Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Počítač se z Youtube naučil vytvářet obsah. Je k nerozeznání od člověka

Na vysoké škole Georgia Institute of Technology vznikla umělá inteligence, která se učí vytvářet části herní úrovně sledováním videí na serverech YouTube a Twitch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e90t39r 83S75v40o70b22o33d47a 7122961164

Hmm tak tahle zprava je uuuuplneeee prevratna ... pfffff.

Jako vazne ? pocitac co dokaze generovat urovne do nejake hry ? A to je jako prulom hodny 21. stoleti ?

Jako "zabava" do hodin programovani na skole OK ale nic prevratneho a uz vubec ne noveho pod sluncem. Jedine "zajimave" na tom je ze si to mozna zbytecne komplikovali tim ze ho to nechali naucit se z videa. Ale na kolik slo o samouceni, nakolik zasahy ucitele systemu a nakolik se projevila naprogramovana heuristika muzeme jen hadat. Pokud ale ten program nedokaze uplne stejne generovat mapy i do jinych her a nedej boze jineho druhu nez plosinovek tak je to asi takova zprava jako ze nekdo sestrojil robota ktery dokaze uplne sam zatlouct hrebik .. na predem oznacene misto ... ktere musi byt ve vysce 150-200 cm nad zemi ... a ze po tom co s nim zatloukl 2 hrebiky pro policku se zjistilo ze vlastne zadne dalsi vyuziti nema.

0/0
2.7.2015 17:26

T79o98m39á34š 22B21a84y47e39r 1314501854341

A vývojáří nebudou mít co žrát.

0/0
2.7.2015 15:17

K15a43r55e52l 58L85o93p50a76t54a 8716387221617

Aha, takze vysledkem bude, ze absolutne stupidni hry bez napadu budou nekonecne. SUPER. Sen kazdeho parana! :)

+3/0
2.7.2015 10:36

J34o71s90e33f 85N53o47v75á87k 8574716572845

Clanek nic moc. Uplne chybi fotka toho pocitace, abych mohl posoudit, zda je skutecne k neroznani od cloveka

+11/0
2.7.2015 8:20

T18o41m53á69š 87N97e50u34m37a65i80e87r 9269130648137

Zní to zajímavě, jen aby to byla opravdu inteligence a ne script vytvořený na míru Mariu. Pokud to zvládne bez úprav libovolné (dejme tomu 2D) hry, pak tu můžeme mít nový způsob generace map a level designeři budou další lidé nahrazeni počítačem

+1/0
2.7.2015 4:10

F53e66r94d10i58n60a74n48d 97S63l41a86v39í54k 1965802102109

Nejaka lidska optimalizace tam vzdy bude. Jedna vec je udelat logicle prostredi druha je aby bylo zabavne.

+2/0
2.7.2015 7:13

A84n19d32r84e82j 40B70r36a95b15e19c 4442691507814

Pokud jsem to spravne pochopil, neni to vytvarene na miru Mariovi. Jen to byla dostatecne jednoducha hra na to, aby to na nem otestovali. Teoreticky by to mohlo fungovat na vsechny 2D hopsacky.

0/0
2.7.2015 13:29

T71o44m90á76š 57N35e57u65m15a71i33e65r 9639940828687

Tak to chápu taky, ale je to jen prohlášení autorů. Mezi virtuální inteligencí a umělou inteligencí je podstatný rozdíl v tom, že virtuální je (byť i neúmyslně) ohnutá k určitému cíli. Abych o tom prohlásil, že je to UI, pak by to mělo zvládnout cokoli, co se tomu podstrčí. A teprve potom by se dostavil "wow" efekt a sedl bych na zadek :)

0/0
2.7.2015 22:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.