Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Připravte se na otřesnou budoucnost. Mikrotransakční peklo čeká

Ohlášení mikrotransakcí u hry s pořizovací cenou přes tisíc korun před dvěma lety vyvolalo poprask. Tou hrou byl Dead Space 3 a koncept oznámilo vydavatelství Electronic Arts. Po několika obdobných pokusech se situace na čas zklidnila a zdálo se, že firmy od této praktiky raději upouštějí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P80e23t57r 41Š63t83ě80p64n93i26č59k12a 2620700538212

To je ale smůla. Lara ode mě nedostane oblečení a bude muset celou dobu lítat nahá.

+3/0
15.10.2015 12:41

F71i75l10i74p 89T43ř97e69b49a 6303370938686

Mno. Jako hráč se toho příliš nebojím.

V singleplayeru to buď půjde, a vyšší obtížnost mi nevadí, nebo to nepůjde, a dřív nebo později se objeví nějaký mod, nebo crack, který to bude mít nastavené lépe.

V multiplayeru je to lautr totéž, jako když si někdo equip nebo power leveling koupil na e-bayi z čínských botfarem, a takhle jdou prachy někam alespoň trochu smyslupně.

0/0
13.10.2015 13:09

M73a22r46t47i87n 79B47e67n96e64š 3242407444669

Upřímně, pokud se veškerý obsah dá získat pouze hraním, tak v tom až takový problém nevidím. Otázka je, co to přesně znamená. Ony totiž itemy, které mají drop rate 0.000005% se také teoreticky "dají získat pouhým hraním"

0/0
12.10.2015 17:12

P86a17t64r13i50k 67F35a15l77t98a 6704758919959

Ach kde jsou doby ala IDDQD, IDKFA, dnes ty "Ultimate Shortcut" packy za $5-$10 jsou preci uplne to stejne cheaty...

+1/0
12.10.2015 12:56
Foto

P28a58v31e80l 85H18a11r92t33m28a82n 8966831731737

howdoyouturnthison

+1/0
13.10.2015 11:21

M79a35r68t85i90n 23J44i65r24o51u67s10e44k 7416195735718

Hrám p2w se vyhýbám a nadále budu vyhýbat.

+1/0
12.10.2015 0:20

J47a35n 41V41á60c23l83a91v17í39k 3282186661609

On nekoho zajima multiplayer v Tomb Raider? tak to ctu asi poprvé...

+2/0
11.10.2015 19:02

F16r13a84n94t32i71s95e65k 68B25a70r85t23e21k 9970588356130

On nekoho zajima tomb raider?:)

+2/−3
12.10.2015 8:04

J34a35n 30V39á95c91l32a66v11í66k 3392216751309

Minulý díl prodal přes 8 milionů kopií, ale online populace je poměrně mizivá.

+1/0
12.10.2015 15:46

J26a83n 23M 6933490387600

Kde presne je ten problem? U single playeru k tomu snad nic nenuti. Takze u multiplayeru? A i tam: proc je to problem? Ta vylepseni jdou ziskat i hranim, bez penez, ne? Takze problem je, ze souper je lepsi nez by jinak byl? Ale jak vite, ze nejakej konkretni souper vylepseni ziskal za prachy nebo ne? Jestli vam vadi, ze je souper prilis dobrej, tak holt smula, to tak bejva. Nezbejva nez vic makat. Nebo si najit skupinu znamejch, kteri nekupuji.

0/−3
11.10.2015 12:12

P88e32t50r16a 31M24a82l40a19k39o55v61a 1808420370514

poblém je spravedlost. když budete závodit na 100metrů a soupeř si připlatí, aby měl jen poloviční trať a pak vás porazí, bude se vám to líbit?

+3/0
11.10.2015 12:55

V39í21t 12F63r42a46t35r55i62č 7162407818979

Jde spíš o to, že si člověk zaplatí 1300 za hru. A pak platí ještě mikrotransakce, pokud člověk nechce desítky či stovky hodin dohánět ty, kteří si to nakoupí...

Osobně se mi nelíbí už systém u nových TW her, kdy je k Rome 2TW 5 datadisků a rozšíření, půlka fakcí je za další příplatek.

Takže si člověk koupí za litra plnou hru a pak ještě zaplatí za Attilu, caesara, haniballa atd 80 eur a za hratelné fakce dalších 30.

Takže cena plné hry není propagovaných 55 eur, ale 150 eur...

