Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Warships může vývojářům napravit letadly poskvrněnou pověst

Taktické hraní s pomalejším tempem. Tak lze v jedné větě shrnout dojmy z právě probíhajícího betatestu World of Warships. Žádná větší on-line námořní akční hra neexistuje a tahle vypadá velmi dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M67a22r20t56i58n 57J57i70r25o79u70s22e46k 7586725485218

Wargaming už nikdy více. Již je to nějaká doba, co jsem odinstaloval tanky pro podezření, že je hra prolezlá cheaty, což Wargaming zuřivě popírá, protože prý nejde cheatovat ve hře, která počítá na serveru a jen posílá výsledky klientovi. Kdo si chce udělat náhled, co se dá nainstalovat mám tu video. Každý hráč WOT si musí sám posoudit, jestli to jeho soupeři, který si to nainstaluje přináší výhody či nikoli.

-

https://www.youtube.com/watch?v=2nFM-ueXeHE

-

Proto nechci ani lodě.

0/0
5.8.2015 19:11

J91a22k62u25b 12Š31r27á79m18e22k 4388903422801

Video jsem viděl, tyhle mody jsem už viděl. Pro dobrého hráče nemají valný význam, protože umí jen to, co dotyčný hráč už dávno ovládá (přehled na bojišti). Sice lépe a rychleji, ale to se dá kompenzovat znalostí map a vehiklů. Některé mody jsou navíc kontraproduktivní - zejména obrysy tanků. Výsledkem je totiž obvykle střela mířící do obrysů, ale dopadající na překážku = ztráta času a ve výsledku menší dmg.

0/0
9.8.2015 8:58

L52u84k87á44š 23K44a68r71á31s83e69k 7176301920723

Ja si hru uzivam , WOT slo jednoznacne na druhou koolej , dokonce i AW slo stranou ... Ve WoWs se mi libi ze kazda vetev ma nejake pro a proti a daji se hrat vsechny typy ... Neni to jen klikani jak tady nekteri pisou ale at se to nezda herni technika mnoho ruznych variant jak hrat , dokonce je vehre i uhlovani a vyuzivani pancire , volba spravne munice , weak spoty apod zname veci z WOT .

Momentalne me hodne bavi CV kde se s letadlama da hodne ovlivnit jednotliva hra a zalezi zde hodne na skilu ... sice ta hra nebude moc pro dorostence a mladez ... ale ja ji muzu rozhodne doporucit ...

+3/−2
4.8.2015 14:51

J86i48ř75í 27S89o56j37k74a 5428492411118

moc se omlouvám ale tak špatnou hru jsem už dlouho nehrál, malinkatá mapa, nesmyslné ostrůvky, naprosto nerealistické chování lodí jak pohyb tak střelba, prostě je to jen WoT s jiným skinem to je vše, jako úsměvné rozšíření pro WoT dobrý ale vydávat tohle za samostatnou hru je trapné  ;-€!!

+2/−11
4.8.2015 13:28

J43a30k66u24b 88Š72r94á82m76e33k 4238143752881

Tahle hra nemá potenciál WoT nebo WoWp ...  WoT je mířené na ruské hráče, což je specifická skupina. V Rusku byla vždy populární armáda a letectvo, námořnictvo bylo bráno jako přívažek až do dob Gorškova. Ani potom ale nezískalo námořnictvo respekt jako má armáda a letectvo, z různých důvodů (viz např. známý vtip "Jak poznáte námořníka ze Severomořské flotily? V noci světélkuje.").

WoT i WoWs cílí na velmi podobnou hráčskou skupinu, ale  WoT hraje 4x více Rusů než ostatní svět. Lodě ale ruské hráče nezaujmou a námořní simulátory nikdy nebyly celosvětově masovou záležitostí. Možná to bude nakonec dobrá hra, ale nebude mít prodejní potenciál WoT nebo WoWp. Tím horší je pro WG neúspěch s Warplanes, která mohla překonat i WoT. Gajjin jim to zkazil ještě předtím než WT dokopal vlastním přičiněním.

+4/0
4.8.2015 12:57

J18a52k54u94b 19Š57r39á41m42e94k 4488433152161

Jinak jsem postřehl, že už jsou modpacky i pro Warships ... včetně těch, které lze považovat za zakázané. Situace se opakuje, zase budou lodím vládnout aimboti.

+4/−1
4.8.2015 13:00

M19i44c55h43a78l 24P12a57v42l20á74t 9333533694599

Jenze na rozdil od WoT ty "zakazane" mody jsou opravdu zakazane, takze nefunguji. Nefungovaly uz od (pred?)posledniho patche v ramci CBT.

