Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když je ke hraní potřeba pytlík na zvracení

Stejně jako se některým lidem dělá špatně v autobuse či letadle, existují i smolaři, kteří si Call of Duty bez negativních průvodních jevů prostě nezahrají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a37n 27F12r19i12d44r27i74c43h 6515948109223

Normálně se mi to neděje, ale oculus rift to vyvoal bezpečně téměř hned. Tam teda záleží taky co člověk hraje. Pokud je to simulace, kde postava ve hře sedí tak je to OK, ale jakmile by člověk zkusil hru kde by chodil volně, tak se člověku udělá téměř hned špatně.

0/0
25.12.2015 16:58

J53a89n 29P87u92l36e29c 4828407971505

No je fakt, že já víc než tři hodny hraní nedávám.

0/0
24.12.2015 9:26

F20i65l37i46p 14T92ř19e61b92a 6343480778266

Mě bylo vždycky špatně z Dooma, a později pak z Quaka. ...nikdy mě to ale neodradilo ;-D

0/0
23.12.2015 12:03

M16a75r29t61i92n 81S56k62á47l42a 8264797698348

Pamatuju úplně prvního Wolfensteina, to byly neustále samé chodby doleva, doprava, rovně, doprava, doprava... stačila půlhodina a člověku se motala hlava a bylo na zvracení. Pak jsem to asi už u žádné další hry nezažil.

0/0
22.12.2015 18:10

J54a17k65u95b 28M61a98t45o16u79š 3705502422423

Mě se pravidelně dělá blbě jen při hraní her od Valve přibližně po hodině se mi začne zvedat žaludek, ale u ostatních her můžu v klidu hrát celý den😃

0/−1
22.12.2015 17:01

P16e87t14e22r 12B81i26e17l66y 6895581506

ja som to yzanamenal len u jednej hry a to army (tiez day-z). ten pohyb ked sa obzerate dookola moj mozog prestane po pol hodine davat a je mi soufl...chvalabohu ze len pri tomto engine a nikde inde...

0/0
22.12.2015 16:37
Foto

E86v71a 33V21i65n43k67l75e17r85o68v51á 8586645162393

Někdo tu zmiňoval, že to je trénovatelné. To potvrzuju.

Mně teda v autobusech špatně nikdy nebylo. Na 3D do kina nechodím, protože to moje oči nevidí a tak se mi z toho nemůže dělat blbě.

Když jsem byla mladší, tak jsem hrála maximálně Sims nebo Diabla. Když jsem si pak chtěla zahrát něco víc akčního z pohledu první osoby, tak to byl problém. Nejhůř mi bylo u Minecraftu, než jsem přišla na to, že se dá vypnout houpání při chůzi - to jsem musela fakt po těch dvaceti minutách odcházet a zhluboka dýchat. Pak už to bylo o tréninku a momentálně se mi dělá blbě jenom když koukám, jak partner hraje třeba Blood. Tam se to houpe, grafika je mizerná a do toho ještě ne úplně vhodný zvuky a často tma, takže se unavují oči. Jinak teď už hraju Left 4 Dead, Skyrim, AC, GTA, Tomb Raider a všechno ok. Stačí si postupně zvykat. U mě platí, že ale pořád radši hraju z pohledu, kdy hrdinovi vidím na záda, než z první osoby - teda kromě Skyrimu, tam to mám naopak. Těžko říct, čím to je.

+1/0
22.12.2015 14:04

L23u80k31á40š 24V29l40k 2541219674676

Skyrim je dobrý v tom, že hraji také z 3 osoby většinou, ale v jeskyních, hrobkách, domech, kobkách (tedy stísněných prostorách) je mnohdy super kolečkem najet na "first person" a lépe se pohybuje a prozkoumává. Takže IDEÁL je pokud hra umí oboje... :-)

0/0
22.12.2015 19:21

M51a26r47t49i75n 47B76e73n36e22š 3942247364819

Tak u her jsem nikdy tento problém neměl. Akorát si vzpomínám, že u Dooma 3 mi nebyly příjemné ty teleportace (několikasekundová blikající krvavá cesta skrz jakousi wormhole), jinak si nevzpomínám na nic.

0/0
22.12.2015 13:56

V66l35a30d29i61m62í47r 74K85r92i84s67t27e36n 7666402775988

Já mám problém snad u jediné hry, A to Batman :Aarkham city, kdy výlety na grapling hooku mi rozhodně nedělají dobře, i z tohoto důvodu jsem se příliš daleko nedostal.

Jinak velmi zajímavé téma, takže tleskám za nápad.

+2/0
22.12.2015 11:49

L75u25k58a69s 45S92u14c80h89a79n27e27k 5666947583570

Pokud se dobře pamatuji, podobný problém jsem zaregistroval na simulátoru v autoškole v době, kdy se to ještě promítalo na zeď ... přišlo mi to hodně zkreslené a můj mozek to nějak nebral. Podobný problém jsem měl posléze u jedné hry, tuším že to byl Duke Nukem 3D, kde podle mě byla ta 3D scéna také v určitých momentech špatně vykreslená a opět jsem s tím zápolil. Nicméně běžně tyhle problémy nemám, tak se domnívám, že v mém případě je to jen rozpor mezi "realitou" a tím, co oko vidí a mozek vnímá :) Dneska je to 3D zobrazení v pořádku, resp. nesetkávám se s tituly, kde bych měl problém (i když já se vlastně nesetkávám teď se skoro žádnými tituly, tak to nemohu věrohodně posoudit ;) )

