Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Počet předplatitelů World of Warcraft klesl na 5,6 milionu

Počet předplatitelů on-line hry World of Warcraft klesl ve druhém čtvrtletí 2015 ze 7,1 na 5,6 milionu. Nové hráče chtějí autoři oslovit i prostřednictvím připravovaného filmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M70i14r43o10s57l38a49v 80K53r45a45h30u84l18í42k 6727274464

nevím no, mě příjde že wowko opravdu dožívá. Ten sub prostě dnes už moc nefunguje. Kdyby šlo platit jen za odehrané hodiny tak by to hrálo asi více lidí. Ale hodně lidí jako já si určitě řekne, že když se k tomu dostane na 4- max 10h měsíčně, tak je zbytečné to platit a hrát to... 

Přijde mi, že ve wowku už zůstává jen takové to hardcore jádro a to víceméně totálně vytlačuje nováčky. Ono to nikoho nebaví, když jdete dung a  potkáte 3-4 lidi co ten dung jdou po miliontý a vy poprve... jen vás buzerují a nebo rovnou kicknou...  MMORPG hry mají být o zážitku, kooperaci, komunikaci a ne o hardcore min maxerech, kteří každou takovou hru pohřbí. To je imho hlavní problém prakticky všech MMOs dneska. I ESO hraje valná většina min maxerů, takže i když máte namluvené dialogy tak 90% těch kktů to prostě odkliká a vy je pak "zdržujete".

Dungeon finder tu hru imho rozbil úpně. Protože je to nejefektivnější exp. Ještě je za to bonus exp atd... odměna za lenost mi přijde jako strašně divný systém :-)

+2/0
6.8.2015 13:53

H63y74n44e60k 32Š73l92a57h31ů90n71e86k 4229783906519

97 % hráčů ve WoW jsou casualové.

0/0
6.8.2015 14:52

M54i17c58h90a54l 79T96o94m27á50n64e10k 9977889896

uz jsem to psla kdysi davno, tohle neni hra na hrani 4 hodiny tydne , natoz jak pisete mesicne, touhle hru chce hrat aspon 20 hodin denne, je to MMO ne nejake single RPG, jako je to ekne lognout jednou za mesic na dve hodky postavu, projit zase o kousek dal treba z lvl 20 na lvl 23 ale o tom ta hra skutecne neni

0/0
7.8.2015 6:03

J56a13n 77N60o26ž43i79č41k55a 1860785479963

Blizard sice tvrdí jak je spokojen ze systémem raidu  flex vs mythical, ale tím, že dal strop na 20 lidí tak rozbil dost guild. Teď pokud nemáte v guildě stabilně 25 hráčů se na endgame content nedostanete v té nejobtížnější úrovni.

0/−1
5.8.2015 12:28

H36y46n85e53k 75Š14l21a46h54ů75n81e63k 4759553706749

Teď je max jenom 20 hráčů? To je dost slabý, pamatuju čtyřicítkové raidy. 25 hráčů bylo podle mě optimální.

+1/0
5.8.2015 23:45

T69o25m96á15š 57B91a55y66e90r 1214141564801

Existuje nejaky propocet s kolika predplatiteli je pro Blizzard rentabilni provozovat servery a platit vyvojare? Neni to cislo nebezpecne blizko?

0/0
5.8.2015 12:01

P22a14v10e14l 91K83u79r94a87l 8274443222439

myslím že bliz potřebuje tak milion předplatitelů... ale ruku na srdce - s tím kolik narejžoval ho to myslím nemusí pálit. WOD je celkem důstojné ale prostě hra se postupně přežívá...

Blizz si zas udělá starcraft, vydá overwatch, další balíky k Heartstone... a zkusí další Diablo.

