- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Wolf a Bioshock jsou krasnym prikladem toho, ze Linearita neni minus, kdyz ma hra fantastickou hratelnost. Nekdy me naopak u nekterych her odradila rozlehlost prostredi, protoze me proste nebavilo nekam 20 minut jit, abych tam 5 minut koukal na dialog a zase sup zpatky.
Já bych si klidně nějakou lineární hru zahrál, pokud je kvalitní příběh, linearita vůbec není na škodu a pokud by t bylo spojené s hrou z WW2 nebo Half-Life 3 sem s tim. :-)
Rád bych si zahrál po hoooodně dlouhé době nějakou FPS, spíš lineární. Můžete mi něco doporučit? Pako poslední střílečky jsem hrál Duke Nukem 3D a klasiky jako doom nebo hexen. Docela se děsím složitosti ovládání, takže pokud by bylo jednoduché, tak by to byl jen plus. Díky za rady
Dej Blooda, stejnej engine co Duke, vtipný jako prase. Nebo Postal 2, hodně vtipný...trošku jinym způsobem
Proti linearitě v podstatě nic nemám. Není pro mě nic frustrujícího, něž když se po xté vracím do stejného místa, protože netuším kudy kam. Nějaká volnost je samozřejmě vítána, ale rozlehlé světy s totální volností není nic pro mě
Co se týče arenových ryze multiplayerových akcí, tak bych asi největší šanci na úspěch dával Overwatch i když je to ve svý podstatě něco dost jinýho než byly hry jako q3a nebo UT. Nicméně Blizzard málokdy zklame.
Jo, v tom Oregonu to byla fakt nečekaná rozmanitost, blbečkové.
z toho unlock systému je mi už fakt zle... jak vidím hru, kde je pro MP unlock systém tak to přeskakuji.
Já fakt nechápu, který zfetovaný pitomec přišel s nápadem, že člověk, který chce tu a tu výbavu musí prvně strávit nějakých 20 hodin hraní s něčím s čím nechce, aby se prokousal k tomu s čím hrát chce...
tenhle moderní trend je fakt na palici. MMORPG jsou něco úplně jiného, ale online FPS mají mít všichni stejné podmínky od první sekundy hraní a ne že je někdo noob a nemá přístup k výbavě, kterou má k dispozici veterán... Je to naprosto na palici, aby měl veterán výhodu kromě znalosti map, zbraní atd ještě výhodu ve výběru arzenálu...
argument, že těch 20h hodin na unlock snad může odehrát každý je zcestný. Není tu vůbec žádný rozumný důvod, proč by to měl hráč absolvovat!
tam je casto moznost si vybaveni dokoupit, ale to je jeste vetsi svinstvo
On line nechci hrát. Jsem sólista.
Nenecham si kazit hru nejakym nahodnym greefrem.