Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh autora Minecraftu: Skromný introvert, který dobyl svět

Minecraft není projektem jasnozřivého génia. Jistě, je to hra úspěšná a populární. Začínala však jako klon titulu Infiminer, který pohřbil únik zdrojového kódu na internet. A původní autor Minecrafu ani čtyři roky po odchodu z návrhářské pozice nevytvořil další projekt, natož aby to byl hit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L26a38d56a 35N52o29v30a70k 4772883367

neobjeví nic.., tak jako člověk nevyhraje v loterii jmění dvakrát...

0/0
29.12.2015 23:17

J48a37n 19K58a83r85e71l 64N65o44v53a38k 5506484638296

no v každém případě je to zloděj co vykradl cizí nápad..

0/−2
29.12.2015 22:43
Foto

L65u76k65á77š 75N43a81v41a81r97a 2988868181449

Tak takhle dobře napsaný článek už jsem hodně dlouho nečetl a to jsem zvyklý na vysokou kvalitu Bonuswebu.

O Notchovi jsem něco málo věděl, ale díky článku jsem si na něj udělal úplně jiný obrázek a najednou ho začínám vnímat jako člověka. Člověka, kterým může být prakticky kdokoliv z nás.

+14/0
29.12.2015 16:03

A82n62d11r94e92j 28B48r25a42b20e41c 4792631757804

Diky, potesilo. ;)

0/0
30.12.2015 13:53

M83a27r83t14i64n 10S14e11d33l57á72č93e37k 9279128861722

Nebyl to Infiminer, ale Infiniminer. Opravte si to laskavě.

+4/0
29.12.2015 11:52

M77i56c98h69a74l 49K52a70l11a26š 7609326679

Toho chlapa se dá jen litovat. Vždyť ani není zrovna dobrý programátor (protože kdyby byl, nedělal by MC v javě - to by samozřejmě ale tehdy musel vědět, do jakého monstra jeho prakticky nechtěné dílko přerostlo ;-D).

Peníze mu lze jen přát, ale je to typická ukázka toho, jak jsou někdy naprosto k ničemu. Na druhou stranu ale lepší umírat bohatej na pláži, než chudej v důchoďáku.

+14/−6
29.12.2015 10:25

H43o62n28z64a 10R24a80š12í13k 7790817574105

;-D;-D Proč by to neměl dělat v Javě? Tak měl zajištěnou přenositelnost hned od začátku. Měl to snad dělat v C# nebo v C++ a strávit polovinu času staráním se o paměť? ;-D

+8/0
29.12.2015 23:04

D71r45a55h54o87m25í18r 53S17t85r29o80u23h51a44l 4615938982874

Správně. Pokud chcete něco rychle otestovat, nepárat se s pamětí, potřebujete to rozjet hned na všech PC platformách bez optimalizace a zároveň nechcete dát k dispozici kód, jiné řešení prakticky neexistuje. Zkušený programátor, pokud má grafická data, udělá jednoduchou hru během chvilky a ani se nezapotí.

0/0
30.12.2015 6:38

J49a10n 89F38r40i18d61r11i72c90h 6745528299873

R^

+1/−1
29.12.2015 1:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.