- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Absence predmetu je to nejvetsi plus tehle hry. Jen diky tomu jsem to zacal hrat. Clovek se nemusi ucit, ve kterem obchode se da co koupit, kombinace predmetu a podobne kravinky. Proste si udelam build a hraju. Obrovska vyhoda oproti jinym MOBA hram, ktere jsou hard to learn, hard to master. Tohle je easy to learn, hard to master.
Ještě by nebylo od věci zmínit, že oni v betě, asi před rokem, předměty (artefakty) zavést zkoušeli, ale vůbec se to nesetkalo s kladným přijetím, tak od nich upustili.
Důvodem prý nebyla snaha odlišit se za každou cenu, Blizzard původně v prototypech hry s tímto prvkem experimentoval. Dospěl však k názoru, že v to souvislosti s jejich hrdiny nedává smysl.
Já jsem to také zkusil, můj kamarád to například hraje "24/7" a pořád mě do toho přemlouvá, ale mě tam chybí právě ty předměty. Není to špatné, například ta variace map se mi líbí, jen to není můj šálek kávy. Co se moby týče, jsem dlouhodobě závislý na SMITE.
Zatim zustavam verny Dote, k Hots se vratim tak jednou za mesic na par her. Kamarad rikal, ze chvili trva, nez to cloveka chytne. Tak uvidim:)