Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nahrávací obrazovky mohou být v budoucnu zábavnější

Namco v rámci sobeckého patentu na dvacet let zmrazilo podobu nahrávacích obrazovek. Zaregistrovalo si totiž právo na spouštění miniher během načítání hlavního titulu, čímž nahrávání zůstalo ve většině her statické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R30a78d42e37k 74V51o38j40á36č26e61k 5883709283314

Pro nás, co jsme odkojeni Didaktikem a jinými 8bitama nejsou nahrvaci obazovky zadne drama. Hlavne když to na konci nevyhodi hlasku R Tape Loading Error 0:1 :-/

0/0
13.12.2015 16:11

J85i21ř61í 71J11u35ř66i56c91a 2578323231

A co FIFA 2015??? To nebylo porušení patentu?

0/0
4.12.2015 11:47

J13a38n 36V67e97s27e94l74ý 7195658469727

mě se líbila instalace Heavy rain, byl tam návod na složení origami. První co jsem kdy složil :-)

0/0
4.12.2015 11:37

A53l87e75š 13K97o98p71e71c30k70ý 2442566605958

Bud se problem dlouhych loadingu vyresi nakupem silnejsiho dela nebo je hra odflaknuta a zrala na predelani. V obou pripadech jsou mezihry zbytecne.

+6/0
3.12.2015 21:45

B86a26r63t32o50l78o51m37ě34j 12K98u58s 2635706751523

Pamatuji si, že u prvního Broken Swordu se během instalace (která z CD nějakou dobu trvala) dal hrát jakýsi Arkanoid. Od té doby jsem nic podobného neviděl.

Možná že to by mělo větší smysl. Zatímco hráč čeká, než se mu hra stáhne, mohl by hrát, nebo sledovat něco, co by ho například uvedlo do děje, nebo mu osvětlilo herní principy. Nebo, např. v případě RPG, nebo třeba Falloutu by se mohla napřed stáhnout a spustit tvorba postavy, aby si mohl hráč piplat šířku obočí a procházet si skilly, zatímco se hra stahuje.

+1/0
3.12.2015 21:36

J22a30n 73M87a27r22e59k 1623579928852

Jak se dá jako něco takového patentovat?8-o

+7/0
3.12.2015 21:25

J59i91r42i 93R79u17s12n40o77k 4215852257673

To je uzasna zprava, ze loadingy jsou tak dlouhe, ze si v mezicase muzeme zahrat neco jneho.

+4/0
3.12.2015 18:58

V31á25c62l73a14v 49M45a10š95a77t 2571233819716

Může mi někdo znalý vysvětlit, jaký je vůbec smysl loading obrazovek ve hrách jako je Fallout 4?

Proč musím každou budovu načítat stejnou dobu, jako zbytek světa, který je asi 1000x rozlehlejší, než onen interiér?

0/0
3.12.2015 18:07

M77a73r65e10k 73Š57e92b90e45s91t18a 2283511613407

Mě se načítá interiér do 5ti vteřin a exteriéry do 10ti...

+2/−1
3.12.2015 23:22

J96a41r36o14s16l66a12v 58P85r58u18s56a 9842630242834

no ja to nepocital ale taky mam SSD :-) tohle bude asi problem konzoli

0/0
4.12.2015 13:34

J79a97n 44P33u65r21n20o21c67h 5748399782708

Zajímavá myšlenka. Koupím si DOOM 4, abych většinu času strávil hraním prvního dílu v loading obrazovce ještě před spuštění první mise :D

+12/0
3.12.2015 15:00

P65e84t97r 82K69ř98í45ž 2313194741141

To patentovy pravo je fakt uplne sileny! .. nicmene vsichni budem radsi kdyz tam ten loading ani nebude ;-)

+11/0
3.12.2015 14:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.