Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autoři League of Legends odhalili, proč změny vždy připravují tak dlouho

Hráči kritizují rychlost, s jakou vývojáři League of Legends vydávají některé změny obsahu. Obávají se, že nezpeněžitelným změnám tvůrci nepřikládají dostatečnou vážnost a prioritu mají například nové vzhledy pro postavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O11n65d34ř90e88j 58K60o33p37e26c45k55ý 6260475927658

Huh... to je ale diskuze. Tak já bych to uvedl lehce na pravou míru. Patche vycházejí zhruba jednou za tři týdny, takže rozhodně ne každý týden. Reworky hrdinů se dělají jednou za čas a to většinou u těch, na které nebylo od konce bety šáhnuto.

Dočasné hern módy byly diskutovány stokrát, volně přeložím co řekl Chris Pwyff Tom: "LoL je a měla by být i nadále kompetitivní hrou, pro kterou je stěžejní hodnocené hraní 5v5 či 3v3. Nakonec všichni víme, co se stalo s Dominionem." A je to prostě tak, jakýkoliv "speciální" herní mód se dříve či později omrzí. Takhle se jim nechává jakási exkluzivita.

Co se týče balancování hry. Jo, místy to má svoje mouchy. Na druhou stranu LoL je poměrně mladá hra. Když se Dota hrála ještě přes garenu většinu patchů jsem nesnášel. Přišly mi nahodilý a zbytečný a teď mi nad každým patchem srdce plesá. Každá změna má svoje místo a logiku. A jsem si jistý, že to čeká i LoL... i když vlastně hateři se najdou všude. Mnohem víc mi vadí, že se dělá málo hotfixů. Když vydali nové jungle itemy tak s hrdiny co na sobě měli challenging smite mohli zemřít i přes ability či itemy tomu zabraňující - Guardian Angel, Undying Rage, Divine Intervention, Chronoshift a Omen of Death. Nechali to být až do dalšího patche, tedy tři týdny a nechce se mi věřit, že to neměli vyřešené dřív a takových případů by se našlo víc.

Co to je za hovadinu? Nejslabší, nejhorší, nejvíc easy? Tak až budete numero uno v Challengeru, mistře Tománku, tak si pak o tom můžeme promluvit. A do té doby jsou to jenom kecy a navíc hloupé kecy! Mimochodem Dotu hraju víc než LoL a ano je mnohem těžší než LoL. Ale Smite a HoN? Bez ohledu na to co si o nich myslím je zde důvod, proč má LoL obří základnu, Dota stejně tak, zatímco Smite a HoN ne.

Yorick je velmi dobrý v soloQ, navíc je to safe pick, svoji práci si udělá. Do 5v5 ranked se bere jen jako součást určitých team compů nebo jako counterpick. V competitive se neobjevuje vůbec.

0/0
31.7.2015 10:13

O92n49d57ř15e41j 83K55o54p53e29c34k10ý 6490925427278

Rumble se objevuje v competitive stejně jako v 5v5 team ranked, protože má synergii v podstatě se vším. V soloQ se objevuje též, především Plat+, ale tam se nezřídka stává, že jeho záměry zůstanou nepochopeny a on je následně přejet. Potřebuje prostě větší množství kooperace.

A nakonec Gankplank... to jak ho Riot zprasil tím reworkem a jak nepoužitelnej teď je to si zaslouží zaznamenat, protože to se jen tak nevidí.

0/0
31.7.2015 10:20

V41í64t 41G40a52b90r64i19e19l 5664833986137

Ty jsi přesně to, čemu se říká zaslepený fanboy.

0/0
1.8.2015 16:40

O84n17d66ř14e91j 25K77o29p13e76c53k59ý 6920165427138

Aha, ale co takhle nějaký důvod?

0/0
2.8.2015 13:36

V17á14c12l26a95v 62M82a30š60a11t 2601193159246

Ještě bych rád věděl, proč každý týden předělávají šampiony. Prakticky si tak můžete koupit to, co za týden nebudete umět hrát.

Taky nechápu logiku dočasných herních modů, kdy Riot vydá parádní mapu, a po týdnu jí odstraní s tím, že jde jen o dočasný event.

A hráči se tak "baví" na čtyřech různých mapách (gratuluju, HoS jich má měsíc po vydání 8 a jsou dost variabilní).

