Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mad Max v prvních recenzích: nedopadlo to podle představ

Bitvy s vozem i mimo něj, sbírání šrotu či obsazování nepřátelských pevností. Herní Mad Max láká na brutální život v pustině. Podle prvních recenzí se však potýká s repetitivní náplní a nudnými souboji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M57i94c23h41a45l 59T58a47r56n19a93j 2595524921613

No lidé na Steamu jsou z optimalizace velmi nadšení, takže po této stránce to vypadá dobře ;-)

0/0
2.9.2015 14:31

V33l77a41s50t69i38m13i97l 98S38v84o74b92o37d18a 7563248805544

Pro koho se dnes ty hry dělaj? Pro chovance Jedličkova ústavu? Rv

0/−2
1.9.2015 22:32

A85l20e54x64a94n55d20r 96C36h93y30t22i57l 2354212375941

Pro lidi, kteri tu hru koupi.

0/0
2.9.2015 12:13

V86l12a36s56t64i67m14i83l 30S78v13o60b45o64d39a 7643958815644

Já to bral jako nadsázku.

Jinak jak se to vezme. Můžu najmout marketingový tým, který udělá analýzu toho, jak vybraní zákazníci chtějí, aby hra vypadala. Tím vytvořím max. průměrnou, spíše však podprůměrnou hru.

Tohle všechno hodím za hlavu a vytvořím hru pouze podle své vize - vize vývojáře. Tím mohu vytvořit i legendu.

Dříve se dělaly hry dle druhé možnosti, dnes se dělají hry zejména dle první možnosti - porovnejte jejich úroveň ;-).

Prodávat se bude pochopitelně oboje, jedno jest, jestli to, či ono méně - tomu lze přizpůsobit náklady na vývoj - hra např. nemusí mít sekci "autoři hry" dlouhou, jak hollywoodský film ;-).

0/0
3.9.2015 10:36

A96l83e21x38a22n13d90r 70C14h51y82t48i45l 2714492515401

Rekneme, ze nelze srovnavat stav tehdy a dnes. Je obrovska konkurence, udelat originalni hru, ktera by se stala legendou, je velice narocne. Her je nesmirne mnozstvi, temata jsou hodne probrana, principy se vicemene opakuji. 

Je treba zminit, ze vize vyvojare nikdy neznamena, ze hra bude mit uspech. 

Nevim, jak mam porovnat uroven jednoho a druheho. Vzdy mi prijde privetivejsi zjistit, co vlastne hraci chteji a pak jim to umoznit. Napriklad jsem si pral Zaklinace 3 presne takoveho, jaky se mi dostal. Nebo mam nejakou predstavu o sermu v Kingdom Come a jen ocekavam, jak to bude hratelne. Kazdopadne opet tvurci plni muj sen na realnejsi souboje (vzhledem k tomu, ze mam s historickym sermem docela slusne zkusenosti, je tento faktor, v pripade uspesne adaptace, velike lakadlo). 

Takze kdyz to vezmu kolem a kolem, v temer kazdem roce se nam objevi nejaka vyrazna hra, ktera se da oznacit nalepkou 9,5/10 a to muze byt hodnoceni prumerne. Pro nekoho to bude hra legendarni, pro nekoho ne. Hodnoceni je subjektivni.

Teorie, kterou popisujete v druhem odstavci, podle meho nazoru takto nefunguje. Repektive mam problem s posledni vetou tohoto odstavce.

0/0
3.9.2015 12:24

V59l75a82s58t18i10m65i90l 23S25v71o95b46o10d29a 7223188455334

No, já jsem přestal hrát hry asi částečně proto, že jsem z toho vyrostl, ale zcela jistě také proto, že řada nových her nesplnila vůbec má očekávání. Nicméně fakt je, že jsem se dost věnoval i hraní různých (amatérských) modifikací do her a ty sršely řadou skvělých nápadů (na rozdíl od komerčních titulů).

Jakou větou přesně? Můžu být klidně více konkrétnější.

0/0
3.9.2015 17:08

A81l60e53x17a28n94d63r 41C89h28y37t77i85l 2554392985151

Presne veta:" Tím vytvořím max. průměrnou, spíše však podprůměrnou hru.". Naopak naslouchani fanouskum pomuze leckdy vytvorit skvost, jen je potreba vyuzit potencial a dobre zvolit pouziti. Je jasne, ze se neda pouzit vsechno, ale leckdy maji prave ti fanousci neotrele a zajimave napady.

0/0
4.9.2015 13:35

V67l49a34s86t73i37m91i89l 82S34v79o68b32o94d37a 7523548865974

Ano, to je sice logická úvaha, problém je, že takhle to obvykle nefunguje. Tyhle věci dělá marketingový na základě marketingových výzkumů, které pracují s nějakou omezenou skupinkou lidí, mnohdy ještě zcela špatně vybranou - v tomto případě, pokud takový výzkum nazveme produktem, tak lze zcela jednoznačně říci, že byl firmám prodán zcela nesmyslný produkt.

Uvedu nějaký příklad. Např. hru Operation Flashpoint. Nenechte se mýlit, to co vytvořil vydavatel této hry poté, co se od něj oddělili její původní autoři (kteří pak šli dělat svou Armu), nebylo naplnění nějaké vize - byl to typický marketingový produkt. A výsledek? Srágora.

