Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Porovnání grafiky: Rise of the Tomb Raider na starých a nových konzolích

Podívejte se, jak vypadá nové dobrodružství archeoložky Lary Croft na konzolích Xbox One a Xbox 360.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21i48r35i 36S45y45k24o62r52a 5553879941306

Krome prvního a posledního srovnani se mi libi vice X360

0/0
6.11.2015 20:11

J73a51n 16V86á96c65l62a96v27í64k 3812866331119

Nevypada to spatne ani na Xbox 360.

+2/0
6.11.2015 17:55

P33e60t33r 14S48v65o64b97o54d46a 9957668470792

Bez uvedení rozlišení a snímkové frekvence nemají ty snímky moc velký význam.

0/0
6.11.2015 13:16

R10a85d88i47m 60S83r53a45m37e35k 2984514369483

tohle mně vždycky dostane ;-D

+1/0
6.11.2015 21:59

P92e83t53r 49S21v43o89b11o28d51a 9497388650752

Nativní rozlišení a stabilní snímková frekvence by měla mít prioritu. Dneska se všude vyhání grafika a pak tam jsou propady na 20 snímků za sekundu a nedá se to hrát.

0/0
7.11.2015 12:37

R95a69d89i40m 28S82r96a40m74e43k 2354494569863

Bez uvedení Vaší herní historie a programátorského vzdělání nemají Vaše názory moc velký význam

Pro Sheldony Coopery - jedná se o parafrázi

0/0
7.11.2015 17:18

P32e97t15r 96S39v26o14b70o91d56a 9547138880972

Jsou to úplně jednoduché kupecké počty, ale někomu asi není dáno. 20 snímků znamená v průměru 50ms, to jsou zhruba 3 stisky tlačítka. Speciálně pokud budou chodit snímky nepravidelně, tak něco trefit nebo načasovat v akční hře bude čirá frustrace.

Třeba v Dark Souls je třeba trefovat při uhýbání zhruba 100ms-ová okna. Tak to potom člověk sakra pozná, když se mu to okno posune. A to je Dark Souls ještě poměrně pomalá hra.

Předchozí Tomb Raider měl nějaké nepěkné propady na Xboxu a běžel podstatně lépe na playstationu.

https://www.youtube.com/watch?v=UzuT0uA9snE

0/0
7.11.2015 18:33

V67o47j97t31a 28P77a48t67k45o67s 8330528508623

Jaké propady? Však i v tom článku, na který se odkazujete píšou, že si TR držel docela konzistentních 30 fps na Xboxu.

0/0
8.11.2015 13:19

P18e20t23r 71S86v12o78b30o46d52a 9987488700352

"For its part, Xbox One is clearly more consistent, but a lowest reported frame-rate dip of 24fps isn't great. [Update 20:20 GMT: and as the more eagle-eyed have noticed, we also have a registered dip to 18fps, where the game seems to momentarily freeze for 12 frames at 4:12 in the video - though this isn't indicative of general performance. For those interested, this post explains the confusion - in effect, the frame-rate counter is updating every half second - as you can see, the graph itself is registering 24fps. Apologies for the confusion, We'll get this fixed up in time for the full Face-Off.]"

0/0
8.11.2015 14:13

P76e42t84r 24S93v97o72b37o44d14a 9307778480642

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-tomb-raider-definitive-performance-analysis

0/0
7.11.2015 18:35

P62e46t72r 85S74v51o61b81o43d82a 9267868290472

Odkaz na článek.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-tomb-raider-definitive-performance-analysis

0/0
7.11.2015 18:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.