- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hra je jedno velké zklamání už od začátku, není zábavná jako generals zero hour nebo supreme commander, taktické možnosti nic moc, značně chaotická, jednotky jsou si podobné takže se pletou, u RTS kde se buduje základna bych čekal i obranné struktury, ty jsou ale fakt směšné, jejich účinnost hodně mizerná, výdrž tanku je na úrovni pěšáka na jednu max dvě rány takže útočná vlna se mění vysokou rychlostí ve šrot, nedoporučuji
To jsou zásadní chyby u strategie co uvádí autor proto nechápu tak vysoké hodnocení, mě to teda od hraní odradilo
udajne chyby co autor vytyka hre tam ve skutecnosti nejsou, autor jen neumi ovladat jednotky. Cesta se nastavuje podrzenim shift a klikanim leve mysi
Jo. Jdu vyhrabat instalačky od C&C: Generals.
Už to nějak nejde. Jako rise of nations. Chce to prostě něco nového. Snad tohle. Zkusim to a uvidim.
Je to dobra hra, potvrzuji nejvetsi chyba multiplayeru je, ze nevidite uroven spoluhracu a protihracu takze se to casto meni v masakr lamek a novacku od 2 profiku. Taky mam nejradsi Cartel, ma rychly rozvoj stejne jako US army. Chimera je opak a jeji volba do multi se rovna vetsinou jasne porazce - technologie a jednotky jsou sice kvalitni ale moooc drahe a nepritel vas utluce kvantitou. Velice neprijemna je atomova bomba, kterou disponuje USarmy, jeden zasah a muzete budovat celou zakladnu znova, jedinou obranou je budovani zakladny ci nejvic do sirky na vice mistech, coz je tezke vzhlem k nastaveni. Hra navic neni v cestine takze naucit se ovladat danou frakci je fuska, mnozstvi typu budov, jednotek a technologii je vzdy vyssi nez 100, jedna casto podminuje druhou coz je umocneno chybejicim techtree, pro zacatecnika zmatek.
myslím že v tom videu neřekl dostatečně mockrtá US army ale jinak to vypadá na starou dobrou klasiku
Tak SC2 se dá pořád hrát, zrovna se rozplývám nad kampaní druhého dílu ;)
Jinak gratuluji, recenze vyšla zde jako jedna z posledních.
Není to špatné, ale pro mě moc rychlé a myšleno spíše pro styl hraní macro než micro. Vyplatí se pořád stavět a rozšiřovat základnu, neustále budovat jednotky (ty mají málo HP, ale silný útok, takže boje jsou velmi rychlé - jednotky také nemají vůbec nebo jen velmi málo schopností, takže je netřeba je tak moc microvat jako např. v Starcraftu). Hra nemá populační limit pro jednotky, takže celkový jejich počet je omezen pouze materiálem na mapě.
Osobně moji nejoblíbenější RTS hrou je Command and Conquer Generals a datadisk Zero Hour. Act of Aggression je pro mě lehký nadprůměr - 6/10.
Tak jestli máš oblibené Generals, tak fakt nevím,jak jsi to hrál, když je to také na rychlost jako AoA.
Prosím o recenzi na :End War Online od ubisoftu. Haji to již 3 den a je to něco jako command&conquer ale model free to play (něco jako clash of clans ... tap and wait) docela mě to přijde dobré tak by mě zajímalo zda to ještě nekdo hraje a jak to ostatní hodnotí.... Díky T.
Až asi tak za půl roku :-D dobuším zaklínače tak hned kupuji, do té doby by mohla být už i nějaká slevička. Věřím že to je ideální hra na lanky, rozhodně se jí budu snažit na naší každoroční protlačit.