Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

PRVNÍ DOJMY: Excelentní experiment jménem Unreal Tournament

Bývaly to největší střílečky herního průmyslu bojující o prvenství mezi hráči. V posledních deseti letech to přitom vypadalo, že je potká obdobný osud jako řadu geniálních umělců. Tedy že bez špetky úcty tiše zemřou v ústraní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a26n 93F73r73i12d78r60i63c97h 6195358949393

Unreal je srdcovka. První FPS co jsem hrál po síti na GameZone.

0/0
21.10.2015 19:49

H52o65n14z10a 88P41r87e43c31l19í59k 6739100578145

Jojo, to taky pamatuju :D

0/0
15.12.2015 5:11

V55o91j66t11ě11c25h 10R27o49z37t68o62č78i10l 1137550584323

Toto UT hraji od dubna/května tohoto roku, je to moje první on-line hrané FPS/arena shooter, i když jsem své doby hrával předchozí díly offline. Rozhodně doporučuji nedívat se na toto UT jako na hru, která někdy jednou vyjde. Už teď je velice dobře hratelná a velmi zábavná a už teď můžete sbírat skiny a předměty na vzhledové vylepšení postavy. Např. teď běží 1. sezóna a až na konci měsíce skončí, nebude už možné tyto předměty získat jinak, než na trhu.

Musím potvrdit, že i za ten půl rok, co aktivně hraji a sleduji scénu, tak se mnoho zlepšilo:

- zbraně - dokončili sniper rifle, mají skoro hotový rocket launcher, link gun a ješte než jsem začal hrát stihli enforcer, shock a flak. Hodně zapracovali na vyvážení zbraní, které bylo v některých buildech všelijaké. Momentálně je Flak canon trochu overpowered na blízko, ale jinak se jim podařilo skvěle vybalancovat zbraně bez pocitu nerfu.

- mapy - Outpost32 není jediná hotová mapa, od září to je i CTF-Pistola, CTF-TitanPass, CTF-Face a ještě z dřívejška to byla komunitní mapa DM-Lea. Většina map jsou jen "shell" verze, ale za to je na nich lepší FPS i na mém slabším notebooku (100+ FPS).

- UI a netcode - mají skvělý ping compensation systém, který umožňuje férově, nakolik to je možné, vyvážit pingy, když dohromady hrají hráči z Evropy a Ameriky - ale najdete mnoho evropských serverů, takže to není tak podstatné, pokud nehrajete ve 4 ráno.

- levely - Levelovací systém je motivační a podle mne povedený. Cílí podle mne na hráče hrající průměrně 4-5 hodin týdně.

Hru velmi doporučuji. Pokud se sejdou dobří hráči a dobré týmy, tak to je zábava k nezaplacení - a to přitom je a bude celá zdarma.

Jen netuším, co píše autor o nějakém konspiračním úniku hry na počátku. Autoři se prostě rozhodli pro jiný obchodní model a od té doby je UT volně dostupné. Souvisí to i s uvolněním Engineu. Já neplatil za půl rok ani korunu.

R^

0/0
18.10.2015 0:58

A90n72d26r63e96j 19B82r88a19b81e71c 4642231377774

Ten unik zacal loni v lete, kdy to bylo dostupne jen lidem, co si platili pristup k Unreal Engine 4 (uz i to je ted zdarma). Trvalo to tydny, nebo nekolik malo mesicu. Pak uz hru zacali vydavat oficialne primo lide z Epicu.

+1/0
18.10.2015 9:18

J13a58n 51K26a67r92e37l 37N65o86v59a60k 5726354648316

v článku se zmiňujete o nových mechanikách, nešlo by to více rozepsat? takhle je ten článek takový nemastný neslaný.. prostě jen říká, že je unreal..

0/0
17.10.2015 17:36

A16n14d24r77e65j 40B39r38a69b90e28c 4362891447774

Ono tam zas tolik novinek neni. 1) V deathmatchi uz neni globalni timer na zbrane, ale pocita se vam to individualne... tzn, kdyz se znovu narodite kazda zbran je dostupna a teprve od sebrani se pocita tech cca 30 sec. 2) V duelu si pokazde vybirate ze dvou spawnpointu. 3) Dodge jumping jde o steny retezit, neni tam delay jako pri skakani po zemi. 4) Nova zbran na blizko ma jako sekundarni mod odpalovani nepratelskych projektilu, ale je potreba to dobre nacasovat. 5) Je tam progression system na unlocky vizualnich veci a do solo hry pridali challenge. To je tak asi to hlavni, co me momentalne napada. Nejake novinky tam jsou, ale hodne se to drzi predchozich dilu.

0/0
18.10.2015 9:22

H72y54n34e10k 95T53r13o41j63a97n 1441871973199

jsem asi divnej, ale mě se ta grafika líbí tak, jak je. Z ut2003 dál jsem měl vždycky pocit, že designéři zaplácali úplně všechno efektama čistě jen proto, že mohli.

+1/0
17.10.2015 0:21

J59a31n 26K83a27r50e58l 19N23o10v47a28k 5226874968116

jj vypada jako z quaka.. konečně ;)

0/0
17.10.2015 17:35

P18e10t74r 52J80a86r27o10š 2644341615107

presne. pokud by to vypadalo takhle, bylo by to bomba. R^

0/0
23.10.2015 21:31

J82a23n 67F94r50ý39d60l 1414968202165

Stejně všichni tyto quakeovky hráli s co nejvíc ořezanými efekty, aby přehlednost byla maximální.

