Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nahrávací obrazovky mohou být v budoucnu zábavnější

Namco v rámci sobeckého patentu na dvacet let zmrazilo podobu nahrávacích obrazovek. Zaregistrovalo si totiž právo na spouštění miniher během načítání hlavního titulu, čímž nahrávání zůstalo ve většině her statické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R32a28d71e33k 43V79o49j24á20č60e74k 5323499363464

Pro nás, co jsme odkojeni Didaktikem a jinými 8bitama nejsou nahrvaci obazovky zadne drama. Hlavne když to na konci nevyhodi hlasku R Tape Loading Error 0:1 :-/

0/0
13.12.2015 16:11

J13i11ř94í 64J70u44ř85i12c40a 2358103821

A co FIFA 2015??? To nebylo porušení patentu?

0/0
4.12.2015 11:47

J86a30n 57V69e61s82e78l63ý 7295878289527

mě se líbila instalace Heavy rain, byl tam návod na složení origami. První co jsem kdy složil :-)

0/0
4.12.2015 11:37

A63l17e45š 69K23o47p72e17c30k98ý 2942356765718

Bud se problem dlouhych loadingu vyresi nakupem silnejsiho dela nebo je hra odflaknuta a zrala na predelani. V obou pripadech jsou mezihry zbytecne.

+6/0
3.12.2015 21:45

B95a35r45t26o41l97o42m95ě62j 93K61u89s 2235486701723

Pamatuji si, že u prvního Broken Swordu se během instalace (která z CD nějakou dobu trvala) dal hrát jakýsi Arkanoid. Od té doby jsem nic podobného neviděl.

Možná že to by mělo větší smysl. Zatímco hráč čeká, než se mu hra stáhne, mohl by hrát, nebo sledovat něco, co by ho například uvedlo do děje, nebo mu osvětlilo herní principy. Nebo, např. v případě RPG, nebo třeba Falloutu by se mohla napřed stáhnout a spustit tvorba postavy, aby si mohl hráč piplat šířku obočí a procházet si skilly, zatímco se hra stahuje.

+1/0
3.12.2015 21:36

J26a25n 81M51a11r63e98k 1253879918612

Jak se dá jako něco takového patentovat?8-o

+7/0
3.12.2015 21:25

J92i62r87i 34R32u91s89n86o52k 4275132557293

To je uzasna zprava, ze loadingy jsou tak dlouhe, ze si v mezicase muzeme zahrat neco jneho.

+4/0
3.12.2015 18:58

V66á54c50l17a32v 33M34a46š56a81t 2791523349706

Může mi někdo znalý vysvětlit, jaký je vůbec smysl loading obrazovek ve hrách jako je Fallout 4?

Proč musím každou budovu načítat stejnou dobu, jako zbytek světa, který je asi 1000x rozlehlejší, než onen interiér?

0/0
3.12.2015 18:07

M29a37r49e45k 49Š42e74b68e38s96t33a 2613271543237

Mě se načítá interiér do 5ti vteřin a exteriéry do 10ti...

+2/−1
3.12.2015 23:22

J16a82r69o33s79l81a78v 34P10r72u29s12a 9682200892914

no ja to nepocital ale taky mam SSD :-) tohle bude asi problem konzoli

0/0
4.12.2015 13:34

J36a33n 77P21u72r80n18o92c36h 5688249572398

Zajímavá myšlenka. Koupím si DOOM 4, abych většinu času strávil hraním prvního dílu v loading obrazovce ještě před spuštění první mise :D

+12/0
3.12.2015 15:00

P14e17t98r 56K47ř62í77ž 2713194381751

To patentovy pravo je fakt uplne sileny! .. nicmene vsichni budem radsi kdyz tam ten loading ani nebude ;-)

+11/0
3.12.2015 14:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.