Diskuze

Počet předplatitelů World of Warcraft klesl na 5,6 milionu

Počet předplatitelů on-line hry World of Warcraft klesl ve druhém čtvrtletí 2015 ze 7,1 na 5,6 milionu. Nové hráče chtějí autoři oslovit i prostřednictvím připravovaného filmu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nevím no, mě příjde že wowko opravdu dožívá. Ten sub prostě dnes už moc nefunguje. Kdyby šlo platit jen za odehrané hodiny tak by to hrálo asi více lidí. Ale hodně lidí jako já si určitě řekne, že když se k tomu dostane na 4- max 10h měsíčně, tak je zbytečné to platit a hrát to... 

Přijde mi, že ve wowku už zůstává jen takové to hardcore jádro a to víceméně totálně vytlačuje nováčky. Ono to nikoho nebaví, když jdete dung a  potkáte 3-4 lidi co ten dung jdou po miliontý a vy poprve... jen vás buzerují a nebo rovnou kicknou...  MMORPG hry mají být o zážitku, kooperaci, komunikaci a ne o hardcore min maxerech, kteří každou takovou hru pohřbí. To je imho hlavní problém prakticky všech MMOs dneska. I ESO hraje valná většina min maxerů, takže i když máte namluvené dialogy tak 90% těch kktů to prostě odkliká a vy je pak "zdržujete".

Dungeon finder tu hru imho rozbil úpně. Protože je to nejefektivnější exp. Ještě je za to bonus exp atd... odměna za lenost mi přijde jako strašně divný systém :-)

2 0
možnosti

97 % hráčů ve WoW jsou casualové.

0 0
možnosti

uz jsem to psla kdysi davno, tohle neni hra na hrani 4 hodiny tydne , natoz jak pisete mesicne, touhle hru chce hrat aspon 20 hodin denne, je to MMO ne nejake single RPG, jako je to ekne lognout jednou za mesic na dve hodky postavu, projit zase o kousek dal treba z lvl 20 na lvl 23 ale o tom ta hra skutecne neni

0 0
možnosti