Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Myslíte si, že hodnotíte objektivně? Nesmysl, vliv může mít i hudba

Často slýcháme pojem objektivní hodnocení. Nic takového však není, existuje jen větší a menší míra subjektivity. U textů jejich vyznění ovlivňuje například pořadí slov, u her pro změnu hudba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M66i83r50o85s12l53a64v 19Š39e10v47č60í94k 8198221642

Ten ilustrační obrázek je super :-)

K članáku... Hudba dokáže hodně zlepšit nebo zhoršit hodnocení jak u hry tak u filmu. Když je dobrá hudba tak dokáži přehlednou hodně chyb.

0/0
5.2.2016 17:44

K17a33r36e27l 73U31r16b25a94n 2584954811739

Existují objektivně hodnotitelné aspekty (pro jednotlivé žánry je vždy malinko jiná), jenže většina recenzentů se na ně nezaměřuje. U RPG jde například o grafiku, uživatelské rozhraní, propracovanost příběhu, propracovanost postav, délku základní hry, délku vedlejších úkolů, hudba, atd..

0/−1
5.2.2016 9:56
Foto

M14i53c93h57a91l 56M27e48r42d18a 2620191769422

Většina věcí, které jste napsal jsou také subjektivní. Třeba hudba. Někdo vám řekne, že hudba k LotR je nejlepšísoundtrack všech dob a někdo, že je to patetická blbost. Nebo grafika může to být řemeslně kvalitně odvedená práce, ale stylem mi nemusí sedět a někomu jinému ano.

V hodnocení objektivita prostě neexistuje.

+7/0
5.2.2016 11:53

F79i34l43i76p 94K40o25r67v96a38s 8966903444770

Grafika: plynulost, propracovanost prostředí co do kvality zpracování objektů (ne umělecké) - jako polycount, vhodnost normálových map, nasvětlení apod., uživatelské rozhraní - použitelnost a přístupnost, propracovanost příběhu - repetitivita; větvení; možnost volby, propracovanost postav - možnost hráče jít svojí cestou; vyvážení postav, délka základní hry ..., délka vedlejších úkolů ..., hudba - tohle podle mě subjektivní je

0/−1
5.2.2016 12:36

R35o89m52a57n 81D44o34r55s52k12ý 1126614940258

Takže až budu hrát hru, která je pro mě težká a numůžu dokončit nějaký úkol, tak si mám pustit relaxační hudbu :-)

0/0
5.2.2016 9:20

M73a25r73t17i95n 88H36r89o61m81á10d50k57o 2460562659

Jo, vypni soundtrack a pro zvýšení pocitu obtížnosti si pusť třeba Maniac Butcher a pro nízkou třeba space ambient. To je úžasné. Vývojáři nebudou muset bádat nad algoritmy UI, ale udělají hru s umělou inteligencí IQ voda, ale přidají nám soundtracky, kterými si pocit obtížnosti budeme regulovat. Nářez. :-P. Otázkou ovšem je, zdali nákup či zadání zkomponování takových soundtracků nebude dražší než vývoj algoritmů pro UI. ;-)

0/0
5.2.2016 22:11

L59i11b21o48r 23N51e64v15r37k41l17a 7332801409734

Trosku jste nedocetl clanek. Hraci s klidnou hudbou povazovali hru za lehnou, ale nadelali vice chyb. To znamena, ze intenzivni hudba vybudi pozornost a hrac se vic namaha (hra je narocnejsi) a tim padem dela mene chyb. Takze doporucuji spis nejaky poradny narez ;-).

+2/0
5.2.2016 23:38

M42i45c10h92a81l 64S88z93y55m51s44z38a 6698570401863

Nadelali více chyb v porovnání s hudbou s konstantní dynamikou. Ale při intenzivní hudbě bylo chyb ještě víc.

0/0
6.2.2016 9:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.