Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Warships může vývojářům napravit letadly poskvrněnou pověst

Taktické hraní s pomalejším tempem. Tak lze v jedné větě shrnout dojmy z právě probíhajícího betatestu World of Warships. Žádná větší on-line námořní akční hra neexistuje a tahle vypadá velmi dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M28a21r22t51i90n 61J86i37r70o49u63s33e81k 7456555455328

Wargaming už nikdy více. Již je to nějaká doba, co jsem odinstaloval tanky pro podezření, že je hra prolezlá cheaty, což Wargaming zuřivě popírá, protože prý nejde cheatovat ve hře, která počítá na serveru a jen posílá výsledky klientovi. Kdo si chce udělat náhled, co se dá nainstalovat mám tu video. Každý hráč WOT si musí sám posoudit, jestli to jeho soupeři, který si to nainstaluje přináší výhody či nikoli.

-

https://www.youtube.com/watch?v=2nFM-ueXeHE

-

Proto nechci ani lodě.

0/0
5.8.2015 19:11

J76a47k28u25b 76Š24r84á44m34e69k 4148963412491

Video jsem viděl, tyhle mody jsem už viděl. Pro dobrého hráče nemají valný význam, protože umí jen to, co dotyčný hráč už dávno ovládá (přehled na bojišti). Sice lépe a rychleji, ale to se dá kompenzovat znalostí map a vehiklů. Některé mody jsou navíc kontraproduktivní - zejména obrysy tanků. Výsledkem je totiž obvykle střela mířící do obrysů, ale dopadající na překážku = ztráta času a ve výsledku menší dmg.

0/0
9.8.2015 8:58

L21u32k13á63š 64K27a80r95á61s54e67k 7566271340823

Ja si hru uzivam , WOT slo jednoznacne na druhou koolej , dokonce i AW slo stranou ... Ve WoWs se mi libi ze kazda vetev ma nejake pro a proti a daji se hrat vsechny typy ... Neni to jen klikani jak tady nekteri pisou ale at se to nezda herni technika mnoho ruznych variant jak hrat , dokonce je vehre i uhlovani a vyuzivani pancire , volba spravne munice , weak spoty apod zname veci z WOT .

Momentalne me hodne bavi CV kde se s letadlama da hodne ovlivnit jednotliva hra a zalezi zde hodne na skilu ... sice ta hra nebude moc pro dorostence a mladez ... ale ja ji muzu rozhodne doporucit ...

+3/−2
4.8.2015 14:51

J60i69ř15í 53S20o78j70k22a 5418122441968

moc se omlouvám ale tak špatnou hru jsem už dlouho nehrál, malinkatá mapa, nesmyslné ostrůvky, naprosto nerealistické chování lodí jak pohyb tak střelba, prostě je to jen WoT s jiným skinem to je vše, jako úsměvné rozšíření pro WoT dobrý ale vydávat tohle za samostatnou hru je trapné  ;-€!!

+2/−11
4.8.2015 13:28

J65a56k36u27b 32Š72r17á23m22e59k 4418903802141

Tahle hra nemá potenciál WoT nebo WoWp ...  WoT je mířené na ruské hráče, což je specifická skupina. V Rusku byla vždy populární armáda a letectvo, námořnictvo bylo bráno jako přívažek až do dob Gorškova. Ani potom ale nezískalo námořnictvo respekt jako má armáda a letectvo, z různých důvodů (viz např. známý vtip "Jak poznáte námořníka ze Severomořské flotily? V noci světélkuje.").

WoT i WoWs cílí na velmi podobnou hráčskou skupinu, ale  WoT hraje 4x více Rusů než ostatní svět. Lodě ale ruské hráče nezaujmou a námořní simulátory nikdy nebyly celosvětově masovou záležitostí. Možná to bude nakonec dobrá hra, ale nebude mít prodejní potenciál WoT nebo WoWp. Tím horší je pro WG neúspěch s Warplanes, která mohla překonat i WoT. Gajjin jim to zkazil ještě předtím než WT dokopal vlastním přičiněním.

+4/0
4.8.2015 12:57

J95a50k66u70b 18Š67r66á20m51e18k 4438903872381

Jinak jsem postřehl, že už jsou modpacky i pro Warships ... včetně těch, které lze považovat za zakázané. Situace se opakuje, zase budou lodím vládnout aimboti.

+4/−1
4.8.2015 13:00

M41i61c89h32a61l 82P82a39v14l27á50t 9333543264689

Jenze na rozdil od WoT ty "zakazane" mody jsou opravdu zakazane, takze nefunguji. Nefungovaly uz od (pred?)posledniho patche v ramci CBT.

