Diskuze
Sedm nejhloupějších zlozvyků hráčů počítačových her
Děkujeme za pochopení.
V15o39j44t90e30c37h 22B62a44r40t74a42k
Jako Položka "jedině za bělocha mi příjde nepochopitelná. Jasně že za bělocha zeptejte se afroameričana nebo asiata jestli když si tvoří postavu volí barvu zásadně bílou? Je to přirozené každý člověk když má možnost vytvořit si postavu je to odrazem jeho osoby (jeho samého nebo čím by chtěl být) Takže taková kritika hráčů co by zlozvyk je povážlivá
M51a25r97t88i25n 21M37a44i48k28s34n22a62r
Nebo obrazem jejich fantasie. :)
M33a91r39t13i27n 18J85i17r21o88u15s84e68k
Ta grafika. Fakt není příliš podstatná u her, které se dají nazvat opravdu zábavnými. Jen mě tak napadají hry, co jsem za poslední rok hrál - Warcraft, Magic Carpet 1, Dungeon Keeper, Dungeon Keeper 2, Lands of Lore, Dune 2. Magic Carpet považuji za absolutní bombu co se týká zábavnosti, bohužel trpí nestabilitou.
-
M44a32r90t35i31n 52S53t61a80n19k76o
Z mého pohledu má autor ve většině bodů pravdu. Když jsi vzpomenu, kolik Score a Levelů jsem koupil kvůli hrám, které jsem pak nikdy ani nenainstaloval?
Dohrávání dlouhých her - přesně tak. Nejdřív je období šíleného pohroužení se do hry a pak přijde něco jiného a člověk si pořád říká, že se vrátí a už se nevrátí nikdy. Takhle dopadl třeba (u mne) slavný Skyrim a zdaleka ne jenom on.
Tutorialy nevypínám, protože mi u her - tedy začátku nové hry nejvíc vadí to, že se musím učit nové ovládání a jsem rád, když mi u toho hra radí.
Obtížnost mi nudná nepřijde, ale většinou nemám odvahu na vyšší, než normal:)
Barva kůže myslím takový problém není, zajímavé je, kolik chlapů si spíš bere holčičí postavy|.)
U grafiky nepotřebuji nejvyšší detaily, ale důležitá je plynulost.
F14r70a43n86t15i31s38e41k 30B88e70d15n37a57r
Byť má článek místy pravdu, většinou je to docela slátanina, protože odmítá nahlížet na téma z víc úhlů pohledu. Když to vezmu po (pro mě) sporných bodech :
1.Levný nákup - naopak, přišel jsem takhle na řadu her, o kterých bych jinak neměl tušení a s chutí jsem si je zahrál. Ano, zrovna tak je celá řada her, co byla součástí balíků a nehrál jsem je, ale autor zapoměl dodat, že balíky jsou často příspěvkem na charitu či jiné účely a tak to také beru.
2.Nedohrávání dlouhých her - ono tam v mém případě hraje zásadní vliv spíš to, že hry jako například zmíněný Skyrim vypadají obsahově bohatě, ale nakonec člověk zjistí, že je to jen pozlátko a pod ním se skrývá klišé a stereotyp. Není to rozsáhlý svět a rozvětvený příběh, co začne nudit (naopak), ale dvěstědevadesátýosmý quest typu "jdi, zabij" který se odehrává ve třísté stejné pevnosti, nebo jeskyni, které jsou jak podle šablony. O zoufale "blbec friendly" trendu, který dnes převládá, ani nemluvě.
3. Tutorialy - vesměs nemám námitek
4.Obtížnost - ano, obtížnost je nudná. Kdyby vyšší obtížnost kladla nároky na důmysl, ale ono to tak často nefunguje. Ve spoustě her vyšší obtížnost neznamená nic víc, než podvádějící AI, nepřátelé mají víc HP a dávají větší rány. Člověk místo aby si užíval výzvy, tak prožívá frustraci a hra se zvrhne v save/load - pořád dokola - akci. To na zábavě moc nepřidá.
5.Barva kůže - je-li tam možnost, často si s tvrobou postavy a vizáží opravdu vyhraji. Šlo-li to, zakládal jsem postavy různých ras, barev pokožky i pohlaví.
