Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mad Max v prvních recenzích: nedopadlo to podle představ

Bitvy s vozem i mimo něj, sbírání šrotu či obsazování nepřátelských pevností. Herní Mad Max láká na brutální život v pustině. Podle prvních recenzí se však potýká s repetitivní náplní a nudnými souboji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M11i68c23h40a37l 97T12a73r51n67a52j 2135434251613

No lidé na Steamu jsou z optimalizace velmi nadšení, takže po této stránce to vypadá dobře ;-)

0/0
2.9.2015 14:31

V77l93a59s80t42i20m76i49l 77S13v72o45b95o62d55a 7303668285734

Pro koho se dnes ty hry dělaj? Pro chovance Jedličkova ústavu? Rv

0/−2
1.9.2015 22:32

A42l18e90x57a78n86d15r 29C79h20y82t88i45l 2764342345331

Pro lidi, kteri tu hru koupi.

0/0
2.9.2015 12:13

V47l71a22s33t67i58m46i89l 58S94v38o38b54o15d95a 7823758965874

Já to bral jako nadsázku.

Jinak jak se to vezme. Můžu najmout marketingový tým, který udělá analýzu toho, jak vybraní zákazníci chtějí, aby hra vypadala. Tím vytvořím max. průměrnou, spíše však podprůměrnou hru.

Tohle všechno hodím za hlavu a vytvořím hru pouze podle své vize - vize vývojáře. Tím mohu vytvořit i legendu.

Dříve se dělaly hry dle druhé možnosti, dnes se dělají hry zejména dle první možnosti - porovnejte jejich úroveň ;-).

Prodávat se bude pochopitelně oboje, jedno jest, jestli to, či ono méně - tomu lze přizpůsobit náklady na vývoj - hra např. nemusí mít sekci "autoři hry" dlouhou, jak hollywoodský film ;-).

0/0
3.9.2015 10:36

A44l85e68x32a63n33d71r 30C97h91y88t55i59l 2854312955431

Rekneme, ze nelze srovnavat stav tehdy a dnes. Je obrovska konkurence, udelat originalni hru, ktera by se stala legendou, je velice narocne. Her je nesmirne mnozstvi, temata jsou hodne probrana, principy se vicemene opakuji. 

Je treba zminit, ze vize vyvojare nikdy neznamena, ze hra bude mit uspech. 

Nevim, jak mam porovnat uroven jednoho a druheho. Vzdy mi prijde privetivejsi zjistit, co vlastne hraci chteji a pak jim to umoznit. Napriklad jsem si pral Zaklinace 3 presne takoveho, jaky se mi dostal. Nebo mam nejakou predstavu o sermu v Kingdom Come a jen ocekavam, jak to bude hratelne. Kazdopadne opet tvurci plni muj sen na realnejsi souboje (vzhledem k tomu, ze mam s historickym sermem docela slusne zkusenosti, je tento faktor, v pripade uspesne adaptace, velike lakadlo). 

Takze kdyz to vezmu kolem a kolem, v temer kazdem roce se nam objevi nejaka vyrazna hra, ktera se da oznacit nalepkou 9,5/10 a to muze byt hodnoceni prumerne. Pro nekoho to bude hra legendarni, pro nekoho ne. Hodnoceni je subjektivni.

Teorie, kterou popisujete v druhem odstavci, podle meho nazoru takto nefunguje. Repektive mam problem s posledni vetou tohoto odstavce.

0/0
3.9.2015 12:24

V79l11a29s84t33i98m42i95l 55S34v50o80b38o83d49a 7923588375454

No, já jsem přestal hrát hry asi částečně proto, že jsem z toho vyrostl, ale zcela jistě také proto, že řada nových her nesplnila vůbec má očekávání. Nicméně fakt je, že jsem se dost věnoval i hraní různých (amatérských) modifikací do her a ty sršely řadou skvělých nápadů (na rozdíl od komerčních titulů).

Jakou větou přesně? Můžu být klidně více konkrétnější.

0/0
3.9.2015 17:08

A12l85e53x10a14n35d73r 69C60h12y48t81i93l 2284742865411

Presne veta:" Tím vytvořím max. průměrnou, spíše však podprůměrnou hru.". Naopak naslouchani fanouskum pomuze leckdy vytvorit skvost, jen je potreba vyuzit potencial a dobre zvolit pouziti. Je jasne, ze se neda pouzit vsechno, ale leckdy maji prave ti fanousci neotrele a zajimave napady.

0/0
4.9.2015 13:35

V26l85a24s10t44i33m31i36l 25S94v56o21b60o71d20a 7913718675974

Ano, to je sice logická úvaha, problém je, že takhle to obvykle nefunguje. Tyhle věci dělá marketingový na základě marketingových výzkumů, které pracují s nějakou omezenou skupinkou lidí, mnohdy ještě zcela špatně vybranou - v tomto případě, pokud takový výzkum nazveme produktem, tak lze zcela jednoznačně říci, že byl firmám prodán zcela nesmyslný produkt.

Uvedu nějaký příklad. Např. hru Operation Flashpoint. Nenechte se mýlit, to co vytvořil vydavatel této hry poté, co se od něj oddělili její původní autoři (kteří pak šli dělat svou Armu), nebylo naplnění nějaké vize - byl to typický marketingový produkt. A výsledek? Srágora.