+1/0
4.8.2015 14:20

J48a20r73o61m39i74r 74F71a74r41e36k 4392983467

Rozumny pristup ze strany WG. Bohuzel pro WoT je nejspis prilis pozde, ale treba nas prijemne prekvapi.

Otazkou zustava, jak to bude s vyvojem modu, bude se tim nekdo zabyvat, pokud hrozi, ze mod nebude autorizovan?

Jsou nejak jasne nastavena pravidla/pozadavky ze strany WG?

0/0
4.8.2015 14:36

M84i19c88h80a29l 83P79a96v50l68á29t 9303223214619

Zatim se zda, ze o vyvoj modu je zajem. Ono to ma pro jejich tvurce i urcite vyhody.

0/0
4.8.2015 15:02

J52a66k44u22b 92Š81r68á32m27e35k 4988663862281

Tak se objeví nová generace modů, je to jen otázka naprogramování.

0/0
9.8.2015 8:59

D56a29v56i53d 40H67e41l40l43e72r 6956833680226

K námořnictvu mají zase vztah Američani, či Britové. I kdyby hra neměla takový masový úspěch jako WoT, svou hráčskou základnu si rozhodně najde.

+1/0
4.8.2015 19:05

M32i92c19h53a61l 60T22a88r68n94a85j 2525134491663

zápas končí nejčastěji ve chvíli, kdy jsou všechny nepřátelské lodě zničeny nebo když je obsazena protivníkova základna.

Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/world-of-warships-preview-prvni-dojmy-dhz-/Preview.aspx?c=A150730_161813_bw-pc-preview_anb

To by blbej neřek ;-D;-D;-D

0/0
4.8.2015 12:37

P63a93v84e22l 20M31e21d10e73k 1680792921205

Hráče nečeká promazání postupu? Jen proto, že to WG momentálně oficiálně tvrdí? Rly? Zcela identická byla situace před ofiko spuštěním WoT. Reset nebude... Byl.

Jinak za sebe můžu říci: nelíbí, nebaví, nechytlo, nezajímavé Rv

+4/−2
4.8.2015 10:10

M35i10l49a95n 96V10o19s93t42r88ý 6239346674434

Také očekávám, že reset přijde... ale co třeba překvapí... ;-)

+3/0
4.8.2015 10:52

T39o86n57í53k 25K38u90t76t18m12a98n55n 6123108802

Lol, před spuštěním WoT žádný reset nebyl. Možná se jen pletete v pojmech, protože po vstupu WoT do otevřené bety opravdu už žádný reset též nebyl, stejně jako u WoWP ;-)

+3/−1
4.8.2015 11:22

P19a78v92e79l 29M78e42d93e46k 1550152491565

Hard wipe byl při přechodu z bety do zive verze u WoT i u WoW, začínalo se od znovu. Nevím co dodat.

+1/−1
4.8.2015 12:04

J69i60r94i 97H85u63b77k69a 1853206364775

A nebyl reset mezi closed beta a open beta?

+1/0
4.8.2015 12:09

Š80t44ě32p40á93n 97V53a17n92ě61k 3783439407877

U WOT nevim, ale u WOWP byl whip u přechodu z Closed na Open Beta, poté už ne!

0/0
4.8.2015 12:34

A24n60t54o62n17í68n 32H50o29l48í50k 8137563254460

Nebo spis wipe, ze .. ;-)

0/0
4.8.2015 14:20

T13o49n92í82k 53K50u96t97t71m15a61n17n 6943498752

Možná jen dodat, že se opravdu pletete. Poslední wipe byl jak u WoT tak u WoWP při přechodu z uzavřené bety do otevřené. 

Pokud však nevěříte, že u WoWS tomu je stejně, stačí se podívat na oficiální fóra hry, kde máte několik (ale opravdu několik!) oficiálních vyjádření (např. od Ev1na nebo Tuccyho), že žádný další wipe už plánován není a nikdy nebyl. Např. zde: http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/17573-cbt-final-load-test/page__pid__320056#entry320056

0/0
5.8.2015 10:35

T98o26n64í54k 74K62u19t41t56m28a18n58n 6923128912

Zkrátka to vypadá, že si pletete "otevřenou bety" a "spuštění hry" - hra je v otevřené betě, ale spuštěna oficiálně bude až později tohoto roku (možná kolem Gamescomu, či po něm?).

