- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nápad dobrý, ale kdyby to bylo ukončení "kola" hry tak by to bylo lepší. Koncept hry na jedno použití zní jako ultra kravina :-).
Tohle mi třeba chybí u MMOs. Třeba ve WoWku by mohl být nějaký cyklus kdy dojde k nějakému závěru boje mezi hordou a aliancí. Mít možnost skutečně dobít města atd. Motivovalo by to hráče k větší soudržnosti (celé aliance/hordy) Když jedna frakce dobije všechna 4 města + kontrola několika provincií tak by zvítězila. Pak by z toho mohla třeba týden(nebo třeba jen 2 dny...) nějak těžit a byl by reset pozic. Aukce atd by byly stále dostupné v neutrálních městech. Ale tento mod by musel být asi jen pro PVP servry. PVEčkáři by strašně trpěli, kdyby nemohli dělat v klidu questy ve vlastních lokacích.
Určitě by to šlo ještě nějak odladit. Ale přenesení boje na BGčka mi ve wowku strašně vadí. Je to příliš "arénová" hra a ty bitky o skutečné území tam podle mě strašně chybí. Přitom tam ten koncept je. Silithus... plaguelands... atd. Jen to chce nahodit nějaké zajímavé bonusy z kontroly lokací. Hráči potřebují mít motivaci aby chodili lokace zabírat. Takže kdyby každá lokace dávala bonus hráčům ať jsou kdekoli a bonus by byl zajímavý, tak by se tma odehrávalo solidní PVP imho.
Castle siege, Lineage 2, nějakých 12 let zpátky. Taky open pvp a dungeon bossové, který vyžadujou spolupráci 100+ lidí. A to je pořád open pvp... Mnohem lepší zábava, než WoW, a to jsem začínal jako absolutní pacifista
Takže si to koupíte, 10x vás něco zabije a už to nepůjde spustit? Nebo jak to mám chápat?
no spis tam budou nejake (deseti)tisice zivotu pro vsechny dohromady a az je hraci kolektivne vycerpaji, hra skonci.
mě osobně by stačilo 10 pořádných her ročně bez bugů s experimentama na mě nechoďte :D