Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrci hry kopírují mikrotransakční koncept bičovaných kolegů

Ačkoliv se okolo zavedení mikrotransakcí do titulu PayDay 2 v posledních týdnech strhla téměř hysterie, obdobný postup plánují i vývojáři hry Killing Floor 2. Oba počiny je budou využívat jako dodatek k nákupu plné hry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V27á10c69l66a66v 67M38a10š23a51t 2501503559106

Skiny za peníze mě netrápí... horší pro mě je, že v nedodělané hře už jsou postavy a zbraně, pro jejihž vlastnictví je třeba nákup "navíc".

Autoři, mám pocit, začínají těžce zneužívat EA systém, kdy hráči čekají na nové funkce (které se dříve dostanou do ruky recenzentům, než zákazníkům) a vývojáři ztrácí čas takovýma blbostma...

0/0
27.11.2015 22:52

A72d29a59m 35Š98p84i43l11l29a89r 8369957882916

Tak vzhledem k tomu, že DLCéčka na Killing Floor 1 mají reálný dopad na hru. Tak se fakt nedivím, že to daj i do dvojky. A jedničku mám fakt moc rád, ale skiny beru, ale abych si kupoval revolvery pro určitou klasu to fakt ne.Rv

0/0
27.11.2015 15:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.