Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Počítač se z Youtube naučil vytvářet obsah. Je k nerozeznání od člověka

Na vysoké škole Georgia Institute of Technology vznikla umělá inteligence, která se učí vytvářet části herní úrovně sledováním videí na serverech YouTube a Twitch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P30e82t87r 31S32v63o34b55o18d28a 7572471444

Hmm tak tahle zprava je uuuuplneeee prevratna ... pfffff.

Jako vazne ? pocitac co dokaze generovat urovne do nejake hry ? A to je jako prulom hodny 21. stoleti ?

Jako "zabava" do hodin programovani na skole OK ale nic prevratneho a uz vubec ne noveho pod sluncem. Jedine "zajimave" na tom je ze si to mozna zbytecne komplikovali tim ze ho to nechali naucit se z videa. Ale na kolik slo o samouceni, nakolik zasahy ucitele systemu a nakolik se projevila naprogramovana heuristika muzeme jen hadat. Pokud ale ten program nedokaze uplne stejne generovat mapy i do jinych her a nedej boze jineho druhu nez plosinovek tak je to asi takova zprava jako ze nekdo sestrojil robota ktery dokaze uplne sam zatlouct hrebik .. na predem oznacene misto ... ktere musi byt ve vysce 150-200 cm nad zemi ... a ze po tom co s nim zatloukl 2 hrebiky pro policku se zjistilo ze vlastne zadne dalsi vyuziti nema.

0/0
2.7.2015 17:26

T46o84m52á29š 81B56a83y21e30r 1284401684471

A vývojáří nebudou mít co žrát.

0/0
2.7.2015 15:17

K51a27r85e79l 87L12o54p20a55t42a 8686697481317

Aha, takze vysledkem bude, ze absolutne stupidni hry bez napadu budou nekonecne. SUPER. Sen kazdeho parana! :)

+3/0
2.7.2015 10:36

J42o88s43e21f 17N96o22v29á37k 8954186322465

Clanek nic moc. Uplne chybi fotka toho pocitace, abych mohl posoudit, zda je skutecne k neroznani od cloveka

+11/0
2.7.2015 8:20

T93o64m45á55š 28N78e87u83m17a53i12e55r 9459880508467

Zní to zajímavě, jen aby to byla opravdu inteligence a ne script vytvořený na míru Mariu. Pokud to zvládne bez úprav libovolné (dejme tomu 2D) hry, pak tu můžeme mít nový způsob generace map a level designeři budou další lidé nahrazeni počítačem

+1/0
2.7.2015 4:10

F45e10r14d86i60n66a71n90d 53S17l71a61v47í13k 1185182522539

Nejaka lidska optimalizace tam vzdy bude. Jedna vec je udelat logicle prostredi druha je aby bylo zabavne.

+2/0
2.7.2015 7:13

A65n55d42r11e50j 49B39r21a54b14e35c 4662151507764

Pokud jsem to spravne pochopil, neni to vytvarene na miru Mariovi. Jen to byla dostatecne jednoducha hra na to, aby to na nem otestovali. Teoreticky by to mohlo fungovat na vsechny 2D hopsacky.

0/0
2.7.2015 13:29

T40o85m59á71š 31N42e16u14m78a83i37e34r 9799220558167

Tak to chápu taky, ale je to jen prohlášení autorů. Mezi virtuální inteligencí a umělou inteligencí je podstatný rozdíl v tom, že virtuální je (byť i neúmyslně) ohnutá k určitému cíli. Abych o tom prohlásil, že je to UI, pak by to mělo zvládnout cokoli, co se tomu podstrčí. A teprve potom by se dostavil "wow" efekt a sedl bych na zadek :)

0/0
2.7.2015 22:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.