Diskuze

Úspěšný titul Pillars of Eternity prodal půl milionu kusů

Pillars of Eternity je možné považovat za pýchu komunitního financování. Titul vznikl díky penězům od hráčů, získal si přízeň kritiků a podle informací ohlášených vydavatelstvím Paradox Interactive se mu daří i komerčně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J70a72n 56K21o45c37i23á11n

27. 10. 2015 14:43

V minulých diskuzích pod POE tu někteří starší hráči (nebo se za to alespoň prohlašovali) psaly, že neustále omílaná vysoká kvalita Baldurs gate 2 není tak velká a absolutní že prý je to relativní a je to dáno prostě tím, že v té době nebyly ještě áčkové tituly a také to prý píší veteráni, kteří už sentimentálně vzpomínají na časy mládí. Rozhodl jsem se udělat experiment BG2:SOA jsem si koupil na gogu a začal to hrát (jediný mod který jsem použil je Unfinished bussines který znovu aktivuje některé tvůrci vyřazené questy a multistronghold, který umožňuje hráči získat všechny strongholdy (navedli mně na to na GOG stránkách) bez přihlédnutí k povolání (to instaluji hlavně kvůli dalším questům které se jich týkají).  Ta hra je pořád vynikající - hloubka příběhu, neokoukané a nestereotypní questy, skvěle napsané postavy, na kterých člověku začne záležet. I přes značnou rozsáhlost (ještě zvětšenou tím co jsem psal výše) neomrzí a pořád ho něčím překvapí.

4 0
možnosti