0/0
5.8.2015 10:37

O52n93d96ř90e55j 58M39o50t57l 7444729620569

Kdyz se chystal prechod z bety do ostre verze, tak wg predem hlasil, ze bude wipe. Jinak wot je v soucasnosti na odpis.

0/0
4.8.2015 18:36

P90e11t16r 25V55a79c72e51n86o91v70s71k49ý 5404610357345

WOWS je super hra, konečně se po Navy Fieldu I objevil hratelný zástupce lodiček. Jako každou hru podobného ražení ji samozřejmě po celý život provází a budou provázet stesky na nevybalancovanost, ale to je z valné většiny důsledek axiomu "není vývojář ten aby se zavděčil hráčům všem". Funguje to, je to zábavné, na EU serveru ráno 4k hráčů, večer 40k hráčů online. Aktuálně brázdíme vlny v lodích US Navy a japonského království a samozřejmě se těšíme na Bismarcka, Tirpitze, Hooda & spol. Parádní hra, za mě R^

+6/0
4.8.2015 9:52

T41o48n14d68a 23H19e22j97l58í29k 1508853239957

Zkuste NavyField II....tam se pohnulo spousta věcí dopředu.

0/0
4.8.2015 9:54

M40i89c55h83a64l 27P12a42v47l32á29t 9113173144309

Momentalne jsou WoWs asi 1000x lepsi zabava nez WoT. Urcite doporucuju.

+6/0
4.8.2015 9:48

J83a18n 97H87á31l20a 8405245510327

Zatím to vypadá dobře (akorát hodně lidí trápí nízké fps a lagy), problém vidím osobně v nevybalancování (např. fantasticky silné plovákové "stíhače" z křižníků), absurdně nízké výdělky když provádíte s letadlovkou air cap a relativně extrémně silné 152mm děla křižníků na HE (kombinace velkého množství děl a rychlé kadence oproti bitevkám znamená, že vás dva křižníky o tier slabší rozstřílí). Uvidíme, zda to do vydání plné verze opraví. 

Co mě ale hodně naštvalo je to, že z WOTu nepoučili a opět dovolili mody a dokonce už pro lodě nějaké existují. Opět stejná tragická chyba, která ničí hru i na WoTu. Pokud udělají druhou krytickou chybu a to jsou absurdní vlastnosti některých lodí, tak po počátečním nadšení od toho lidi zase odejdou.

+1/−4
4.8.2015 9:43

J87a95n 12H56á31l52a 8105105770737

Jinak vynechání ponorek s odůvodněním, že je mapa moc malá, jsem trochu nepochopil - ona ta ponorka zase tak moc rychlá není:-)

Btw budou mít japonské letadlovky kamikaze, nevíte někdo?

+3/0
4.8.2015 9:44

M41i59c84h76a70l 16P39a15v65l45á93t 9183153934389

To udajne zduvodneni je nesmysl. Ponorky absentuji z uplne jinych duvodu. Zjednodusene: Mrvily by gameplay a nic pozitivniho by neprinesly.

Kamikaze samozrejme nebudou. Taky k cemu? Ostatne kamikaze startovali z pozemnich zakladen.

+2/−1
4.8.2015 9:46

P45a41v86e34l 74M30e58d40e41k 1420392151405

Ano i ne. Sebevrazedny nalet mohl provest jakykoliv pilot a taky je podnikali, tedy i z palub letadlovych lodi a to bez ohledu na to, jestli byl nebo nebyl v "oficiálních" jednotkách sebevrahů a pod doktrínou "kamikaze".

+2/0
4.8.2015 10:16

M89i11l75a10n 16V35o55s52t58r23ý 6219606134114

Jenže pilot letadlovek musel mít nalétáno více hodin (a tedy byl hodnotnější) aby se z letadlovky vůbec dokázal odlepit... ona přece jen letová dráha byla kratší než u pozemních základen...;-)

0/0
4.8.2015 10:52

J18a85n 85H92á87l95a 8625915160677

No věřte tomu, že japonští piloti z letadlovek toho v polovině roku 1944 už moc nalétáno nebyli. Stará garda byla vybita a rezervy prakticky nebyly.

+1/0
4.8.2015 11:16

J22i53r98i 20H10u53b44k38a 1763346734755

V polovině roku 1944 žádní piloti letadlovek nebyli...u Leyte pluly japanské CV bez letadel jen jako návnada.

Kamikaze v pravém slova (tedy organizované sebevražedné sbory) smyslu z letadlovek nestartovaly. To že se předtím někdo, kdo věděl že se nemá šanci vrátit na základnu obětoval z něj nedělá kamikaze.