0/0
11.10.2015 14:55

J81a13n 59V64á72c65l29a40v95í65k 3162536671429

Ono jak jinak to řešit? cena základních her už neroste dost let bez ohledu na inflaci a rostoucí náklady na vývoj. Kvůli tlaku zákazníků a nástupu F2P her asi ani neporoste, takže se musí zpoplatnit něco jiné...

Takhle člověk koupí hru za starou cenu a pak se rozhodne co dál, někdo dokoupí pár věcí, někdo nic a někdo vše. Ve výsledku by se to mělo potkat s reálným růstem nákladů.

0/0
11.10.2015 19:09

M68a94r33e22k 37Š98e87b74e70s51t96a 2943531243827

zapoměl ste ale na to, že taky roste počet zákazníků..... .)

+1/0
12.10.2015 10:39

J80a98n 15V78á77c82l71a78v72í91k 3702666761409

A skutecne roste? Jasne, roste Cina, ale to pro zapadni vydavatele moc neresi...

0/0
12.10.2015 15:49

P81e86t30r 47K44o58l84á10ř 2408627174421

Tahle nenažranost povede k tomu, že se hry zase začnou masivně krást ...

+13/−1
10.10.2015 17:55

M76i22r14o57s94l33a34v 53K61r62a89h22u60l43í63k 6167264174

to je přesně moje řeč.

Jaké má výhody platící zákazník? Každou kravinu co chce musí zaplatit, mít účet na nějakém přiblblé službě aby si vůbec mohl zahrát atd...

pirát si ukradne co chce, včetně všech DLC unlocků a podobných blbostí a má to zadarmo ;-D

hlavně nechápu co ti manažeři v těch společnostech hulí za materiál.

Prudit s mikrotransakcemi u MP zaměřených her ještě pochopím. Protože tam si piráti moc nezahrají, ale kurnik u SP orientované hře to tam může cpát jen naprostý idiot. Je to jen výzva zákazníkům, aby daný produkt raději ukradli, protože budou mít plnohodnotnou hru bez zbytečných pitomostí okolo... 

Fakt toto je maximální fail od Square Enixi a stejně tak všech ostatních (dívám se na tebe UBI)

+6/−1
10.10.2015 20:17

M25a17r32t76i47n 51V56a80l67e52n71t45a 2747148117

Tahle móda DLC a mikrotransakcí mě neuvěřitelně štve. Kdyby ty hamižný svině vydali 1 pořádnej datadist za polovinu ceny původní hry tak ani neceknu. Tohle se mně líbilo u novýho Wolfa. Ale abych si i půl roku po vydání hry dokupoval útržky po 5 eurech abych se dozvěděl o co v tý hře vlastně šlo je na palici. Mám rád když hru dohraju na 100% a ne když po půl roce hru odinstaluju tak vydaj další DLC...

+4/−1
10.10.2015 16:51
Foto

P60e87t23r 70H52v15o37z35d66o56v32s97k51ý 5459337457984

Je to opravdu s podivem kam se vývoj her a potažmo herní průmysl za svou dobu existence dostal?!Jsem jedním z těch, kteří hráli už na klasických 8bitech jako Sinclair ZX Spectrum nebo Didaktik Gama a M. Pak samozřejmě hraní na takových strojích typu 286,386 a 486 a prvních Pentium PC a hraní her jako Panzer General, Doom, Dune 2, Fallout ...... atd.

Navíc odklon od singleplayer her a tlak na multiplayer cílené tituly je mnohonásobně větší a když už je hra klasická single, tak min. v sobě má možnost síťového hraní. V začátcích tohle bylo právě naopak a multiplayer byl spíše bonusem a jen u doopravdu u těch Nej her.

Navíc se Vám nestalo, že jste hru dohráli za 2dny nebo při jejím zakoupení ste neměli problém se spuštěním, instalací nebo samotným chodem díky bugům a nedostatečnému otestování, tak jako dnes.

A ano herní klient typu Steam nebo Origin potažmo nové Win10 jsou jenom dalším prostředkem velkého bratra, jenž nás špehuje a nahlíží nám do soukromí.

Na druhou stranu musíme chtíc nechtíc uznat obrovský skok v rámci věrnosti zobrazování. Pokrok v herní grafice je prostě pecka.

To všechno na druhou stranu vykoupeno právě mikrotransakcemi, krátkou herní dobou, prázdnému hernímu obsahu bez příběhu, s tím související tlak na multiplayer a provázání se socíálníma sítěma, nutnost i-netového připojení a instalace herního klienta, problémy s instalací, spuštěním a bugy ve hře a další a další pro mě podstatné - , které degradují mnohé hry do průměrných až podprůměrných kategorií.Navíc se tohle mnohdy děje ve spojení s pokračováním předchozích úspěšných herních titánů.

