Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Byli symbolem zla, teď si zachraňují pověst

Herní vydavatelství Electronic Arts dva roky po sobě získalo cenu nejhorší společnosti ve Spojených státech. Mezi příznivci počítačových her často bylo vnímáno jako černá ovce, za posledních čtyřiadvacet měsíců však ušlo notný kus cesty směrem k nápravě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I57v53o 29P95á97t36e89k 2652103284640

Nevim, u me EA skoncilo po tom jak zku.... Mass Effect 3... a kdyz jsem se doslechl ze chystaji DALSI mass effect (no, ono to bude mit s ME asi tolik spolecneho jako jogurt Danone s cerstvou smetanou) tak uz se mi z nich udelalo fakt zle.. "trilogii" zarizli, udelali z toho sht, posledni dil neodrazel absolutne nijak rozhodnuti v predchozich dvou dilech a ten konec... ? to vymyslel asi simpanz.

0/0
10.8.2015 9:32

O30l96g41a 68S90v91o16b60o50d81o11v16á 1964867377

Já vím, že je to zažitej pojem, ale vážně se hodí mluvit o "mikrotransakcích"? Ony to ve skutečnosti žádný mikrotransakce nejsou. Aby člověk získal nějakou reálnou výhodu, musí zaplatit řádově stokoruny. Chápu, že ekonomická krize odezněla, ale pořád nepovažuju platby ve stokorunách za mikroplatby.

+4/0
2.8.2015 8:30

O72n81d52ř28e29j 68M98a22r86e59k 2322267672555

musím se smát, jak tu někteří užásáci lezou EA do pr....;-D

+1/0
2.8.2015 1:26

M53a10r50c16e67l 15H25r86o61c21h 9729629392

EA mám moc rád... Asi jako Ubisoft. ;-D

+3/0
31.7.2015 16:53

R58u72d17o70l28f 89K10l48u62s92a28l 8747464119371

No, s DA:I si trošku napravili reputaci, ale prostě pro mě (= konzervativního hráče) je EA firma, která vše dělá na jedno brdo, aby "to bylo hratelné pro masy" (rozuměj nezajímavé) apod. Sice mají dobré nápady, nicméně provedení je prostě nudné. Vidíme to na ME2/3, vidíme to na DA2, vidíme to i jinde. Ale přesto EA fandím -- prostě pro vývoj dobrých a kvalitních titulů je prostě potřeba hrozně prachů a EA je prostě mají. Teď je jen správně investovat -- a věřím, že se časem vše v dobré obrátí ;)

+2/0
31.7.2015 3:01

J42a56n13a 42L82a44n81z35o56v15á 6564803686677

Jednak - neobliba Originu plyne zejména z toho, že určitou dobu šmíroval uživatele a posílal jejich soukromé údaje EA.

A druhak - odsun DAI byl IMHO způsoben spíš tím, že nemohli zprovoznit Dragon Age Keep, která byla i dost notnou dobu po vydaní DAI  v betaverzi a měla dost much. Na mě osobně DAI působí ještě uspěchaněji než tolik nenáviděná dvojka. A politika DLC a ždímání multiplayeru se od dob ME3 nijak nezměnila.

0/0
30.7.2015 19:56

V65á64c65l17a95v 45M81a37š85a25t 2541493659536

Co teprv Ubisoft ...

Na EA si nemůžu moc stěžovat. Ano, mohlo by to být lepší, ale není to tak zlé. I když jak vidím jak se hráči na steamu rozplývají nad indie hnusy, tak tady o logice nemůže být moc řeč.

Dodnes jsem nepochopil kritiku Dragon Age 2 ...mně to přijde jako jedna z nej her, ale jednička je prostě jednička. Trojkou to zachránili - ta je podle mě opravdu nej ze série.

První díly neřekonala spousta titulů - mafie, pro někoho mass effect, zaklínač.

+1/−1
30.7.2015 15:40

A61n86d22r48e39j 78B85r33a78b26e59c 4952751377344

Jo jo, Ubisoft v poslednich dvou letech vcelku zdatne prevzal zezlo.

