Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silák potažený kůží. Jak se závodí s volantem G920

Volant je potažený kůží a zpětnou odezvu zprostředkovávají dva motory. Perfektní je i rozsah otočení volantu o jeden a čtvrt otáčky do každé strany. Zamrzí chybějící řadicí páka v základní sadě a vyšší pořizovací cena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A32l37e83š 92J49a51n17á29č38e21k 3293974136923

Forza Horizon 2 mi příjde horší a míň zábavná než jednička. Volant k ní nepotřebuju, auta jezdím u dětí na konzoly gamepadem a na PC jedu střílečky ty se mi ovládají gamepadem na prd.

0/−1
6.2.2016 20:39

K69a63r45e35l 37F29l50o88r49i55a11n 6621917687562

Mno. Volant mám od podzimu a s tím, že se s ním lépe závodí než s gamepadem, rozhodně nesouhlasím. Je to ukrutný nezvyk, člověk je navíc mnohem pomalejší v korekcích a změnách směru - přecijen otočit volantem trvá, narozdíl od pohybu prstem. Zvlášť pokud je našinec odjakživa zvyklý na gamepad.

Navíc FM6 má poměrně zvláštní fyzikální model, kdy se auto chová absolutně nelogicky (vjezd do louže = okamžité hodiny, lehké ubrání plynu v zatáčce při 60 km/h = okamžité hodiny) a udržet se na silnici je mnohem těžší než s gamepadem. Trvalo mi dobře 2-3 dny, než jsem vyladil nastavení a s volantem se jakžtakž sžil, a přesto se mi to nezdá lepší.

Čekal jsem tak trochu zážitek SKORO jako v autě, popř. jako v Gran Turismu blahé paměti, což se tedy nedostavilo ani náhodou. Leč to není vina volantu jako takového. A volant v FH2? To fakt ne, tam vůbec jakýkoli o preciznost nemá význam :).

Nakonec to dopadlo tak, že volant používám nejvíc na PC v Euro Truck simulatoru a na Xboxu u FM6, a to ještě s nastavením řízení na normal, kdy se auto chová celkem rozumně (mód simulace je dle všeho doporučen výhradně pro gamepad).

0/−1
6.2.2016 19:12

R48o70s43ť63a 93M88e23c21a 3620973153576

Asi do Logitechu nabrali nového progresivniho managera, ktery přišel se skvělou myšlenkou prodat 8 let starou techniku s 30% navysenim ceny. Trosku prehanka. Za tyhle prachy se da pořídit Thrustmaster T300, nebo přidat 2000,- a koupit T500rs, kde uz je pohon přes řemen, pedaly komplet železo, nastavitelny odpor az na 16 kg atd. atd.

Tohle je uz fakt zastaralé. Pohon pres ozubena kola, tím pádem vůle, rachot, jako kdyby je i cítit krokovani po tom převodu.

Staré, drahé, vycurane...

+4/0
6.2.2016 15:23

J44a38k89u45b 90H16o39f38b19a55u26e20r 3118230425867

Stará dobrá G25 - volant se stejným rozsahem otáčení, řadící páka s volbou "H" nebo sekvence... Už G27 byla krokem zpět.

+4/0
6.2.2016 12:12

M37a91r85e58k 47P71i89l49k84a 1436196139554

Navíc G25 dle mého názoru nejpěknější. G27 se ještě dala,ale toto? Co to tam je za hrozný gamepad na tom? Proč to nemá řadící páku? I ty diody co byli na G27 zmizeli. V Logitechu by se měli probrat...

0/0
6.2.2016 12:57

D52a81n37i31e70l 15H60l58o19u20š55e61k 7403472916549

Mám Logitech G25, stále na něm hraji, alespoň třikrát do týdne, a stále funguje jak má. Designově je z celé řady nejlepší, za to ty nové jsou pěkný humus. Bohužel, podpora G25 ve hrách pomalu mizí.

0/0
6.2.2016 15:31

J33o62s79e56f 36Č83i70h21á55k 7201729470496

Vyšší? Je ohromná :-)

+7/0
6.2.2016 8:01

J60i56r95i 36N81o66s73e87k 5877392188810

vypadá to jak logitech momo racing potažený kůží

0/0
6.2.2016 3:39

J38i28r81i 40B95e17c34v97a94r 7602809396

Momo racing mám, her jsem zkusil spoustu -ale ta NEJ je starý a nepřekonaný RBR (pro PC)!

+1/0
6.2.2016 22:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.