+2/0
4.8.2015 12:11

M44i27c17h98a67l 81P92a82v73l23á24t 9273573314559

Sebevrazedny nalet muze provest uplne kazdy pilot uplne libovolneho letadla.

+1/0
4.8.2015 11:07

J55a45n 26H44á36l18a 8695425920817

Čím by mrvily prosím pěkně?

Kamikaze startovaly i z letadlovek, ale to je jedno...

0/0
4.8.2015 11:15

M56i41c57h68a75l 31P35a76v44l19á51t 9753803954939

To je snad zrejme ze samotne povahy ponorek, ne?

Nestartovali, ale je to skutecne jedno. :o)

0/0
4.8.2015 14:22

M20a23t83o48u39š 84K92r52p31a87t81a 9418175396480

Kamikaze samozřejmě něbudou. Pro ponorky jsou mapy příliš velké - nikdo by to nehrál ( top tiery by mohly mit cca 20 uzlů).

0/0
4.8.2015 11:11

J36a57n 74H16á85l34a 8615355140467

No s ohledem na to, že si vývojáři s nějakými fyzikálními vlastnostmi či reálným vybavením lodí starosti nedělali, pořád nevidím důvod, proč by nemohly být ponorky.

+2/0
4.8.2015 11:18

M91a90t80o86u45š 14K68r45p47a42t96a 9558575536510

Používá se univerzální přepočet co se týče rychlostí ve hře - vše je decentě zrychlené (koeficient ani styl výpočtu si nepamatuju). No někdy prostě nejde držet hru v naprostém souladu s realitou (Iowa). Ponorky by bud nikdo nehrál, nebo by se jim museli těžce přizpůsobit herní mechaniky (vláčet se po takovýdle mapě v lepším případě kole 15 uzlů na hladině a 8 pod pfff). A ponorky už tam vlastně máme ´=) low tier IJN DD

+1/0
4.8.2015 11:32

J71a47n 15H47á86l49a 8925685140707

Pravda:-D

Akorát s tím univerzálním přepočtem se mi to moc nezdá, možná u rychlosti, ale u vzdáleností je to celé nějaké rozhozené.

0/0
4.8.2015 13:45

J24a28r16o89m18i84r 61F58a43r91e91k 4122703447

WoT nenici existence modu, ale pristup WG, kdy WG predstira, ze to neni jejich problem. I kdyz ted si nejsem jisty, jestli vubec WG vnima toto jako problem.

WoT nici v prve rade hraci samotni (byt jim WG obcas zdatne sekunduje).

+5/0
4.8.2015 10:16

M52i77c71h70a90l 16P38a11v26l61á44t 9623233304669

A Vy jste nezaznamenal, ze s mody ve WoWs je to nastesti jinak a ty neferove maji smulu? (Napr. i ten trapny aim bot, ktery byl kazdemu mimo cvicenych opic uplne na nic, uz davno ostrouhal. Jeste pred koncem CBT.)

+1/0
4.8.2015 11:09

J59a51n 97H21á82l74a 8885505390577

Zatím jsem zaznamenal akorát to (naposledy jsem byl na forech cca před týdnem), že se vývojáří stále tváří, že se jich to netýká (stejně jako se to děje ve WOTu).

0/0
4.8.2015 11:14

M33i22c93h97a20l 58P78a45v43l13á44t 9703303964239

To jste zaznamenal spatne. Uz na konci CBT bylo znemozneno fungovani modu neautorizovanych ze strany WG. Takze napriklad Aim Bot skoncil. (Ze to nevedi nekteri hloupi hraci, kteri vycitaji hackovani v chatu kazdemu schopnemu souperi, to je vec jina..)

0/0
4.8.2015 14:24

J88i37r72i 32H47u38b76k42a 1503146594615

Pravda, ty křižníky jsou hodně über - obzvláště když stojí s BB proti CA vyšších tierů, to se člověk dostane do velmi absurdních situací - třeba expit na tieru III se South Caroline to je jedná velká frustrace - pomalé je to, křižníky protivníka mají větší dostřel i rychlost....nejednou se mi stalo, že se dostal do křížové palby dvou Phoenixů a ti mě rozebrali HEčky...a co teprv, když se objeví někdo, kdo ví jak používat APčka, to jsem nestačil mrkat, jak by ta loď byla z papíru a neměla dvojnásobnou ráži hlavní výzbroje...