+4/0
30.7.2015 15:58

M44i70r83o52s66l92a35v 62K20r79a92h41u95l73í74k 6557674884

Bohuzel uznavam. Unity jim zle vubec nemam, ale co zkousi se syndicate mi hlava absolutne nebere. Zaujal me od nich jen ten ghost recon a cekam na watch dogs 2. 

Ale EA? Ne dekuji, zkusenost s BF4 a odezvou ve stylu jo koupil jste si shit tak se nepo.... A kupte si hardline to bude lepsi je k smichu...

Ubisoft dal alespon plnohodnotne DLC zdarma. To povazuji za prijatelnou omluvu.

Uz kupuji hry jen na gogu a humble bundle obcas. Doufam ze se gog nezkazi.

+2/0
30.7.2015 17:21

J41i69r13i 53R68u68s30n37o85k 4775412377793

No ja nevim. Hardlin sice ladili dlouho, ale nejak si u toho nevsimli, ze to lidi nezajima. Dnes na PC hraje Hardline asi desetina hracu, kteri hraji BF4.

+1/0
30.7.2015 14:13
Foto

J85i85r61k57a 89K20ř78a80p10á93č93e86k 1858286985914

Hardline je takovej nemastnej, neslanej. Battlefield jsou prostě tanky, stíhačky, vrtulníky, děla, raketomety a další. To si raději na zloděje zahraju v GTA V Online nějakej ten heist. Ale oceňuju snahu přijít s něčim jiným, ale přijít zrovna s policajtama a zlodějema? Jako kampaň možná OK, ale jako MP u BF? To nebylo dobrý. Dice by mohlo po skončení prací na Mirrors Edge završit sérii a udělat Battlefield Bad Company 3 :-)

0/0
30.7.2015 15:07

A91l81e52x83a49n17d48r 91C73h66y40t82i97l 2724962755411

Narozdil od betatestu BF4 jsem si Hardline docela uzil a hodne jsem se rozhodoval, jestli do toh pujdu. Nakonec jsem nesel a to kvuli modelu dokupovani dalsich datadisku, stejne jako to zacalo u BF3, kde jsem ostatne skoncil se zakladem+ 1 datadiskem. Ke koupeni dalsich jsem se z principu rozhodl nepristoupit.

0/0
30.7.2015 15:55

M47a64r61t20i86n 22N96á77p78r62a87v12n58í74k 1802434185861

EA drží nad vodou jen zákazníci a to jsou hráči, to by si měl každý uvědomit. Pro mě je to mrtvá firma mnoho let, taky na tom léta usilovně pracovali a není to určitě jen můj názor. Oni samozřejmě mají potenciál vytvořit skvělé hry, ale řekl bych, že vývojáři jsou tam na jednom z posledních míst - prostě jen hrubá síla.

+4/0
30.7.2015 12:39
Foto

L84u49k55á36š 12N45a54v19a96r45a 2218508271959

Článek je pěkný, ale s tou chválou bych byl zdrženlivější. Je pravda, že poměr vstřícných kroků a špatných kroků vůči hráčům se od EA změnil na 1:1, což také musím pochválit. Ale nezapomínejme, že ať je v křesle ředitele kdokoliv, pořád jsou tam stejní manažeři a pořád to má stejné akcionáře. EA rozhodně dobrou společností není a ještě dlouho nebude a pokud se opravdu změnit chce, čeká jí spousta tvrdé dřiny a odříkání.

+13/0
30.7.2015 12:15

M31a88r19t86i60n 37K39ř71í64ž70e51k 4394685396857

Souhlasím s vámi a jen bych přidal, že autor článku sám psal, že předchozí šéf (Riccitiello) byl ze začátku svěží vánek, ale ten vánek jaksi časem zatuchl. Ten současný tam bude teprve dva roky, takže na nadšení autora je možná příliš brzy...