+1/0
4.8.2015 14:20

J82a71r85o18m46i12r 41F65a84r19e10k 4682473807

Rozumny pristup ze strany WG. Bohuzel pro WoT je nejspis prilis pozde, ale treba nas prijemne prekvapi.

Otazkou zustava, jak to bude s vyvojem modu, bude se tim nekdo zabyvat, pokud hrozi, ze mod nebude autorizovan?

Jsou nejak jasne nastavena pravidla/pozadavky ze strany WG?

0/0
4.8.2015 14:36

M33i18c82h62a59l 37P43a53v98l11á28t 9563963764309

Zatim se zda, ze o vyvoj modu je zajem. Ono to ma pro jejich tvurce i urcite vyhody.

0/0
4.8.2015 15:02

J51a48k97u56b 68Š55r86á11m40e72k 4498343352541

Tak se objeví nová generace modů, je to jen otázka naprogramování.

0/0
9.8.2015 8:59

D73a40v42i78d 48H59e57l24l95e19r 6266603810536

K námořnictvu mají zase vztah Američani, či Britové. I kdyby hra neměla takový masový úspěch jako WoT, svou hráčskou základnu si rozhodně najde.

+1/0
4.8.2015 19:05

M39i20c69h80a89l 26T85a62r41n23a60j 2795914451423

zápas končí nejčastěji ve chvíli, kdy jsou všechny nepřátelské lodě zničeny nebo když je obsazena protivníkova základna.

Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/world-of-warships-preview-prvni-dojmy-dhz-/Preview.aspx?c=A150730_161813_bw-pc-preview_anb

To by blbej neřek ;-D;-D;-D

0/0
4.8.2015 12:37

P38a34v81e69l 22M65e31d79e95k 1490622331415

Hráče nečeká promazání postupu? Jen proto, že to WG momentálně oficiálně tvrdí? Rly? Zcela identická byla situace před ofiko spuštěním WoT. Reset nebude... Byl.

Jinak za sebe můžu říci: nelíbí, nebaví, nechytlo, nezajímavé Rv

+4/−2
4.8.2015 10:10

M32i47l73a25n 25V75o41s59t81r33ý 6479716234604

Také očekávám, že reset přijde... ale co třeba překvapí... ;-)

+3/0
4.8.2015 10:52

T79o62n86í12k 26K28u89t24t49m13a93n59n 6733438692

Lol, před spuštěním WoT žádný reset nebyl. Možná se jen pletete v pojmech, protože po vstupu WoT do otevřené bety opravdu už žádný reset též nebyl, stejně jako u WoWP ;-)

+3/−1
4.8.2015 11:22

P16a56v58e92l 48M88e26d96e83k 1470412621195

Hard wipe byl při přechodu z bety do zive verze u WoT i u WoW, začínalo se od znovu. Nevím co dodat.

+1/−1
4.8.2015 12:04

J89i61r68i 18H42u13b44k76a 1783306724195

A nebyl reset mezi closed beta a open beta?

+1/0
4.8.2015 12:09

Š91t29ě52p23á50n 81V16a34n13ě33k 3393989827967

U WOT nevim, ale u WOWP byl whip u přechodu z Closed na Open Beta, poté už ne!

0/0
4.8.2015 12:34

A63n94t24o54n49í17n 38H37o55l40í70k 8907243964630

Nebo spis wipe, ze .. ;-)

0/0
4.8.2015 14:20

T48o43n46í65k 73K94u74t74t25m77a23n37n 6383788892

Možná jen dodat, že se opravdu pletete. Poslední wipe byl jak u WoT tak u WoWP při přechodu z uzavřené bety do otevřené. 

Pokud však nevěříte, že u WoWS tomu je stejně, stačí se podívat na oficiální fóra hry, kde máte několik (ale opravdu několik!) oficiálních vyjádření (např. od Ev1na nebo Tuccyho), že žádný další wipe už plánován není a nikdy nebyl. Např. zde: http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/17573-cbt-final-load-test/page__pid__320056#entry320056

0/0
5.8.2015 10:35

T77o71n54í46k 87K88u36t71t91m44a63n60n 6573618972

Zkrátka to vypadá, že si pletete "otevřenou bety" a "spuštění hry" - hra je v otevřené betě, ale spuštěna oficiálně bude až později tohoto roku (možná kolem Gamescomu, či po něm?).