+3/0
15.10.2015 21:52
Foto

J26a37k24u45b 21R10a58i35d89a 5528656959354

Nechci zbytečně kritizovat, ale ta obecná čeština ve videu mě zabíjí. Je to možná bližší "prostým lidem" (hlavně těm v Čechách) a působí to uvolněně, ale tak, je to žurnalistika, mělo by to snad mít nějaký jazykový standard.

0/0
15.10.2015 19:06

A86n33d66r77e43j 97B82r61a25b95e18c 4392851797324

Naopak, za jakekoliv konstruktivni nazory budu rad. Je to prvni video a nejakou dobu budu hledat formu pro vsechno - jazyk, praci s hlasem, zpracovani videa... Ale priznam se, ze v tuhle chvili k tomu pridavat jeste spisovnou cestinu uz je prilis. Mozna na to casem dojde, ale zpocatku se chci soustredit spis na zlepsovani projevu, co se tyce intonace a dynamiky reci.

+1/0
15.10.2015 21:14

M71i58l46a69n 21Š89e67l35i53g72a 7801884633753

Akorat nechapu, proc ve videu neni ukazana zminena "hotova" mapa Outpost 23...

0/0
15.10.2015 13:53

A35n19d40r57e70j 68B62r16a92b62e62c 4212321647214

Protoze ji muj pocitac nezvlada nahravat s rozumnyma fps. :)

0/0
15.10.2015 21:13

H27e36r80b24e78r13t 28V93á29c35l24a96v64s41k34ý 4709275931962

Vypadá to dost tuctově.

+1/0
15.10.2015 13:06

M49i69c98h98a38e18l 62P19a51v53l17i58c77e44k 2700414549547

quake 3D....nejlepsi strilecka...kam se hrabe vsechno ostatni ;)

+1/0
15.10.2015 11:12

P17e49t95r 32S90v46o37b44o54d64a 7513605389917

To jsem si říkal hned u dalšího Unrealu a s dalšími díly mě to příjde jen horší. UT99 měl zkrátka JEDNODUCHOU a PŘEHLEDNOU grafiku a pro mě nadále bude nejzábavnější arénová střílečka vůbec.

+7/0
15.10.2015 6:16

J93a38n 66H71e57l37l81e85r 9708505196

Čím to, že nový UT mi přijde, podle videa, vizuálně horší a ošklivější než původní UT?

Neříkám, rozlišení je větší, zbraně detailnější ...ale celkově tak nějak, hmm ... no není to hezčí. A to ne proto, že bych byl jen nostalgik.

To, co jsem viděl ve videu, jsem přesně vídal ve starém UT a přišlo mi to tam zajímavější ...

+8/0
15.10.2015 1:24

F51i74l28i64p 29T29ř70e91b26a 6713860578526

Bude to tím, že jste nečetl článek, kde je několikrát napsáno, že většina grafiky je zatím provizorní. Nejlíp je to vidět na flak canonu, kterému textura projektilů chybí úplně.

+2/0
15.10.2015 10:49

J47a17n 62H10e72l17l53e10r 9918785666

Jenze me nejde o textury ... nekritizuju vizualizaci. mam ale obecny pocit, ze mi ta hra neprijde "hezci" a "zabavnejsi".

S kamaradama a nasima detma jsme letos v zime na horach prave hrali sterej puvodni UT, vsechny ty puvodni mapy. Nebylo to dokonaly ale bylo to dostatecne ZABAVNY. a tady u ty hry, co bylo videt na videu, nebylo zabavnejsi.

je to stejny, jako kdyz vzali Carmageddon a udelali ho do nove grafiky ... ta uzasne ostra detailni grafika me prijde na pohled sterilni a chladna.

0/0
15.10.2015 21:41

F83i16l13i69p 96T26ř34e63b35a 6813810938626

Není to hezčí, a nemůže, prostě proto, že se tím ještě nikdo nezabýval. Tohle navíc není ani žádné promo video, jen gameplay z rozpracované úrovně.

Uvědomte si, že srovnáváte hotovou hru (navíc jednu z nejúspěšnějších své doby) s pre-alpha nástřelem.

Ale ano, jedna z nevýhod velkého rozlišení je potřeba obrovského množství detailů, aby prostředí nepůsobilo sterilně.

0/0
16.10.2015 7:36

J26a89n 45H31e89l45l74e31r 9508185286

a clanek jsem pochopitelne cetl. to, ze vy nechapete psany text, je problem jineho razu

0/0
15.10.2015 21:41

P19e29t29r 85K96o42z64á51k 3818493972455

Deck 17 - nesmrtelná mapa, raději ani nechci vědět kolik hodin jsme s kamarády proseděli u téhle pecky..... LAN Party forever :)

+1/0
15.10.2015 0:12

M23a66r32t28i54n 61Z93w27y65r35t67e46k 9564270173776

Deck 16

+1/0
15.10.2015 0:47

P12e42t90r 61S64v94o50b86o96d15a 7773385489267

souhlas a vicemene vsechny assault mise a uzasna the ctf face (2 towers)

+3/0
15.10.2015 6:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.