+3/0
30.7.2015 14:20

H64y81n18e26k 38T87r88o55j97a19n 1341181513679

podle mě se teda nezměnilo lautr nic, ale co už... jsem zvědavej na nový Mirror's Edge a jestli se ho EA taky podaří zk***it. snad si kvůli tomu i ten origin seženu...:-/

+5/0
30.7.2015 11:59
Foto

J87a79r43o50s47l84a61v 52P91í34ž31l 8360579199827

Nechápu lidi, kteří stále kritizují tento web, a stále sem lezou. Pokud by mi to tak vadilo, tak sem nelezu, a když jo, tak bych neotravoval svými, stále stejnými, opakujícími se příspěvky.

+11/−3
30.7.2015 11:17

P71a40t92r25i50k 67K58o56v67a19ř78í92k 6107296410616

wtf? 8-o

0/−1
31.7.2015 10:45

M27a15t62ě22j 13Š63p59i35r88y47t 9784295640344

Rád bych připomněl, že Steam měl před lety naprosto stejnou pověst jako Origin. Lidi ho nesnášeli, byla to pro ně další nesmyslná překážka a DRM, přes kterou bylo nutné spustit Half-Life. Nicméně Valve správně využil popularitu právě HL a vypracoval se tam, kde dnes je. Origin nastoupil pozdě, nenabídl nic nového a dnes už těžko ukrojí kus trhu Steamu. Říkám to proto, že to co se zpočátku jeví jako špatné zase tak špatné z dlouhodobého hlediska být nemusí. Steam jsem dřív neměl rád - dneska bez něj nemůžu být, pořizuju si hry výhradně přes něj.

+10/−2
30.7.2015 11:15
Foto

L14u66k62á96š 87N35a61v77a58r52a 2478228831929

Mám to úplně stejně. Myslím si ale, že Origin byl spuštěn pouze z toho důvodu, že EA nechtěla dát ze svých her 30% Steamu. Dobrý tah by byl hry na Originu zlevnit alespoň o 15% a tím hráče přilákat, jenže Origin je mnohem dražší, než krabicové verze nebo Steam.

+5/0
30.7.2015 12:05

A78l75e81x59a90n14d89r 73C40h13y29t59i36l 2384652245781

Navic mela BF serie obecne radu problemu a to i z duvodu caste nefunkcnosti Originu, kdy se neslo pripojit k serverum a zahrat si. Trvalo to treba i nekolik dni nez prisel patch. Reseni cheateru se tam taky moc nehroti. Za fungovani BF3 pamatuju cca 2 vetsi cistky, jinak nic. Hrace, ktere jsem hlasil se screenshoty, jak zabiji ammopackem, jsem ve statistikach videl stale i po nekolika mesicich. Steam to resi komplexne blokovanim celeho uctu a on si nekdo sakra rozmysli, jestli prijde i o ostatni hry, ktere ma pres steam aktivovane.

0/0
30.7.2015 16:00

D21o76m48i53n54i87k 43C66e43r72n90y 5525843634609

Steam, Origin a GOG dneska potřebuje člověk mít v PC ať se mu to líbí nebo ne pokud chce hrát svoje oblíbené série, neříkám, že všechny, někteří nehrají hry, kde má prsty EA, někteří zas nepotřebují GOG, steam mají dnes asi skoro všichni. Ale poslední dva roky si vždy koupím novinku v krabici, než zakoupit hru přes jakýkoliv z těchno online služeb, ano následně je musím použít k instalaci, ale hry mě z online shopů, Gamesatop, Game a podobně vyjdou vždy levněji než na Steamu, Originu, či GOG. Ať už to byl DA:I, The Witcher 3, ......

0/0
30.7.2015 21:13

J26i47ř50í 94H68a13v46e15l 8426109761889

GOG? Vždyť u GOGu není třeba nic instalovat. Mají tam sice svůj stahovač, ale jde to i bez něj.

0/0
31.7.2015 9:23

J65a84n 16H12e50l29l85e32r 9428725266

Není třeba, také jedu bez něj, ale už svůj klient má GOG taky, GOG Galaxy.

+1/0
31.7.2015 14:01

V40í31t 37F70r56a46t55r10i49č 7602437958759

Vždyť novinky na steamu jsou taky dražší. Vím, že když jsem si kupoval Rome 2TW, tak na steamu byl za nějakých 60 dolarů tuším (=1200kč), v krabici byl za 900.

