Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když je ke hraní potřeba pytlík na zvracení

Stejně jako se některým lidem dělá špatně v autobuse či letadle, existují i smolaři, kteří si Call of Duty bez negativních průvodních jevů prostě nezahrají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69a66n 18F59r13i36d62r97i39c53h 6305818619543

Normálně se mi to neděje, ale oculus rift to vyvoal bezpečně téměř hned. Tam teda záleží taky co člověk hraje. Pokud je to simulace, kde postava ve hře sedí tak je to OK, ale jakmile by člověk zkusil hru kde by chodil volně, tak se člověku udělá téměř hned špatně.

0/0
25.12.2015 16:58

J26a54n 73P17u88l26e76c 4358937791355

No je fakt, že já víc než tři hodny hraní nedávám.

0/0
24.12.2015 9:26

F17i97l38i97p 46T70ř30e60b68a 6693530238256

Mě bylo vždycky špatně z Dooma, a později pak z Quaka. ...nikdy mě to ale neodradilo ;-D

0/0
23.12.2015 12:03

M58a17r11t18i20n 82S28k71á44l67a 8144157938288

Pamatuju úplně prvního Wolfensteina, to byly neustále samé chodby doleva, doprava, rovně, doprava, doprava... stačila půlhodina a člověku se motala hlava a bylo na zvracení. Pak jsem to asi už u žádné další hry nezažil.

0/0
22.12.2015 18:10

J72a12k94u43b 72M38a33t94o37u33š 3985922812983

Mě se pravidelně dělá blbě jen při hraní her od Valve přibližně po hodině se mi začne zvedat žaludek, ale u ostatních her můžu v klidu hrát celý den😃

0/−1
22.12.2015 17:01

P31e92t84e72r 40B57i57e81l24y 6685251206

ja som to yzanamenal len u jednej hry a to army (tiez day-z). ten pohyb ked sa obzerate dookola moj mozog prestane po pol hodine davat a je mi soufl...chvalabohu ze len pri tomto engine a nikde inde...

0/0
22.12.2015 16:37
Foto

E60v63a 72V40i34n92k52l52e57r58o72v36á 8806845912633

Někdo tu zmiňoval, že to je trénovatelné. To potvrzuju.

Mně teda v autobusech špatně nikdy nebylo. Na 3D do kina nechodím, protože to moje oči nevidí a tak se mi z toho nemůže dělat blbě.

Když jsem byla mladší, tak jsem hrála maximálně Sims nebo Diabla. Když jsem si pak chtěla zahrát něco víc akčního z pohledu první osoby, tak to byl problém. Nejhůř mi bylo u Minecraftu, než jsem přišla na to, že se dá vypnout houpání při chůzi - to jsem musela fakt po těch dvaceti minutách odcházet a zhluboka dýchat. Pak už to bylo o tréninku a momentálně se mi dělá blbě jenom když koukám, jak partner hraje třeba Blood. Tam se to houpe, grafika je mizerná a do toho ještě ne úplně vhodný zvuky a často tma, takže se unavují oči. Jinak teď už hraju Left 4 Dead, Skyrim, AC, GTA, Tomb Raider a všechno ok. Stačí si postupně zvykat. U mě platí, že ale pořád radši hraju z pohledu, kdy hrdinovi vidím na záda, než z první osoby - teda kromě Skyrimu, tam to mám naopak. Těžko říct, čím to je.

+1/0
22.12.2015 14:04

L78u77k18á26š 10V28l50k 2501819414736

Skyrim je dobrý v tom, že hraji také z 3 osoby většinou, ale v jeskyních, hrobkách, domech, kobkách (tedy stísněných prostorách) je mnohdy super kolečkem najet na "first person" a lépe se pohybuje a prozkoumává. Takže IDEÁL je pokud hra umí oboje... :-)

0/0
22.12.2015 19:21

M45a69r90t86i36n 28B61e76n68e32š 3962977164509

Tak u her jsem nikdy tento problém neměl. Akorát si vzpomínám, že u Dooma 3 mi nebyly příjemné ty teleportace (několikasekundová blikající krvavá cesta skrz jakousi wormhole), jinak si nevzpomínám na nic.

0/0
22.12.2015 13:56

V39l51a71d29i58m91í55r 65K93r12i46s59t97e19n 7426232315578

Já mám problém snad u jediné hry, A to Batman :Aarkham city, kdy výlety na grapling hooku mi rozhodně nedělají dobře, i z tohoto důvodu jsem se příliš daleko nedostal.

Jinak velmi zajímavé téma, takže tleskám za nápad.

+2/0
22.12.2015 11:49

L91u28k17a81s 66S71u45c18h28a17n32e40k 5816787123750

Pokud se dobře pamatuji, podobný problém jsem zaregistroval na simulátoru v autoškole v době, kdy se to ještě promítalo na zeď ... přišlo mi to hodně zkreslené a můj mozek to nějak nebral. Podobný problém jsem měl posléze u jedné hry, tuším že to byl Duke Nukem 3D, kde podle mě byla ta 3D scéna také v určitých momentech špatně vykreslená a opět jsem s tím zápolil. Nicméně běžně tyhle problémy nemám, tak se domnívám, že v mém případě je to jen rozpor mezi "realitou" a tím, co oko vidí a mozek vnímá :) Dneska je to 3D zobrazení v pořádku, resp. nesetkávám se s tituly, kde bych měl problém (i když já se vlastně nesetkávám teď se skoro žádnými tituly, tak to nemohu věrohodně posoudit ;) )

