakovane. Kdyz prislo F3, rikal jsem si, jaka je to bomba, ale nadseni rychle opadlo a ani si nepamatuju, jestli jsem to dohral. Kdezto na konec F1 a F2 si proste pamatuju dodnes. Kdyz jsem si nedavno koupil New Vegas, abych si trochu zopakoval F3, ale uplne jinak, tak mi to vydrzelo nejakych 9 hodin a ani me nehne, abych to dohral. Proste me to nebavi. Predvcirem jsem koukal, ze je Wastelands 2 v akci na steamu, tak to asi koupim. 

Co se TES tyka, tak me treba Oblivion bavil do pulky, nez se zacalo lezt do tech portalu, to uz bylo repetitivni a prestalo me to bavit. Skyrim se mi libil fakt moc a dohral jsem ho opravdu s chuti.

1 5
možnosti

Takto, bavime se hodne o subjektivnich vecech. Beru, ze spousta lidi muze vnimat rozdil mezi F3 a FNV vymenou fialoveho filtru za oranzovy. Beru, ze spousta lidi zacinala prave s F3. Je dokonce super, kdyz nekdo prizna, ze hral oba fallouty a F3 zhmotnil jeho predstavy tak, jak si pral, aby Fallouty vypadaly.

Stejne tak beru, ze jak mohl vypadat FNV o tolik jinak, kdyz engine vyvijela a pridelila Bethesda, kterazto je i vlastnikem Obsidianu a presto pro me osobne to byl vic fallout, s pestrejsi paletou voleb, moralnich moznosti a mensich lapsu. Pro me osobne to nebylo nikdy o strileni (rozhodne ne primarne, nebot nejde podle me byt jako rambo, co vystrili v pohode pul sveta, dokonce vitam moznost projit hru s 0 nebo minimem zabitych). Vital jsem myslenku primotat se k necemu velkemu (tak jako z vodniho cipu bylo zastaveni vudce, tak jako z gecku bylo zastaveni FEV a Enklavy- u F3 hodite atomovku jen proto, ze je to rozmar nejakeho starika, kdyz to neudelate, na svet to nema zadny vliv, pokud se nepletu, hledani otce je zaroven hlavni linie, u FNV tam byl aspon dosah frakci, komu sverit vladu nad oblasti Vegas). Pro me osobne Bethesda zachranila Fallout znacku, ale zaroven zabila fallout atmosferu i moznosti, jak pribehem, tak zpracovanim. Bulletcamera, medvitkomet a rozhovory ala Mass Effect, staveni ale cities skyline, uprava obliceju a uprava bejvaku ala Sims, tower defense. Proste prilis mnoho a z F4 se stala pro me parodie sebe sama. To at se na me Todd Howard nezlobi.

1 1
možnosti

Bethesda můj favorit v PC hrách. Ačkoliv nejsou úplná špička, tak naslouchají svou hráčskou komunitu a nechovají se jako arogantní upíři jako kolegové z Blizzardu.

Troufnul bych si tvrdit, že Bethesda je teď jedna z nejlepších společností... Microsoft, EA jsou naprostý odpad. Za každou hrou co je značka microsoftu nebo EA tak je jen špatný vtip za který chtějí nehorázné prachy.

3 4
možnosti

původně jsem chtěl argumentovat a oponovat. Načež jsem dočetl celý příspěvek a zmohu se jen na: Sundejte si ty růžové brýle! Nejsme charita.

0 0
možnosti

Chtělo by to revoluci v AC.. V jedničce se člověk zasekl u některých bossů na 10 opakování, ale byla to švanda, závěrečný souboj - husina. ve dvojce nové pohyby, peníze, bránění základen, bratrstvo, vydělávání obchodů...

Trojka dala AC sníh a střílení z pušek.

Black Flag lodičky.

Unity nové pohyby a naspamování lidu pokládali za revoluční systém a simulaci davu, přičemž v celý Pažíři bylo tak 50x víc lidí než domů a věčně všichni venku, hmm..

U posledních 3 dílů mi přijde, že nějak s inovacemi ubrali plyn. Lodě v BF byly fakt povedené, ale po tom skoku mezi I a II mi to od takto velkého studia nepřijde jako převrat. Ne, chce to revoluci ve stejném duchu, jakou způsobil první AC - změnili definici stealth systému, otevřený svět zkombinovali s působivým příběhem..

0 0
možnosti

Divné, XCOM 2 se neobjevil ani v největších událostech ani v tomto článku. Přitom vysílali i gameplay a hra vypadá opravdu slibně. Stejně jako Fallout má vydání naplánováno na listopad. VR^

0 0
možnosti