- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale tak proč ne no. Pravidla jsou nastavená od začátku a každý hráč se může svobodně rozhodnout, jestli je do toho ochotný za těchto podmínek jít nebo ne.
Vycházím teda z předpokladu, že si "druhou fázi" teď nevycucali z prstu a mají to aspoň rámcově promyšlené nebo že to se to několika nazdárkům nepodaří cíleně sabotovat a hra skončí mnohem dřív, než tvůrci chtěli (Nevím, jestli hození nějakých dat do připraveného vzorce přinese kýžené ovoce).
Zajímalo by mě, jestli vývojáři mají bombastické vyvrcholení už připravené, nebo jestli doufají, že teprve z prodejů hry vývoj finále zafinancuji. Trochu mi to připomíná některá MMORPG, která vyšla aniž by byl hotový end-game content, protože vývojáři si mysleli, že mají na jeho vytvoření dost času. Když se potom hráči prokousali na nejvyšší úroveň za 14 dní, neměli co hrát.
Co když se hráči Flocku prokoušou těmi mrtvými za měsíc?
" ... hra navždy SKOČÍ."??? Kam skočí?
Nezlobte se na mne, ale tohle je fakt blbost. Rad se k dobrym hram vracim. NAvic napln vypada naprosto nezajimave. Cilem priserek je stat se clovekem. Sory, ale to je nuda.
Nechápu kdo může zaplatit za hru s vědomím, že za nějakou (krátkou) dobu přestane fungovat
Mno, tohle je naopak JEDINÁ hra, která vám to řekne na rovinu.
Onlinovky fungují jen dokud se to vyplatí provozovatelům serverů- pak sbohem.
Offlinovky ? Tam je hraní teoreticky donekonečna, ale už se mi podařilo narazit na kousky, které na novém HW/SW/Windows nerozjedu. Daleko více je ale her, které bych si po letech nezehrál z vlastní vůle.
Každopádně, 200 milionů smrtí mi nepřijde moc. Autoři asi mají malé ambice, ale pokud by hru hrálo 50 000 hráčů, kteří denně zabijí 20 postav, tak máte za rok po hře.
Jen aby se z toho nakonec nevyklubala kolovka, kdy po "velkém finále" proběhne restart a bude se vesele hrát odznovu.