Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Porovnání grafiky: Rise of the Tomb Raider na starých a nových konzolích

Podívejte se, jak vypadá nové dobrodružství archeoložky Lary Croft na konzolích Xbox One a Xbox 360.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44i42r93i 67S35y64k44o66r85a 5973979941166

Krome prvního a posledního srovnani se mi libi vice X360

0/0
6.11.2015 20:11

J69a38n 94V58á47c62l26a73v18í37k 3222176511539

Nevypada to spatne ani na Xbox 360.

+2/0
6.11.2015 17:55

P65e10t48r 70S65v28o52b15o52d38a 9597768340592

Bez uvedení rozlišení a snímkové frekvence nemají ty snímky moc velký význam.

0/0
6.11.2015 13:16

R24a67d60i55m 97S86r69a86m73e88k 2154244559293

tohle mně vždycky dostane ;-D

+1/0
6.11.2015 21:59

P36e89t49r 11S34v26o72b11o66d55a 9917518770192

Nativní rozlišení a stabilní snímková frekvence by měla mít prioritu. Dneska se všude vyhání grafika a pak tam jsou propady na 20 snímků za sekundu a nedá se to hrát.

0/0
7.11.2015 12:37

R61a69d97i32m 94S65r28a20m50e52k 2304774649593

Bez uvedení Vaší herní historie a programátorského vzdělání nemají Vaše názory moc velký význam

Pro Sheldony Coopery - jedná se o parafrázi

0/0
7.11.2015 17:18

P84e91t51r 38S37v12o13b27o22d86a 9747668140322

Jsou to úplně jednoduché kupecké počty, ale někomu asi není dáno. 20 snímků znamená v průměru 50ms, to jsou zhruba 3 stisky tlačítka. Speciálně pokud budou chodit snímky nepravidelně, tak něco trefit nebo načasovat v akční hře bude čirá frustrace.

Třeba v Dark Souls je třeba trefovat při uhýbání zhruba 100ms-ová okna. Tak to potom člověk sakra pozná, když se mu to okno posune. A to je Dark Souls ještě poměrně pomalá hra.

Předchozí Tomb Raider měl nějaké nepěkné propady na Xboxu a běžel podstatně lépe na playstationu.

www.youtube.com

0/0
7.11.2015 18:33

V25o82j45t45a 26P71a63t77k32o86s 8140158768153

Jaké propady? Však i v tom článku, na který se odkazujete píšou, že si TR držel docela konzistentních 30 fps na Xboxu.

0/0
8.11.2015 13:19

P22e84t50r 49S33v31o71b38o53d88a 9337658320852

"For its part, Xbox One is clearly more consistent, but a lowest reported frame-rate dip of 24fps isn't great. [Update 20:20 GMT: and as the more eagle-eyed have noticed, we also have a registered dip to 18fps, where the game seems to momentarily freeze for 12 frames at 4:12 in the video - though this isn't indicative of general performance. For those interested, this post explains the confusion - in effect, the frame-rate counter is updating every half second - as you can see, the graph itself is registering 24fps. Apologies for the confusion, We'll get this fixed up in time for the full Face-Off.]"

0/0
8.11.2015 14:13

P13e92t10r 78S82v81o73b33o79d66a 9987418720802

0/0
7.11.2015 18:35

P86e74t33r 25S26v61o77b88o64d12a 9387608420912

Odkaz na článek.

www.eurogamer.net

0/0
7.11.2015 18:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.