Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rozhovor o Need for Speed: Takový přístup manažerů jsme vážně nečekali

Z povídání s hlavním designérem Need for Speed je zjevná jedna věc. Pro hru je vskutku zapálený a touží po spokojené herní komunitě. Navíc prozradil, že mu v tom až překvapivou měrou pomáhá vedení společnosti Electronic Arts, která hru financovala a vydala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M52a35r73i73a16n 48K90r32a81l 6784642114937

citace: "Když jste zařízení vypnuli, všichni ostatní museli hledat nový server a obtěžovalo je to."

Dneska je to lepsi. Kdyz to vypneme my, tak nikdo zadny server uz nenajde a lidi si budou muset koupit novou hru.

+8/0
10.11.2015 11:24

J32i46ř51í 18Z42ý19k13a 9519703961380

chybí tam zásadní otázka ... kdy bude NFS:Porsche Unleashed, případně s jinou automobilkou s podobným zpracováním?

To byl pro mě nejzábavnější díl. Jet rychle, ale nenabourat, protože to pak znamenalo drahé opravy a to pak znamenalo nemožnost si koupit další auto. Bavilo i mě "překupnictví", kde se dal koupit otlučený vrak, demontovat z něj tuningové díly, osadit jej běžnými a prodat se ziskem dál.

+9/0
10.11.2015 8:06

M95a58r69e42k 98P49i31l39k51a 1696716289134

Porsche, underground 2, Pro Street. Hry co si rád zajezdím i na volantu do dnes

+2/0
10.11.2015 9:53

P29a38v68e73l 48R52o36t35n51á59g61l 1775719914619

Naprostý souhlas. Ovšem další díl jako PU určitě nebude, protože ze článku jasně plyne, že kořeny NFS jsou udájně v tuningu... Ten, jak víme, přisvištěl v NFS underground. Ano, v PU bylo také možné ladit auto a kupovat na něj díly, ovšem toto je pěkný příklad, kde jasně vidíme, že jaksi není tuning jako tuning... Byly to právě Undergroundy, které snahou zalíbit se tupým masám, zničily identitu NFS. Vizuální kraviny by ani tolik nevadily, ovšem to chování aut, to byla katastrofa a žádný další díl to nezlepšil. Kdo hrál i ty první série NFS, tak ví jistě, o čem mluvím...

+1/0
10.11.2015 12:35

M54a41r19t40i19n 56C73u14m56p77e93l48i36k 7101120603652

skoda, ze tuning evidentne berou jako vizual...a ne upravu a vymenu casti jako takove....protoze jinak byla PU na mnohem pokrocilejsi urovni...turbo kity, ECU, vduchove filtry, hridelepneumatiky na mokro, sucho...prevodovka spis na rychlost nebo akceleraci? Dam si lehky karbon a budu rychlejsi, ale spis se poskodim, nebo si dam dvere z pevnejsiho materialu, ale zase tak rychly nebude? ...

0/0
10.11.2015 12:48

M62i17l23a70n 79T57á89b97o43r46s76k52ý 8624513237508

taky mně přišly nejlepší ty první díly, nejsem teda žádný zapálený hráč, ale třeba underground se mi moc nelíbil, bylo to takovézvláštní

snad úplně nejlepší mi přišla NFS I., šlo o závodění a ne takové ty kraviny okolo

+1/0
10.11.2015 14:06

L35e79o97š 76V27e29r30n66e75r 4124670456663

Jo, přesně. S prvním dílem NFS Undergound šla celá série do kytek, až na výjimky. A právě kvůli nesmyslným závodním disciplínám a i tuningu. Dokonce mám pocit, že v Undergoundu byla celá hra v noci. Hraju abych jezdil, ne abych tůnil auto a polepoval nějakejma vinilama, stejně hraju z ohledu, že není vidět moje auto, tak mi na jeho dizajnu nezáleží. :-)

0/0
10.11.2015 22:03

J74i16ř32í 17T29e77p37r 4487610215555

NFS:Porsche Unleashed je u mne nejlepší NFS ze všech. R^R^R^

Jezdí se ve dne (umíte si si představit Cote D' Azur s dnešní grafikou ? ;-))

Ale dětičkám se nelíbilo, že auto je nabouraný a tak tatínkům plakali že už to nechteějí. Přitom je to tak geniální hra, právě tím režimem plateb za opravy.

+1/0
10.11.2015 14:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.