0/0
22.12.2015 10:28

A70l76e77x30a33n49d27r 78C75h87y49t76i29l 2514442555101

Je prinejmensim zajimave, ze ja byl z tech, ktery vzdy sedel vepredu a vzdy jsem na delsich cestach zvracel. Casto jsem zvracel sam z cele tridy. Kinedryl nezabiral. Kdyz ale dnes ridim, jsem absolutne v pohode, fps hry mi nevadi hrat x hodin v kuse ( hlava pak boli spise od krku). Vadi mi, kdyz jsem spolujezdec a mel bych si u toho cist nebo koukat na telefon. Je opet prinejmensim zajimave, ze jsem si pred par lety v aute normalne cetl, dokonce jsem hral na notebooku hry, nez kolega dorazil na misto sluzebni cesty. Jakmile mi rekla partnerka, ze to by delat nemohla, protoze ji je z toho spatne a musi koukat ven z okna, tento aspekt jsem nechtene prejal ;-D. Podle mne to je trenovatelne. Spousta psu nesnasi auto, protoze v nem zvraci, ale pri pravidelnem treninku pak jezdi radi. Tedy vetsina z nich.

U noveho DLP projektoru (nikdy predtim jsem jiny nemel) jsem zacal velmi intenzivne vnimat duhovy efekt. Bolela me z toho hlava a oci. Pretrpel jsem to, tak 100 hodin ruznych filmu, serialu, Dota2 sportovnich prenosu a negativni efekt byl pryc.

Jinak uplne mimo, jeden muj znamy mel alergii na psi srst. Kdyz mu doktori par let nedokazali pomoci leku projevy alergie poradne utlumit, poridil si do bytu psa a lezl s nim venku asi pul roku. Alergie uplne ustoupila.

Clovek si, pokud neni epileptik, asi zvykne na vsechno;-D

+1/0
22.12.2015 9:43

D48r16a86h43o56m84í10r 82S49t72r48o43u62h29a67l 4575328482654

Holt VR má problémů více :-). Představte si, že nějaký streamer bude vysílat obraz z Ocula. Jistě se najdou blázni, kteří se na to přes Oculus budou dívat. A dokážu si představit, jak při nějaké akci začne třeba stopadesát lidí synchronně zvracet, protože nejenže se nehýbou, ale dokonce se za ně hýbe někdo jiný :D.

0/0
22.12.2015 9:29

V44e10r33o51n11i37k16a 77P31r68o87c76h71á75z40k43o72v24á 4425248919767

Hrani her je moje vasen, muj konicek a moje radost uz od ranneho detstvi. Jsem tedy opravdu rada, ze toto neni muj problem a u pc, nebo hernich konzoli vydrzim klidne nekolik hodin v kuse. Prece jen nekdy je i problem hru pauznout a jit treba na zachod, protoze zrovna ted se tam deje neco zajimaveho. Ale prestat hrat, protoze je mi na zvraceni? Opravdu lituju vsechny parmeny s timto problemem...

+14/0
22.12.2015 3:26
Foto

K47a82t76k78a 44B22o68š81k29o96v13á 8789217103244

Mluvíte mi z duše, Verčo. Nedovedu si představit, že bych trpěla kinetozou a nemohla hrát videohry, u kterých se tak perfektně odreaguju. Opravdu moc lituju všechny, co tento problém mají

+4/0
22.12.2015 7:09

T63o85m15a49s 16T77r24n61k95a 5754678323849

když hraješ třeba 40 hodin v kuse máš kinetozu jak vyšitou

0/0
22.12.2015 12:08

M94i43l88o33š 73M67i62l50o74š 2329919927185

ne, to máš stabilozu ;-D

0/0
22.12.2015 22:23

M49i49c90h72a92l 64P40a29v18l37á36t 9733843974329

Ne, vetsina lidi nebude mit kinetozu ani po tech 40 hodinach.

0/0
23.12.2015 11:04

M31i80c12h76a89l 82H86u84š17á78k 2157526465735

Mohu potvrdit ze motion sicknes bude obrovsky problem pro VR helmy. Pokud vyvojari jen mirne odflaknou praci a hra se nebude chovat realisticky, nebo karta nebude stihat reagovat je to problem. Okulus Rift uz ve firme testujeme pres rok a jakmile renderovani nebezi na 75 fps, nebo je ve scene moc propasti a skakacek je to psycho a morska nemoc. Pokud se VR helmy maji chytit bude to narocne jak na HW tak na vyvojare. Dobra zprava je ze jednodusi aplikace s vytunenou geometrii bezici na plnem fps s rychlou reakcni odezvou na pohybove senzory funguhi vyborne.

+3/0
22.12.2015 0:29

J87a63n 22D56l97o38u73h69ý 7324819130919

Pokud je to 2D ( bez 3D bryli atd ) tak zadnej problem nemam. Pokud to vidim v 3D a koukam treba na prulet letadlem kde se prudce meni smery, staci opravdu malo :-D

0/0
22.12.2015 0:27

D65e85n15i62s 58H87u68m39l 4282935295256

Kdysi jsem u Dooma a Wolfensteina travil dlouhe hodiny denne, bez problemu. Kdyz jsem se k tomu po letech zkousel vratit, tak se mi u toho skutecne po 20 minutach zveda zaludek. Zvlastni ... mozna kvuli vetsimu monitoru.

+5/−1
22.12.2015 0:18

O12n35d62ř63e83j 93M87a21r92e54k 2292727242275

kdyby to byly jiné hry tak bych řekl jestli to není z té grafiky, ale u Dooma a Wolfa si to samozřejmě nedovolím ;-D

0/0
22.12.2015 8:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.