Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když je ke hraní potřeba pytlík na zvracení

Stejně jako se některým lidem dělá špatně v autobuse či letadle, existují i smolaři, kteří si Call of Duty bez negativních průvodních jevů prostě nezahrají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96a97n 43F22r30i42d48r26i41c52h 6915708899473

Normálně se mi to neděje, ale oculus rift to vyvoal bezpečně téměř hned. Tam teda záleží taky co člověk hraje. Pokud je to simulace, kde postava ve hře sedí tak je to OK, ale jakmile by člověk zkusil hru kde by chodil volně, tak se člověku udělá téměř hned špatně.

0/0
25.12.2015 16:58

J88a40n 67P57u16l72e23c 4848557891285

No je fakt, že já víc než tři hodny hraní nedávám.

0/0
24.12.2015 9:26

F93i24l53i89p 94T13ř19e18b80a 6383630628266

Mě bylo vždycky špatně z Dooma, a později pak z Quaka. ...nikdy mě to ale neodradilo ;-D

0/0
23.12.2015 12:03

M29a14r45t42i78n 25S88k28á35l49a 8244747408558

Pamatuju úplně prvního Wolfensteina, to byly neustále samé chodby doleva, doprava, rovně, doprava, doprava... stačila půlhodina a člověku se motala hlava a bylo na zvracení. Pak jsem to asi už u žádné další hry nezažil.

0/0
22.12.2015 18:10

J19a40k26u21b 51M52a92t35o28u93š 3365452482813

Mě se pravidelně dělá blbě jen při hraní her od Valve přibližně po hodině se mi začne zvedat žaludek, ale u ostatních her můžu v klidu hrát celý den😃

0/−1
22.12.2015 17:01

P62e18t18e35r 77B50i38e12l36y 6795161406

ja som to yzanamenal len u jednej hry a to army (tiez day-z). ten pohyb ked sa obzerate dookola moj mozog prestane po pol hodine davat a je mi soufl...chvalabohu ze len pri tomto engine a nikde inde...

0/0
22.12.2015 16:37
Foto

E11v10a 68V73i39n24k63l57e10r76o64v26á 8216205332923

Někdo tu zmiňoval, že to je trénovatelné. To potvrzuju.

Mně teda v autobusech špatně nikdy nebylo. Na 3D do kina nechodím, protože to moje oči nevidí a tak se mi z toho nemůže dělat blbě.

Když jsem byla mladší, tak jsem hrála maximálně Sims nebo Diabla. Když jsem si pak chtěla zahrát něco víc akčního z pohledu první osoby, tak to byl problém. Nejhůř mi bylo u Minecraftu, než jsem přišla na to, že se dá vypnout houpání při chůzi - to jsem musela fakt po těch dvaceti minutách odcházet a zhluboka dýchat. Pak už to bylo o tréninku a momentálně se mi dělá blbě jenom když koukám, jak partner hraje třeba Blood. Tam se to houpe, grafika je mizerná a do toho ještě ne úplně vhodný zvuky a často tma, takže se unavují oči. Jinak teď už hraju Left 4 Dead, Skyrim, AC, GTA, Tomb Raider a všechno ok. Stačí si postupně zvykat. U mě platí, že ale pořád radši hraju z pohledu, kdy hrdinovi vidím na záda, než z první osoby - teda kromě Skyrimu, tam to mám naopak. Těžko říct, čím to je.

+1/0
22.12.2015 14:04

L84u50k16á42š 75V17l64k 2271419874966

Skyrim je dobrý v tom, že hraji také z 3 osoby většinou, ale v jeskyních, hrobkách, domech, kobkách (tedy stísněných prostorách) je mnohdy super kolečkem najet na "first person" a lépe se pohybuje a prozkoumává. Takže IDEÁL je pokud hra umí oboje... :-)

0/0
22.12.2015 19:21

M89a27r17t14i46n 15B21e51n92e66š 3542647214819

Tak u her jsem nikdy tento problém neměl. Akorát si vzpomínám, že u Dooma 3 mi nebyly příjemné ty teleportace (několikasekundová blikající krvavá cesta skrz jakousi wormhole), jinak si nevzpomínám na nic.

0/0
22.12.2015 13:56

V90l80a84d53i90m24í66r 27K44r26i84s72t72e63n 7926442515418

Já mám problém snad u jediné hry, A to Batman :Aarkham city, kdy výlety na grapling hooku mi rozhodně nedělají dobře, i z tohoto důvodu jsem se příliš daleko nedostal.

Jinak velmi zajímavé téma, takže tleskám za nápad.

+2/0
22.12.2015 11:49

L51u27k73a40s 92S72u27c21h98a68n40e36k 5406857933590

Pokud se dobře pamatuji, podobný problém jsem zaregistroval na simulátoru v autoškole v době, kdy se to ještě promítalo na zeď ... přišlo mi to hodně zkreslené a můj mozek to nějak nebral. Podobný problém jsem měl posléze u jedné hry, tuším že to byl Duke Nukem 3D, kde podle mě byla ta 3D scéna také v určitých momentech špatně vykreslená a opět jsem s tím zápolil. Nicméně běžně tyhle problémy nemám, tak se domnívám, že v mém případě je to jen rozpor mezi "realitou" a tím, co oko vidí a mozek vnímá :) Dneska je to 3D zobrazení v pořádku, resp. nesetkávám se s tituly, kde bych měl problém (i když já se vlastně nesetkávám teď se skoro žádnými tituly, tak to nemohu věrohodně posoudit ;) )

