Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Prvních dvanáct minut v postapokalyptickém světě Bedlam

Podívejte se, jak vypadá prvních dvanáct minut v postapokalyptické tahové strategii Skyshine's Bedlam. Ukážeme vám průzkum okolí, ale i tahové bitvy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J96a69r72e49k 97J36a55k80u54b87č34e62k 7949820978348

Dohrano... 

Na easy jde dohrat polovina hry, ta druha - mnohem tezsi se otevre teprve na normalni obtiznosti. Neni to spatne, nicmene hra je tezce nevybalancovana a obtiznost ve finalni fazi je tak vysoka ze je to az k smichu.

0/0
20.9.2015 15:17

J61a17n 28V50e11s31e57l56ý 7495318949317

Takže to je dosti podobné FTL jestli to dobře chápu, video si bohužel v práci nepustím :-)

0/0
17.9.2015 10:48
Foto

O63n89d30ř50e96j 68Z14a52c61h 3883120813532

Ano, ale Bedlam je bohužel horší, i když vypadá nádherně.

0/0
17.9.2015 10:55

M98i23r42o75s41l14a15v 61S83t40a92s80t95n24y 7264723356651

Hm, vypadá to fakt dobře. Jen se mi nezdá, jak v soubojích vždy využívá jen asi 2 vojáky.

0/0
17.9.2015 6:48
Foto

O59n23d75ř48e35j 49Z32a11c12h 3123190913872

Lze jich poslat méně, je pak lepší odměna. Ale používal jsem je hlavně jako křoví, abych ochránil snipera. A taky abych na videu neumřel hned na začátku :)

0/0
17.9.2015 9:46

M80i61r89o87s54l18a31v 98S97t92a29s60t79n37y 7614253176231

No, ne, já nerozumím tomu, proč v každém tahu můžete použít jenom jednoho vojáka, přijde mi to takové divné. To pak budu pořád používat jen jednoho nebo dva.

0/0
17.9.2015 11:10

P64a16v80e80l 82M54e16d92e80k 1940142511885

Míra má pravdu, to je vážně divné, myslel jsme, že se to nějak otočí podle iniciativy nebo tak něco, ale takhle má strana s více postavami výhodu jen ve větším HP poolu, páč se k akci dostane vždy jeden z každé strany.

0/0
17.9.2015 12:09

V54l70a74d85i10m24í40r 71K65r42i84s63t19e34n 7596802785568

Nemáte úplně pravdu. Teď jsem to dohrál na easy. Trik výhody více postav nespočívá ani tak ve větším HP poolu ale větším pokrytím polí možným útokem aniž byste se musel hnout z místa a ztratit jeden tah. Totiž trik spočívá v tom že to označení těmi křížky v pohybu nenaznačuje max. dosah útoku, ale jediný dosah toho útoku! Sniper má myslím dosah 5 polí, ale na menší vzdálenost než právě těch 5 polí prostě nic netrefíte, bez toho, abyste se pohnuli. Podobně jsou na tom i ostatní povolání. A fakt že postavy jsou na hrací plochu naházeny náhodně, vaším primárním cílem je ošetřit a rychle zachránit snipery případně ty protivníkovy rychle sundat. Alepoň tak se mi hra zatím jeví.

+1/0
18.9.2015 18:33
Foto

O24n11d86ř77e30j 32Z48a76c36h 3773300583492

Je to ještě jinak, když jste na řadě, máte pouze dva tahy - ale ne na vojáka, ale celkem. Jeden tah = pohyb nebo útok. Speciální vlastnosti, například hození atomovky, se do tahu nezapočítávají.

0/0
17.9.2015 13:02

M51i77r27o73s11l17a38v 76S40t86a86s84t32n40y 7634133386741

Vím, že to je asi prkotina, ale tohle mě docela odradilo. Obecné zjednodušení prvků by mi nevadilo, ale takhle dodrbat základy všech úspěšných tahovek mi přijde úplně zbytečný. Chápu, že ty souboje mají být rychlé, ale stejně...

0/0
18.9.2015 9:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.