Diskuze

Zásadní prvky, které vznikly jako chyby a zformovaly podobu videoher

Existují prvky, bez kterých byste si řadu her dnes již nedokázali představit a přitom nebyly záměrem návrhářů. Vybrali jsme proto drobné chyby s velikým dopadem na rozličné žánry. Pravděpodobně vám vliv některých z nich bude povědomý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zásadní chyba byla atomový Gándhí v Civilizaci :))

1 0
možnosti

J65a66r73o 92R35y55z60e86k

13. 1. 2016 14:49

super clanok, Bonusweb je asi jedine co sa da na idnesu citat.

za najzaujimavejsi prvok pohybu pokladam crouch slide w q4.

3 0
možnosti

Ještě Technet, tam jsou také odborníci na slovo vzatí.;-)

10 0
možnosti

F82i77l17i46p 67T87ř18e52b64a

13. 1. 2016 13:47

Trochu offtopic, ale z dnešního pohledu mě vyloženě pobavila zmínka o vývoji hardwaru pro Space Invaders R^

6 0
možnosti

Straferun+wallrun - uz v Doomovi + bych pridal ukonceni levelu jako mrtvola :D To bylo casto pouzivano speedrunnerama.

Jeste bylo dobre nechat, aby se potvory na sebe nastvali a zabili se navzajem. Nevim, jestli to puvodne byl zamer, nebo to vzniklo jako chyba.

Vrazdeni vlastnich jednotek bylo mozne uz v Dune1 i Warcraft1. Sice to moc k nicemu nebylo... leda by jednotka zabirala misto pro nejakou silnejsi, protoze pocet jednotek byl omezeny.

1 0
možnosti

co pořád máte s tím mario, zahrajte radši duke nukem, ve všem

lepsi nez mario

0 5
možnosti

A co má Mario a Duke Nukem společného? Milovníky plošinovek těžko přesvědčíte, aby šli hrát FPSko. To je jako přesvědčit rybáře, aby se přestali nudit u vody a šli hrát fotbal...

5 0
možnosti

tak ukrok a pohyb dopredu zaroven byl o odmocninu ze dvou rychlejsi uz v Doomovi ;-) resp. 1.4x rychlejsi ;-D skoda ze se nektere docela dobre predelavky snazily tyto chyby opravovat (i napr. tichy BFG), zavadely skakani apod. coz uz pak nebyl Doom ve sve nejlepsi hratelnosti kdy se chyby stavaly soucasti strategie.

2 0
možnosti

P95e22t18r 66S85o22k51o25l

13. 1. 2016 2:26

V Doomu byly celkem dvě různé rychlosti straferunningu + speedbug při běhu kolem některých zdí - wallrunning. Za nejlepší a jedinečný pořád po letech považuji pohyb v quake1 respektive quakeworldu, kterému se říkalo bunnyhopping (dnes strafejumping, circlejumping) v kombinaci s mid-air akrobacií probíhaly v levelech s teamových deathmatchem neskutečné věci, které by snesly srovnání s nejlepšími triky q3a a QL.

1 0
možnosti