Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Placené recenze musí být označené, říká organizace ochraňující spotřebitele

Že Microsoft platil za neoznačenou reklamu, vyplulo na povrch již loni. Letos v září však YouTube kanál Machinima pod nátlakem americké organizace Federal Trade Commission přislíbil změnit podmínky fungování. Propagace ve videích tak nyní musí být vždy jasně označená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T93o23m76á65š 89R82a56c42e21k 3601873342170

Tak to to Score může zabalit;-D

+1/0
5.9.2015 0:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.