Další věc co mě naprosto dostává jsou torpédová letadla - že nedělají žádné opravdové torpédové nálety to bych ještě pochopil, motají se nad hlavou docela dlouho...ale že jsou schopny hodit torpéda mezi loď a ostrov, mezi kterými je jeden a půl délky križníku, to hraničí ze zázraky....prostě to hodí jednu délku lodě broadside...je jasné, že WOWS nemá s realitou zas tak moc společného, ale tohle je jak bojovat proti UFO.

Bombardéry jsou to samo, je úplně jedno jak člověk s tou lodí manévruje, prostě je mu vylosován nějaký damage...nepodařilo se mi zatím se vyhnout.. To je divné.

Jinak taktiky se najde dost, velká věc je to hrát s více lidma, je to obrovský rozdíl...Podařilo se nám takhle ve dvou s tier IV BB přežít boj s 4x CA, 2x DD a 1xBB.

Takže hra celkem fajn, oproti WOWP lepší taktizování a ne jen masomlejn.

+2/0
4.8.2015 12:08

M87i31c41h42a81l 25P17a28v51l84á82t 9773853634249

K tem bombarderum.. Pokud jde o TB, tak zaklad je manevrovat pred jejich priletem. Pokud reagujete az ve chvili, kdy vidite torpeda, zaspal jste o minimalne 30s a uz s tim nic neudelate.

Obecne krizniky OP nejsou. Ale souboj SC se dvema Phoenixy nemusi pro BB skoncit dobre, o tom zadna. Podobne by to ale vypadalo i opacne.

0/0
4.8.2015 14:27

J79i76r23i 68H19u12b33k49a 1303596894555

No upřímně, 30 vteřin je u BB tak asi čas že z levé zatáčky začne zatáčet doprava, co jsem tak koukal, tak ty torpédové letouny nedají nějak najevo že budou torpéda házet "TEĎ", prostě přeletí ve formaci 100m nad lodí a najednou jsou ve vodě torpéda 150m od lodi...no snad to do finální verze upraví tak, že ty torpédové bombardéry budou dělat opravdové torpédové útoky a že to z jejich chování bude jasné že útok nastává...a ta torpéda mezi ostrovem a lodí, to je úlet jako prase..:)

0/0
4.8.2015 16:24

M68i42c26h38a41l 82P50a66v82l98á65t 9793813694189

Zkuste hrat za letadlovku, uvidite sam. Fakt ten manevr neni takova veda. Na to tema existuje na YT i dost videi.

Mimochodem ona jedna zatacka vetsinou bohate staci. Ale musite ji provest, ne se na to vykaslat.

0/0
4.8.2015 23:17

T70o84n87d48a 68H51e22j28l69í36k 1458913679847

Hrál jsem to, přišlo mi to až příliš pomalé a hlavně špatně ovladatelné lodě. Moc ostrovů. Možná se to změnilo, ale spíš asi ne.

Taktika poměrně jednotvárná.

Za mne je lepší si zahrát NavyField II, ten má mnohem víc lodí, mnohem víc taktiky a lepší ovladatelnost. Sice není v pohledu první osoby, ale o to vítězí taktika. A má ponorky, stejně jako parašutisty, mariňáky na obsazování základen.

A málo lidí ho taky nehraje. Buď přes Steam, nebo vlastní klient.R^

+1/0
4.8.2015 9:41

F96i90l21i31p 35K61o58r18v68a54s 8466123224570

Lodě ve WoWs jsou velmi podobně ovladatelné jako ty reálné. Je to o něco přesnější zpracování než tanky ve WoT. Tam se dá jít o dost blíže realitě (jako šlo WT), nicméně i tam šlo o to, že WoT byl první na poli p2w (f2p)... 

Obecně vzato tak, jak auta reagují okamžitě a ono "simulování hmoty vozidla" co zavedly NFS je zkazilo, tak lodě reagují pomalu, obzvláště když vezmete v úvahu jaká masa to je, a jak velké jsou ovládací prvky.. Navíc na lodi nastavit kormidlo nejde tak rychle jako v autě otočit kola.. Ne, lodi prostě jezdí po vodě ve "smyku" když zatáčí, a mají setrvačnost jako noha, takže tohle nekritizujte, není to špatně.

+3/0
4.8.2015 11:10

T96o76n57d87a 36H41e25j78l44í71k 1508853279297

Ale ano, ta setrvačnost tam má být. I v jiných hrách se s lodí neotočíte na místě....

Avšak v kombinaci s těmi mapami, co nabídli, je to zcela krizová část hry. když je půlka mapy ostrovovatá, že se jí je lepší vyhnout, protože se tam ani neotočíte, tak je něco špatně.

0/0
4.8.2015 15:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.