0/0
31.7.2015 8:07

R22o28m73a82n 51M72a11z48á21l87e66k 4779768877847

Je dost mozne ze se spolecnost snazi zlepsovat, nicmene to co predvadi na Fifa 15 na x1 je do nebe volajici. Hraju tu hru od vydani a jen namatkou:

- naprosto tragicky stav serveru, pomale, vecne pretizene, hlasu o chybe dostavam 10x denne a to nemluvim o lagach pri online

- grafika pekna, to je pravda, ale herni principy jsou obcas opravdu usmevne, protoze to jak reaguje AI je opravdu zoufale, nechapu jak firma, ktera ma pro FIFU tak obri divizi toto akceptuje

- tahani penez - bez zakoupeni balicku se da hrat, samozrejme, ale prece jen kdyz si je koupite mate vetsi sanci ze dostanete rozdiloveho hrace..a ze to neni nic levneho nemusim ani pripominat

- komunikace - kdyz pominu to predtim, tak me naprosto fascinuje, "rusky" zpusob komunikace, kdy firma ignoruje pripominky komunity, maze prispevky (dokonce i konstruktivni), ktere rikaji ze neco neni v poradku a ponechava jen ty, co produkt chvali, naprosto nezvlada komunikaci s cilovym zakaznikem, ignoruji nazory, vypinaji sluzby a jeste lzou (viz odstaveni mobilni aplikace). to je opravdu skvela vizitka. Asi to neni nejhorsi firma na svete, ale toto neni podle meho nic s cim by se mela chlubit.

+2/0
30.7.2015 10:35

M50a44r43e73k 92Š14e76b78e38s81t19a 2433851623307

Jak byli? Pro mě stále jsou, ne ani tak zla, ale špatných her...

+6/0
30.7.2015 10:19

P87a26v33e71l 15D73r17o67t57á58r 7303524389824

Mě mimořádně štvou svým marketingem. Propagovat Dead Space 2 - hru pro dospělé hráče! - sloganem "Tvoje máma Dead Space 2 nesnáší" ??? What the actual fuck?

+8/0
30.7.2015 7:56

O25n82d88ř67e77j 21Š64i19n98d62l11e28r 2237958146235

EA hlavně zabila Bioware. Ze studia, co v podstatě neudělalo špatnou hru udělali co vidíme. A dvě série (ME a DA), které si udělaly jméno hned úžasnými prvními díly zredukovali na lehce nadprůměrně děvkoidně komerční šmejd.

+17/−2
30.7.2015 7:46

J90a91n 15V35á35c46l89a60v63í22k 3452696361159

Pisete, ze dřív neudelali spatnou hru, ale sam pripoustite, ze i ty soucasne jsou nadprumerne. Takze zadna změna, ze? Konecne ani dřív to nebylo vždy skvele - NWN pro Atari nebyl zadny zazrak, Jade Empire pro Microsoft take po KotOR na zadek nikoho neposadil a o Sonic pro Sega se radeji zapomnělo, ze ho delali.

První Mass Effect byl v době vydani technicky nedodělek a mezi fandy je dnes oblibenejsi spis dvojka, kterou uz vydalo zle EA.

Origins je nesmirne nadhodnocovane. Dvojka byla v mnoha ohledech lepsi, ale vylámala si dost zuby na vecech, které minulym hram od BioWare prochazely jako třeba recyklace lokaci.

+1/−6
30.7.2015 10:52

O44n54d56ř36e98j 98Š93i60n95d93l51e76r 2617248716525

NWN jsou klenoty oba dva. Pro atari nevím, nezkoušel jsem. JE uznávám. KotOR je neodiskutovatelně nejlepší hra ze SW universa, o tom ani není třeba diskutovat.

