Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Armikrog dělá legendární předloze ostudu

Duchovní nástupce kultovního Neverhoodu neměl nikdy vyjít. Nudná, prázdná a zabugovaná záležitost dělá legendární adventuře jen ostudu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P93e45t74r 75L42i96n17h61a22r59t 2888494874583

Předem bych rád upozornil, že jsem Armikrog hrál až několiktýdnů po vydání. Během hry jsem nezpozoroval žádný bug, hra ani jednounespadla, grafický kurzor fungoval, hudba a zvuky taktéž.

 

Komunitně financovaný Armikrog patří k těm hrám, kterébrnkají na nostalgickou strunu předchozích dílů. I já se počítám mezi fanouškyNeverhoodu a tak jsem se na Armikrog hodně těšil. Po prvotních rozpačitýchrecenzích a reakcích hráčů jsem naopak ke hře přistupoval s tím, že to budepropadák. A výsledek? Podle mě to zase až tak špatná hra není. Po dohrání Armikrogujsem si pro jistotu ještě zahrál celý původní Neverhood, abych si osvěžilpaměť.

 

Ať chceme nebo ne, nemůžeme se vyhnout srovnání obou her. V podstatěmůžeme říct, že Armikrog je takový mladší bratříček Neverhoodu. Opět se použilaplastelínová animace, opět na hře pracovali stejní tvůrci včetně autora nejentehdy hodně ceněného soundtracku. Ve finále tedy můžeme říct, že jak vzákladních principech, tak i v celém zpracování to defacto je Neverhood. Jen jecelkově takový chudší...

0/0
4.12.2015 13:49

P41e86t73r 56L18i93n15h91a23r65t 2578984804863

V podstatě vše, co je v Armikrogu, je oproti Neverhoodu více či méně horší. Celková délka hry i rozlehlost celého prostředí je určitě menší, celé to umocňují hlavně logické úkoly, které jsou tentokráte hodně jednoduché a prakticky se u nich nedá zaseknout (což je opak některých hodně záludných v Neverhoodu) a bohužel jsou hodně repetitivní. Do hry je navíc implementována nová postavička "psa", kterou je občas potřeba využívat pro řešení puzzlů. Vzájemná kooperace mohla být využita častěji a efektivněji, naopak se mohly úplně vypustit části, kdy je tento "pes" ovládán hráčem ve snovém prostředí, které vůbec nezapadá do "plastelínového" konceptu a hře vyloženě škodí. Co ale považuju za největší chybu, hra ztratila podstatnou dávku humoru. Po efektně vydařeném intru, kde je zpěvem popsán základní příběh a následné humorné animované sekvenci se sranda i různé filmečky vytrácí. Hráč se tak přesunuje mezi mnohdy nudnějšími puzzly a dlouhými přesuny mezi lokacemi (což bývávalo i v Neverhoodu), ale prostě už to není prošpikované humornými scénami, které v Neverhoodu bývaly na každém kroku a byly jedním z hnacích motorů, proč se hráč snažil jít dál. Ani finální vysvětlení celého příběhu (který je v obou dílech defacto nepodstatný) pomocí animace nemá podobný efekt, jako slavné disketové "Me Willie. Me Willie Trombone…"

Celkově vzato, Armikrog je hra určená hlavně pro ty, co si oblíbili původního Neverhooda. Přestože nedosahuje kvalit svého staršího bratra a určitě mohla být v řadě ohledů provedena kvalitněji, věřím tomu, že většinu fanoušků nezklame.

0/0
4.12.2015 13:49

M83a13r22e59k 35Z58a37h84r31a91d45i40l 6454839385251

Tohle asi nespraví pár patchů...

0/0
8.10.2015 7:07

J94i93ř64í 78M75ó84r 2877220909802

Tak zase zkusím rozběhnout Neverhooda ;-)

+1/0
7.10.2015 22:21

M87i10r39o81s61l76a48v 18S79t34a74s85t36n38y 7324813586871

Škoda, těšil jsem se, ale až to bude v nějaké GOGovské akci, tak to stejně zkusím.

+1/0
7.10.2015 14:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.