- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm, to v Hoi 4 odstraní hákové kříže?? A to jako proč?? A místo nich bude co, kytičky?? Aby se lidi náhodou nepotento . S tím zakazováním to společnost nějak přehání, sranda je že hákový kříz ve skutečnosti znamená symbol míru. Zkoušel jsem Hoi 2 i 3 a moc mě nechytla, častokrát pc protivník hrozně podvádí a čaruje, otestováno (uložil hru, přihlásil se za něj, prodal věškerou armádu a zlikvidoval ekonomiku a zase uložil, načetl hru a pokračoval dál a po chvíli jednoduše nacucal armádu a zázračně zbohatl a bylo jedno zda byl zadluženej a v mínusu). Nejvíc se těším na xcom 2 (modlím se, aby tam nechali psioniku a meld schopnosti z xcom:within) , warhammer by mě taky zajímal, ale moc od toho neočekávám po průserech s rome 2 a attily, které dodneška ještě jsou zabugované. Ostatní hry mi přijdou kopie strategíí, které tu byli už 10x (zlatý nepřekonatelný Master of Orion 2).
Jako fanouška Paradoxu (EU a Crusader Kings miluju) mě bohužel HoI nikdy nechytl. Ale na nový XCOM se velmi těším.
kdyz uz jsme u tech remaku, docela by se mi zamlouval Spellcross, nebo aspon v edici na GOGU. Jinak Cossacs je muj favorit a jsem zvedavy na Homeworld. Stellaris vypada zajimave, ale od paradoxu se mi vesmirne hry moc nelibily. Stejne tak HoI3 narozdil od Darkest Hour nebo HoI2 mi taky nesedl, takze se 4 pockam na gameplaye. Xcom nebo total war jde uplne mimo me
Jake vesmirne hry od paradoxu mate na mysli? Pokud vim, tak Stellaris je jejich prvni hra ve vesmiru (a celkove mimo realne historicke obdobi, jako EU4, CK2 nebo HOI).
Homeworld: Deserts of Kharak a pak Halo jinak nic
Já si u TW počkám na nějaké slušné informace. Protože CA ukázalo předchozí hrou TW, jak si neváží svých dlouhodobých fanoušků, zákazníků, přičemž jde o "okrajový" žánr, který fakt potřebuje důvěru. A tu si musí opětovně vybudovat.
Investovat do marketingu, udělat z toho nejlepší strategickou hru v celé řadě, neustále to propagovat a pak vydat nedodělanou, nenáročnou hru plnou bugů, která nenabízí žádnou výzvu. A pak radši udělali X DLC, 2 expansion packy a podobně. A hra ještě po půl roce nehratelná.
Ještě někdy v zimě/na jaře přitom stačilo masovat špiony, válečníky a diplomaty, k tomu halda lučišníků/katapultů, které obsadily jakoukoliv vesnici a jen velká, opevněná města měla šanci odolat. Ekonomika tak jednoduchá, že už napoprvé jsem vydělával tolik, že jsem neměl kam investovat po 30 kolech. Žádný strom svých vojevůdců, které si člověk vypracuje a jejich ztráta bolí více, než ztráta celé armády, jako v předchozích verzích. Politika absolutně k ničemu.
Teď ještě zabrousili do fantasy světa (něco úplně nové), přihodili další rozměr (letecké jednotky) a ani herní design (rozdělení provincie na 2-4 městečka) se mi nelíbil.
K tomu recenze 90% ve většině případů (bonusweb chválím za adekvátních 60%, ale taky až po dvou týdnech, kdy už byla hra znechuceně odinstalována).
Takže si počkám na uživatelské informace, pokud nebudou pozitivní alespoň v 90%, tak asi asi rok počkám.
TW série jde od desíti k pěti, bohužel...například v Empires je tolik bugů, že by jejich seznam vypadal jak Zlaté stránky...
Měl bych otázku, Cossacks je na principech Total Waru, nebo spíš např. Age of Empires? Nějak si nejsem jistý. Osobně doufám, že jako AoE, takové typy strategií mi strašně chybí, ať už se jedná o AoE nebo např. Command & Conquer či Age of Mythology. Bohužel herní svět už se soustředí pouze na střílečky nebo RPG gamesy a na tento druh her už celkem zanevřel. :-(
Na principu AoE. Budujete základnu a trénujete jednotky, jen ve větších počtech než v AoE.
Promiňte, ale, co je to za tupé dělení "PC, MAC, Linux" ??? Ví vůbec autor, co ty věci znamenají? Nemůžu snad mít Windows PC i Linux PC ???
Řešili jsme už dříve. Vím, že to není přesné označení, ale beru za zažité, že v herním světě PC = Windows.
ač kupuji všechno ze série total war, tentokrát jsem možná víc zvědavý na cossacs. Jednička vyšla ve stejnou dobu jako první TW. Velkým válčením a taktikou byla největší konkurencí TW. Zachovala si však prvky klasických RTS. Ale měla také svůj originální styl a kouzlo. Existuje pár klonů TW, ale nevím o žádném co by šel cestou cossacs. Bude to pecka, ale tyhle dvě hry půjdou letos proti sobě a ta co vyjde první vypálí té druhé rybník.
ty vesmírné na druhou stranu zapadnou. Vesmír ve hrách obecně zažívá nový boom, ale nemá potenciál se držet jako fantasy. Fanoušky vesmíru vyžere rpg star citizen a na paběrkování zbude hodně konkurentů. Však tady jsou tři z deseti.