Nevím mezi kterými fandy myslíte. ME1 měl nedostatek v tom, že neměl tolik zajímavých postav a dialogů jako dvojka, který v tomhle byla asi nejlepší. Nicméně měla perfektní rámcový příběh a velmi zábavný gameplay. Dvojka to do velké míry posrala přímočarou rubačkovitou hratelností, ztratila se ta Clarkovsky tajemná atmosféra jedničky a celkvoě začínali pomalu kálet na svůj vlastní kodex.Což je u žánru sci-fi podobně jako u fantasy páteř díla. Ten vliv EA už z té dvojky prostě "smrdí"

Trojka byl žblept, který jsem hrál už od půlky snad jen z povinnosti. Všeho co dvojka oproti jedničce zlepšila tam bylo méně, všho co zhoršila mnohem více. Příběh dával smysl jenom místy (Rannoch). Deus Exmachina nejpoužívanější prostředek scénaristů a samozřejmě nachcat na všechny hráčovy volby (když jsem zabil královnu rachni tak holt tam bude automatická, s Legionem úplně identická šaráda)

DA:O nebylo revoluční. Víceméně ověřený recept. Ale provedení perfektní, v podstatě tomu nebylo co vytknout. Humorné, zajímavé dialogy, absolutně nádherné lokace, jedno z nejlepších fantasy lore vůbec. O dvojce rád říkám že by z ní nebyl špatný interaktivní film bez všeho toho otravného hraní mezitím. Prostě jako hra to byl absolutní silně podprůměrný trainwreck a zachraňovala to prostě (a i tak místy děravá) příběhová stránka. Inquisition mírné zlepšení v mezích zákone ale pořád nudná, rubací hratelnost a uměle nafouknuté lokace, které bylo utrpení prozkoumávat.

+5/0
30.7.2015 13:02

J71a87n 54V61á53c16l60a45v77í88k 3562526771279

NWN jsou tuctove fantasy, oba dva.

Třeba ty sdruzene na strankach BioWare. Jednicka tezila z novosti, jenze na tom uz další dily stavet prilis nemůžou. Herne byla proti dalším dilum slaba, RPG system, system predmetu, loot a inventar nebyly prilis dotazene. Recyklace lokaci byla absurdni. Textury se objevovaly a mizely téměř nahodne. BioWare se uz nekoncepcni jednickou vepsalo do kouta a pak latalo dej zbytek serie. Dvojka mela vyhodu, ze na to jako prokladacka moc nedoplácela a univerzum nebylo tak ukotvene, takze se mohly stale predvadet nove druhy.

Trojka je obeti ambic predchazejicich dilu - oblibene klicove postavy muzou byt mrtve, coz bylo super na konci dvojky, kdy hrac jakoze každého zachranil nebo dojemny pohled na rakve, jenze co s tim ve trojce? Nezahrnout je? To by byly reakce ještě horsi, takze autori psali pribeh tak, ze ti co importuji mají nejspis vetsinu postav nazivu a niceho si nevsimnou a verze s jejich absenci je mirena spis na nove hrace (jenze to by nesmelo existovat YouTube, Twitch atd.). Zrovna u Rachni je podobnost obou moznosti dost zradna. Trojka je asi nejlepší hratelnostne, ale proste si to slizla za celou serii.

DAO je unavene zapadni fantasy. Kvalitne zpracovana nuda v neprilis atraktivnim kabatu, ale s nalepkou nastupce Baldurs Gate (pro ne NWN? protože to tak dobre nebylo). Puvodne ambiciozni novy fantasy svet se smrsknul na to, ze elfove jsou cikani a místo utocici armády orku mame darkspawn. Vetsina vtipu je Oghrenovo krkani a Shalovo dupani na ptaky. Lokace vypadaji vedle Inquisition nebo i nekterych mist ze dvojky spis trapne a hra je misty recykluje, recyklace se prohloubila ještě vic v DLC. A pribeh? Jsi vyvoleny, zabij draha, zachran svet.

