Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf Star Citizen říká: nebojte se, že máme přehnané ambice

S rostoucím množstvím slibů a odklady jednotlivých částí hry se z komunity začínají ozývat obavy o výslednou podobu hry Star Citizen. Šéf vývoje Chris Roberts se v souvislosti s tím rozepsal na oficiálním blogu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L82e32o15š 68V97e36r32n57e62r 4624700586213

Když to bude stát za to, tak proč ne. Makejte hoši - za ty prachy!

0/0
22.7.2015 21:23

P12a30v71e75l 18K36u26r91a14l 8414673402739

co je nejhorší je to že lidi naprosto nechápou že sice obvykle od oznámení k vydání je rok, maximálně 2... 

ale obvykle ještě 3 roky předtím běží vývoj...

Dragon Age Inquisition bylo ve vývoji 3 roky před oznámením... a rok po něm. Chris má podle mne ještě DOST času na cokoliv. I to co sliboval před rokem a půl by vyžadovalo současnou délku vývoje.

+1/0
22.7.2015 22:19

L95u90k19á90š 75H50e79j38z78l41a13r 4251473307251

GTA V bylo ve vyvoji or roku 2008, PC verze vysla 2015... 7 let... a stalo to za to? urcite!!!

0/0
23.7.2015 12:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.