Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Warships může vývojářům napravit letadly poskvrněnou pověst

Taktické hraní s pomalejším tempem. Tak lze v jedné větě shrnout dojmy z právě probíhajícího betatestu World of Warships. Žádná větší on-line námořní akční hra neexistuje a tahle vypadá velmi dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M57a29r63t91i45n 33J56i47r92o93u22s46e40k 7316635965988

Wargaming už nikdy více. Již je to nějaká doba, co jsem odinstaloval tanky pro podezření, že je hra prolezlá cheaty, což Wargaming zuřivě popírá, protože prý nejde cheatovat ve hře, která počítá na serveru a jen posílá výsledky klientovi. Kdo si chce udělat náhled, co se dá nainstalovat mám tu video. Každý hráč WOT si musí sám posoudit, jestli to jeho soupeři, který si to nainstaluje přináší výhody či nikoli.

-

https://www.youtube.com/watch?v=2nFM-ueXeHE

-

Proto nechci ani lodě.

0/0
5.8.2015 19:11

J31a53k73u50b 16Š96r47á89m98e55k 4788873882431

Video jsem viděl, tyhle mody jsem už viděl. Pro dobrého hráče nemají valný význam, protože umí jen to, co dotyčný hráč už dávno ovládá (přehled na bojišti). Sice lépe a rychleji, ale to se dá kompenzovat znalostí map a vehiklů. Některé mody jsou navíc kontraproduktivní - zejména obrysy tanků. Výsledkem je totiž obvykle střela mířící do obrysů, ale dopadající na překážku = ztráta času a ve výsledku menší dmg.

0/0
9.8.2015 8:58

L26u67k25á39š 39K41a96r61á41s40e32k 7296561950653

Ja si hru uzivam , WOT slo jednoznacne na druhou koolej , dokonce i AW slo stranou ... Ve WoWs se mi libi ze kazda vetev ma nejake pro a proti a daji se hrat vsechny typy ... Neni to jen klikani jak tady nekteri pisou ale at se to nezda herni technika mnoho ruznych variant jak hrat , dokonce je vehre i uhlovani a vyuzivani pancire , volba spravne munice , weak spoty apod zname veci z WOT .

Momentalne me hodne bavi CV kde se s letadlama da hodne ovlivnit jednotliva hra a zalezi zde hodne na skilu ... sice ta hra nebude moc pro dorostence a mladez ... ale ja ji muzu rozhodne doporucit ...

+3/−2
4.8.2015 14:51

J54i66ř26í 11S31o75j13k85a 5178512311258

moc se omlouvám ale tak špatnou hru jsem už dlouho nehrál, malinkatá mapa, nesmyslné ostrůvky, naprosto nerealistické chování lodí jak pohyb tak střelba, prostě je to jen WoT s jiným skinem to je vše, jako úsměvné rozšíření pro WoT dobrý ale vydávat tohle za samostatnou hru je trapné  ;-€!!

+2/−11
4.8.2015 13:28

J12a45k77u77b 58Š14r60á95m78e25k 4908343642111

Tahle hra nemá potenciál WoT nebo WoWp ...  WoT je mířené na ruské hráče, což je specifická skupina. V Rusku byla vždy populární armáda a letectvo, námořnictvo bylo bráno jako přívažek až do dob Gorškova. Ani potom ale nezískalo námořnictvo respekt jako má armáda a letectvo, z různých důvodů (viz např. známý vtip "Jak poznáte námořníka ze Severomořské flotily? V noci světélkuje.").

WoT i WoWs cílí na velmi podobnou hráčskou skupinu, ale  WoT hraje 4x více Rusů než ostatní svět. Lodě ale ruské hráče nezaujmou a námořní simulátory nikdy nebyly celosvětově masovou záležitostí. Možná to bude nakonec dobrá hra, ale nebude mít prodejní potenciál WoT nebo WoWp. Tím horší je pro WG neúspěch s Warplanes, která mohla překonat i WoT. Gajjin jim to zkazil ještě předtím než WT dokopal vlastním přičiněním.

+4/0
4.8.2015 12:57

J69a22k43u27b 85Š50r51á33m53e87k 4618863672661

Jinak jsem postřehl, že už jsou modpacky i pro Warships ... včetně těch, které lze považovat za zakázané. Situace se opakuje, zase budou lodím vládnout aimboti.

+4/−1
4.8.2015 13:00

M22i80c17h87a17l 25P94a25v62l61á73t 9253953984869

Jenze na rozdil od WoT ty "zakazane" mody jsou opravdu zakazane, takze nefunguji. Nefungovaly uz od (pred?)posledniho patche v ramci CBT.

