- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No když tak přemýšlím, tak hry jsou přece NADSTANDARDNĚ nereálné, přehrávající, zrychlené, přehnané než reálný svět pro člověka (logicky aby ta hra bavila). A tak když se do toho světa najednou člověk postaví ve virtuální realitě nebude to pro každého, a to do konce si myslím pro málo lidí...
Ještě VR není rozšířená a už přeci teď jsou videa kde lidé s pokusnými helmami jen třeba na "blbé" horské dráze mají co dělat aby se udrželi v křesle a nesundali si helmu (natož hra kde jsem součást středověku, nebo války apod.). Nebo i připravovaná hra do VR jak se šplhá po skalách má dokonce "useklé" ruce, že to hráč v té helmě i vidí, a to proto že tvůrci asi na nějakých testech poznali, že velké většině lidí by měla závratě kdyby to bylo přirozenější a ruce šli plynule z těla (to jsem četl od těch vývojářů)...
Takže VR asi bude úžásná záležitost, ale hry asi budou muset být trochu lidštější. Jen to jen taková úvaha.
samsung rozhodně není prodejcem prvních plnohodnotných brýlí... (krom cardboard)... i když by jistě rád první byl...
Virtuální realita se myslím nikdy nestane masovou záležitostí, protože lidí náchylných na kinetózu je prostě příliš mnoho. A i bez kinetózy z toho prý dost lidí po chvíli bolí oči a hlava. A nevím, jestli je tenhle problém řešitelný. Možná u nějakých klidných her.
:D :D držák mobilu za 3000 to už si fakt někdo dělá p.... :D :D
no potřebuješ tam minimálně dvě čočky a nějakou krabičku do které to zavřeš... Ty lepší brýle mají i možnost korekce vzdálenosti čočky, nějaký chytřejší ovládací prvek např. přes bluetooth... Nikdo ti nebrání koupit si od Google tu papírovou krabičku za dvě stovky...
Doufám, že VR je všechno jen ne budoucnost herního průmyslu.
to asi doufali majitelé papírových deskových her také, že se v budoucnu nebude celý den zírat do monitoru....