- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten ilustrační obrázek je super :-)
K članáku... Hudba dokáže hodně zlepšit nebo zhoršit hodnocení jak u hry tak u filmu. Když je dobrá hudba tak dokáži přehlednou hodně chyb.
Existují objektivně hodnotitelné aspekty (pro jednotlivé žánry je vždy malinko jiná), jenže většina recenzentů se na ně nezaměřuje. U RPG jde například o grafiku, uživatelské rozhraní, propracovanost příběhu, propracovanost postav, délku základní hry, délku vedlejších úkolů, hudba, atd..
Většina věcí, které jste napsal jsou také subjektivní. Třeba hudba. Někdo vám řekne, že hudba k LotR je nejlepšísoundtrack všech dob a někdo, že je to patetická blbost. Nebo grafika může to být řemeslně kvalitně odvedená práce, ale stylem mi nemusí sedět a někomu jinému ano.
V hodnocení objektivita prostě neexistuje.
Takže až budu hrát hru, která je pro mě težká a numůžu dokončit nějaký úkol, tak si mám pustit relaxační hudbu :-)
Jo, vypni soundtrack a pro zvýšení pocitu obtížnosti si pusť třeba Maniac Butcher a pro nízkou třeba space ambient. To je úžasné. Vývojáři nebudou muset bádat nad algoritmy UI, ale udělají hru s umělou inteligencí IQ voda, ale přidají nám soundtracky, kterými si pocit obtížnosti budeme regulovat. Nářez. . Otázkou ovšem je, zdali nákup či zadání zkomponování takových soundtracků nebude dražší než vývoj algoritmů pro UI.