Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mad Max v prvních recenzích: nedopadlo to podle představ

Bitvy s vozem i mimo něj, sbírání šrotu či obsazování nepřátelských pevností. Herní Mad Max láká na brutální život v pustině. Podle prvních recenzí se však potýká s repetitivní náplní a nudnými souboji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M19i93c46h35a70l 64T21a95r15n10a53j 2105434311243

No lidé na Steamu jsou z optimalizace velmi nadšení, takže po této stránce to vypadá dobře ;-)

0/0
2.9.2015 14:31

V76l70a63s57t37i91m56i70l 20S88v93o72b73o45d92a 7773598855354

Pro koho se dnes ty hry dělaj? Pro chovance Jedličkova ústavu? Rv

0/−2
1.9.2015 22:32

A90l56e90x68a67n47d27r 97C15h10y63t36i10l 2874322635241

Pro lidi, kteri tu hru koupi.

0/0
2.9.2015 12:13

V82l93a50s16t61i33m35i45l 76S91v46o60b21o32d92a 7243188405674

Já to bral jako nadsázku.

Jinak jak se to vezme. Můžu najmout marketingový tým, který udělá analýzu toho, jak vybraní zákazníci chtějí, aby hra vypadala. Tím vytvořím max. průměrnou, spíše však podprůměrnou hru.

Tohle všechno hodím za hlavu a vytvořím hru pouze podle své vize - vize vývojáře. Tím mohu vytvořit i legendu.

Dříve se dělaly hry dle druhé možnosti, dnes se dělají hry zejména dle první možnosti - porovnejte jejich úroveň ;-).

Prodávat se bude pochopitelně oboje, jedno jest, jestli to, či ono méně - tomu lze přizpůsobit náklady na vývoj - hra např. nemusí mít sekci "autoři hry" dlouhou, jak hollywoodský film ;-).

0/0
3.9.2015 10:36

A84l11e95x19a20n93d50r 70C55h61y92t83i50l 2804782935651

Rekneme, ze nelze srovnavat stav tehdy a dnes. Je obrovska konkurence, udelat originalni hru, ktera by se stala legendou, je velice narocne. Her je nesmirne mnozstvi, temata jsou hodne probrana, principy se vicemene opakuji. 

Je treba zminit, ze vize vyvojare nikdy neznamena, ze hra bude mit uspech. 

Nevim, jak mam porovnat uroven jednoho a druheho. Vzdy mi prijde privetivejsi zjistit, co vlastne hraci chteji a pak jim to umoznit. Napriklad jsem si pral Zaklinace 3 presne takoveho, jaky se mi dostal. Nebo mam nejakou predstavu o sermu v Kingdom Come a jen ocekavam, jak to bude hratelne. Kazdopadne opet tvurci plni muj sen na realnejsi souboje (vzhledem k tomu, ze mam s historickym sermem docela slusne zkusenosti, je tento faktor, v pripade uspesne adaptace, velike lakadlo). 

Takze kdyz to vezmu kolem a kolem, v temer kazdem roce se nam objevi nejaka vyrazna hra, ktera se da oznacit nalepkou 9,5/10 a to muze byt hodnoceni prumerne. Pro nekoho to bude hra legendarni, pro nekoho ne. Hodnoceni je subjektivni.

Teorie, kterou popisujete v druhem odstavci, podle meho nazoru takto nefunguje. Repektive mam problem s posledni vetou tohoto odstavce.

0/0
3.9.2015 12:24

V45l28a38s33t64i33m89i54l 79S47v92o76b69o22d91a 7573648785224

No, já jsem přestal hrát hry asi částečně proto, že jsem z toho vyrostl, ale zcela jistě také proto, že řada nových her nesplnila vůbec má očekávání. Nicméně fakt je, že jsem se dost věnoval i hraní různých (amatérských) modifikací do her a ty sršely řadou skvělých nápadů (na rozdíl od komerčních titulů).

Jakou větou přesně? Můžu být klidně více konkrétnější.

0/0
3.9.2015 17:08

A85l83e39x22a20n61d78r 82C82h17y95t79i42l 2374372785891

Presne veta:" Tím vytvořím max. průměrnou, spíše však podprůměrnou hru.". Naopak naslouchani fanouskum pomuze leckdy vytvorit skvost, jen je potreba vyuzit potencial a dobre zvolit pouziti. Je jasne, ze se neda pouzit vsechno, ale leckdy maji prave ti fanousci neotrele a zajimave napady.

0/0
4.9.2015 13:35

V11l44a29s77t15i64m39i56l 57S92v85o49b11o36d85a 7123658185814

Ano, to je sice logická úvaha, problém je, že takhle to obvykle nefunguje. Tyhle věci dělá marketingový na základě marketingových výzkumů, které pracují s nějakou omezenou skupinkou lidí, mnohdy ještě zcela špatně vybranou - v tomto případě, pokud takový výzkum nazveme produktem, tak lze zcela jednoznačně říci, že byl firmám prodán zcela nesmyslný produkt.

Uvedu nějaký příklad. Např. hru Operation Flashpoint. Nenechte se mýlit, to co vytvořil vydavatel této hry poté, co se od něj oddělili její původní autoři (kteří pak šli dělat svou Armu), nebylo naplnění nějaké vize - byl to typický marketingový produkt. A výsledek? Srágora.