+1/0
4.8.2015 14:20

J38a74r90o45m29i15r 89F52a89r65e79k 4722773917

Rozumny pristup ze strany WG. Bohuzel pro WoT je nejspis prilis pozde, ale treba nas prijemne prekvapi.

Otazkou zustava, jak to bude s vyvojem modu, bude se tim nekdo zabyvat, pokud hrozi, ze mod nebude autorizovan?

Jsou nejak jasne nastavena pravidla/pozadavky ze strany WG?

0/0
4.8.2015 14:36

M88i25c70h46a92l 82P96a18v13l27á48t 9153543584809

Zatim se zda, ze o vyvoj modu je zajem. Ono to ma pro jejich tvurce i urcite vyhody.

0/0
4.8.2015 15:02

J53a69k54u51b 46Š24r23á70m51e47k 4608313382261

Tak se objeví nová generace modů, je to jen otázka naprogramování.

0/0
9.8.2015 8:59

D32a36v52i27d 32H72e45l12l78e12r 6266883300716

K námořnictvu mají zase vztah Američani, či Britové. I kdyby hra neměla takový masový úspěch jako WoT, svou hráčskou základnu si rozhodně najde.

+1/0
4.8.2015 19:05

M73i95c23h60a41l 70T45a94r35n30a40j 2765754541293

zápas končí nejčastěji ve chvíli, kdy jsou všechny nepřátelské lodě zničeny nebo když je obsazena protivníkova základna.

Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/world-of-warships-preview-prvni-dojmy-dhz-/Preview.aspx?c=A150730_161813_bw-pc-preview_anb

To by blbej neřek ;-D;-D;-D

0/0
4.8.2015 12:37

P97a41v60e68l 90M80e89d95e87k 1310852451515

Hráče nečeká promazání postupu? Jen proto, že to WG momentálně oficiálně tvrdí? Rly? Zcela identická byla situace před ofiko spuštěním WoT. Reset nebude... Byl.

Jinak za sebe můžu říci: nelíbí, nebaví, nechytlo, nezajímavé Rv

+4/−2
4.8.2015 10:10

M90i51l35a57n 93V51o96s55t34r10ý 6899666804364

Také očekávám, že reset přijde... ale co třeba překvapí... ;-)

+3/0
4.8.2015 10:52

T11o31n85í55k 96K90u81t79t69m64a30n38n 6893828982

Lol, před spuštěním WoT žádný reset nebyl. Možná se jen pletete v pojmech, protože po vstupu WoT do otevřené bety opravdu už žádný reset též nebyl, stejně jako u WoWP ;-)

+3/−1
4.8.2015 11:22

P34a38v54e35l 93M14e82d94e82k 1810332561735

Hard wipe byl při přechodu z bety do zive verze u WoT i u WoW, začínalo se od znovu. Nevím co dodat.

+1/−1
4.8.2015 12:04

J73i41r69i 11H20u53b88k74a 1123756874545

A nebyl reset mezi closed beta a open beta?

+1/0
4.8.2015 12:09

Š68t20ě80p70á36n 65V60a23n55ě98k 3703459417857

U WOT nevim, ale u WOWP byl whip u přechodu z Closed na Open Beta, poté už ne!

0/0
4.8.2015 12:34

A32n27t35o12n72í72n 43H18o16l37í93k 8287273464930

Nebo spis wipe, ze .. ;-)

0/0
4.8.2015 14:20

T33o32n62í65k 79K34u92t11t33m55a26n72n 6433278732

Možná jen dodat, že se opravdu pletete. Poslední wipe byl jak u WoT tak u WoWP při přechodu z uzavřené bety do otevřené. 

Pokud však nevěříte, že u WoWS tomu je stejně, stačí se podívat na oficiální fóra hry, kde máte několik (ale opravdu několik!) oficiálních vyjádření (např. od Ev1na nebo Tuccyho), že žádný další wipe už plánován není a nikdy nebyl. Např. zde: http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/17573-cbt-final-load-test/page__pid__320056#entry320056

0/0
5.8.2015 10:35

T70o34n68í33k 31K70u48t98t13m25a20n59n 6143538762

Zkrátka to vypadá, že si pletete "otevřenou bety" a "spuštění hry" - hra je v otevřené betě, ale spuštěna oficiálně bude až později tohoto roku (možná kolem Gamescomu, či po něm?).