0/0
22.12.2015 10:28

A94l26e60x65a17n65d84r 36C57h80y56t93i68l 2754272715671

Je prinejmensim zajimave, ze ja byl z tech, ktery vzdy sedel vepredu a vzdy jsem na delsich cestach zvracel. Casto jsem zvracel sam z cele tridy. Kinedryl nezabiral. Kdyz ale dnes ridim, jsem absolutne v pohode, fps hry mi nevadi hrat x hodin v kuse ( hlava pak boli spise od krku). Vadi mi, kdyz jsem spolujezdec a mel bych si u toho cist nebo koukat na telefon. Je opet prinejmensim zajimave, ze jsem si pred par lety v aute normalne cetl, dokonce jsem hral na notebooku hry, nez kolega dorazil na misto sluzebni cesty. Jakmile mi rekla partnerka, ze to by delat nemohla, protoze ji je z toho spatne a musi koukat ven z okna, tento aspekt jsem nechtene prejal ;-D. Podle mne to je trenovatelne. Spousta psu nesnasi auto, protoze v nem zvraci, ale pri pravidelnem treninku pak jezdi radi. Tedy vetsina z nich.

U noveho DLP projektoru (nikdy predtim jsem jiny nemel) jsem zacal velmi intenzivne vnimat duhovy efekt. Bolela me z toho hlava a oci. Pretrpel jsem to, tak 100 hodin ruznych filmu, serialu, Dota2 sportovnich prenosu a negativni efekt byl pryc.

Jinak uplne mimo, jeden muj znamy mel alergii na psi srst. Kdyz mu doktori par let nedokazali pomoci leku projevy alergie poradne utlumit, poridil si do bytu psa a lezl s nim venku asi pul roku. Alergie uplne ustoupila.

Clovek si, pokud neni epileptik, asi zvykne na vsechno;-D

+1/0
22.12.2015 9:43

D82r32a50h44o91m49í38r 34S97t11r32o72u81h69a76l 4465458612714

Holt VR má problémů více :-). Představte si, že nějaký streamer bude vysílat obraz z Ocula. Jistě se najdou blázni, kteří se na to přes Oculus budou dívat. A dokážu si představit, jak při nějaké akci začne třeba stopadesát lidí synchronně zvracet, protože nejenže se nehýbou, ale dokonce se za ně hýbe někdo jiný :D.

0/0
22.12.2015 9:29

V50e73r19o85n52i76k37a 75P38r44o94c54h49á69z82k65o58v48á 4435498319687

Hrani her je moje vasen, muj konicek a moje radost uz od ranneho detstvi. Jsem tedy opravdu rada, ze toto neni muj problem a u pc, nebo hernich konzoli vydrzim klidne nekolik hodin v kuse. Prece jen nekdy je i problem hru pauznout a jit treba na zachod, protoze zrovna ted se tam deje neco zajimaveho. Ale prestat hrat, protoze je mi na zvraceni? Opravdu lituju vsechny parmeny s timto problemem...

+14/0
22.12.2015 3:26
Foto

K30a60t38k10a 69B11o52š80k34o98v93á 8749587963104

Mluvíte mi z duše, Verčo. Nedovedu si představit, že bych trpěla kinetozou a nemohla hrát videohry, u kterých se tak perfektně odreaguju. Opravdu moc lituju všechny, co tento problém mají

+4/0
22.12.2015 7:09

T73o46m67a63s 85T94r69n16k54a 5844678483129

když hraješ třeba 40 hodin v kuse máš kinetozu jak vyšitou

0/0
22.12.2015 12:08

M63i31l59o69š 94M36i16l79o91š 2719549697115

ne, to máš stabilozu ;-D

0/0
22.12.2015 22:23

M82i65c56h65a59l 40P30a23v44l16á45t 9983603564199

Ne, vetsina lidi nebude mit kinetozu ani po tech 40 hodinach.

0/0
23.12.2015 11:04

M42i24c94h49a94l 37H79u94š31á15k 2947796355905

Mohu potvrdit ze motion sicknes bude obrovsky problem pro VR helmy. Pokud vyvojari jen mirne odflaknou praci a hra se nebude chovat realisticky, nebo karta nebude stihat reagovat je to problem. Okulus Rift uz ve firme testujeme pres rok a jakmile renderovani nebezi na 75 fps, nebo je ve scene moc propasti a skakacek je to psycho a morska nemoc. Pokud se VR helmy maji chytit bude to narocne jak na HW tak na vyvojare. Dobra zprava je ze jednodusi aplikace s vytunenou geometrii bezici na plnem fps s rychlou reakcni odezvou na pohybove senzory funguhi vyborne.

+3/0
22.12.2015 0:29

J85a32n 29D39l68o30u48h35ý 7804289910939

Pokud je to 2D ( bez 3D bryli atd ) tak zadnej problem nemam. Pokud to vidim v 3D a koukam treba na prulet letadlem kde se prudce meni smery, staci opravdu malo :-D

0/0
22.12.2015 0:27

D86e30n31i35s 40H47u43m21l 4202735865846

Kdysi jsem u Dooma a Wolfensteina travil dlouhe hodiny denne, bez problemu. Kdyz jsem se k tomu po letech zkousel vratit, tak se mi u toho skutecne po 20 minutach zveda zaludek. Zvlastni ... mozna kvuli vetsimu monitoru.

+5/−1
22.12.2015 0:18

O50n55d42ř31e92j 32M14a35r10e69k 2482607962655

kdyby to byly jiné hry tak bych řekl jestli to není z té grafiky, ale u Dooma a Wolfa si to samozřejmě nedovolím ;-D

0/0
22.12.2015 8:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.