Navíc vzpomínám na klasické vyzkoušení si hry přes volně přístupné tzv.DEMO ( škoda, že to později přestalo být víceméně stejné finální podobě samotné hry ).Budiž k dobru přičteno hernímu průmyslu nabídka vyzkoušet si v současnosti hru např. na Steamu na 2 dny nebo výrazné a časově omezené slevy.

Každopádně podle mě je více toho s nadsázkou né košér kolem dnešních her a proto hry opravdu vybírat s rozvahou.

+4/0
10.10.2015 15:34

F52r69a88n37t20i53š76e53k 84N19o90v54á47k 6551425136281

Dneska to máte jednodušší, "vyzkoušíte" staženou, a když je to šunt, smažete.

+2/−2
10.10.2015 18:36

A15n86t81o65n29í25n 53H15o45l44í16k 8717963774610

Nebo refundy na Steamu ze ..

0/0
12.10.2015 21:14

M59i13r27o75s61l51a25v 74K12r83a51h18u41l14í41k 6627964894

chachacha... tak už vím, kterou hru si nekoupím ale i tak dohraju ;-D

a to jsem si chtěl nového TR předobjednat, protože ten první díl (reboot) se mi líbil opravdu hodně. Ale platit za cheaty to je snad blbý vtip od Square Enixu...

no řekl bych, že už není důvod se těšit na Hitmana ani Deus Ex protože Square Enix bude tenhle hnůj přidávat do všech svých produktů. No co jim přát? Aby se skvělé hry staly propadáky díky nenažranému managementu :-) a fanoušci si je užili z černého trhu ;-D

+7/−1
10.10.2015 14:44

J64a86n 33V17á93c10l70a17v50í12k 3282576691929

Když chybí morálka, záminka se vždy nějaká najde. Konečně platit za cheaty šlo i v rebootu, takže...

Fanoušci přijdou o pokračování, ale zase si místo toho můžou koupit třeba pár krabiček cigár - tam nárůst ceny akceptují ochotně.

0/0
11.10.2015 19:13

M68i10r28o73s53l45a66v 89K27r40a11h95u14l39í74k 6197984864

mily pane, moralka chybi managementu, ktery chce vydojit ze sveho produktu maximum za kazdou pitomost. Pokud to takto pujde dal tak budeme platit i za patch, ktery hru po koupi konecne zprovozni... Ale pokud vam to prijde normalni pak je to v poradku. 

Moje moralka je naprosto v poradku. ;)

+1/0
12.10.2015 0:26

J96a53n 47V52á18c27l14a53v10í22k 3562536241579

Jenze většina hracu nechce platit několik stovek navíc za hry, tak se proste hledaji jiné zpusoby, jak z her dostat ty chybejici penize ... a jestli to za mne udela par decek s tatovou kreditkou, která koupi hromadu burn card, tak jedine dobře pro mne.

Jiste, naprosto v poradku, to konecne rika snad každý zlodej - od kapsaru po tunelare. Pokud by slo skutecne jen o princip, tak si proste hru nezahrajete... takhle ji ukradnete a ještě se chlubite na internetu, jaky nejste frajer a jak jste na ne vyzral.

+1/−1
12.10.2015 2:06

M17i98r45o41s44l33a46v 29K30r42a89h63u97l74í13k 6217374184

Jo to je v pohodě, když vám přijde normální kupovat "plnou" hru za plnou cenu a pak ještě doplácet za ingame content, který v té "plné" hře je, jen není za peníze unlocknut... ale každý to má jinak. Pokud mě máte za zloděje tak pohoda já s tím žít můžu ;-D

0/0
13.10.2015 11:42

J69a10n 44V53á43c73l26a52v87í14k 3922426741759

Preferoval byste zaplatit vyšší plnou cenu a mít k dispozici obsah, o který možná ani nestojíte? U mnoha her můžete koupit Season Pass už před vydáním, to je trochu podobné, ne?

Zákazníci mají docela dost možností se dozvědět o obsahu, jeho kvalitě a kvantitě. Pokud má hra v základu dost kvalitního obsahu, aby si obhájila cenu, tak nevidím problém ji koupit bez ohledu na to, jestli mají autoři ještě něco připraveno stranou na později. Pokud naopak hra dost kvalitního obsahu nemá, tak je úplně jedno, že je "kompletní" jako za starých dobrých časů.

