Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nahrávací obrazovky mohou být v budoucnu zábavnější

Namco v rámci sobeckého patentu na dvacet let zmrazilo podobu nahrávacích obrazovek. Zaregistrovalo si totiž právo na spouštění miniher během načítání hlavního titulu, čímž nahrávání zůstalo ve většině her statické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R64a52d45e34k 53V39o61j35á30č79e75k 5673169683904

Pro nás, co jsme odkojeni Didaktikem a jinými 8bitama nejsou nahrvaci obazovky zadne drama. Hlavne když to na konci nevyhodi hlasku R Tape Loading Error 0:1 :-/

0/0
13.12.2015 16:11

J89i70ř43í 84J22u73ř44i18c12a 2938903151

A co FIFA 2015??? To nebylo porušení patentu?

0/0
4.12.2015 11:47

J96a66n 62V39e90s90e41l91ý 7685768859167

mě se líbila instalace Heavy rain, byl tam návod na složení origami. První co jsem kdy složil :-)

0/0
4.12.2015 11:37

A97l49e67š 56K59o21p75e52c41k49ý 2552276275208

Bud se problem dlouhych loadingu vyresi nakupem silnejsiho dela nebo je hra odflaknuta a zrala na predelani. V obou pripadech jsou mezihry zbytecne.

+6/0
3.12.2015 21:45

B88a30r43t42o40l62o33m63ě67j 66K50u83s 2765746751323

Pamatuji si, že u prvního Broken Swordu se během instalace (která z CD nějakou dobu trvala) dal hrát jakýsi Arkanoid. Od té doby jsem nic podobného neviděl.

Možná že to by mělo větší smysl. Zatímco hráč čeká, než se mu hra stáhne, mohl by hrát, nebo sledovat něco, co by ho například uvedlo do děje, nebo mu osvětlilo herní principy. Nebo, např. v případě RPG, nebo třeba Falloutu by se mohla napřed stáhnout a spustit tvorba postavy, aby si mohl hráč piplat šířku obočí a procházet si skilly, zatímco se hra stahuje.

+1/0
3.12.2015 21:36

J23a83n 36M21a24r33e75k 1613529818242

Jak se dá jako něco takového patentovat?8-o

+7/0
3.12.2015 21:25

J61i64r26i 16R21u73s79n51o70k 4355432557533

To je uzasna zprava, ze loadingy jsou tak dlouhe, ze si v mezicase muzeme zahrat neco jneho.

+4/0
3.12.2015 18:58

V49á43c81l10a15v 75M44a11š75a19t 2361713909156

Může mi někdo znalý vysvětlit, jaký je vůbec smysl loading obrazovek ve hrách jako je Fallout 4?

Proč musím každou budovu načítat stejnou dobu, jako zbytek světa, který je asi 1000x rozlehlejší, než onen interiér?

0/0
3.12.2015 18:07

M95a64r54e81k 89Š57e47b70e97s50t59a 2393191953327

Mě se načítá interiér do 5ti vteřin a exteriéry do 10ti...

+2/−1
3.12.2015 23:22

J14a95r78o37s81l70a79v 51P75r55u75s47a 9222840552894

no ja to nepocital ale taky mam SSD :-) tohle bude asi problem konzoli

0/0
4.12.2015 13:34

J26a53n 53P97u15r77n45o40c49h 5758659472778

Zajímavá myšlenka. Koupím si DOOM 4, abych většinu času strávil hraním prvního dílu v loading obrazovce ještě před spuštění první mise :D

+12/0
3.12.2015 15:00

P71e22t56r 44K18ř44í25ž 2233784351231

To patentovy pravo je fakt uplne sileny! .. nicmene vsichni budem radsi kdyz tam ten loading ani nebude ;-)

+11/0
3.12.2015 14:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.