0/0
5.8.2015 10:37

O18n47d24ř29e31j 76M17o78t60l 7614399250129

Kdyz se chystal prechod z bety do ostre verze, tak wg predem hlasil, ze bude wipe. Jinak wot je v soucasnosti na odpis.

0/0
4.8.2015 18:36

P55e55t98r 10V90a41c66e68n59o93v25s32k83ý 5324580507695

WOWS je super hra, konečně se po Navy Fieldu I objevil hratelný zástupce lodiček. Jako každou hru podobného ražení ji samozřejmě po celý život provází a budou provázet stesky na nevybalancovanost, ale to je z valné většiny důsledek axiomu "není vývojář ten aby se zavděčil hráčům všem". Funguje to, je to zábavné, na EU serveru ráno 4k hráčů, večer 40k hráčů online. Aktuálně brázdíme vlny v lodích US Navy a japonského království a samozřejmě se těšíme na Bismarcka, Tirpitze, Hooda & spol. Parádní hra, za mě R^

+6/0
4.8.2015 9:52

T74o87n57d56a 47H78e58j23l94í96k 1628553179717

Zkuste NavyField II....tam se pohnulo spousta věcí dopředu.

0/0
4.8.2015 9:54

M90i55c46h52a56l 25P20a67v72l85á17t 9573533974959

Momentalne jsou WoWs asi 1000x lepsi zabava nez WoT. Urcite doporucuju.

+6/0
4.8.2015 9:48

J47a53n 57H37á90l85a 8515665540177

Zatím to vypadá dobře (akorát hodně lidí trápí nízké fps a lagy), problém vidím osobně v nevybalancování (např. fantasticky silné plovákové "stíhače" z křižníků), absurdně nízké výdělky když provádíte s letadlovkou air cap a relativně extrémně silné 152mm děla křižníků na HE (kombinace velkého množství děl a rychlé kadence oproti bitevkám znamená, že vás dva křižníky o tier slabší rozstřílí). Uvidíme, zda to do vydání plné verze opraví. 

Co mě ale hodně naštvalo je to, že z WOTu nepoučili a opět dovolili mody a dokonce už pro lodě nějaké existují. Opět stejná tragická chyba, která ničí hru i na WoTu. Pokud udělají druhou krytickou chybu a to jsou absurdní vlastnosti některých lodí, tak po počátečním nadšení od toho lidi zase odejdou.

+1/−4
4.8.2015 9:43

J43a13n 22H51á31l33a 8765475780127

Jinak vynechání ponorek s odůvodněním, že je mapa moc malá, jsem trochu nepochopil - ona ta ponorka zase tak moc rychlá není:-)

Btw budou mít japonské letadlovky kamikaze, nevíte někdo?

+3/0
4.8.2015 9:44

M35i59c16h24a70l 49P89a35v59l27á57t 9533143284269

To udajne zduvodneni je nesmysl. Ponorky absentuji z uplne jinych duvodu. Zjednodusene: Mrvily by gameplay a nic pozitivniho by neprinesly.

Kamikaze samozrejme nebudou. Taky k cemu? Ostatne kamikaze startovali z pozemnich zakladen.

+2/−1
4.8.2015 9:46

P84a49v87e90l 45M79e73d33e71k 1380822931155

Ano i ne. Sebevrazedny nalet mohl provest jakykoliv pilot a taky je podnikali, tedy i z palub letadlovych lodi a to bez ohledu na to, jestli byl nebo nebyl v "oficiálních" jednotkách sebevrahů a pod doktrínou "kamikaze".

+2/0
4.8.2015 10:16

M31i74l29a98n 73V55o12s41t79r36ý 6949156274504

Jenže pilot letadlovek musel mít nalétáno více hodin (a tedy byl hodnotnější) aby se z letadlovky vůbec dokázal odlepit... ona přece jen letová dráha byla kratší než u pozemních základen...;-)

0/0
4.8.2015 10:52

J90a68n 48H89á97l93a 8355465830877

No věřte tomu, že japonští piloti z letadlovek toho v polovině roku 1944 už moc nalétáno nebyli. Stará garda byla vybita a rezervy prakticky nebyly.

+1/0
4.8.2015 11:16

J55i43r31i 60H35u43b85k87a 1543836134845

V polovině roku 1944 žádní piloti letadlovek nebyli...u Leyte pluly japanské CV bez letadel jen jako návnada.

Kamikaze v pravém slova (tedy organizované sebevražedné sbory) smyslu z letadlovek nestartovaly. To že se předtím někdo, kdo věděl že se nemá šanci vrátit na základnu obětoval z něj nedělá kamikaze.

