Diskuze

V XCOM 2 je možné si zbraň nabarvit a pojmenovat. Pohled do základny

Strategie XCOM 2 se odehrává dvacet let po invazi mimozemšťanů, kterou cizáci vyhráli. Nové obrázky odhalují pohled do základny a další možnosti, jak si různé věci přizpůsobit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V pokracovani by hlavne mohli rozsirit moznost strategickych prvku, aby to nebylo tak nalajnovany jako u jednicky. Taky by se mohl pribeh vydavat podle rozhodnuti hrace ruznymi smery. MEC soldiers (kdo mel datadisk Enemy Within) by mohli mit vic na vyber ze zbrani. A ty ruzne tanky a vznasedla byly v jednicce uplne k nicemu, MEC soldierovi se absolutne nevyrovnali,ani nepriblizily. Ale hra je to super i tak!R^

1 1
možnosti

dle mého bylo nejlepší xcom1 terror from the deep kvůli pokročilé imělé inteligenci a vyvyjejici se psycyhice nepřátel a vojáku, panikařili .. kolikrát střelili vlastního když se tam objevilo moc nepřátel najednou nebo omylem odpálili granát to byla zábava, snad bude xcom2 taky takovy, chce to tam hlavne ten ukazatel psychiky

1 0
možnosti

Já měl nejradši Apokalypsu, podle mě je to strašně podceňovaný díl série.

1 0
možnosti

strategická část je v xcom1 strašně malá, přitom už v ufo z roku 94 právě ta strategická část byla to nejlepší na celé hře....

3 0
možnosti

Dejte všechno na automat , vynalézání a podobně , a v boji stačí toto: pohyb, skrčení, střelba dávkou a jednotlivě , nabíjení , hod granátem. To se bude prodávat samo .

0 2
možnosti
Foto

Vynalezani a budovani zakladny je neoddelitelna cast hry, nedelat z toho akcarnu!

1 0
možnosti

Ještě stále mají dost času na to, aby hru komplet domrskali. Určitě vymysleli jinou hovězinu namísto vypouštění satelitů. Rv

0 0
možnosti

Ekonomika prvního XCOM byla otřesná, snad se to ve dvojce zlepší. Hodně zlepší...

2 0
možnosti

Hlavne aby to s tou snahou o osloveni kindosu neprehnali. Uz minuly dil byl v tomhle smeru bohuzel na hrane, uz kvuli te konzolovitosti.

5 0
možnosti