Diskuze
Hearthstone čeká největší změna od vydání, hra se otevře novým hráčům
Děkujeme za pochopení.
M56a46r72t35i17n 75H69a37b16r
Jeste by bylo dobre zminit ze bude 18 deck slotu :)
V41l97a97d35i62m90í73r 29K22r35i83s89t72e34n
Nevím opravdu se nejedná o nic jiného než vydojit kozla ještě více. Hodně se mluví o tom, že např. Dr Boom. Piloted shredder atd jsou natolik silné karty na svých pozicích že kromě speciálních decků je mít je skoro povinnost. Tak místo toho, aby na ně šáhli a upravili a umožnili na těchto pozicích více variability, tak raději zakážou celé sady? Navíc ty nové kolekce byly vytvářeny s vědomím, že tyto dané karty existují a jsou ve hře. Každé povolání dostalo svým způsobem některým rozšířením posílení, které bylo potřeba, toto se tímto vyloženě hroutí. (mágové unstable portal, flamecanon jediné, co jim tedy zůstane je freeze mage, mech mage a i flamewalker jde do kopru a podobné to bude i jinde)
Nový mód bude relativně sterilní tj velice málo kombinací, takže na jednu stranu velmi dobře kontrolovaný vyvážeností, na druhou stranu pedvídatelný a asi dosti nudný. Také mi z toho plyne, že na ten "starý" mód budou s vyvážeností zvysoka kašlat(což jim bylo vyčítána ta laxnost již teď, někdy právem někdy neprávem). Je pravdou že s přibýváním karet by to bylo čím dál těžší.
Dále nechápu, jak to chtějí koncipovat. Vyrobím nový set, který bude muset počítat se synergiemi z minulého roku a zároveň počítat s tím, že za rok o tyto synergie přijde? Takže budu ob rok s mírnými variacemi vytvářet podobné karty?...
Řešení, které mne napadá, že některé vybrané karty by se z rozšíření mohli povýšit na basic, ale to jsme skoro tam kde jsme byli.
Ve výsledku, jsem z toho nesvůj, je to obrovský zásah, možná i potřebný , ale myslím dosti nešťastný,
P92e75t90r 24J48a25r92o13š
Přesně, je to nedomyšlený. Kdyby radši zastřešili pořádně turnaje, aby šly registrovat přes jejich lobby. Nebo spojili player pooly, aby byly kratší fronty. Plus když má někdo přátele v EU i US, nemá šanci hrát s oběma a musí si vybrat, pokud to nechce celé grindit/platit dvakrát.
M18a71r57t39i41n 23B41e25n57e21š
Je to velký posun k pay2win už jen proto, že než f2p hráč poskládá deck, tak může začít skládat nový. Zároveň některé zásadní věci nebyly dostatečně ujasněny. Např. v článku píšete "... už nebude možné koupit za skutečné peníze. Jedinou možností, jak je získat, je craft." Blizzard však v novince píše, že pokud máte koupené jedno křídlo adventure, budete moci získat a dokončit i zbytek, ale nikde není zřejmé, jestli pujdou zbylá křídla koupit normálně za goldy a jestli po jejich dokončení hráč obdrží klasicky karty jako rewardy :/ ... jsem teď dost zaseklej kvůli nedostatku informací, protože nevim, co mám nebo nemám kupovat :D
O20n44d43ř56e56j 12Z32a94c79h
Adventures spadající to Standardu půjdou koupit normálně jako dnes. Ta, která už tam nepatří (a zatím mluvíme jen o Curse of Naxxrammas) nepůjdou koupit za skutečné peníze. Pokud ovšem hráč vlastní alespoň jeden wing, půjdou zbylé koupit za goldy. Pokud nemá žádnou část, sežene karty už jen přes craft.
Wild imho zůstává, aby hráči neremcali a měli šanci stavět bláznivé decky (třeba ve WoW TCG už šlo stavět nekonečná komba po určité době). Zaměření na Standard je zřejmé. Funguje to tak v TCG běžně.
P45e44t43r 28Z34á27l92e81s14n31ý
Tak to vypadá, že se jim možná podařilo mě zlákat, toto zní velmi dobře.
M70a81r92e69k 58D56u75c31h51á31č
Upřímě, jak pro koho. Pro nováčky určitě, o tom se nehádám a staří pardálové, co mají v podstatě kompletní kolekci, s tím asi taky problém mít nebudou, ale spoustě lidí se podle mě nebude líbit fakt, že některé karty už jinak než craftem člověk nezíská. Vycraftit legendární kartu je docela otrava.
Ve Wildu bude těžší konkurovat, protože už nebude šance získat některé dobré legendárky z balíčků ale jen craftem (a 1600 dustů je pro půměrného hráče docela dost) a Standart bude zase vyžadovat stále nové a nové karty, což průměrný hráč také moc neuvítá, protože jejich získávání není zas tak jednoduché.
Celkově mi to příjde jako posun k pay2win.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
Prodej bytu 3+1, 75 m2, Svitavy, ul. U Stadionu
U Stadionu, Svitavy - Předměstí
3 150 000 Kč