- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super hra, super zážitek. Výborná je jak hlavní kampaň, tak minikampaně okolo s možností si zahrát za Zergy či terrany.
Jedine co tomuto datadisku vytknu je vykradani vlastnich misi z predchozich dilu SC2 (In Utter Darkness - Last Stand), podobne mise v LotV a absence jednotek s detektory (Observer). Jinak super zaver teto sagy.
Well, za sebe nesouhlasím s těmi odsuzujícími reakcemi dole. Starcraft jedničku jsem miloval a u dvojky to prostě jen vypilovali k dokonalosti a příběh je podle mě skvělý, krásně to sedí vše dohromady a vůbec mi nevadí, že to trvalo tolik let.
Wings of Liberty byla bomba, žádná RTS nefungovala tak pospolitě, vyladěně a vyváženě. Motivace Raynora byla v té době jasná, jeho příběh krásně gradoval a v někde v pozadí se objevili náznaky toho, že se blíží mnohem větší hrozba, než se kterou se tři známé rasy dosud potkaly. Heart of the Swarm je šílenost. Sarah se vzpamatovává z toho, co se s ní stalo na konci WoL, přežije začátek a vrátí se ke svému temnému já. Hnaná nezastavitelnou touhou po pomstě boří a ničí všechny a všechno co jí stojí v cestě. V pozadí (hlavně na začátku) je též cítit ten strach z něčeho silnější, co si zatím jen pohrává s ostatními a co se probouzí do plné síly- hlavně ta dějová část s Narudem. A ve trojce to všechno graduje až do super finále.
Blizzardům se povedlo spojit jedním krásným příběhem pět her, vydaných mezi roky 1998 a 2015. Do onoho příběhu spojili Samir Durana, Naruda, Amona, propletli osudy tří základních ras + Xel'Nagy, zamotali do toho osobní story hrdinů všech ras že jejich motivace dává smysl a člověk tomu věří... Popravdě nevím, co chtít od RTS víc...
Úvodem pro jistotu znovu zdůrazním - hru jsem si po herní stránce velmi užil a nákupu nelituju.
Ale ty příběhy mi prostě přišly laciné. Je fakt, že Blizzardí příběhy byly vždycky tak trochu schematické béčko (srovnejte například příběh lady Sylvanas s Kerrigen). Ale bývalo to béčko, ve kterém se potkávaly hodně odlišné přístupy a motivace hlavních hrdinů se křížily, aniž by někteří z nich museli být echt záporňáci.
Že Xel'Nagove udělali artefakt pro případ, že by zergové jednoho dne chytili nějakého člověka a pozergovali ho jsem zkousl se skřipajícími zuby. Kromě toho navrácení Kerrigen mezi lidi zlikvidovalo ikonického hrdinu a už tehdy jsem začal tušit průšvih.
Heart of Swarm se rozjížděl nadějně - Kerrigen jako člověk, který má moc nad zergy, pomstychtivá, nekontrolující se. Načež hráč, který trávil celé WoL tím, že z ní udělá člověka, tráví půl kampaně tím, že ji změní zase v zerga. Naprosto choatické jezírko na rodné planetě zergů (v misi, která jako by z oka vypadla hlídání chrissalida v jedniččce) z ní udělá... přesný klon toho, co byla původně, jen v jiné barvě. Wow, much chaos, very primal.
Celá ta zápletka s hybridama a Amonem se mi nelíbí.. myslí, že to do univerza SC vůbec nepatří.
presne tak... sc1+bw bola temna scifi hardcore valka troch znepriatelenych stran, ziadny bohovia a nezmysli, proste surova valka, politické intriky... a sc2, snad este wings boli ok...
Cely SC2 je o nicem, prvni cast jeste celkem sla, za Zergy jsem to uz ani nedohrala. Blizzard jako by ted hry delal pro hrace veku 10-12 let. Kde jsou casy prvniho WC,SC nebo Diabla.
pryc, blizz uz ide jednoznacne na cistom cash cow modele.. dota, 3d dota, kartičky... netvrdim, ze tie hry v ramci zanru nedelaj dobře (HOTS ostatne hravam), ale aby sme dostali temne a pribehovo vytecne SC, d2, to uz nehrozi.. podla mna je uplne mimo Metzen (niekde na reddite som cital vyjadrenia bývalého zamestnanca, a cim viac novych věci od blizzu hram, tym viac davaju zapravdu tomu, ze Metzen presluhuje a pod jeho vedenim proste poriadnu story uz neuvidíme)...
Kdo z vás se účastní online multiplayerového hraní? Tím myslím buď ladder, nebo matchmaking. To abych věděl, jaká je v ČR základna.
Množství odpovědí na Váš dotaz celkem výmluvně ilustruje současnou popularitu Starcraft 2.
Legacy je pre mna možno najvatsie herne sklamanie za tych cca 25 rokov hrania... Storyline je uboha, cca prvých 5-6 misii je story ok, potom sa to vrhne na pateticke klisoidne fantasy divadielko.. a zaver, finále celej sagy bolo tak otrasne, ze to nejde ani popisat. Metzen uspesne dokonal likvidaciu univerza starcraftu... skoda, vlastne idealne by bolo, keby cela seria SC2 ani nevysla
Já jsem zvědavý na ty DLC epizody, co budou rozvíjet příběh určitých postav (první má být Nova - podle Blizzconu). Zajistí to krom mp životnost Starcraft 2, ale snad to nebude jen nějaká ždímačka peněz.
Zdimacka penez uz je to soucasne vydavani SC2 na pokracovani. DLC tomu jen nasadi korunu. :o)
Herně jsem se bavil dobře, ale strašlivě mě zklamal příběh. Blizzard začal se třemi opravdu odlišnými rasami. Načež nejdřív zergy podřídil Queen of Blades, takže jsou teď v podstatě "hodní" a jdou po krku Amonovi. A následně oseká z protossů všechno čím byli unikátní. Předpokládám, že dalšího hierarcha už budou volit v demokratických volbách.
Jo, máte pravdu. Ty časy, kdy Kerriganová řekla "Líbí se mi, co se ze mě stalo" a "Podívej, Jime, můžu tě zničit, tak buď chytrej, seber se a vypadni", byly očividn zapomenuty. Příběh byl revidován, zlé věci se "nestaly", velká láska se vrátila a končí to happy endem.
Klasický problém Michaela Baye (filmaře): každý další díl musí trumfnout ty předchozí, takže zatímco v jedničce se bojuje o planetu, ve dvojce už se musí bojovat o celý vesmír.