Diskuze

Vývojář poodhaluje zákulisí tvorby: vznik her je nákladný chaos

Tvorba her je jeden velký zmatek. Tak by se podle vývojáře vystupujícího pod přezdívkou Fullarr dal celý proces shrnout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Změníte maličkost na postavě. A najednou vám nesedí animace zbroje, zbraní, u zdi šmrdlá rukou do stěny nebo tak něco.

0 0
možnosti
JS

J14a65n 25S96o21u62k88u16p

13. 7. 2015 9:29

"Mezi tvůrci prý koluje pořekadlo, že prvních devadesát procent kódu zabere devadesát procent času a zbylých deset procent zabere dalších devadesát procent času." 

Eh... Ale, vlastně to docela sedí, hry vycházejí často na 180ti procentech vytyčeného času. ;-D

4 0
možnosti
JS

J31a15n 62S24o13u38k15u73p

13. 7. 2015 10:43

Ok, opraveno. Nicméně to není pořekadlo, je to vývojová realita, to je společné asi pro většinu vývojových projektů.

1 0
možnosti