Diskuze

Dabéři videoherních postav hrozí stávkou. Vadí jim pracovní podmínky

Dabéři videoherních postav hrozí stávkou. Pracovní podmínky pro namlouvání herních postav považují za nepřípustné. Vydavatelské společnosti prý požadují práci, která dabérům může poškodit hlas. Vadí jim také absence bonusů za úspěch hry a možné pokuty za to, že se nezúčastní konkursu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

A45d36a12m 44T76e58r61š

25. 9. 2015 16:20

Je to vždy případ od případu. Neexistují žádné tabulky s přesně stanovenými ceny. Je potom vždy na dabérovi, jak se dohodne na honoráři se studiem. A argument, že je to nebezpečné pro hlasivky je úplně mimo mísu.

1 0
možnosti
PO

hmmm, Tricia je kočka :-)

4 0
možnosti
FT

F83i66l50i73p 34T82ř31e51b24a

24. 9. 2015 13:34

Ten Wheatonovo článek mi připoměl, která společnost byla v předchozích letech zvolená jako nejhorší korporace v Americe ...

0 0
možnosti
FT

F85i40l56i44p 90T12ř53e42b75a

24. 9. 2015 13:24

Trochu offtopic, ale docela by mě zajímalo, jak stíhá Dolanský. Ten člověk mluví na Coolu tak 6 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jasně, spousta z toho se opakuje, ale pochybuju, že všechno nahrajou na první dobrou při prvním a jediném čtení textu ze scénáře...

Pche, Jenda Dolanský... Pitomý smyšlený jméno! :-)

3 0
možnosti
MM

taky me to parkrat napadlo. Ale jsou to upoutavky a ne dabing vetsinou, ti padem se nemusi strefovat "do pusy" a extra prehravat, ale jen si hlidat cas

0 0
možnosti
PD

Triciu Helfer si fanoušci spíše pamatují jako číslo šest a femme fatale Gaiuse Baltara ze seriálu Battlestar Galactica. ;-)

13 0
možnosti
MS

No, kdyby si ji nepamatovali, tak by se nedostala k dabingu áčkových sci-fi her...

0 0
možnosti
TH

To nevadí, původní anglické znění stejně je zpravidla lepší:-)

0 0
možnosti
JM

Správně dabing stejně ruší při čtení titulků :-)

2 0
možnosti
JV

Oni mají už dnes velmi zajímavé podmínky, třeba firmy snad nesmí zajištovat dabing vlastními zaměstnanci a musí oslovit je. To vede třeba k tomu, že některé postavy se třeba z rozšíření vypustí případně podezřele mlčí - prostě neměly dost důležitých dialogů, aby se vyplatilo si platit drahý dabing ... nebo se DLC připravují souběžně s hlavní hrou, což se zase nelíbí hráčům.

Jen tak mimochodem, kolik hodin denně dělají pracovnici zákaznických linek apod.?

0 0
možnosti
JZ

pracovníci zákaznických linek pracují 8 hodin denně 5 dní v týdnu...

0 0
možnosti