0/0
31.7.2015 10:08

L56u51k73á38š 35S95t82r68a49k77a 9232917979534

prominte, ale kdyz v ME1 se projevi v ME2, tak vytrit si s prominutim rektum v ME3 neni, ze si to trojka slizla za ostatni. To je nekonzistence, snaha zavdecit se masam. To je fail. Protoze aplikace byla skrze sejv, cili, kdo zabil, by nemel ve hre a kdo hral novou hru/nebo v sejvu mel, ten by mel. Ano, zatimco v ME2 inventar nebyl pro jistotu vubec, ale takova skoro rozsirena kontextova nabidka, nebot tech zbrani tam bylo po ruznu. A nabidkovy RPG system, jestli chci mit o 5% silnejsi stity byl srovnatelny s ME1, pro nekoho chaby, ale pro me to bylo o pribehu, neviditelnych nitkach a univerzu, cili jsem stity ozelel.

Ano, zatimco v ME1 byly repetitivni lokace pres kopirak, ME2 koridor shooter, vlastne ani bez druhe cesty, tomu rikam zazitek.

0/0
31.7.2015 13:14

J39a40n 93V22á97c49l49a91v96í48k 3602826101499

Ty vety moc nedavaji smysl, takze odpovim na to, cemu rozumim.

Snaha zavděčit se masam to byla odzacatku, BioWare fakt není a nikdy nebylo zadne indie studio. Za dva dily se nahromadila hromada promennych a ve trojce hraci ocekavali, ze se vse projevi.

Inventar v ME2 a 3 moc nechybel, nejake imaginarni místo, kde je 20x stejne brneni a stejna puska v ruznych barvách (i když většinou to byl stejne Lancer a Phoenix).

Jednotlive tridy v ME1 mohly mit hromadu skillu, které se aktivovaly skoro soucasne. Zaroven se skilly vylepsovaly zcela linearne a prakticky mezi nimi neexistovala nejaka interakce. Mimochodem, diky bugu v ME1 nefungoval jeden skill u Liary.

Koridorove byly lokace uz v jednicce, navíc byly kopirovane. Jedine nelinearni lokace byly exteriéry UNC, ale ty byly vesmes dost hrozne, kdy je generovali snad nahodne.

0/0
31.7.2015 20:30

A74l63e30x14a13n52d25r 33C29h20y50t43i26l 2754142845221

Jasny minus za ten KotOR!

0/0
30.7.2015 16:02

J75a91n 67V47á33c59l26a57v64í28k 3172116801409

KotOR byl pres technicka omezeni super, ale Jade Empire mu bylo nesmirne podobne a to nejen vizualne, ale i dejove.

0/0
31.7.2015 9:34

Z86b44y10š67e98k 13B59a70r93t50o85š 4248705924875

Origin je nejhorsi problem EA a mit ho musim :-/  Bf3,Bf4  byl taky pekny prusvich po vydani, od te doby nechci od EA nic hrat... Hry predrazene a nefunkcni...hlavne se nehadejte jestli bf3 nebo 4 oba dva tituly jsou stejna zumpa, dodnes nepochopili co je to herni mod... staci se podivat na csgo jak se to dela...

+7/−2
30.7.2015 7:45

J98i16r74i 31R43u74s70n34o57k 4165252967533

BF a CS jsou totalne odlisne herni zanry. Kdyz uz srovnavat, tak BF vs DoD ci TF. Ja jsem treba clovek, ktery hral CS od verze 1.1 (cca rok 98) a soucasne CS se m hnusi. To si radsi pustim BF a uziju si vic zabavy.

0/0
30.7.2015 14:17
Foto

J85i93r59k14a 22K19ř68a12p39á40č14e27k 1228726425964

BF3 byla podle mě podařená záležitost, strávil jsem u toho hodně času i ta ko-operace mě bavila. A musim říct, že i příběh nebyl špatnej. BF4 byl podle mě jen grafickej a obsahovej update BF3.

+1/0
30.7.2015 15:03

A53l81e72x11a86n71d40r 18C93h15y19t52i69l 2384432515951

Tak napul. I kdyz jsem dal +.