6. Ne, na grafice opravdu (až tak) nezáleží. Úplně nepravdivá je věta o tom, jací jsme lháři když tohle tvrdíme a při tom kupujeme nový HW. Člověk si chce zahrát nové tituly a nové tituly obvykle vyžadují výkonnější HW, to je věc vývojářů.
A ano, pokud výborná hra výborně vypadá, je to paráda. Ale když je grafika to jediné co na hře za něco stojí, tak mi to prostě nestačí. Ostatně nedávno jsem rozehrál po letech Arcanum a stále se u něj mimořádně dobře bavím.
J33a69n 44K13o19c82i39á52n
Něco bych řekl k tomu bodu s obtížností. On je rozdíl mezi tím co si tím představujete. "dobrá" obtížnost je ta, kdy se prsotě počítačem řízený protivník chová chytře. Upravuje strategii situaci atd... "špatná" obtížnost je ta, kdy počíta podvádí (strategie - cheatuje suroviny/peníze, RPG - zasáhne i když má šanci zásahu třeba 0,5%), Vyšší obtížnost by Vás správně měla donutit změnit strategii, vymyslet něco nového, nikoliv save/load závody. Problém je v tom, že v mnoha nových hrách si vyšší obtížnost vyrábí právě tou špatnou cestou.
M22a56r91t12i69n 18K37ř36í24ž24e35k
Ještě bych k tomu doplnil tragédii v podobě levelujícího okolí.
M41a82r31t79i84n 82B57e84n95e97š
Já si posledních několik let ve všech hrách hned od začátku dávám nejvyšší obtížnost a zjistil jsem, že hra mi pak připadá "normal"
J38a94n 43C11h61o18b50o51t
Vždyť ten článek o žádných zlozvycích není, je to snůška blábolů.
J20a58r86d93a 12N61o29v14á93k
Článek se mi líbil, něco je trefné, něco polemika a něco představa autora, který je samozřejmě noob.
Nebýt noob neznamená hrát jak profík a žít před počítačem, ale umět si užít hru, vytvořit zábavu a tohle drtivá většina lidí nedokáže. Prostě rychle něco zahrát u nich vítězí nad tím se hru naučit a pak si zahrát. Rozdíl v prožitku je obrovský.
J12a88r58d29a 61N97o43v54á63k
Jen špatná hra lze dohrát.
Skyrim, hlavní linii jsem dal, a jel jsem další příběhy, ale i tak jsem ne vše dohrál. Dohrát vše znamená, že hra není rozmanitá a není v ní volnost.
LOTR BFME 2 - Dohrát lze, ne však online. Online je každá bitva atp. originál. Pokaždý s jiným vývojem a jiným příběhem. Jako třeba zde:
T26o23m89á50š 60G67a84j38d44o89š
"Jedině za bělocha!"
Má autor tohto skvostu nejak podložených jeho 5 sekúnd výberu bielej pokožky u Afrických študentov Karlovej Univerzity, alebo mu to prezradil zástupca Turkov, či importovaných moslimov alebo dokonca overené u ázijských spoluobčanov na tržnici?
Alebo že by Rey Koranteng prezradil, že bez zaváhania vyberá zásadne bielu?
M24a82r95t36i76n 33K62ř52í90ž30e52k
Myslím, že tím autor chtěl poukázat právě na fakt, že si každý vybere "tu svou barvu" a nenapadlo ho, že ten článek by mohl číst i někdo, kdo není běloch. Tím se ho nechci zastávat, protože tenhle článek je opravdu tragédie...
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Po dohrání hry by mělo být možné dát spropitné, navrhuje exšéf Blizzardu
Bývalý šéf slavného studia Blizzard sdílel na sociální síti X myšlenku, že by příběhové hry měly po...
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Druhá sezona Falloutu potvrzena, seriál masivně zvýšil zájem o hry
Seriál Fallout od Amazonu, který vznikl na motivy známé herní postapokalyptické série, se dočká...
Pátá sezona seriálového Zaklínače bude tou poslední, slíbil Netflix
Kvalitou upadající seriál Zaklínač od Netflixu dostane už jen dvě další sezony. Filmaři přislíbili,...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
Prodej, Rodinné domy, 259 m2 - Hradešice
Hradešice, okres Klatovy
3 490 000 Kč