0/0
5.8.2015 10:37

O53n27d66ř89e65j 66M65o14t18l 7314479270109

Kdyz se chystal prechod z bety do ostre verze, tak wg predem hlasil, ze bude wipe. Jinak wot je v soucasnosti na odpis.

0/0
4.8.2015 18:36

P27e20t38r 48V58a83c85e34n12o35v69s91k56ý 5984820157255

WOWS je super hra, konečně se po Navy Fieldu I objevil hratelný zástupce lodiček. Jako každou hru podobného ražení ji samozřejmě po celý život provází a budou provázet stesky na nevybalancovanost, ale to je z valné většiny důsledek axiomu "není vývojář ten aby se zavděčil hráčům všem". Funguje to, je to zábavné, na EU serveru ráno 4k hráčů, večer 40k hráčů online. Aktuálně brázdíme vlny v lodích US Navy a japonského království a samozřejmě se těšíme na Bismarcka, Tirpitze, Hooda & spol. Parádní hra, za mě R^

+6/0
4.8.2015 9:52

T42o75n30d96a 20H32e70j71l23í84k 1698493169287

Zkuste NavyField II....tam se pohnulo spousta věcí dopředu.

0/0
4.8.2015 9:54

M86i71c25h42a52l 84P79a73v33l58á72t 9833353204909

Momentalne jsou WoWs asi 1000x lepsi zabava nez WoT. Urcite doporucuju.

+6/0
4.8.2015 9:48

J82a61n 49H71á42l11a 8495175770557

Zatím to vypadá dobře (akorát hodně lidí trápí nízké fps a lagy), problém vidím osobně v nevybalancování (např. fantasticky silné plovákové "stíhače" z křižníků), absurdně nízké výdělky když provádíte s letadlovkou air cap a relativně extrémně silné 152mm děla křižníků na HE (kombinace velkého množství děl a rychlé kadence oproti bitevkám znamená, že vás dva křižníky o tier slabší rozstřílí). Uvidíme, zda to do vydání plné verze opraví. 

Co mě ale hodně naštvalo je to, že z WOTu nepoučili a opět dovolili mody a dokonce už pro lodě nějaké existují. Opět stejná tragická chyba, která ničí hru i na WoTu. Pokud udělají druhou krytickou chybu a to jsou absurdní vlastnosti některých lodí, tak po počátečním nadšení od toho lidi zase odejdou.

+1/−4
4.8.2015 9:43

J48a25n 63H88á43l78a 8155245620537

Jinak vynechání ponorek s odůvodněním, že je mapa moc malá, jsem trochu nepochopil - ona ta ponorka zase tak moc rychlá není:-)

Btw budou mít japonské letadlovky kamikaze, nevíte někdo?

+3/0
4.8.2015 9:44

M58i13c23h12a40l 91P82a12v46l71á98t 9413873194729

To udajne zduvodneni je nesmysl. Ponorky absentuji z uplne jinych duvodu. Zjednodusene: Mrvily by gameplay a nic pozitivniho by neprinesly.

Kamikaze samozrejme nebudou. Taky k cemu? Ostatne kamikaze startovali z pozemnich zakladen.

+2/−1
4.8.2015 9:46

P23a36v47e65l 21M19e26d76e27k 1880952451935

Ano i ne. Sebevrazedny nalet mohl provest jakykoliv pilot a taky je podnikali, tedy i z palub letadlovych lodi a to bez ohledu na to, jestli byl nebo nebyl v "oficiálních" jednotkách sebevrahů a pod doktrínou "kamikaze".

+2/0
4.8.2015 10:16

M28i43l20a39n 75V17o76s79t30r57ý 6879396634774

Jenže pilot letadlovek musel mít nalétáno více hodin (a tedy byl hodnotnější) aby se z letadlovky vůbec dokázal odlepit... ona přece jen letová dráha byla kratší než u pozemních základen...;-)

0/0
4.8.2015 10:52

J17a45n 67H38á51l49a 8615955230927

No věřte tomu, že japonští piloti z letadlovek toho v polovině roku 1944 už moc nalétáno nebyli. Stará garda byla vybita a rezervy prakticky nebyly.

+1/0
4.8.2015 11:16

J15i46r76i 41H23u27b66k45a 1733486914175

V polovině roku 1944 žádní piloti letadlovek nebyli...u Leyte pluly japanské CV bez letadel jen jako návnada.

Kamikaze v pravém slova (tedy organizované sebevražedné sbory) smyslu z letadlovek nestartovaly. To že se předtím někdo, kdo věděl že se nemá šanci vrátit na základnu obětoval z něj nedělá kamikaze.

