Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh autora Minecraftu: Skromný introvert, který dobyl svět

Minecraft není projektem jasnozřivého génia. Jistě, je to hra úspěšná a populární. Začínala však jako klon titulu Infiminer, který pohřbil únik zdrojového kódu na internet. A původní autor Minecrafu ani čtyři roky po odchodu z návrhářské pozice nevytvořil další projekt, natož aby to byl hit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L46a28d76a 61N76o23v87a51k 4352483637

neobjeví nic.., tak jako člověk nevyhraje v loterii jmění dvakrát...

0/0
29.12.2015 23:17

J37a57n 44K24a89r46e67l 68N89o13v22a79k 5866434928796

no v každém případě je to zloděj co vykradl cizí nápad..

0/−2
29.12.2015 22:43
Foto

L90u61k37á90š 52N94a20v34a28r97a 2438798291339

Tak takhle dobře napsaný článek už jsem hodně dlouho nečetl a to jsem zvyklý na vysokou kvalitu Bonuswebu.

O Notchovi jsem něco málo věděl, ale díky článku jsem si na něj udělal úplně jiný obrázek a najednou ho začínám vnímat jako člověka. Člověka, kterým může být prakticky kdokoliv z nás.

+14/0
29.12.2015 16:03

A29n65d11r73e80j 18B76r93a33b17e47c 4432501517424

Diky, potesilo. ;)

0/0
30.12.2015 13:53

M15a95r73t42i30n 18S60e72d21l71á84č62e34k 9899718471332

Nebyl to Infiminer, ale Infiniminer. Opravte si to laskavě.

+4/0
29.12.2015 11:52

M88i69c79h92a24l 84K69a22l70a24š 7679146839

Toho chlapa se dá jen litovat. Vždyť ani není zrovna dobrý programátor (protože kdyby byl, nedělal by MC v javě - to by samozřejmě ale tehdy musel vědět, do jakého monstra jeho prakticky nechtěné dílko přerostlo ;-D).

Peníze mu lze jen přát, ale je to typická ukázka toho, jak jsou někdy naprosto k ničemu. Na druhou stranu ale lepší umírat bohatej na pláži, než chudej v důchoďáku.

+14/−6
29.12.2015 10:25

H15o60n68z81a 84R91a46š15í85k 7120217144385

;-D;-D Proč by to neměl dělat v Javě? Tak měl zajištěnou přenositelnost hned od začátku. Měl to snad dělat v C# nebo v C++ a strávit polovinu času staráním se o paměť? ;-D

+8/0
29.12.2015 23:04

D62r18a33h23o68m42í44r 98S20t61r81o62u22h81a88l 4725178462464

Správně. Pokud chcete něco rychle otestovat, nepárat se s pamětí, potřebujete to rozjet hned na všech PC platformách bez optimalizace a zároveň nechcete dát k dispozici kód, jiné řešení prakticky neexistuje. Zkušený programátor, pokud má grafická data, udělá jednoduchou hru během chvilky a ani se nezapotí.

0/0
30.12.2015 6:38

J14a17n 87F79r12i65d17r86i55c85h 6825838769813

R^

+1/−1
29.12.2015 1:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.