+2/0
4.8.2015 12:11

M97i57c79h57a25l 83P15a22v92l85á27t 9393823644339

Sebevrazedny nalet muze provest uplne kazdy pilot uplne libovolneho letadla.

+1/0
4.8.2015 11:07

J48a84n 98H79á84l89a 8405535390347

Čím by mrvily prosím pěkně?

Kamikaze startovaly i z letadlovek, ale to je jedno...

0/0
4.8.2015 11:15

M51i15c45h50a17l 59P43a46v16l69á89t 9193493784509

To je snad zrejme ze samotne povahy ponorek, ne?

Nestartovali, ale je to skutecne jedno. :o)

0/0
4.8.2015 14:22

M40a70t94o69u26š 91K76r70p20a46t13a 9558135286930

Kamikaze samozřejmě něbudou. Pro ponorky jsou mapy příliš velké - nikdo by to nehrál ( top tiery by mohly mit cca 20 uzlů).

0/0
4.8.2015 11:11

J66a14n 49H33á73l78a 8685715850357

No s ohledem na to, že si vývojáři s nějakými fyzikálními vlastnostmi či reálným vybavením lodí starosti nedělali, pořád nevidím důvod, proč by nemohly být ponorky.

+2/0
4.8.2015 11:18

M82a91t76o93u42š 38K44r30p38a53t28a 9458825236420

Používá se univerzální přepočet co se týče rychlostí ve hře - vše je decentě zrychlené (koeficient ani styl výpočtu si nepamatuju). No někdy prostě nejde držet hru v naprostém souladu s realitou (Iowa). Ponorky by bud nikdo nehrál, nebo by se jim museli těžce přizpůsobit herní mechaniky (vláčet se po takovýdle mapě v lepším případě kole 15 uzlů na hladině a 8 pod pfff). A ponorky už tam vlastně máme ´=) low tier IJN DD

+1/0
4.8.2015 11:32

J73a43n 35H13á13l14a 8395285210137

Pravda:-D

Akorát s tím univerzálním přepočtem se mi to moc nezdá, možná u rychlosti, ale u vzdáleností je to celé nějaké rozhozené.

0/0
4.8.2015 13:45

J85a69r26o14m71i70r 98F18a44r42e98k 4102763767

WoT nenici existence modu, ale pristup WG, kdy WG predstira, ze to neni jejich problem. I kdyz ted si nejsem jisty, jestli vubec WG vnima toto jako problem.

WoT nici v prve rade hraci samotni (byt jim WG obcas zdatne sekunduje).

+5/0
4.8.2015 10:16

M17i67c34h74a73l 74P31a30v36l89á98t 9453433674819

A Vy jste nezaznamenal, ze s mody ve WoWs je to nastesti jinak a ty neferove maji smulu? (Napr. i ten trapny aim bot, ktery byl kazdemu mimo cvicenych opic uplne na nic, uz davno ostrouhal. Jeste pred koncem CBT.)

+1/0
4.8.2015 11:09

J30a53n 72H64á90l55a 8685275250657

Zatím jsem zaznamenal akorát to (naposledy jsem byl na forech cca před týdnem), že se vývojáří stále tváří, že se jich to netýká (stejně jako se to děje ve WOTu).

0/0
4.8.2015 11:14

M81i29c36h48a80l 42P73a66v57l95á44t 9783633534469

To jste zaznamenal spatne. Uz na konci CBT bylo znemozneno fungovani modu neautorizovanych ze strany WG. Takze napriklad Aim Bot skoncil. (Ze to nevedi nekteri hloupi hraci, kteri vycitaji hackovani v chatu kazdemu schopnemu souperi, to je vec jina..)

0/0
4.8.2015 14:24

J80i65r43i 36H15u36b36k40a 1363236874365

Pravda, ty křižníky jsou hodně über - obzvláště když stojí s BB proti CA vyšších tierů, to se člověk dostane do velmi absurdních situací - třeba expit na tieru III se South Caroline to je jedná velká frustrace - pomalé je to, křižníky protivníka mají větší dostřel i rychlost....nejednou se mi stalo, že se dostal do křížové palby dvou Phoenixů a ti mě rozebrali HEčky...a co teprv, když se objeví někdo, kdo ví jak používat APčka, to jsem nestačil mrkat, jak by ta loď byla z papíru a neměla dvojnásobnou ráži hlavní výzbroje...