+2/0
4.8.2015 12:11

M95i91c63h17a87l 25P35a95v82l87á13t 9733573474759

Sebevrazedny nalet muze provest uplne kazdy pilot uplne libovolneho letadla.

+1/0
4.8.2015 11:07

J49a43n 49H80á34l38a 8725625440927

Čím by mrvily prosím pěkně?

Kamikaze startovaly i z letadlovek, ale to je jedno...

0/0
4.8.2015 11:15

M59i23c84h82a48l 47P56a81v25l81á60t 9503363244659

To je snad zrejme ze samotne povahy ponorek, ne?

Nestartovali, ale je to skutecne jedno. :o)

0/0
4.8.2015 14:22

M22a34t89o41u87š 38K65r73p82a27t63a 9498205286530

Kamikaze samozřejmě něbudou. Pro ponorky jsou mapy příliš velké - nikdo by to nehrál ( top tiery by mohly mit cca 20 uzlů).

0/0
4.8.2015 11:11

J61a98n 13H92á13l41a 8865585350167

No s ohledem na to, že si vývojáři s nějakými fyzikálními vlastnostmi či reálným vybavením lodí starosti nedělali, pořád nevidím důvod, proč by nemohly být ponorky.

+2/0
4.8.2015 11:18

M87a90t96o96u49š 34K77r36p56a43t96a 9848335786280

Používá se univerzální přepočet co se týče rychlostí ve hře - vše je decentě zrychlené (koeficient ani styl výpočtu si nepamatuju). No někdy prostě nejde držet hru v naprostém souladu s realitou (Iowa). Ponorky by bud nikdo nehrál, nebo by se jim museli těžce přizpůsobit herní mechaniky (vláčet se po takovýdle mapě v lepším případě kole 15 uzlů na hladině a 8 pod pfff). A ponorky už tam vlastně máme ´=) low tier IJN DD

+1/0
4.8.2015 11:32

J76a95n 30H43á37l28a 8135295250777

Pravda:-D

Akorát s tím univerzálním přepočtem se mi to moc nezdá, možná u rychlosti, ale u vzdáleností je to celé nějaké rozhozené.

0/0
4.8.2015 13:45

J66a46r93o37m16i85r 28F11a49r89e41k 4262483157

WoT nenici existence modu, ale pristup WG, kdy WG predstira, ze to neni jejich problem. I kdyz ted si nejsem jisty, jestli vubec WG vnima toto jako problem.

WoT nici v prve rade hraci samotni (byt jim WG obcas zdatne sekunduje).

+5/0
4.8.2015 10:16

M89i17c15h22a43l 30P81a80v36l96á82t 9963583394329

A Vy jste nezaznamenal, ze s mody ve WoWs je to nastesti jinak a ty neferove maji smulu? (Napr. i ten trapny aim bot, ktery byl kazdemu mimo cvicenych opic uplne na nic, uz davno ostrouhal. Jeste pred koncem CBT.)

+1/0
4.8.2015 11:09

J85a72n 23H40á59l54a 8965705490377

Zatím jsem zaznamenal akorát to (naposledy jsem byl na forech cca před týdnem), že se vývojáří stále tváří, že se jich to netýká (stejně jako se to děje ve WOTu).

0/0
4.8.2015 11:14

M42i57c93h90a62l 78P71a15v22l38á25t 9843813474449

To jste zaznamenal spatne. Uz na konci CBT bylo znemozneno fungovani modu neautorizovanych ze strany WG. Takze napriklad Aim Bot skoncil. (Ze to nevedi nekteri hloupi hraci, kteri vycitaji hackovani v chatu kazdemu schopnemu souperi, to je vec jina..)

0/0
4.8.2015 14:24

J50i69r63i 95H78u76b63k41a 1383356594815

Pravda, ty křižníky jsou hodně über - obzvláště když stojí s BB proti CA vyšších tierů, to se člověk dostane do velmi absurdních situací - třeba expit na tieru III se South Caroline to je jedná velká frustrace - pomalé je to, křižníky protivníka mají větší dostřel i rychlost....nejednou se mi stalo, že se dostal do křížové palby dvou Phoenixů a ti mě rozebrali HEčky...a co teprv, když se objeví někdo, kdo ví jak používat APčka, to jsem nestačil mrkat, jak by ta loď byla z papíru a neměla dvojnásobnou ráži hlavní výzbroje...

