Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Počet předplatitelů World of Warcraft klesl na 5,6 milionu

Počet předplatitelů on-line hry World of Warcraft klesl ve druhém čtvrtletí 2015 ze 7,1 na 5,6 milionu. Nové hráče chtějí autoři oslovit i prostřednictvím připravovaného filmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M79i27r54o49s44l96a47v 37K56r45a20h83u27l24í33k 6847424424

nevím no, mě příjde že wowko opravdu dožívá. Ten sub prostě dnes už moc nefunguje. Kdyby šlo platit jen za odehrané hodiny tak by to hrálo asi více lidí. Ale hodně lidí jako já si určitě řekne, že když se k tomu dostane na 4- max 10h měsíčně, tak je zbytečné to platit a hrát to... 

Přijde mi, že ve wowku už zůstává jen takové to hardcore jádro a to víceméně totálně vytlačuje nováčky. Ono to nikoho nebaví, když jdete dung a  potkáte 3-4 lidi co ten dung jdou po miliontý a vy poprve... jen vás buzerují a nebo rovnou kicknou...  MMORPG hry mají být o zážitku, kooperaci, komunikaci a ne o hardcore min maxerech, kteří každou takovou hru pohřbí. To je imho hlavní problém prakticky všech MMOs dneska. I ESO hraje valná většina min maxerů, takže i když máte namluvené dialogy tak 90% těch kktů to prostě odkliká a vy je pak "zdržujete".

Dungeon finder tu hru imho rozbil úpně. Protože je to nejefektivnější exp. Ještě je za to bonus exp atd... odměna za lenost mi přijde jako strašně divný systém :-)

+2/0
6.8.2015 13:53

H90y20n89e60k 26Š22l18a44h17ů64n96e56k 4629323966979

97 % hráčů ve WoW jsou casualové.

0/0
6.8.2015 14:52

M83i30c91h26a58l 56T28o16m22á51n34e82k 9217339716

uz jsem to psla kdysi davno, tohle neni hra na hrani 4 hodiny tydne , natoz jak pisete mesicne, touhle hru chce hrat aspon 20 hodin denne, je to MMO ne nejake single RPG, jako je to ekne lognout jednou za mesic na dve hodky postavu, projit zase o kousek dal treba z lvl 20 na lvl 23 ale o tom ta hra skutecne neni

0/0
7.8.2015 6:03

J78a88n 54N29o93ž58i71č81k46a 1840475499833

Blizard sice tvrdí jak je spokojen ze systémem raidu  flex vs mythical, ale tím, že dal strop na 20 lidí tak rozbil dost guild. Teď pokud nemáte v guildě stabilně 25 hráčů se na endgame content nedostanete v té nejobtížnější úrovni.

0/−1
5.8.2015 12:28

H15y58n46e35k 63Š35l97a74h38ů24n35e77k 4679653766159

Teď je max jenom 20 hráčů? To je dost slabý, pamatuju čtyřicítkové raidy. 25 hráčů bylo podle mě optimální.

+1/0
5.8.2015 23:45

T88o45m65á28š 19B76a61y13e59r 1244601984821

Existuje nejaky propocet s kolika predplatiteli je pro Blizzard rentabilni provozovat servery a platit vyvojare? Neni to cislo nebezpecne blizko?

0/0
5.8.2015 12:01

P51a41v53e96l 81K79u58r25a36l 8184823192459

myslím že bliz potřebuje tak milion předplatitelů... ale ruku na srdce - s tím kolik narejžoval ho to myslím nemusí pálit. WOD je celkem důstojné ale prostě hra se postupně přežívá...

Blizz si zas udělá starcraft, vydá overwatch, další balíky k Heartstone... a zkusí další Diablo.

