Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silák potažený kůží. Jak se závodí s volantem G920

Volant je potažený kůží a zpětnou odezvu zprostředkovávají dva motory. Perfektní je i rozsah otočení volantu o jeden a čtvrt otáčky do každé strany. Zamrzí chybějící řadicí páka v základní sadě a vyšší pořizovací cena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A38l93e90š 82J44a73n73á69č71e55k 3193644956963

Forza Horizon 2 mi příjde horší a míň zábavná než jednička. Volant k ní nepotřebuju, auta jezdím u dětí na konzoly gamepadem a na PC jedu střílečky ty se mi ovládají gamepadem na prd.

0/−1
6.2.2016 20:39

K79a10r69e32l 47F77l94o51r33i13a47n 6581597687322

Mno. Volant mám od podzimu a s tím, že se s ním lépe závodí než s gamepadem, rozhodně nesouhlasím. Je to ukrutný nezvyk, člověk je navíc mnohem pomalejší v korekcích a změnách směru - přecijen otočit volantem trvá, narozdíl od pohybu prstem. Zvlášť pokud je našinec odjakživa zvyklý na gamepad.

Navíc FM6 má poměrně zvláštní fyzikální model, kdy se auto chová absolutně nelogicky (vjezd do louže = okamžité hodiny, lehké ubrání plynu v zatáčce při 60 km/h = okamžité hodiny) a udržet se na silnici je mnohem těžší než s gamepadem. Trvalo mi dobře 2-3 dny, než jsem vyladil nastavení a s volantem se jakžtakž sžil, a přesto se mi to nezdá lepší.

Čekal jsem tak trochu zážitek SKORO jako v autě, popř. jako v Gran Turismu blahé paměti, což se tedy nedostavilo ani náhodou. Leč to není vina volantu jako takového. A volant v FH2? To fakt ne, tam vůbec jakýkoli o preciznost nemá význam :).

Nakonec to dopadlo tak, že volant používám nejvíc na PC v Euro Truck simulatoru a na Xboxu u FM6, a to ještě s nastavením řízení na normal, kdy se auto chová celkem rozumně (mód simulace je dle všeho doporučen výhradně pro gamepad).

0/−1
6.2.2016 19:12

R75o90s42ť97a 35M33e38c72a 3210683593396

Asi do Logitechu nabrali nového progresivniho managera, ktery přišel se skvělou myšlenkou prodat 8 let starou techniku s 30% navysenim ceny. Trosku prehanka. Za tyhle prachy se da pořídit Thrustmaster T300, nebo přidat 2000,- a koupit T500rs, kde uz je pohon přes řemen, pedaly komplet železo, nastavitelny odpor az na 16 kg atd. atd.

Tohle je uz fakt zastaralé. Pohon pres ozubena kola, tím pádem vůle, rachot, jako kdyby je i cítit krokovani po tom převodu.

Staré, drahé, vycurane...

+4/0
6.2.2016 15:23

J72a92k85u70b 16H82o83f52b53a74u92e93r 3688520435527

Stará dobrá G25 - volant se stejným rozsahem otáčení, řadící páka s volbou "H" nebo sekvence... Už G27 byla krokem zpět.

+4/0
6.2.2016 12:12

M67a78r96e24k 23P11i49l79k28a 1316966709564

Navíc G25 dle mého názoru nejpěknější. G27 se ještě dala,ale toto? Co to tam je za hrozný gamepad na tom? Proč to nemá řadící páku? I ty diody co byli na G27 zmizeli. V Logitechu by se měli probrat...

0/0
6.2.2016 12:57

D71a96n21i77e27l 64H77l40o27u75š52e75k 7833792326259

Mám Logitech G25, stále na něm hraji, alespoň třikrát do týdne, a stále funguje jak má. Designově je z celé řady nejlepší, za to ty nové jsou pěkný humus. Bohužel, podpora G25 ve hrách pomalu mizí.

0/0
6.2.2016 15:31

J49o14s65e80f 94Č29i52h89á62k 7241589900466

Vyšší? Je ohromná :-)

+7/0
6.2.2016 8:01

J90i87r60i 85N80o95s13e95k 5827902348770

vypadá to jak logitech momo racing potažený kůží

0/0
6.2.2016 3:39

J74i37r61i 31B71e46c26v68a57r 7122819926

Momo racing mám, her jsem zkusil spoustu -ale ta NEJ je starý a nepřekonaný RBR (pro PC)!

+1/0
6.2.2016 22:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.