No a pak je samozřejmě možnost počkat, až klesne cena a koupit, až bude cenovka lépe odrážet množství obsahu ... jenže to by člověk nemohl hrát po vydání a byl by úplně "out".

0/0
13.10.2015 12:46

M50i77r32o15s61l53a28v 38K49r87a83h47u93l40í61k 6597144294

Ano, preferuji vyssi cenu pokud dostanu kompletni hru.

0/0
13.10.2015 13:04

M83i76r97o26s46l55a86v 97K28r93a43h82u42l28í34k 6887634474

Seasson pass je nekdy mimo nekdy je ok -v pripade dlc jako byl treba bad blood, tyranny if king wash... Freedom cry nebo jeste lepsi seasson pass pri witchera.

0/0
13.10.2015 13:06

J81a40n 59V56á68c95l78a84v90í37k 3982726931409

Ale o tom to je, ne? člověk si koupí hru podle obsahu, který je už v ní a zvlášť se rozhodne ohledně DLC a obsahu, který je v něm.

Já třeba nebudu kupovat MP obsah, který mě ve většině her moc nezajímá, ale někdo jiný kvůli němu ty hry kupuje.

0/0
13.10.2015 15:16

M54i16r45o17s72l51a50v 68K88r13a21h97u42l35í25k 6657114614

o tom to není. valná většina těchto mikrotransakcí je placení za minoritní prkotiny, které můžou být naprosto bez problémů dány do plné hry zdarma. Ještě horší verze mikrotransakcí jsou ty třeba z AC Unity - platit za unlock ingame contentu - tomu říkám vytas kartu za IDDQD... ;-D

0/0
14.10.2015 14:44

J84a36n 17V12á47c60l63a58v97í55k 3102126701379

Pokud jsou to prkotiny, tak nevím, co tu vlastně řešíme. Mimochodem, Vy osobně pracujete zdarma?

Jestli se chce někdo úmyslně připravit o herní zážitek cheaty, tak jeho boj, klidně ať platí. Vlastně sponozruje nás, kteří hrajou "jako za stara".

0/0
14.10.2015 15:31

J34a78n 81S28t40e19h87l18í86k 1789919666864

Sice nevím proč do toho taháš cigára, ale hry se začali více kupovat než pirátit, když vzrostla koupěschopnost lidí. Jakmile se ale cena neúměrně zvedne(což mikrotransakcema určitě), tak se zase bude pirátit. Nic jinýho v tom nehledej. Ono se taky hodně přestalo pirátit, když dělal steam a podobní dvakrát za rok pořádný výprodeje Ačkových titulů(cca 2roky zpátky), teď už to není žádná láce.

+2/0
12.10.2015 14:41

J12a83n 17V92á78c88l28a66v47í13k 3972556181929

Jistě, hlavně nezdražovat, aby lidé nepřestali kupovat ... a proto je nová hra stále za $60 jako před deseti lety a proto se musí vymýšlet jiné způsoby, jak pokrýt inflaci a vyšší náklady na vývoj.

Pak je na vývojářích, jak ten systém nastaví.

0/0
12.10.2015 16:20

M52i23r88o10s50l69a18v 55K43r47a70h51u44l76í49k 6387204794

tak zajímavé je, že CD Projekt Red zvládá prodávat za nižší ceny než 60 USD a má z toho profit. Hmm čím to asi tak bude? A hele mikrotransakce nemají... DLC zdarma a plnohodnotý datadisk jen za 10 USD... sakva já myslím, že to pořád jde dělat dobře a za rozumné peníze. 

Ale to bude asi tím, že je nevlastní nějaký pošuk v kravatě s tabulkama v ruce co ani neví co vlastně vytváří... herní průmysl postihuje to stejné co výrobní průmysl. Nějaký dokonalý mozek vymyslel, jak zvýšit profit na úkor kvality, pohodlí zákazníků... však proč tu firmu časem nezničit... až se tak stane tak tabulkář už bude za vodou ;-D

0/0
13.10.2015 11:51

J73a16n 56V24á48c17l32a80v19í66k 3412776291839

Zaklinac 3 je na Steamu nebo Originu za stejných €60 jako jiné hry. Že vydávají levněji ve své vlastní distribuci, kterou tím zároveň propagují, je jistě příjemné, ale není to řešení pro každou firmu. Navíc i CDP klidně odsekne ze hry pár drobností, aby lidé hned po dohrání neprodali krabicovku (a aby se o nich hezky psalo na webu), a ještě tam pro jistotu mrskne placená DLC, aby na tom nebyli škodní.

