Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Myslíte si, že hodnotíte objektivně? Nesmysl, vliv může mít i hudba

Často slýcháme pojem objektivní hodnocení. Nic takového však není, existuje jen větší a menší míra subjektivity. U textů jejich vyznění ovlivňuje například pořadí slov, u her pro změnu hudba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M19i37r56o35s73l30a65v 20Š48e87v49č76í45k 8328711182

Ten ilustrační obrázek je super :-)

K članáku... Hudba dokáže hodně zlepšit nebo zhoršit hodnocení jak u hry tak u filmu. Když je dobrá hudba tak dokáži přehlednou hodně chyb.

0/0
5.2.2016 17:44

K67a70r38e47l 77U64r83b55a38n 2294864541619

Existují objektivně hodnotitelné aspekty (pro jednotlivé žánry je vždy malinko jiná), jenže většina recenzentů se na ně nezaměřuje. U RPG jde například o grafiku, uživatelské rozhraní, propracovanost příběhu, propracovanost postav, délku základní hry, délku vedlejších úkolů, hudba, atd..

0/−1
5.2.2016 9:56
Foto

M98i47c32h82a82l 16M38e93r69d85a 2720601819252

Většina věcí, které jste napsal jsou také subjektivní. Třeba hudba. Někdo vám řekne, že hudba k LotR je nejlepšísoundtrack všech dob a někdo, že je to patetická blbost. Nebo grafika může to být řemeslně kvalitně odvedená práce, ale stylem mi nemusí sedět a někomu jinému ano.

V hodnocení objektivita prostě neexistuje.

+7/0
5.2.2016 11:53

F27i68l51i76p 48K85o58r58v68a20s 8276973544530

Grafika: plynulost, propracovanost prostředí co do kvality zpracování objektů (ne umělecké) - jako polycount, vhodnost normálových map, nasvětlení apod., uživatelské rozhraní - použitelnost a přístupnost, propracovanost příběhu - repetitivita; větvení; možnost volby, propracovanost postav - možnost hráče jít svojí cestou; vyvážení postav, délka základní hry ..., délka vedlejších úkolů ..., hudba - tohle podle mě subjektivní je

0/−1
5.2.2016 12:36

R10o95m54a43n 20D58o49r50s26k92ý 1616254430248

Takže až budu hrát hru, která je pro mě težká a numůžu dokončit nějaký úkol, tak si mám pustit relaxační hudbu :-)

0/0
5.2.2016 9:20

M97a84r65t86i95n 49H66r85o86m52á47d68k13o 2500772229

Jo, vypni soundtrack a pro zvýšení pocitu obtížnosti si pusť třeba Maniac Butcher a pro nízkou třeba space ambient. To je úžasné. Vývojáři nebudou muset bádat nad algoritmy UI, ale udělají hru s umělou inteligencí IQ voda, ale přidají nám soundtracky, kterými si pocit obtížnosti budeme regulovat. Nářez. :-P. Otázkou ovšem je, zdali nákup či zadání zkomponování takových soundtracků nebude dražší než vývoj algoritmů pro UI. ;-)

0/0
5.2.2016 22:11

L65i84b61o83r 92N72e40v39r50k32l74a 7762521579244

Trosku jste nedocetl clanek. Hraci s klidnou hudbou povazovali hru za lehnou, ale nadelali vice chyb. To znamena, ze intenzivni hudba vybudi pozornost a hrac se vic namaha (hra je narocnejsi) a tim padem dela mene chyb. Takze doporucuji spis nejaky poradny narez ;-).

+2/0
5.2.2016 23:38

M32i51c43h60a83l 54S39z11y14m86s24z19a 6128940511553

Nadelali více chyb v porovnání s hudbou s konstantní dynamikou. Ale při intenzivní hudbě bylo chyb ještě víc.

0/0
6.2.2016 9:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.