- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takový nášup vánoční nostalgie? Diky! Všechny hry jsem hrál! Jen teď toho času tolik není :-( Každopádně se těším na pokračování. Šťastné a veselé.
Chybí můj oblíbený unreal engine (na jehož základě vyšly mé velmi oblíbené gmzy deus ex a undying) a jeho velmi user friendly map editor . Doufám, že ho zmíníte v dalším díle
Doom byla jedna z prvních her co jsem měl , demo které jsem jel pořád dokola. Ale nijak mě to nešokovalo nevěděl jsem co je standart a co něco víc. Ovšem Comanche byla první hra kde mi vysloveně spadla brada .
Chtěl bych se zeptat - nevíte někdo, co to je za editor k tomu Dukovi? Já si pamatuji klasický build editor od Kena Silvermana a tento jsem ještě neviděl.
Trošku mimo, ale přeci k věci. Doporučuji dokument "Já, videohra" recenzovaný http://bonusweb.idnes.cz/novy-tv-serial-ja-videohra-dcl-/Zurnal.aspx?c=A070507_javideohraz070507_bw
Výborně sepsáno, budu rád když budete v tomto tématu pokračovat.
A co spectracký Freescape ? Mozna prvni herni 3D engine vubec. Na ten preci nelze zapomenout
Na většině tech zminenych her mam nacmarano 'byl jsem tu' :)
Super cteni!
Myslím, že jsem kdysi někde četl, že první skutečně 3D engine měl snad první System Shock.
Ultima Underworld byla starší a možnost dívat se nahoru/dolů i skákat už tam byla. System Shock byl původně zamýšlen s polygonovými postavami ale nakonec z toho sešlo kvůli přílišné náročnosti na HW.