0/0
13.10.2015 12:34

M10i94r65o72s89l90a26v 27K49r55a49h68u32l36í53k 6517274184

Ok nechapete ale co uz. Witcher 3 je hra, ktera i za tech 60 stoji. A ma 16 dlc (ktere nejsou vubec dulezite pro samotnou hru)zdarma a aktualne prvni placeny datadisk za 10 babek. Si to srovnejte s konkurenci...

0/0
13.10.2015 13:16

J80a12n 45V37á74c80l76a68v59í50k 3232646271859

Tak očividně mnoha lidem za tu cenu stojí i jiné hry ... a naopak je dost lidí, kterým Zaklínač nestojí ani za tu cenu na GoG.

"odsekaná kusy hry", jak se tomu říká u jiných vydavatelů, vydávané po vydání mě moc neohromily. Placená DLC jsou běžná.

0/0
13.10.2015 15:02

M51i49c20h75a47l 28K63r56e66j10č73í 1786840941373

https://i.imgur.com/FzQ7puO.jpg

Co dodat? Snad jen, že na GOG.com už je tolik skvělých her, že mně to bude stačit do konce života. A nazývejte mě remcajícím staromilcem, ale z her vydaných někdy po roce 2005 mě zaujala opravdu málokterá.

+7/−3
10.10.2015 14:08

J67a49n 32M83e12n12z97l 7584385974183

Ach jo. A je to tu zas.

Kde je ta doba kdy vyšla plná hra za plnou cenu, daly se dokoupit datadisky, které třeba přidali 50% nového obsahu za 50% cenu (v porovnání s plnou hrou), ale nejednalo se o úmyslně vyriznuty obsah. Prostě něco, nepovinneho navíc pro fandy hry.

Líbí se mi možnosti kosmetických úprav - je několikrát dokázáno, že i o pouhé kosmetické blbosti je velký zájem - viz Team fortress 2, Dota 2, CS:GO - vlastně vše co bylo zmíněno v nedávném článku "Vejce dražší než nové auto".

Rád podpořím hry které mám rád, rád si je koupím, rád si klidně koupím i nějakou tu mikrotransakci navíc pokud je to něco o co mi jde. Tedka třeba balíčky do Hearthstone, které se stejně dají získat normálním hraním. Ale nesnáším když mě někdo nutí čekat několik hodin než mi přiběhne jednotka, která mi umožní ve hře pokračovat. Pokud mě hra dává limit "teď čekej dvě hodiny a pak můžeš na pět minut hrát znova" pak ji mažu. Bohužel je to případ Pokemon Shuffle - člověk má pět srdíček, tedy pět her - vyplýtvá je za 10 minut hraní a pak se dvě a půl hodiny čeká než se dobijou. A nebo se platí.

Zlatý gog.com, kde si můžu koupit staré hry, které těmito neduhy netrpěly, stojí to tam pár dolarů a mám hru DRM free napořád.

+7/0
10.10.2015 11:59

G84a51b45r84i14e40l 50H70o73r63t34e44n 9451629953954

0-day DLC jsou obvykle přidanou hodnotou pro hráče s předobjednávkou, čili to zase takový problém není, pokud se výrobce rozhodne obsah nabídnout i ostatním a za příplatek.

+1/0
10.10.2015 13:06

M15i89l67o67š 88J36i48r20á32k 3360989614193

Je to opravdu velký hnus, obzvlášť u vydavatelů jako je právě Square Enix, myslim, že to nemají zapotřebí. Obecně je tento model vůči hráčům bezohledný. Pokud chtějí dostat z hráčů více peněz, ať to těší třeba v podobě sběratelské edice.

+6/0
10.10.2015 10:53

O85l76g19a 77S35v30o50b88o42d85o44v12á 1414637697

Nebylo by od věci si trošku upřesnit dva pojmy.

1) Mikrotransakce rozhodně nejsou mikro, pokud se jedná řádově o stokoruny.

2) Tyhle transakce mají smysl u her, kde se za ně dá koupit např. jinej vzhled. U těch, kde se jedná o herní výhody, bývá zároveň "paywall." No a to už je reálnej problém...

