Diskuze

Za reklamu utráceli nejvíce autoři hry propagované prsatou Kate Uptonovou

Ačkoliv Nintendo v roce 2015 kralovalo v počtu odvysílaných reklam, prvenství za největší útraty si odnesl někdo jiný. Nejvíce do televizní reklamy investovala společnost Machine Zone, která propagovala mobilní titul Game of War, a to reklamou s modelkou Kate Uptonovou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

A20l27e69x 39K73o20l24l21e17r

15. 1. 2016 10:53

Game of Wars asi nebude náhodou podobné Game of Thrones. Ta holka z té reklamy asi nebude náhodou podobná oblíbené postavě seriálu Daenerys Targaryen. Prostě to mířili na miliony fandů Hry o trůny. Řek bych že to mohlo i fungovat i když to vypadalo dost lacině.

0 0
možnosti
MZ

To si řikám velmi často i v televizi. Jak někdo (marketingový "specialisté") může dát balík peněz na takovou stupiditu... Někdy fakt zírám...

0 0
možnosti
DB

Stejně bych chtěl vidět, jak vypadá ten meeting těch kravaťáků, který se rozhodnou, že takhle primitivní reklama jim stojí za ty nehorázný prachy. Ještě k tomu platit asi dost drahou modelku, která na zájem o hru bude mít absolutně nulový vliv

3 0
možnosti

Hry prodává marketing - over. Můžeš mít sebelepší hru, ale bez propagace nevyděláš.

0 0
možnosti