Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Porovnání grafiky: Rise of the Tomb Raider na starých a nových konzolích

Podívejte se, jak vypadá nové dobrodružství archeoložky Lary Croft na konzolích Xbox One a Xbox 360.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64i22r52i 92S51y33k21o15r90a 5673239481576

Krome prvního a posledního srovnani se mi libi vice X360

0/0
6.11.2015 20:11

J79a15n 93V25á27c48l23a65v88í70k 3512256961799

Nevypada to spatne ani na Xbox 360.

+2/0
6.11.2015 17:55

P58e63t14r 23S66v56o81b48o97d88a 9457208480882

Bez uvedení rozlišení a snímkové frekvence nemají ty snímky moc velký význam.

0/0
6.11.2015 13:16

R82a77d46i76m 29S58r73a80m47e65k 2794794229763

tohle mně vždycky dostane ;-D

+1/0
6.11.2015 21:59

P49e24t71r 43S86v29o97b47o44d85a 9747498670432

Nativní rozlišení a stabilní snímková frekvence by měla mít prioritu. Dneska se všude vyhání grafika a pak tam jsou propady na 20 snímků za sekundu a nedá se to hrát.

0/0
7.11.2015 12:37

R94a54d35i44m 69S76r88a68m22e76k 2434594249773

Bez uvedení Vaší herní historie a programátorského vzdělání nemají Vaše názory moc velký význam

Pro Sheldony Coopery - jedná se o parafrázi

0/0
7.11.2015 17:18

P83e90t45r 27S42v19o14b21o68d47a 9717148130172

Jsou to úplně jednoduché kupecké počty, ale někomu asi není dáno. 20 snímků znamená v průměru 50ms, to jsou zhruba 3 stisky tlačítka. Speciálně pokud budou chodit snímky nepravidelně, tak něco trefit nebo načasovat v akční hře bude čirá frustrace.

Třeba v Dark Souls je třeba trefovat při uhýbání zhruba 100ms-ová okna. Tak to potom člověk sakra pozná, když se mu to okno posune. A to je Dark Souls ještě poměrně pomalá hra.

Předchozí Tomb Raider měl nějaké nepěkné propady na Xboxu a běžel podstatně lépe na playstationu.

https://www.youtube.com/watch?v=UzuT0uA9snE

0/0
7.11.2015 18:33

V38o77j43t34a 13P47a46t76k88o90s 8200108988163

Jaké propady? Však i v tom článku, na který se odkazujete píšou, že si TR držel docela konzistentních 30 fps na Xboxu.

0/0
8.11.2015 13:19

P63e57t64r 12S37v61o29b11o75d69a 9387988940322

"For its part, Xbox One is clearly more consistent, but a lowest reported frame-rate dip of 24fps isn't great. [Update 20:20 GMT: and as the more eagle-eyed have noticed, we also have a registered dip to 18fps, where the game seems to momentarily freeze for 12 frames at 4:12 in the video - though this isn't indicative of general performance. For those interested, this post explains the confusion - in effect, the frame-rate counter is updating every half second - as you can see, the graph itself is registering 24fps. Apologies for the confusion, We'll get this fixed up in time for the full Face-Off.]"

0/0
8.11.2015 14:13

P49e32t36r 41S97v55o44b18o39d95a 9827348860732

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-tomb-raider-definitive-performance-analysis

0/0
7.11.2015 18:35

P90e45t21r 77S61v49o18b41o84d51a 9127368460982

Odkaz na článek.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-tomb-raider-definitive-performance-analysis

0/0
7.11.2015 18:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.