Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Počet předplatitelů World of Warcraft klesl na 5,6 milionu

Počet předplatitelů on-line hry World of Warcraft klesl ve druhém čtvrtletí 2015 ze 7,1 na 5,6 milionu. Nové hráče chtějí autoři oslovit i prostřednictvím připravovaného filmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13i63r84o80s63l59a12v 30K31r80a31h41u12l34í21k 6177684174

nevím no, mě příjde že wowko opravdu dožívá. Ten sub prostě dnes už moc nefunguje. Kdyby šlo platit jen za odehrané hodiny tak by to hrálo asi více lidí. Ale hodně lidí jako já si určitě řekne, že když se k tomu dostane na 4- max 10h měsíčně, tak je zbytečné to platit a hrát to... 

Přijde mi, že ve wowku už zůstává jen takové to hardcore jádro a to víceméně totálně vytlačuje nováčky. Ono to nikoho nebaví, když jdete dung a  potkáte 3-4 lidi co ten dung jdou po miliontý a vy poprve... jen vás buzerují a nebo rovnou kicknou...  MMORPG hry mají být o zážitku, kooperaci, komunikaci a ne o hardcore min maxerech, kteří každou takovou hru pohřbí. To je imho hlavní problém prakticky všech MMOs dneska. I ESO hraje valná většina min maxerů, takže i když máte namluvené dialogy tak 90% těch kktů to prostě odkliká a vy je pak "zdržujete".

Dungeon finder tu hru imho rozbil úpně. Protože je to nejefektivnější exp. Ještě je za to bonus exp atd... odměna za lenost mi přijde jako strašně divný systém :-)

+2/0
6.8.2015 13:53

H54y66n37e65k 63Š75l64a50h80ů12n24e54k 4399323176799

97 % hráčů ve WoW jsou casualové.

0/0
6.8.2015 14:52

M72i88c47h64a22l 72T86o69m56á16n93e33k 9437479916

uz jsem to psla kdysi davno, tohle neni hra na hrani 4 hodiny tydne , natoz jak pisete mesicne, touhle hru chce hrat aspon 20 hodin denne, je to MMO ne nejake single RPG, jako je to ekne lognout jednou za mesic na dve hodky postavu, projit zase o kousek dal treba z lvl 20 na lvl 23 ale o tom ta hra skutecne neni

0/0
7.8.2015 6:03

J17a66n 71N32o85ž87i46č10k18a 1250225789983

Blizard sice tvrdí jak je spokojen ze systémem raidu  flex vs mythical, ale tím, že dal strop na 20 lidí tak rozbil dost guild. Teď pokud nemáte v guildě stabilně 25 hráčů se na endgame content nedostanete v té nejobtížnější úrovni.

0/−1
5.8.2015 12:28

H15y76n51e97k 33Š31l61a32h69ů14n93e80k 4789673186569

Teď je max jenom 20 hráčů? To je dost slabý, pamatuju čtyřicítkové raidy. 25 hráčů bylo podle mě optimální.

+1/0
5.8.2015 23:45

T81o41m16á43š 19B16a86y66e98r 1304911354871

Existuje nejaky propocet s kolika predplatiteli je pro Blizzard rentabilni provozovat servery a platit vyvojare? Neni to cislo nebezpecne blizko?

0/0
5.8.2015 12:01

P38a49v10e93l 87K63u79r64a95l 8984213842699

myslím že bliz potřebuje tak milion předplatitelů... ale ruku na srdce - s tím kolik narejžoval ho to myslím nemusí pálit. WOD je celkem důstojné ale prostě hra se postupně přežívá...

Blizz si zas udělá starcraft, vydá overwatch, další balíky k Heartstone... a zkusí další Diablo.