BF3 je dobra hra, ale stala se z toho dobra hra az PO ROCE. Aktualizovani pomale, caste graficke glitche, hodne cheateru chvili po vydani (hlavne uz na bete BF4), caste problemy s pripojenim, ktere se musely napriklad resit vymenou hardware (routeru), jelikoz po patchi neco softwarove zmenili a razem to prestalo chodit. Cekal jsem mesic na to, az to pujde a pak jsem se docetl, ze to nejaky clovek v diskuzi vyresil novym routerem/povolenim nejakeho portu na starem routeru. Neskutecny slendrian, ale to je spis vina DICE nez EA.

Predrazene - souhlas, hra za 2,500 je docela dost.

Ta druha pulka - CSGO me tedy vysostne nebavi a ani nevim proc. Zlaty BF3/BC2

0/0
30.7.2015 16:07

M43i73r49o63s91l63a65v 80K78r39a13h45u89l39í57k 6577614254

Bf3 osobne povazuji jeste za vetsi zumpu jak bf4. Hodnotit to financne tak bf3 100 kc moc a bf4 250 kc moc. Cs go je divne zlaty source a 1.6

0/0
30.7.2015 17:29

A19l71e24x80a84n16d87r 73C14h24y62t92i85l 2704742825701

U 1.6 jsem stravil kdysi na modemu docela dost casu, ale to protoze nic podobneho tu nebylo. Pokud bych si mel dnes vybrat mezi jakymkoliv CS a jakymkoliv BF , tak budu urcite hrat BF.

0/0
31.7.2015 13:55

M75i97r32o13s28l80a47v 31K90r60a77h89u69l29í23k 6217804804

Ja rozhodne cs(krome go to je odpad), protoze je to skill based fps narozdil od BF.

0/0
1.8.2015 10:30

P36e85t71r 58S68l78o84v75á90k 9755645757209

A v com sa EA akoze zlepsuje, posledne e3 od ea bola stejna tragedia ako tie pred tym

+3/−4
30.7.2015 7:03
Foto

J58a28r63o73s85l84a26v 86V67o95j98t46ě84c95k22ý 4353338924726

Já nevím, v dnešní době 39 let je u takové pozice stále moc. Ale jestli mu to jde a uznává názory mladých tak asi ok, uvidíme jak bude vypadat NFS

+1/−3
30.7.2015 2:39

O71n59d93ř11e44j 88K35o72p44e48c95k70ý 6400245957128

Já nějak nevím, nikdy jsem EA jako společnost nezatracoval takže jestli to bude ještě lepší... jenom dobře:-)

0/0
30.7.2015 2:19

P79e20t11r 59K47o93s95t19k98a 7136622682411

Tyhle placené články jsou hnus. Dělám v reklamce a zaplacený článek bez problémů poznám. Že vás hanba nefackuje Rv

+3/−16
30.7.2015 2:00

O10n78d77ř50e40j 82K47o86p68e69c71k50ý 6940905237338

Hovadina. Řekni mi jeden důvod proč by si EA platila PR článek v zemi, kde zhruba 10 milionů lidí, z těch je několik desítek tisíc (jestli vůbec) hráčů a z těch jen pár stovek (jestli vůbec) čte Bonusweb. Čím se pak za takovej článek platí? Přívěskem na klíče? Toto je jen přehled faktů, z té reklamky by tě zjevně měli vyhodit... na hodinu.

+19/−1
30.7.2015 2:27

A56l13e75x54a81n25d33r 53K81o71s22t21k98a 8152358896324

Spíš si "půjčili" rovnou celý článek ze zahraničního serveru. Nebylo by to poprvé a ani naposled :)

+2/0
30.7.2015 5:30

O20n74d16ř95e90j 61K73o65p28e42c33k41ý 6890745527108

Asi je vcelku klika, že je ta diskuze i přes všechna jména víceméně anonymní, což? Já netvrdím, že se to nemohlo stát, ale upřímně kdybych já napsal článek a někdo by mě obvinil, že jsem ten článek ukradl a nebyla to pravda, byl bych ochoten danou osobu najít a vyříkat si to s ní, popřípadě jí jednu vrazit. Těžko říct, jak to ti novináři snáší. Možná nějaké speciální školení.

+2/−1
30.7.2015 13:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.