Diskuze

Myslíte si, že hodnotíte objektivně? Nesmysl, vliv může mít i hudba

Často slýcháme pojem objektivní hodnocení. Nic takového však není, existuje jen větší a menší míra subjektivity. U textů jejich vyznění ovlivňuje například pořadí slov, u her pro změnu hudba.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten ilustrační obrázek je super :-)

K članáku... Hudba dokáže hodně zlepšit nebo zhoršit hodnocení jak u hry tak u filmu. Když je dobrá hudba tak dokáži přehlednou hodně chyb.

0 0
možnosti
KU

Existují objektivně hodnotitelné aspekty (pro jednotlivé žánry je vždy malinko jiná), jenže většina recenzentů se na ně nezaměřuje. U RPG jde například o grafiku, uživatelské rozhraní, propracovanost příběhu, propracovanost postav, délku základní hry, délku vedlejších úkolů, hudba, atd..

0 1
možnosti
Foto

Většina věcí, které jste napsal jsou také subjektivní. Třeba hudba. Někdo vám řekne, že hudba k LotR je nejlepšísoundtrack všech dob a někdo, že je to patetická blbost. Nebo grafika může to být řemeslně kvalitně odvedená práce, ale stylem mi nemusí sedět a někomu jinému ano.

V hodnocení objektivita prostě neexistuje.

7 0
možnosti
RD

Takže až budu hrát hru, která je pro mě težká a numůžu dokončit nějaký úkol, tak si mám pustit relaxační hudbu :-)

0 0
možnosti
MH

Jo, vypni soundtrack a pro zvýšení pocitu obtížnosti si pusť třeba Maniac Butcher a pro nízkou třeba space ambient. To je úžasné. Vývojáři nebudou muset bádat nad algoritmy UI, ale udělají hru s umělou inteligencí IQ voda, ale přidají nám soundtracky, kterými si pocit obtížnosti budeme regulovat. Nářez. :-P. Otázkou ovšem je, zdali nákup či zadání zkomponování takových soundtracků nebude dražší než vývoj algoritmů pro UI. ;-)

0 0
možnosti