0/0
5.8.2015 13:07

M85i37c17h45a28l 37T31o49m10á30n87e35k 9927789646

neudela, dalsi datadisky do WoW, dalsi WoW filmy a pak jako pecka Warcraft 4 a doufam a na to next gen MMO

0/0
6.8.2015 1:51

M73a49t75ě10j 28Š62p74i79r92y46t 9414435360884

Velmi pochybuji, že bych WoW opět začal hrát i bez předplatného jako F2P. Kdyby nicméně vytvořili server pouze pro TBC/WOTLK, začal bych nad tím uvažovat.

+2/0
5.8.2015 11:35

T41r17u61n85g 29D69u16o66n70g 33T78h63a11n57h 5408595374917

No existuji free servery, nektere maji end game content celkem skusne nacriptovamy.Nevim jestli vam je muzu vypsat, aniz by me smazali, ale google by vam porasdit mohl.

0/0
5.8.2015 12:13

J64a26n 30N18o33ž96i79č10k58a 1480745379653

kupujte gtime za goldy a mate to zadarmo dneska mesic hrani stoji cca 45 - 48k goldu.

0/0
5.8.2015 12:24

M51a12t78ě92j 63Š26p11i24r25y62t 9264185250714

Nepochopili jsme se - myslel jsem to tak, že bych se nevrátil ani kdyby z offiku udělali F2P a nemusel jsem nic platit. Nemám problém platit, ale v současné době mě na WoW naprosto nic neláká.

+1/0
5.8.2015 14:47

H36y97n57e59k 84Š22l43a62h36ů40n92e41k 4349293776679

Taky tak. WoW bylo nejlepší v době TBC + WoTLK, i na Vanillu mám krásé vzpomínky V Jó, nedávno to bylo 10 let...

+2/0
5.8.2015 23:47

J36i72ř17í 16V76y49š85í93n 6239503225299

Zlata era TBC a WOTLK uz se podle me nevrati. Kvalita produktu postupne klesa a pokud se podivam na Cata a nasledujici DD tak si myslim ze uz to moc nezachrani. Zustane tam nake jadro HC WoWkaru postupne se zlouci mene zalidnene servery a necha se to dozit.

+1/0
5.8.2015 10:45

M37i28c71h58a48l 84T45o46m31á17n81e94k 9417319336

jenze oni to nechteji nechat jen dozit, planuji filmy, zrusili nebo zacali od znova vyvoj next gen MMO a ze zbytku bude overwatch, navic dali jasne najevo ze chteji davat datadisky rychleji za sebou, coz bude cca jednou rocne, budou to ryzovat podle me jeste hodne dlouho, jen ted proste udelali podruhe za sebou to same, protoze tanaan, je timeless isle verze 2 jak bylo na konci Pand, podle me by tomu mohla hodne pomoci azshara, vetsina enemy jsou horde nebo demoni, kdyby udelali raid vs highborne az uz diky cavenrs of time ci nove hrozbe, vratili to do azerothu, mohlo by to ziskat novou stavu, + dodat poslenidno ze tri prastarych zel, kdyz uz tu byl CThun a Yogg Saron a minimalne by meli silny pribeh jako melo TBC cele, a Wotkl v Ulduaru a ICC

0/0
6.8.2015 1:50

M20a66r89t19i93n 46B75e76n31e94š 3732597174699

Že kvalita WoWka klesá je takový všeobecně rozšířený omyl. Já měl taky nejradši TBC, ale tady hraje hrozně velkou roli nostalgie a fakt, že člověk byl tehdy o 10 let mladší, stejně tak herní scéna byla o 10 let mladší, a náš tehdejší pohled byl prostě jiný. Skutečnost je taková, že s každym datadiskem ta hra šla o velkej kus dál. Počet předplatitelů klesá prostě proto, že nikoho už nebaví hrát 10 let starou hru, nikoliv proto, že by produkt nebyl kvalitní. Zároveň konkurence je v herním průmyslu dneska silnější, než byla před deseti lety. Je to pořád dokola ten syndrom "staré hry byly lepší." Nebyly, akorát jsme byli mladší a nebylo s čim porovnávat.

+1/0
7.8.2015 4:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.