Diskuze

GLOSA: Pokrok a moderní technologie nás rozdělily

Velké hry dnes mají rozpočty jako filmy a na své si přijdou i fandové malých projektů či mobilního hraní. Nikdy v historii neměli hráči k dispozici tolik her jako nyní. Jenže něco se změnilo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ad vanilla WOW:

Míru soudržnosti guild ve WOW vanille lze ilustrovat na tom, že každý čtvrtek ráno se objevovali tzv. World Bosses - drak Azuregos a démon Lord Kazzak (posléze ještě 4 další draci - http://wowwiki.wikia.com/wiki/World_boss). To bylo v době, kdy raidy byly pouze pro 40 lidí a "otevřenost" i pro jiné hráče (z opačné frakce) představovala požadavek na nejméně 50 postav. V době prázdnin se zcela běžně stávalo na Shadowmoonu i na Drak'Thulu, že po mapě se ve čtvrtek ráno pohybovalo 4-6 raidů z obou frakcí, tj. 200+ lidí a zuřivě se bojovalo už jen o pořadí, ve kterém se ten který raid postaví bossovi. Další desítky lidí byly pravděpodobně v pohotovosti.

Po nástupu TBC (a dalších datadisků) a s cross-server vymetáním dungů vlastně tenhle starý svět semknutých guild zanikl. Nebo snad vás dnes někdo seřve, že nejste v pohotovosti a nepřijdete, když guildě chybí lidi na časově omezený raid?

2 0
možnosti

Jo, tohle si pamatuju :)

0 0
možnosti

Máme Minecraft.

Hru, co cílí na neomezené možnosti a ne na grafiku. S modifikacemi je to ještě mnohem víc znát ....

A kdo chce, tak jsou i modifikace na krásnou grafiku...

Největší problém v tom vidím, že v ČR je totálně zdegenerovaná komunita. Taková spousta warez dětí, které dělají bordel, to snad u žádné jiné hry není. Majitelé serverů je v tom ještě k tomu podporují, mimo jiné Pay2Win mechanismem....

Nebýt toho, tak je to dostatečně dobrá a nefrustrující hra prakticky pro každého...

4 1
možnosti

Naprostý souhlas. Je mi 46 a moc rád se k téhle "hře pro děti" vracívám, často různě namodované a o zábavu na několik měsíců je opět postaráno. Ale pouze lokálně ...

Zkoušel jsem i servery a na čas jsem se na jednom usadil, ovšem v realmu "Classic" bez různých zvýhodnění a hlavně bez PVP. Byl tam klid, hrálo nás tam průběžně tak 5-10 dospělých, příjemná spolupráce i pokec ... všechna děcka byla vedle v realmu, kde bylo podstatou hry zabíjení spoluhráčů a ničení všeho, co postavil někdo jiný. Co se kolem toho odehrávalo třeba jen na fóru si zajisté dovedete živě představit ... nikdy bych tam nevlezl! Bohatě mi stačí projevy (nejenom česko-slovenské) v jiných týmových onlajnovkách WoT, WT či WoW ...

0 0
možnosti

ten obrázek u Advanced Warfare je fakt ze hry?

0 0
možnosti

Tak render to je, ale bude to nejspíš z nějakýho videa...

0 0
možnosti

souhlas, zlatej Doom 2  a IPX redirect na Strahove na kolejich, kdy sem i hodinu lital mezi blokama a nastavoval to aby to lidem chodilo, pak to samy Warcraft 2 ;-) kterej mel relativne malo budov a jednotek, o to vic musel clovek vymejslet strategii s tim co je k dispozici a zaroven nebyl tak propastny rozdil mezi temi  co hru hrali 24h denne a temi co jen 8 (narozdil od napr. AOE2). R^;-D je to jako piskvorky, jednoduchy pravidla a zalezi vic na umu hrace nez na tom co se stihl nasrotovat.

1 0
možnosti

Ten screenshot z WoW zapůsobil jako facka. Skvělá doba... Ještě aby ne, když mi bylo 16 let a já nemusel řešit nic jiného, než Alianci u The Crossroads ;-D

5 0
možnosti