To, co pak uspokojilo tolik fanoušků - tj. Arma, vlastně nebylo nic, co by se nějak zvlášť lišilo od úplně prvního dílu Operace Flashpoint - a tento první díl byla ryzí vize těch dvou bratrů, co na té hře původně dělali.

Není to ojedinělý případ - podobný osud brzy postihne např. Mafii 3.

0/0
4.9.2015 18:16

V15l15a27s70t84i49m16i46l 83S66v60o48b41o43d11a 7553298585434

... tak, že Mafie 3 bude srágora. Autoři původní OF měli naopak velké štěstí, 2K Czech právě vůbec - dneska je jen dodavatel technických řešení pro nějakou pobočku v USA (nebo kde) a původní autor Mafie už z 2K Czech dávno pláchnul, čemuž se pochopitelně nelze divit.

0/0
4.9.2015 18:21

A79l29e98x65a62n68d92r 43C80h80y19t77i75l 2294552725831

Mno, OPFP byl pokud vim oznacovan jako jedna z nejuspesnejsich ceskych her sve doby. Me to nebavilo, ale nebavila me ani Arma, takze nejake realne simulatory me proste neberou a je to muj problem. Ale oznacit OPFP jako spatnou hru, to chce poradnou odvahu.

Co bude v Mafii netusim, takze netusim jaka to bude hra. Nikdy nevynasim soudy drive, nez mam moznost si to vyzkouset. Nebudu to delat ani ted.

0/0
4.9.2015 21:40

V82l73a43s38t98i27m55i88l 96S53v54o16b98o79d65a 7523328375614

Ne ne, nemyslel jsem původní OF právě, myslel jsem toto:

https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Flashpoint:_Dragon_Rising

Pokračování původní hry poté, co se od vydavatele oddělili původní vývojáři a hru dělalo jen vydavatelství původní hry (tj. první díl jen vydávalo, nikoliv vyvíjelo).

0/0
6.9.2015 23:13

A15l49e63x11a91n15d34r 65C73h88y83t29i85l 2694272715551

Aha, jak rikam, OPFP me minulo vicemene kompletne, cili neposoudim a ani nedokazu reagovat.

0/0
7.9.2015 9:22

P25e15t80r 11T53i75c65h24ý 4470361815104

Dnes jsem to nainstaloval a odehral cca 3 hodiny. Stereotyp se nedostavil (zatim). Grafika pustiny je moc povedena. Ale pokud jste hrali jakykoliv dil batmana, hru znate.

0/0
1.9.2015 17:25
Foto

J53i34ř53í 90K92a66r44á28s71e50k 1323732612811

Film už mám za sebou, takže na hru se těším jak malý děcko. Rage od iD mě bavil, ale není to hra, ke které bych se vrátil. Borderlands 2 mě taky bavila, takže když to bude kousek od toho a kousek od toho, tak budu spokojen. jdu se mrknout na HW požadavky, snad to rozjedu.

WITNESS ME!

0/0
1.9.2015 16:05

P98e22t33r 68T45i81c17h20ý 4360271565604

Minimum:

OS: 64 bit: Vista, Win 7, Win 8

Processor: Intel Core i5-650, 3.2 GHz or AMD Phenom II X4 965, 3.4 Ghz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660ti (2 GB Memory or higher) or AMD Radeon HD 7870 (2 GB Memory or higher)

DirectX: Version 11

Hard Drive: 32 GB available space

0/0
1.9.2015 17:26

J61a72r97o86s53l78a52v 64P29l63a39c37h91e12t82k52a 7826746816169

OMG. Jak to muze mit takovy pozadavky, kdyz to bezi i na tech pleckoidnich konzolich? To zas nekdo zprasil PC port.

0/−1
3.9.2015 10:07

P49e71t76r 52T89i78c90h98ý 4910431975364

Recommended:

OS: 64 bit: Win 7 SP1, Win 8.1

Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz or AMD FX-8350, 4.0 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (3 GB Memory or higher) or AMD Radeon HD 7970 (3 GB Memory or higher)

DirectX: Version 11

Hard Drive: 32 GB available space

0/0
1.9.2015 17:26

V44l42a15d70i30m84í95r 53T31e95n61k44r81á94t 6758433985635

ouuu...anti-potato much 8-o podle gameplay to zase tak lahodně nevypadá na takovýhle nároky....

mno zase se někdo vysé**l na optimalizaci a rve to přes výkon Rv

tak snad to dopadne lépe než poslední PC release v podaní WB studia...right Batman ;-D

0/0
1.9.2015 18:11

A36l61e44x49a20n89d95r 54C95h74y86t52i71l 2854652135921

No hodnocenich na Steamu jsem se docetl, ze je to optimalizovane dobre

+1/0
2.9.2015 12:13

T58r95u21n32g 97D77u38o84n53g 19T41h69a93n12h 5568105374177

No, nejdůležitější bude jak se to bude líbit nám. Každý má holt jiné chutě, co se líbí někomu se někomu jinému zase líbit nemusí.

 WITNESS ME!

+2/0
1.9.2015 15:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.