- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hmmm. Zni to hezky, ale dopadne to jak v Mass Effektu. Sliby a skutek utek.
Chápu to tak, že hra bude mít různé konce, ale ten který to bude nevznikne až vaší volbou v posledním dialogu ale tím, jak jste hru celou dobu hráli a jaké volby jste během ní učinili. Což si myslím je krok správným směrem, člověka to třebas přiměje víc přemýšlet o tom, co během hraní (ne)dělá...
V předchozích dílech jste celou dobu mohli být za drsňáky, na každého kašlat, všechny vyvraždit a nakonec díky jedné volbě dohrát hru s "kladným" koncem.
Ostatně hodně lidí asi udělalo save těsně před koncem, a postupně vyzkoušelo všechny zakončení aby viděli jak by to dopadlo. To teď už nepůjde.
...aneb otevřená vrátka pro případný další díl...nemusí se zaobírat tím, jaký kdo vybral konec už teď jsem zvědavá, jak chtějí "okecat", pokud vůbec, předchozí možnost volby konce
Podle mě si s tím nebudou moc lámat hlavu, to je jako s přechodem z jedničky do dvojky aneb stal se mix všech tří možných konců