0/0
22.12.2015 10:28

A83l35e79x72a49n73d39r 72C81h89y28t72i41l 2564572575241

Je prinejmensim zajimave, ze ja byl z tech, ktery vzdy sedel vepredu a vzdy jsem na delsich cestach zvracel. Casto jsem zvracel sam z cele tridy. Kinedryl nezabiral. Kdyz ale dnes ridim, jsem absolutne v pohode, fps hry mi nevadi hrat x hodin v kuse ( hlava pak boli spise od krku). Vadi mi, kdyz jsem spolujezdec a mel bych si u toho cist nebo koukat na telefon. Je opet prinejmensim zajimave, ze jsem si pred par lety v aute normalne cetl, dokonce jsem hral na notebooku hry, nez kolega dorazil na misto sluzebni cesty. Jakmile mi rekla partnerka, ze to by delat nemohla, protoze ji je z toho spatne a musi koukat ven z okna, tento aspekt jsem nechtene prejal ;-D. Podle mne to je trenovatelne. Spousta psu nesnasi auto, protoze v nem zvraci, ale pri pravidelnem treninku pak jezdi radi. Tedy vetsina z nich.

U noveho DLP projektoru (nikdy predtim jsem jiny nemel) jsem zacal velmi intenzivne vnimat duhovy efekt. Bolela me z toho hlava a oci. Pretrpel jsem to, tak 100 hodin ruznych filmu, serialu, Dota2 sportovnich prenosu a negativni efekt byl pryc.

Jinak uplne mimo, jeden muj znamy mel alergii na psi srst. Kdyz mu doktori par let nedokazali pomoci leku projevy alergie poradne utlumit, poridil si do bytu psa a lezl s nim venku asi pul roku. Alergie uplne ustoupila.

Clovek si, pokud neni epileptik, asi zvykne na vsechno;-D

+1/0
22.12.2015 9:43

D22r22a93h18o60m87í22r 35S78t24r97o86u18h84a98l 4775238782664

Holt VR má problémů více :-). Představte si, že nějaký streamer bude vysílat obraz z Ocula. Jistě se najdou blázni, kteří se na to přes Oculus budou dívat. A dokážu si představit, jak při nějaké akci začne třeba stopadesát lidí synchronně zvracet, protože nejenže se nehýbou, ale dokonce se za ně hýbe někdo jiný :D.

0/0
22.12.2015 9:29

V64e77r90o77n86i11k57a 12P53r54o79c51h20á81z21k28o72v10á 4515338479667

Hrani her je moje vasen, muj konicek a moje radost uz od ranneho detstvi. Jsem tedy opravdu rada, ze toto neni muj problem a u pc, nebo hernich konzoli vydrzim klidne nekolik hodin v kuse. Prece jen nekdy je i problem hru pauznout a jit treba na zachod, protoze zrovna ted se tam deje neco zajimaveho. Ale prestat hrat, protoze je mi na zvraceni? Opravdu lituju vsechny parmeny s timto problemem...

+14/0
22.12.2015 3:26
Foto

K47a69t58k41a 84B73o15š29k94o28v76á 8909927463304

Mluvíte mi z duše, Verčo. Nedovedu si představit, že bych trpěla kinetozou a nemohla hrát videohry, u kterých se tak perfektně odreaguju. Opravdu moc lituju všechny, co tento problém mají

+4/0
22.12.2015 7:09

T44o17m17a13s 85T67r80n98k71a 5874148953659

když hraješ třeba 40 hodin v kuse máš kinetozu jak vyšitou

0/0
22.12.2015 12:08

M35i77l70o55š 28M96i40l30o28š 2559259827955

ne, to máš stabilozu ;-D

0/0
22.12.2015 22:23

M34i59c61h74a28l 87P74a96v37l91á43t 9293613974659

Ne, vetsina lidi nebude mit kinetozu ani po tech 40 hodinach.

0/0
23.12.2015 11:04

M70i86c52h79a77l 48H92u26š56á31k 2717946155985

Mohu potvrdit ze motion sicknes bude obrovsky problem pro VR helmy. Pokud vyvojari jen mirne odflaknou praci a hra se nebude chovat realisticky, nebo karta nebude stihat reagovat je to problem. Okulus Rift uz ve firme testujeme pres rok a jakmile renderovani nebezi na 75 fps, nebo je ve scene moc propasti a skakacek je to psycho a morska nemoc. Pokud se VR helmy maji chytit bude to narocne jak na HW tak na vyvojare. Dobra zprava je ze jednodusi aplikace s vytunenou geometrii bezici na plnem fps s rychlou reakcni odezvou na pohybove senzory funguhi vyborne.

+3/0
22.12.2015 0:29

J26a61n 91D29l88o42u31h47ý 7964689260309

Pokud je to 2D ( bez 3D bryli atd ) tak zadnej problem nemam. Pokud to vidim v 3D a koukam treba na prulet letadlem kde se prudce meni smery, staci opravdu malo :-D

0/0
22.12.2015 0:27

D68e96n84i37s 35H66u98m73l 4592405125446

Kdysi jsem u Dooma a Wolfensteina travil dlouhe hodiny denne, bez problemu. Kdyz jsem se k tomu po letech zkousel vratit, tak se mi u toho skutecne po 20 minutach zveda zaludek. Zvlastni ... mozna kvuli vetsimu monitoru.

+5/−1
22.12.2015 0:18

O15n57d40ř42e14j 53M56a92r69e97k 2212407512105

kdyby to byly jiné hry tak bych řekl jestli to není z té grafiky, ale u Dooma a Wolfa si to samozřejmě nedovolím ;-D

0/0
22.12.2015 8:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.