To, co pak uspokojilo tolik fanoušků - tj. Arma, vlastně nebylo nic, co by se nějak zvlášť lišilo od úplně prvního dílu Operace Flashpoint - a tento první díl byla ryzí vize těch dvou bratrů, co na té hře původně dělali.

Není to ojedinělý případ - podobný osud brzy postihne např. Mafii 3.

0/0
4.9.2015 18:16

V76l25a75s84t29i73m67i35l 94S32v11o97b43o64d73a 7163268205584

... tak, že Mafie 3 bude srágora. Autoři původní OF měli naopak velké štěstí, 2K Czech právě vůbec - dneska je jen dodavatel technických řešení pro nějakou pobočku v USA (nebo kde) a původní autor Mafie už z 2K Czech dávno pláchnul, čemuž se pochopitelně nelze divit.

0/0
4.9.2015 18:21

A87l84e18x75a81n97d58r 74C13h90y87t19i82l 2364122285431

Mno, OPFP byl pokud vim oznacovan jako jedna z nejuspesnejsich ceskych her sve doby. Me to nebavilo, ale nebavila me ani Arma, takze nejake realne simulatory me proste neberou a je to muj problem. Ale oznacit OPFP jako spatnou hru, to chce poradnou odvahu.

Co bude v Mafii netusim, takze netusim jaka to bude hra. Nikdy nevynasim soudy drive, nez mam moznost si to vyzkouset. Nebudu to delat ani ted.

0/0
4.9.2015 21:40

V49l69a47s25t25i59m62i11l 29S72v54o22b26o17d45a 7843558575484

Ne ne, nemyslel jsem původní OF právě, myslel jsem toto:

https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Flashpoint:_Dragon_Rising

Pokračování původní hry poté, co se od vydavatele oddělili původní vývojáři a hru dělalo jen vydavatelství původní hry (tj. první díl jen vydávalo, nikoliv vyvíjelo).

0/0
6.9.2015 23:13

A88l39e67x18a46n74d18r 60C90h41y23t87i59l 2374712875811

Aha, jak rikam, OPFP me minulo vicemene kompletne, cili neposoudim a ani nedokazu reagovat.

0/0
7.9.2015 9:22

P70e87t49r 69T91i26c29h95ý 4380121585774

Dnes jsem to nainstaloval a odehral cca 3 hodiny. Stereotyp se nedostavil (zatim). Grafika pustiny je moc povedena. Ale pokud jste hrali jakykoliv dil batmana, hru znate.

0/0
1.9.2015 17:25
Foto

J70i12ř47í 51K55a70r93á59s40e79k 1173782832531

Film už mám za sebou, takže na hru se těším jak malý děcko. Rage od iD mě bavil, ale není to hra, ke které bych se vrátil. Borderlands 2 mě taky bavila, takže když to bude kousek od toho a kousek od toho, tak budu spokojen. jdu se mrknout na HW požadavky, snad to rozjedu.

WITNESS ME!

0/0
1.9.2015 16:05

P50e37t40r 41T33i66c78h73ý 4960721855594

Minimum:

OS: 64 bit: Vista, Win 7, Win 8

Processor: Intel Core i5-650, 3.2 GHz or AMD Phenom II X4 965, 3.4 Ghz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660ti (2 GB Memory or higher) or AMD Radeon HD 7870 (2 GB Memory or higher)

DirectX: Version 11

Hard Drive: 32 GB available space

0/0
1.9.2015 17:26

J49a69r74o90s27l78a78v 57P42l62a52c85h22e85t25k27a 7866216576689

OMG. Jak to muze mit takovy pozadavky, kdyz to bezi i na tech pleckoidnich konzolich? To zas nekdo zprasil PC port.

0/−1
3.9.2015 10:07

P62e23t41r 74T55i11c70h26ý 4540141325724

Recommended:

OS: 64 bit: Win 7 SP1, Win 8.1

Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz or AMD FX-8350, 4.0 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (3 GB Memory or higher) or AMD Radeon HD 7970 (3 GB Memory or higher)

DirectX: Version 11

Hard Drive: 32 GB available space

0/0
1.9.2015 17:26

V53l81a83d43i20m70í14r 25T61e15n73k91r93á77t 6888463535925

ouuu...anti-potato much 8-o podle gameplay to zase tak lahodně nevypadá na takovýhle nároky....

mno zase se někdo vysé**l na optimalizaci a rve to přes výkon Rv

tak snad to dopadne lépe než poslední PC release v podaní WB studia...right Batman ;-D

0/0
1.9.2015 18:11

A57l78e84x74a12n79d17r 61C58h51y33t77i86l 2264182475631

No hodnocenich na Steamu jsem se docetl, ze je to optimalizovane dobre

+1/0
2.9.2015 12:13

T49r41u42n42g 53D10u86o64n46g 61T36h10a62n16h 5928375174607

No, nejdůležitější bude jak se to bude líbit nám. Každý má holt jiné chutě, co se líbí někomu se někomu jinému zase líbit nemusí.

 WITNESS ME!

+2/0
1.9.2015 15:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.