Další věc co mě naprosto dostává jsou torpédová letadla - že nedělají žádné opravdové torpédové nálety to bych ještě pochopil, motají se nad hlavou docela dlouho...ale že jsou schopny hodit torpéda mezi loď a ostrov, mezi kterými je jeden a půl délky križníku, to hraničí ze zázraky....prostě to hodí jednu délku lodě broadside...je jasné, že WOWS nemá s realitou zas tak moc společného, ale tohle je jak bojovat proti UFO.

Bombardéry jsou to samo, je úplně jedno jak člověk s tou lodí manévruje, prostě je mu vylosován nějaký damage...nepodařilo se mi zatím se vyhnout.. To je divné.

Jinak taktiky se najde dost, velká věc je to hrát s více lidma, je to obrovský rozdíl...Podařilo se nám takhle ve dvou s tier IV BB přežít boj s 4x CA, 2x DD a 1xBB.

Takže hra celkem fajn, oproti WOWP lepší taktizování a ne jen masomlejn.

+2/0
4.8.2015 12:08

M70i51c43h49a79l 72P64a48v39l29á11t 9643903694689

K tem bombarderum.. Pokud jde o TB, tak zaklad je manevrovat pred jejich priletem. Pokud reagujete az ve chvili, kdy vidite torpeda, zaspal jste o minimalne 30s a uz s tim nic neudelate.

Obecne krizniky OP nejsou. Ale souboj SC se dvema Phoenixy nemusi pro BB skoncit dobre, o tom zadna. Podobne by to ale vypadalo i opacne.

0/0
4.8.2015 14:27

J42i53r50i 48H37u71b69k94a 1573286934855

No upřímně, 30 vteřin je u BB tak asi čas že z levé zatáčky začne zatáčet doprava, co jsem tak koukal, tak ty torpédové letouny nedají nějak najevo že budou torpéda házet "TEĎ", prostě přeletí ve formaci 100m nad lodí a najednou jsou ve vodě torpéda 150m od lodi...no snad to do finální verze upraví tak, že ty torpédové bombardéry budou dělat opravdové torpédové útoky a že to z jejich chování bude jasné že útok nastává...a ta torpéda mezi ostrovem a lodí, to je úlet jako prase..:)

0/0
4.8.2015 16:24

M95i13c31h44a18l 90P37a37v64l42á65t 9603463524279

Zkuste hrat za letadlovku, uvidite sam. Fakt ten manevr neni takova veda. Na to tema existuje na YT i dost videi.

Mimochodem ona jedna zatacka vetsinou bohate staci. Ale musite ji provest, ne se na to vykaslat.

0/0
4.8.2015 23:17

T42o85n78d93a 37H45e32j23l92í10k 1628883869227

Hrál jsem to, přišlo mi to až příliš pomalé a hlavně špatně ovladatelné lodě. Moc ostrovů. Možná se to změnilo, ale spíš asi ne.

Taktika poměrně jednotvárná.

Za mne je lepší si zahrát NavyField II, ten má mnohem víc lodí, mnohem víc taktiky a lepší ovladatelnost. Sice není v pohledu první osoby, ale o to vítězí taktika. A má ponorky, stejně jako parašutisty, mariňáky na obsazování základen.

A málo lidí ho taky nehraje. Buď přes Steam, nebo vlastní klient.R^

+1/0
4.8.2015 9:41

F32i48l63i82p 68K42o13r30v38a73s 8366353374130

Lodě ve WoWs jsou velmi podobně ovladatelné jako ty reálné. Je to o něco přesnější zpracování než tanky ve WoT. Tam se dá jít o dost blíže realitě (jako šlo WT), nicméně i tam šlo o to, že WoT byl první na poli p2w (f2p)... 

Obecně vzato tak, jak auta reagují okamžitě a ono "simulování hmoty vozidla" co zavedly NFS je zkazilo, tak lodě reagují pomalu, obzvláště když vezmete v úvahu jaká masa to je, a jak velké jsou ovládací prvky.. Navíc na lodi nastavit kormidlo nejde tak rychle jako v autě otočit kola.. Ne, lodi prostě jezdí po vodě ve "smyku" když zatáčí, a mají setrvačnost jako noha, takže tohle nekritizujte, není to špatně.

+3/0
4.8.2015 11:10

T81o17n96d31a 94H85e90j10l30í82k 1718723139127

Ale ano, ta setrvačnost tam má být. I v jiných hrách se s lodí neotočíte na místě....

Avšak v kombinaci s těmi mapami, co nabídli, je to zcela krizová část hry. když je půlka mapy ostrovovatá, že se jí je lepší vyhnout, protože se tam ani neotočíte, tak je něco špatně.

0/0
4.8.2015 15:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.