0/0
5.8.2015 13:07

M10i30c88h51a88l 69T35o26m28á75n69e87k 9797549446

neudela, dalsi datadisky do WoW, dalsi WoW filmy a pak jako pecka Warcraft 4 a doufam a na to next gen MMO

0/0
6.8.2015 1:51

M84a36t80ě83j 65Š30p40i42r54y29t 9524385680314

Velmi pochybuji, že bych WoW opět začal hrát i bez předplatného jako F2P. Kdyby nicméně vytvořili server pouze pro TBC/WOTLK, začal bych nad tím uvažovat.

+2/0
5.8.2015 11:35

T79r98u64n97g 29D34u71o43n34g 97T42h32a22n62h 5618985624957

No existuji free servery, nektere maji end game content celkem skusne nacriptovamy.Nevim jestli vam je muzu vypsat, aniz by me smazali, ale google by vam porasdit mohl.

0/0
5.8.2015 12:13

J53a76n 41N69o86ž51i76č89k79a 1770595829663

kupujte gtime za goldy a mate to zadarmo dneska mesic hrani stoji cca 45 - 48k goldu.

0/0
5.8.2015 12:24

M88a35t61ě29j 55Š44p25i46r30y45t 9514135670304

Nepochopili jsme se - myslel jsem to tak, že bych se nevrátil ani kdyby z offiku udělali F2P a nemusel jsem nic platit. Nemám problém platit, ale v současné době mě na WoW naprosto nic neláká.

+1/0
5.8.2015 14:47

H14y31n77e45k 11Š51l20a68h80ů79n13e18k 4839303686509

Taky tak. WoW bylo nejlepší v době TBC + WoTLK, i na Vanillu mám krásé vzpomínky V Jó, nedávno to bylo 10 let...

+2/0
5.8.2015 23:47

J15i53ř97í 46V23y76š77í47n 6259773265539

Zlata era TBC a WOTLK uz se podle me nevrati. Kvalita produktu postupne klesa a pokud se podivam na Cata a nasledujici DD tak si myslim ze uz to moc nezachrani. Zustane tam nake jadro HC WoWkaru postupne se zlouci mene zalidnene servery a necha se to dozit.

+1/0
5.8.2015 10:45

M49i19c20h65a65l 73T40o88m38á66n90e12k 9867859276

jenze oni to nechteji nechat jen dozit, planuji filmy, zrusili nebo zacali od znova vyvoj next gen MMO a ze zbytku bude overwatch, navic dali jasne najevo ze chteji davat datadisky rychleji za sebou, coz bude cca jednou rocne, budou to ryzovat podle me jeste hodne dlouho, jen ted proste udelali podruhe za sebou to same, protoze tanaan, je timeless isle verze 2 jak bylo na konci Pand, podle me by tomu mohla hodne pomoci azshara, vetsina enemy jsou horde nebo demoni, kdyby udelali raid vs highborne az uz diky cavenrs of time ci nove hrozbe, vratili to do azerothu, mohlo by to ziskat novou stavu, + dodat poslenidno ze tri prastarych zel, kdyz uz tu byl CThun a Yogg Saron a minimalne by meli silny pribeh jako melo TBC cele, a Wotkl v Ulduaru a ICC

0/0
6.8.2015 1:50

M76a98r86t92i20n 91B31e98n38e36š 3892827884529

Že kvalita WoWka klesá je takový všeobecně rozšířený omyl. Já měl taky nejradši TBC, ale tady hraje hrozně velkou roli nostalgie a fakt, že člověk byl tehdy o 10 let mladší, stejně tak herní scéna byla o 10 let mladší, a náš tehdejší pohled byl prostě jiný. Skutečnost je taková, že s každym datadiskem ta hra šla o velkej kus dál. Počet předplatitelů klesá prostě proto, že nikoho už nebaví hrát 10 let starou hru, nikoliv proto, že by produkt nebyl kvalitní. Zároveň konkurence je v herním průmyslu dneska silnější, než byla před deseti lety. Je to pořád dokola ten syndrom "staré hry byly lepší." Nebyly, akorát jsme byli mladší a nebylo s čim porovnávat.

+1/0
7.8.2015 4:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.