To, co pak uspokojilo tolik fanoušků - tj. Arma, vlastně nebylo nic, co by se nějak zvlášť lišilo od úplně prvního dílu Operace Flashpoint - a tento první díl byla ryzí vize těch dvou bratrů, co na té hře původně dělali.

Není to ojedinělý případ - podobný osud brzy postihne např. Mafii 3.

0/0
4.9.2015 18:16

V69l56a54s80t31i53m36i91l 18S56v31o70b59o35d91a 7303288625984

... tak, že Mafie 3 bude srágora. Autoři původní OF měli naopak velké štěstí, 2K Czech právě vůbec - dneska je jen dodavatel technických řešení pro nějakou pobočku v USA (nebo kde) a původní autor Mafie už z 2K Czech dávno pláchnul, čemuž se pochopitelně nelze divit.

0/0
4.9.2015 18:21

A12l90e30x22a89n51d19r 53C90h58y79t32i15l 2344842715231

Mno, OPFP byl pokud vim oznacovan jako jedna z nejuspesnejsich ceskych her sve doby. Me to nebavilo, ale nebavila me ani Arma, takze nejake realne simulatory me proste neberou a je to muj problem. Ale oznacit OPFP jako spatnou hru, to chce poradnou odvahu.

Co bude v Mafii netusim, takze netusim jaka to bude hra. Nikdy nevynasim soudy drive, nez mam moznost si to vyzkouset. Nebudu to delat ani ted.

0/0
4.9.2015 21:40

V59l92a12s25t24i11m10i68l 63S71v80o65b40o73d25a 7623128775534

Ne ne, nemyslel jsem původní OF právě, myslel jsem toto:

https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Flashpoint:_Dragon_Rising

Pokračování původní hry poté, co se od vydavatele oddělili původní vývojáři a hru dělalo jen vydavatelství původní hry (tj. první díl jen vydávalo, nikoliv vyvíjelo).

0/0
6.9.2015 23:13

A77l97e74x57a25n28d50r 29C93h95y38t67i43l 2204892305581

Aha, jak rikam, OPFP me minulo vicemene kompletne, cili neposoudim a ani nedokazu reagovat.

0/0
7.9.2015 9:22

P97e36t31r 34T89i47c74h88ý 4170751475804

Dnes jsem to nainstaloval a odehral cca 3 hodiny. Stereotyp se nedostavil (zatim). Grafika pustiny je moc povedena. Ale pokud jste hrali jakykoliv dil batmana, hru znate.

0/0
1.9.2015 17:25
Foto

J81i57ř57í 18K65a31r92á64s96e73k 1563792892191

Film už mám za sebou, takže na hru se těším jak malý děcko. Rage od iD mě bavil, ale není to hra, ke které bych se vrátil. Borderlands 2 mě taky bavila, takže když to bude kousek od toho a kousek od toho, tak budu spokojen. jdu se mrknout na HW požadavky, snad to rozjedu.

WITNESS ME!

0/0
1.9.2015 16:05

P48e14t72r 53T44i15c83h76ý 4860221695774

Minimum:

OS: 64 bit: Vista, Win 7, Win 8

Processor: Intel Core i5-650, 3.2 GHz or AMD Phenom II X4 965, 3.4 Ghz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660ti (2 GB Memory or higher) or AMD Radeon HD 7870 (2 GB Memory or higher)

DirectX: Version 11

Hard Drive: 32 GB available space

0/0
1.9.2015 17:26

J40a26r91o98s66l20a83v 96P11l40a41c93h86e39t98k20a 7206936626769

OMG. Jak to muze mit takovy pozadavky, kdyz to bezi i na tech pleckoidnich konzolich? To zas nekdo zprasil PC port.

0/−1
3.9.2015 10:07

P89e83t62r 96T12i93c15h69ý 4500641655584

Recommended:

OS: 64 bit: Win 7 SP1, Win 8.1

Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz or AMD FX-8350, 4.0 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (3 GB Memory or higher) or AMD Radeon HD 7970 (3 GB Memory or higher)

DirectX: Version 11

Hard Drive: 32 GB available space

0/0
1.9.2015 17:26

V50l55a47d94i63m65í41r 61T92e59n19k37r93á78t 6898663245105

ouuu...anti-potato much 8-o podle gameplay to zase tak lahodně nevypadá na takovýhle nároky....

mno zase se někdo vysé**l na optimalizaci a rve to přes výkon Rv

tak snad to dopadne lépe než poslední PC release v podaní WB studia...right Batman ;-D

0/0
1.9.2015 18:11

A24l89e20x75a71n70d75r 36C42h18y68t37i59l 2154752745621

No hodnocenich na Steamu jsem se docetl, ze je to optimalizovane dobre

+1/0
2.9.2015 12:13

T34r46u49n10g 81D10u83o86n33g 68T62h82a21n82h 5398965794877

No, nejdůležitější bude jak se to bude líbit nám. Každý má holt jiné chutě, co se líbí někomu se někomu jinému zase líbit nemusí.

 WITNESS ME!

+2/0
1.9.2015 15:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.