Diskuze

Blizzard vysvětluje, proč v Heroes of the Storm nejsou žádné předměty

Drobná změna narušila konvence žánru. Velcí hráči na poli her ve stylu Defense of the Ancients (DOTA) využívají systém, ve kterém hrdinové mohli nakupovat předměty. To však z Heroes of the Storm zmizelo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Absence predmetu je to nejvetsi plus tehle hry. Jen diky tomu jsem to zacal hrat. Clovek se nemusi ucit, ve kterem obchode se da co koupit, kombinace predmetu a podobne kravinky. Proste si udelam build a hraju. Obrovska vyhoda oproti jinym MOBA hram, ktere jsou hard to learn, hard to master. Tohle je easy to learn, hard to master.

3 0
možnosti

Ještě by nebylo od věci zmínit, že oni v betě, asi před rokem, předměty (artefakty) zavést zkoušeli, ale vůbec se to nesetkalo s kladným přijetím, tak od nich upustili.

2 0
možnosti

P70a50v55e65l 37K68a19f20k89a

26. 6. 2015 11:08

Důvodem prý nebyla snaha odlišit se za každou cenu, Blizzard původně v prototypech hry s tímto prvkem experimentoval. Dospěl však k názoru, že v to souvislosti s jejich hrdiny nedává smysl.

;-)

0 0
možnosti

Já jsem to také zkusil, můj kamarád to například hraje "24/7" a pořád mě do toho přemlouvá, ale mě tam chybí právě ty předměty. Není to špatné, například ta variace map se mi líbí, jen to není můj šálek kávy. Co se moby týče, jsem dlouhodobě závislý na SMITE. :-)

0 0
možnosti

Zatim zustavam verny Dote, k Hots se vratim tak jednou za mesic na par her. Kamarad rikal, ze chvili trva, nez to cloveka chytne. Tak uvidim:)

0 0
možnosti