Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Počítač se z Youtube naučil vytvářet obsah. Je k nerozeznání od člověka

Na vysoké škole Georgia Institute of Technology vznikla umělá inteligence, která se učí vytvářet části herní úrovně sledováním videí na serverech YouTube a Twitch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P42e15t75r 49S48v10o42b34o43d30a 7542671534

Hmm tak tahle zprava je uuuuplneeee prevratna ... pfffff.

Jako vazne ? pocitac co dokaze generovat urovne do nejake hry ? A to je jako prulom hodny 21. stoleti ?

Jako "zabava" do hodin programovani na skole OK ale nic prevratneho a uz vubec ne noveho pod sluncem. Jedine "zajimave" na tom je ze si to mozna zbytecne komplikovali tim ze ho to nechali naucit se z videa. Ale na kolik slo o samouceni, nakolik zasahy ucitele systemu a nakolik se projevila naprogramovana heuristika muzeme jen hadat. Pokud ale ten program nedokaze uplne stejne generovat mapy i do jinych her a nedej boze jineho druhu nez plosinovek tak je to asi takova zprava jako ze nekdo sestrojil robota ktery dokaze uplne sam zatlouct hrebik .. na predem oznacene misto ... ktere musi byt ve vysce 150-200 cm nad zemi ... a ze po tom co s nim zatloukl 2 hrebiky pro policku se zjistilo ze vlastne zadne dalsi vyuziti nema.

0/0
2.7.2015 17:26

T14o79m69á89š 29B66a95y58e92r 1254591494281

A vývojáří nebudou mít co žrát.

0/0
2.7.2015 15:17

K43a42r88e73l 58L32o16p55a45t92a 8476517401677

Aha, takze vysledkem bude, ze absolutne stupidni hry bez napadu budou nekonecne. SUPER. Sen kazdeho parana! :)

+3/0
2.7.2015 10:36

J63o35s26e89f 24N68o75v48á74k 8114596472665

Clanek nic moc. Uplne chybi fotka toho pocitace, abych mohl posoudit, zda je skutecne k neroznani od cloveka

+11/0
2.7.2015 8:20

T42o20m19á98š 29N13e54u62m90a92i74e66r 9289510628887

Zní to zajímavě, jen aby to byla opravdu inteligence a ne script vytvořený na míru Mariu. Pokud to zvládne bez úprav libovolné (dejme tomu 2D) hry, pak tu můžeme mít nový způsob generace map a level designeři budou další lidé nahrazeni počítačem

+1/0
2.7.2015 4:10

F21e92r50d53i64n46a20n36d 82S48l39a29v23í38k 1435212662399

Nejaka lidska optimalizace tam vzdy bude. Jedna vec je udelat logicle prostredi druha je aby bylo zabavne.

+2/0
2.7.2015 7:13

A87n26d51r83e61j 29B74r22a80b60e52c 4132421927104

Pokud jsem to spravne pochopil, neni to vytvarene na miru Mariovi. Jen to byla dostatecne jednoducha hra na to, aby to na nem otestovali. Teoreticky by to mohlo fungovat na vsechny 2D hopsacky.

0/0
2.7.2015 13:29

T45o80m45á19š 32N30e53u79m68a40i85e13r 9779390728107

Tak to chápu taky, ale je to jen prohlášení autorů. Mezi virtuální inteligencí a umělou inteligencí je podstatný rozdíl v tom, že virtuální je (byť i neúmyslně) ohnutá k určitému cíli. Abych o tom prohlásil, že je to UI, pak by to mělo zvládnout cokoli, co se tomu podstrčí. A teprve potom by se dostavil "wow" efekt a sedl bych na zadek :)

0/0
2.7.2015 22:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.