Další věc co mě naprosto dostává jsou torpédová letadla - že nedělají žádné opravdové torpédové nálety to bych ještě pochopil, motají se nad hlavou docela dlouho...ale že jsou schopny hodit torpéda mezi loď a ostrov, mezi kterými je jeden a půl délky križníku, to hraničí ze zázraky....prostě to hodí jednu délku lodě broadside...je jasné, že WOWS nemá s realitou zas tak moc společného, ale tohle je jak bojovat proti UFO.

Bombardéry jsou to samo, je úplně jedno jak člověk s tou lodí manévruje, prostě je mu vylosován nějaký damage...nepodařilo se mi zatím se vyhnout.. To je divné.

Jinak taktiky se najde dost, velká věc je to hrát s více lidma, je to obrovský rozdíl...Podařilo se nám takhle ve dvou s tier IV BB přežít boj s 4x CA, 2x DD a 1xBB.

Takže hra celkem fajn, oproti WOWP lepší taktizování a ne jen masomlejn.

+2/0
4.8.2015 12:08

M44i85c31h47a50l 19P18a90v54l93á80t 9543563354779

K tem bombarderum.. Pokud jde o TB, tak zaklad je manevrovat pred jejich priletem. Pokud reagujete az ve chvili, kdy vidite torpeda, zaspal jste o minimalne 30s a uz s tim nic neudelate.

Obecne krizniky OP nejsou. Ale souboj SC se dvema Phoenixy nemusi pro BB skoncit dobre, o tom zadna. Podobne by to ale vypadalo i opacne.

0/0
4.8.2015 14:27

J85i71r46i 51H88u29b28k19a 1893356904205

No upřímně, 30 vteřin je u BB tak asi čas že z levé zatáčky začne zatáčet doprava, co jsem tak koukal, tak ty torpédové letouny nedají nějak najevo že budou torpéda házet "TEĎ", prostě přeletí ve formaci 100m nad lodí a najednou jsou ve vodě torpéda 150m od lodi...no snad to do finální verze upraví tak, že ty torpédové bombardéry budou dělat opravdové torpédové útoky a že to z jejich chování bude jasné že útok nastává...a ta torpéda mezi ostrovem a lodí, to je úlet jako prase..:)

0/0
4.8.2015 16:24

M39i55c87h98a35l 91P16a39v80l36á57t 9933693544619

Zkuste hrat za letadlovku, uvidite sam. Fakt ten manevr neni takova veda. Na to tema existuje na YT i dost videi.

Mimochodem ona jedna zatacka vetsinou bohate staci. Ale musite ji provest, ne se na to vykaslat.

0/0
4.8.2015 23:17

T90o86n84d87a 78H79e57j50l68í89k 1708983169267

Hrál jsem to, přišlo mi to až příliš pomalé a hlavně špatně ovladatelné lodě. Moc ostrovů. Možná se to změnilo, ale spíš asi ne.

Taktika poměrně jednotvárná.

Za mne je lepší si zahrát NavyField II, ten má mnohem víc lodí, mnohem víc taktiky a lepší ovladatelnost. Sice není v pohledu první osoby, ale o to vítězí taktika. A má ponorky, stejně jako parašutisty, mariňáky na obsazování základen.

A málo lidí ho taky nehraje. Buď přes Steam, nebo vlastní klient.R^

+1/0
4.8.2015 9:41

F75i40l22i58p 97K78o45r65v93a54s 8626503944960

Lodě ve WoWs jsou velmi podobně ovladatelné jako ty reálné. Je to o něco přesnější zpracování než tanky ve WoT. Tam se dá jít o dost blíže realitě (jako šlo WT), nicméně i tam šlo o to, že WoT byl první na poli p2w (f2p)... 

Obecně vzato tak, jak auta reagují okamžitě a ono "simulování hmoty vozidla" co zavedly NFS je zkazilo, tak lodě reagují pomalu, obzvláště když vezmete v úvahu jaká masa to je, a jak velké jsou ovládací prvky.. Navíc na lodi nastavit kormidlo nejde tak rychle jako v autě otočit kola.. Ne, lodi prostě jezdí po vodě ve "smyku" když zatáčí, a mají setrvačnost jako noha, takže tohle nekritizujte, není to špatně.

+3/0
4.8.2015 11:10

T59o23n51d81a 43H66e36j31l14í47k 1228403809147

Ale ano, ta setrvačnost tam má být. I v jiných hrách se s lodí neotočíte na místě....

Avšak v kombinaci s těmi mapami, co nabídli, je to zcela krizová část hry. když je půlka mapy ostrovovatá, že se jí je lepší vyhnout, protože se tam ani neotočíte, tak je něco špatně.

0/0
4.8.2015 15:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.