0/0
30.7.2015 15:33

M76a74r46i87a68n 30B30e24n42č36a38t 4348261855214

Nepreelavaji kazdy tyden championy,.. delaji balancni zmeny, tedy zmeni defakto nejakou hodnotu treba zranění, cooldownu atp. A delaji to na zaklade statistiky, reakce hráčů atp. A je to celkem pochopitelné.. mění se neustále meta tím, jak se vydávají championi, jak se hráči za něco naučí hrát, jak na něco přijdou atp. To, že by se champion změnil tak, že za něj nebudete umět hrát, není ani trošku pravda. Championi se občas reworkují.. třeba po roce atp. a to se dělá hlavně z toho důvodu, že se nehrají, že vývojáři shledají, že je tam prostě špatná, nebo nezábavbá mechanika.  

Logika dočasných eventů pro mě úplně pochopitelná rovněž není. Na druhou stranu, ty nové mapy co se tam objevily, bavily opravdu jen chvilku, pak to omrzí - většinou ty nové mapy (spíše bych to nazval módy) byly opravdu for funa ne pro nějaké soutěživé hraní. 

K HoS a LOL. Nelze to moc porovnávat,.. HoS má k běžné moba hře dost daleko a je to zjednodušené na kost.. spíše než MOBA mi to přijde jako nějaká rubačka.. Osobně pochybuji, že se HoS bude hrát někdy jako kompetitivní hraní..  :-/ uvidíme.

0/0
30.7.2015 15:55

M36i74c47h14a26l 12T33o80m91á98n81e89k 9707519186

no tak nevim ale tady se jako obcasny hrac HotS citim tezce urazen, kdyz to napise LoLkar, od Dotare ci Smitera ci HoNkare to pochopim, ale od hrace nejslabsi, nejhorsi a nejvic easy moba hry nikdy

0/−1
30.7.2015 16:40

V94á26c28l51a67v 48M45a26š41a95t 2251483829806

Chápu že šampioni potřebují rework. O to míň mi dává smysl, že z OP gankplanka udělali OP gankplanka s výbušným sudem.

Zároveň nepoužitelní šampioni typu Yorick, Rumble apod. žádnou změnou neprocházejí.

Co se map týče, i kdyby byly nudné, pořád je lepší je ve hře mít, než nemít.

Teď třeba je zajímavý mod kdy si hráč kupuje a upgraduje miniony ...

0/0
30.7.2015 17:58

J11a62k35u54b 94V44i24l49á81n39e76k 7710577434645

Omlouvám se ale tady to silně zavání Bronzem. Pokud někdo nazve Rumbla nepoužitelným championem asi není moc co komentovat. http://s1.goldper10.com/500x/upload/2015/04/30/ToplaneRumbleperformances.png

Co se map týče, Riot nechce aby se z eventů stala nuda a proto se snaží je měnit cca každý měsíc. Momentálně je přeskinovaný Aram -> Butchers Bridge a k tomu ještě Black Market Brawlers na Summoners Riftu. Gangplank nebyl od 2 sezóny OP ani jednou a rozhodně není OP ani po reworku. Ten champion je pro Pro Play téměř nepoužitelný. Kdyby jste se trošku zajímal tak víte že Riot zajímá především high elo a LCS co se týče balancování.

0/0
30.7.2015 20:16

V87á38c31l42a51v 65M86a26š30a68t 2921833179986

Vypadá to, že se asi neshodneme, ale to neznamená, že oba nemáme pravdu. Hodně závisí na tom, co máte proti sobě, ale můj "critplank" build je, byl, a bude silně OP. Kdo jiný vám dá Qčkem z bezpečné vzdálenosti 1000 dmg a v případě potřeby se healne ... nemluvě o teamfightu, kam může hodit ulti, a ručně dořešit, co zbyde.

Rumble možná nebyl nejlepší příklad, ale určitě jste si vědom, že postavy ve hře jsou šíleně nevyrovnané.

Jinak ano, jsem bronze. Rankedy nejsou nic pro mě, ale mam přes 80 šampionů, takže nejsem žádný nováček. Jen si hraju ARAM, protože je kratší, rychlejší a mam rád prvek náhody.

Co se PvP týče, když už si chci zahrát, tak beru Karthuse ... baví mě poslouchat nářek protihráčů :D

0/0
31.7.2015 0:01

F68i98l70i36p 64K52o25r10v88a17s 8256633104810

Stejně jako Jakub Vilánek nesouhlasí s Rumblem, tak já nesouhlasím s Yorickem. Je to jeden z nejodolnějších šampionů co se týče harass. Je schopen jít do TF i s 1/3 HP, překážet/lákat/zraňovat a přesto často přežít. Jeho passive (odolnost ve spojení s dmg output) a selfhealing je prostě něco, co docela snadno zvrátí průběh souboje. A navíc schopnost odvrátit smrt svého ADc + předtím získat jeho klona který také zraňuje je velmi praktická.

0/0
30.7.2015 21:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.