0/0
5.8.2015 13:07

M46i62c76h51a16l 30T37o52m36á83n15e44k 9887979886

neudela, dalsi datadisky do WoW, dalsi WoW filmy a pak jako pecka Warcraft 4 a doufam a na to next gen MMO

0/0
6.8.2015 1:51

M83a97t13ě39j 35Š43p41i64r92y85t 9904135380914

Velmi pochybuji, že bych WoW opět začal hrát i bez předplatného jako F2P. Kdyby nicméně vytvořili server pouze pro TBC/WOTLK, začal bych nad tím uvažovat.

+2/0
5.8.2015 11:35

T85r41u93n57g 49D69u34o89n57g 24T71h97a44n12h 5648945594977

No existuji free servery, nektere maji end game content celkem skusne nacriptovamy.Nevim jestli vam je muzu vypsat, aniz by me smazali, ale google by vam porasdit mohl.

0/0
5.8.2015 12:13

J65a89n 80N96o95ž81i58č35k15a 1970835659253

kupujte gtime za goldy a mate to zadarmo dneska mesic hrani stoji cca 45 - 48k goldu.

0/0
5.8.2015 12:24

M26a97t60ě49j 51Š20p85i49r38y64t 9934505870674

Nepochopili jsme se - myslel jsem to tak, že bych se nevrátil ani kdyby z offiku udělali F2P a nemusel jsem nic platit. Nemám problém platit, ale v současné době mě na WoW naprosto nic neláká.

+1/0
5.8.2015 14:47

H37y98n38e98k 97Š35l91a47h48ů21n87e44k 4229973236639

Taky tak. WoW bylo nejlepší v době TBC + WoTLK, i na Vanillu mám krásé vzpomínky V Jó, nedávno to bylo 10 let...

+2/0
5.8.2015 23:47

J36i15ř90í 97V54y98š83í61n 6229833725579

Zlata era TBC a WOTLK uz se podle me nevrati. Kvalita produktu postupne klesa a pokud se podivam na Cata a nasledujici DD tak si myslim ze uz to moc nezachrani. Zustane tam nake jadro HC WoWkaru postupne se zlouci mene zalidnene servery a necha se to dozit.

+1/0
5.8.2015 10:45

M35i86c56h17a24l 31T36o76m97á85n39e32k 9787599496

jenze oni to nechteji nechat jen dozit, planuji filmy, zrusili nebo zacali od znova vyvoj next gen MMO a ze zbytku bude overwatch, navic dali jasne najevo ze chteji davat datadisky rychleji za sebou, coz bude cca jednou rocne, budou to ryzovat podle me jeste hodne dlouho, jen ted proste udelali podruhe za sebou to same, protoze tanaan, je timeless isle verze 2 jak bylo na konci Pand, podle me by tomu mohla hodne pomoci azshara, vetsina enemy jsou horde nebo demoni, kdyby udelali raid vs highborne az uz diky cavenrs of time ci nove hrozbe, vratili to do azerothu, mohlo by to ziskat novou stavu, + dodat poslenidno ze tri prastarych zel, kdyz uz tu byl CThun a Yogg Saron a minimalne by meli silny pribeh jako melo TBC cele, a Wotkl v Ulduaru a ICC

0/0
6.8.2015 1:50

M61a17r97t86i36n 74B37e87n59e89š 3222377244769

Že kvalita WoWka klesá je takový všeobecně rozšířený omyl. Já měl taky nejradši TBC, ale tady hraje hrozně velkou roli nostalgie a fakt, že člověk byl tehdy o 10 let mladší, stejně tak herní scéna byla o 10 let mladší, a náš tehdejší pohled byl prostě jiný. Skutečnost je taková, že s každym datadiskem ta hra šla o velkej kus dál. Počet předplatitelů klesá prostě proto, že nikoho už nebaví hrát 10 let starou hru, nikoliv proto, že by produkt nebyl kvalitní. Zároveň konkurence je v herním průmyslu dneska silnější, než byla před deseti lety. Je to pořád dokola ten syndrom "staré hry byly lepší." Nebyly, akorát jsme byli mladší a nebylo s čim porovnávat.

+1/0
7.8.2015 4:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.