Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rozhovor o Need for Speed: Takový přístup manažerů jsme vážně nečekali

Z povídání s hlavním designérem Need for Speed je zjevná jedna věc. Pro hru je vskutku zapálený a touží po spokojené herní komunitě. Navíc prozradil, že mu v tom až překvapivou měrou pomáhá vedení společnosti Electronic Arts, která hru financovala a vydala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a29r51i85a84n 65K70r72a31l 6144392844807

citace: "Když jste zařízení vypnuli, všichni ostatní museli hledat nový server a obtěžovalo je to."

Dneska je to lepsi. Kdyz to vypneme my, tak nikdo zadny server uz nenajde a lidi si budou muset koupit novou hru.

+8/0
10.11.2015 11:24

J17i10ř38í 30Z65ý65k60a 9589273351330

chybí tam zásadní otázka ... kdy bude NFS:Porsche Unleashed, případně s jinou automobilkou s podobným zpracováním?

To byl pro mě nejzábavnější díl. Jet rychle, ale nenabourat, protože to pak znamenalo drahé opravy a to pak znamenalo nemožnost si koupit další auto. Bavilo i mě "překupnictví", kde se dal koupit otlučený vrak, demontovat z něj tuningové díly, osadit jej běžnými a prodat se ziskem dál.

+9/0
10.11.2015 8:06

M61a29r20e52k 81P48i11l54k15a 1296446399364

Porsche, underground 2, Pro Street. Hry co si rád zajezdím i na volantu do dnes

+2/0
10.11.2015 9:53

P38a77v57e87l 50R43o91t76n62á15g41l 1975579144379

Naprostý souhlas. Ovšem další díl jako PU určitě nebude, protože ze článku jasně plyne, že kořeny NFS jsou udájně v tuningu... Ten, jak víme, přisvištěl v NFS underground. Ano, v PU bylo také možné ladit auto a kupovat na něj díly, ovšem toto je pěkný příklad, kde jasně vidíme, že jaksi není tuning jako tuning... Byly to právě Undergroundy, které snahou zalíbit se tupým masám, zničily identitu NFS. Vizuální kraviny by ani tolik nevadily, ovšem to chování aut, to byla katastrofa a žádný další díl to nezlepšil. Kdo hrál i ty první série NFS, tak ví jistě, o čem mluvím...

+1/0
10.11.2015 12:35

M73a92r39t68i21n 51C57u63m10p14e21l71i85k 7131600293872

skoda, ze tuning evidentne berou jako vizual...a ne upravu a vymenu casti jako takove....protoze jinak byla PU na mnohem pokrocilejsi urovni...turbo kity, ECU, vduchove filtry, hridelepneumatiky na mokro, sucho...prevodovka spis na rychlost nebo akceleraci? Dam si lehky karbon a budu rychlejsi, ale spis se poskodim, nebo si dam dvere z pevnejsiho materialu, ale zase tak rychly nebude? ...

0/0
10.11.2015 12:48

M88i84l47a27n 64T16á52b96o90r93s35k90ý 8424933927978

taky mně přišly nejlepší ty první díly, nejsem teda žádný zapálený hráč, ale třeba underground se mi moc nelíbil, bylo to takovézvláštní

snad úplně nejlepší mi přišla NFS I., šlo o závodění a ne takové ty kraviny okolo

+1/0
10.11.2015 14:06

L66e62o38š 66V39e97r38n80e72r 4304230566133

Jo, přesně. S prvním dílem NFS Undergound šla celá série do kytek, až na výjimky. A právě kvůli nesmyslným závodním disciplínám a i tuningu. Dokonce mám pocit, že v Undergoundu byla celá hra v noci. Hraju abych jezdil, ne abych tůnil auto a polepoval nějakejma vinilama, stejně hraju z ohledu, že není vidět moje auto, tak mi na jeho dizajnu nezáleží. :-)

0/0
10.11.2015 22:03

J32i65ř20í 57T76e97p52r 4927640875885

NFS:Porsche Unleashed je u mne nejlepší NFS ze všech. R^R^R^

Jezdí se ve dne (umíte si si představit Cote D' Azur s dnešní grafikou ? ;-))

Ale dětičkám se nelíbilo, že auto je nabouraný a tak tatínkům plakali že už to nechteějí. Přitom je to tak geniální hra, právě tím režimem plateb za opravy.

+1/0
10.11.2015 14:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.