Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silák potažený kůží. Jak se závodí s volantem G920

Volant je potažený kůží a zpětnou odezvu zprostředkovávají dva motory. Perfektní je i rozsah otočení volantu o jeden a čtvrt otáčky do každé strany. Zamrzí chybějící řadicí páka v základní sadě a vyšší pořizovací cena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A62l13e46š 70J22a93n91á53č58e72k 3343244236453

Forza Horizon 2 mi příjde horší a míň zábavná než jednička. Volant k ní nepotřebuju, auta jezdím u dětí na konzoly gamepadem a na PC jedu střílečky ty se mi ovládají gamepadem na prd.

0/−1
6.2.2016 20:39

K52a21r30e70l 62F33l47o65r51i31a77n 6291757367122

Mno. Volant mám od podzimu a s tím, že se s ním lépe závodí než s gamepadem, rozhodně nesouhlasím. Je to ukrutný nezvyk, člověk je navíc mnohem pomalejší v korekcích a změnách směru - přecijen otočit volantem trvá, narozdíl od pohybu prstem. Zvlášť pokud je našinec odjakživa zvyklý na gamepad.

Navíc FM6 má poměrně zvláštní fyzikální model, kdy se auto chová absolutně nelogicky (vjezd do louže = okamžité hodiny, lehké ubrání plynu v zatáčce při 60 km/h = okamžité hodiny) a udržet se na silnici je mnohem těžší než s gamepadem. Trvalo mi dobře 2-3 dny, než jsem vyladil nastavení a s volantem se jakžtakž sžil, a přesto se mi to nezdá lepší.

Čekal jsem tak trochu zážitek SKORO jako v autě, popř. jako v Gran Turismu blahé paměti, což se tedy nedostavilo ani náhodou. Leč to není vina volantu jako takového. A volant v FH2? To fakt ne, tam vůbec jakýkoli o preciznost nemá význam :).

Nakonec to dopadlo tak, že volant používám nejvíc na PC v Euro Truck simulatoru a na Xboxu u FM6, a to ještě s nastavením řízení na normal, kdy se auto chová celkem rozumně (mód simulace je dle všeho doporučen výhradně pro gamepad).

0/−1
6.2.2016 19:12

R13o79s20ť10a 71M50e39c30a 3570313673906

Asi do Logitechu nabrali nového progresivniho managera, ktery přišel se skvělou myšlenkou prodat 8 let starou techniku s 30% navysenim ceny. Trosku prehanka. Za tyhle prachy se da pořídit Thrustmaster T300, nebo přidat 2000,- a koupit T500rs, kde uz je pohon přes řemen, pedaly komplet železo, nastavitelny odpor az na 16 kg atd. atd.

Tohle je uz fakt zastaralé. Pohon pres ozubena kola, tím pádem vůle, rachot, jako kdyby je i cítit krokovani po tom převodu.

Staré, drahé, vycurane...

+4/0
6.2.2016 15:23

J33a67k59u22b 89H89o71f41b50a73u45e36r 3898590105787

Stará dobrá G25 - volant se stejným rozsahem otáčení, řadící páka s volbou "H" nebo sekvence... Už G27 byla krokem zpět.

+4/0
6.2.2016 12:12

M98a14r70e71k 23P34i81l46k31a 1216436349514

Navíc G25 dle mého názoru nejpěknější. G27 se ještě dala,ale toto? Co to tam je za hrozný gamepad na tom? Proč to nemá řadící páku? I ty diody co byli na G27 zmizeli. V Logitechu by se měli probrat...

0/0
6.2.2016 12:57

D48a79n40i42e75l 26H97l60o96u20š69e63k 7463222406489

Mám Logitech G25, stále na něm hraji, alespoň třikrát do týdne, a stále funguje jak má. Designově je z celé řady nejlepší, za to ty nové jsou pěkný humus. Bohužel, podpora G25 ve hrách pomalu mizí.

0/0
6.2.2016 15:31

J69o35s36e24f 48Č69i57h51á67k 7851629940456

Vyšší? Je ohromná :-)

+7/0
6.2.2016 8:01

J86i17r53i 50N30o16s49e92k 5867202288660

vypadá to jak logitech momo racing potažený kůží

0/0
6.2.2016 3:39

J13i82r16i 19B74e13c64v28a10r 7192799946

Momo racing mám, her jsem zkusil spoustu -ale ta NEJ je starý a nepřekonaný RBR (pro PC)!

+1/0
6.2.2016 22:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.