+7/0
10.10.2015 8:47

J43o12s42e62f 13N81á15d73b14ě51l50a 3375325736342

Ha ha, ne děkuji. Od té doby, co hry jsou distribuovány přes STEAM nemám o "nové vychytávky" zájem a bavím se dobře u originálních legálně zakoupených starších her. Třeba Morrowind, Jagged Alliance 2, HOMAM IV, Unreal. Nic jiného nepotřebuju. Nelámu si hlavu s jakýmsi účtem, nemusím řešit mikroplatby nebo monitoring mého hraní z centrály MI10.

+8/−3
10.10.2015 7:42

L22e69o85š 51V11e50r64n59e92r 4854230416563

Souhlasím a mám to podobné. Morrowind a JA2 jsou perly herního nebe, stejně Unreal. Zastávám názor, že staré hry jsou v mnoha směrech lepší než ty nové a nehraju nic novějšího než 2001 (DeusEx) a skoro většinou jen pro MS-DOS. Nyní hraju TES: Daggerfall a vypadá to na milión hodin hraní :-P Jakékoliv pokusy o mikrotransakce, modely F2P, předběžné přístupy apodobně mi hry totálně znechucují a vývojářům i distributorům za ně nehodlám nikdy zaplatit ani korunu!

+3/−2
10.10.2015 8:00

A69l36e72š 82K53o98p38e79c51k80ý 2722836715568

Souhlasim, PayToWin system je zlo. Bud umis hrat nebo trenuj. Ulehcovat si to umi kazdej.

+9/0
10.10.2015 6:14
Foto

P46e12t37r 30H51v62o93z89d65o23v39s86k57ý 5169477907884

Je to opravdu tzv. plivnutí hráčům do tváře, protože ten kdo si poctivě koupí hru ať už na PC cca kolem 1.000,-kč nebo na konzole za cca 1.499,-kč tak místo toho aby byl zvýhodněn, tak zjistí, že hra je osekaná verze a další obsah je přes mikrotransakce nebo herní dovednostní bonusy?!

Druhým protipólem je pak jako např. u Zaklínače 3 chválihodné zásobení několika menšími DLCčky po předkoupením hry ( ikdyž to bylo defacto dotlačení obsahu dodatečně po několikátém odložení termínu vydání hry ).

Stejně tak chápu způsob free to play, ale v momentě kdy si hráč poctivě hru koupí a nestáhne ji někde na torentech bo na warez stránkách, dostane facku v týhle podobě.

Nicméně herní společnosti typu EA ( mimochodem hráči vyhlášená v anketě jako jedna z nejhorších vydavatelských firem ) jde tvrdě o prachy a podle toho to taky vypadá.

Stačí dát za příklad sérii Battlefield.MOc dobře si vzpomínám jak jsem BF bránil a argumentoval, že např. série Call of Duty s příchodem MW a dalšíma začala ztrácet na kvalitě především chrlením jednoho dílu za druhým s téměř nulovou invencí a kolikrát prázdným obsahem, ale pak se to samé stalo i s ním hned poté co jej od DICE odkoupila právě EA.

Jsem zvědav jak to dopadne s chystanýma Need for Speed, který EA taky pořádně do...., protože to vypadá, že hru naládujou možnoctí propojení min. se soc.sítí jako je fcb a budou tlačit na on-line hraní a tím pádem s tím související ony veškerý né košér doplňky typu mikrotransakce atd.

Je to prostě velebnosti hnus, co se děje posledních několik let.

+6/−1
10.10.2015 4:48

M32i87c22h72a93l 91P77r23o60k30š 6301774662942

Souhlasim s vami. Nicmene mam neprekonatelnou potrebu upozornit, ze vyraz "bo" neni zkratkou pro "nebo", ale znamena to "protoze" :-)

+8/−1
10.10.2015 8:18

M29a70r61e78k 72R15u67ž24i33č90k14a 9616326772800

Pokud jde o obsah, ktery se da rozumne odemknout hranim, tak v tom takovy problem nevidim. Predevsim u singlovek se pak sami hraci ochuzuji o hru, kdyz si veci odemykaji penezi.

I drive ve hrach byly veci, ktere vetsina hracu neodemkla, protoze se jim nechtelo farmit, hru hrat vickrat, nebo to bylo prilis tezke.

(na druhou stranu se to dalo casto resit cheaty, trainery a stahnutelnymi savy)

+9/0
10.10.2015 3:01

M54a76r78t42i35n 26C23e62r24m69a76k 7385391566975

Nejlepší je, takové hry prostě nekupovat. Jiným způsobem se nedozvědí, že lidé o takové hry nestojí.

+21/0
10.10.2015 2:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.