Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autoři League of Legends odhalili, proč změny vždy připravují tak dlouho

Hráči kritizují rychlost, s jakou vývojáři League of Legends vydávají některé změny obsahu. Obávají se, že nezpeněžitelným změnám tvůrci nepřikládají dostatečnou vážnost a prioritu mají například nové vzhledy pro postavy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Huh... to je ale diskuze. Tak já bych to uvedl lehce na pravou míru. Patche vycházejí zhruba jednou za tři týdny, takže rozhodně ne každý týden. Reworky hrdinů se dělají jednou za čas a to většinou u těch, na které nebylo od konce bety šáhnuto.

Dočasné hern módy byly diskutovány stokrát, volně přeložím co řekl Chris Pwyff Tom: "LoL je a měla by být i nadále kompetitivní hrou, pro kterou je stěžejní hodnocené hraní 5v5 či 3v3. Nakonec všichni víme, co se stalo s Dominionem." A je to prostě tak, jakýkoliv "speciální" herní mód se dříve či později omrzí. Takhle se jim nechává jakási exkluzivita.

Co se týče balancování hry. Jo, místy to má svoje mouchy. Na druhou stranu LoL je poměrně mladá hra. Když se Dota hrála ještě přes garenu většinu patchů jsem nesnášel. Přišly mi nahodilý a zbytečný a teď mi nad každým patchem srdce plesá. Každá změna má svoje místo a logiku. A jsem si jistý, že to čeká i LoL... i když vlastně hateři se najdou všude. Mnohem víc mi vadí, že se dělá málo hotfixů. Když vydali nové jungle itemy tak s hrdiny co na sobě měli challenging smite mohli zemřít i přes ability či itemy tomu zabraňující - Guardian Angel, Undying Rage, Divine Intervention, Chronoshift a Omen of Death. Nechali to být až do dalšího patche, tedy tři týdny a nechce se mi věřit, že to neměli vyřešené dřív a takových případů by se našlo víc.

Co to je za hovadinu? Nejslabší, nejhorší, nejvíc easy? Tak až budete numero uno v Challengeru, mistře Tománku, tak si pak o tom můžeme promluvit. A do té doby jsou to jenom kecy a navíc hloupé kecy! Mimochodem Dotu hraju víc než LoL a ano je mnohem těžší než LoL. Ale Smite a HoN? Bez ohledu na to co si o nich myslím je zde důvod, proč má LoL obří základnu, Dota stejně tak, zatímco Smite a HoN ne.

Yorick je velmi dobrý v soloQ, navíc je to safe pick, svoji práci si udělá. Do 5v5 ranked se bere jen jako součást určitých team compů nebo jako counterpick. V competitive se neobjevuje vůbec.

0 0
možnosti

Rumble se objevuje v competitive stejně jako v 5v5 team ranked, protože má synergii v podstatě se vším. V soloQ se objevuje též, především Plat+, ale tam se nezřídka stává, že jeho záměry zůstanou nepochopeny a on je následně přejet. Potřebuje prostě větší množství kooperace.

A nakonec Gankplank... to jak ho Riot zprasil tím reworkem a jak nepoužitelnej teď je to si zaslouží zaznamenat, protože to se jen tak nevidí.

0 0
možnosti

Ještě bych rád věděl, proč každý týden předělávají šampiony. Prakticky si tak můžete koupit to, co za týden nebudete umět hrát.

Taky nechápu logiku dočasných herních modů, kdy Riot vydá parádní mapu, a po týdnu jí odstraní s tím, že jde jen o dočasný event.

A hráči se tak "baví" na čtyřech různých mapách (gratuluju, HoS jich má měsíc po vydání 8 a jsou dost variabilní).

0 0
možnosti

Nepreelavaji kazdy tyden championy,.. delaji balancni zmeny, tedy zmeni defakto nejakou hodnotu treba zranění, cooldownu atp. A delaji to na zaklade statistiky, reakce hráčů atp. A je to celkem pochopitelné.. mění se neustále meta tím, jak se vydávají championi, jak se hráči za něco naučí hrát, jak na něco přijdou atp. To, že by se champion změnil tak, že za něj nebudete umět hrát, není ani trošku pravda. Championi se občas reworkují.. třeba po roce atp. a to se dělá hlavně z toho důvodu, že se nehrají, že vývojáři shledají, že je tam prostě špatná, nebo nezábavbá mechanika.  

Logika dočasných eventů pro mě úplně pochopitelná rovněž není. Na druhou stranu, ty nové mapy co se tam objevily, bavily opravdu jen chvilku, pak to omrzí - většinou ty nové mapy (spíše bych to nazval módy) byly opravdu for funa ne pro nějaké soutěživé hraní. 

K HoS a LOL. Nelze to moc porovnávat,.. HoS má k běžné moba hře dost daleko a je to zjednodušené na kost.. spíše než MOBA mi to přijde jako nějaká rubačka.. Osobně pochybuji, že se HoS bude hrát někdy jako kompetitivní hraní..  :-/ uvidíme.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 3

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...