Diskuze

Ohlédněte se s námi za nejpopulárnějšími enginy herní historie

Herní technologie se vyvíjí raketovým tempem, jen občas ovšem dojde ke skutečně nadčasovému posunu. Pojďte se s námi podívat na nejúspěšnější herní enginy minulosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takový nášup vánoční nostalgie? Diky! Všechny hry jsem hrál! Jen teď toho času tolik není :-( Každopádně se těším na pokračování. Šťastné a veselé.

2 0
možnosti

J44a38n 63H31á79j32e86k

18. 12. 2015 22:44

Skvělý článek

1 0
možnosti

Chybí můj oblíbený unreal engine (na jehož základě vyšly mé velmi oblíbené gmzy deus ex a undying) a jeho velmi user friendly map editor :-). Doufám, že ho zmíníte v dalším díle;-)R^

1 0
možnosti

Doom byla jedna z prvních her co jsem měl , demo které jsem jel pořád dokola. Ale nijak mě to nešokovalo nevěděl jsem co je standart a co něco víc. Ovšem Comanche byla první hra kde mi vysloveně spadla brada .

0 0
možnosti

P58e90t49r 32N94o21v26ý

18. 12. 2015 15:18

Chtěl bych se zeptat - nevíte někdo, co to je za editor k tomu Dukovi? Já si pamatuji klasický build editor od Kena Silvermana a tento jsem ještě neviděl.

0 0
možnosti

Trošku mimo, ale přeci k věci. Doporučuji dokument "Já, videohra" recenzovaný http://bonusweb.idnes.cz/novy-tv-serial-ja-videohra-dcl-/Zurnal.aspx?c=A070507_javideohraz070507_bw

0 0
možnosti

V28i42t 34O70t60a89h17a49l

18. 12. 2015 14:14

Výborně sepsáno, budu rád když budete v tomto tématu pokračovat.

5 0
možnosti

A co spectracký Freescape ? Mozna prvni herni 3D engine vubec. Na ten preci nelze zapomenout R^

0 0
možnosti

J46a20n 76S53v27a76t28o17š

18. 12. 2015 13:10

Na většině tech zminenych her mam nacmarano 'byl jsem tu' :)

Super cteni!

1 0
možnosti

Myslím, že jsem kdysi někde četl, že první skutečně 3D engine měl snad první System Shock.

0 0
možnosti
Foto

H33o90n80z38a 40S58r29p

18. 12. 2015 13:16

Ultima Underworld byla starší a možnost dívat se nahoru/dolů i skákat už tam byla. System Shock byl původně zamýšlen s polygonovými postavami ale nakonec z toho sešlo kvůli přílišné náročnosti na HW.

1 0
možnosti