Diskuze

Šedý marketing, o kterém se nemluví: Ze hry si utahujte, ale ne příliš

Reklamní společnost při komunikaci s herním webem poodhalila, jak probíhá nenápadná spolupráce s autory neoficiálních herních videí. Ta mnohdy funguje jako propagace, o které se příliš nemluví. V minulosti o ní tvůrci zcela mlčeli, po zásahu kontrolních organizací je však firmy mnohdy raději přiznávají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ten úvodní obrázek na "medvědovi z mečem a v brnení" asi nebude ilustrační obrázek ze ST :-)

0 0
možnosti

Perfect World, jak ironické.

2 0
možnosti

opravte ten preklad na konci, to vazne bije do oci.....

jinak bych to neresil, je to prece reklama a dostli za ni i zaplaceno... bylo to tak pred dvaceti lety a bude i nadale....

1 0
možnosti

Souhlasím... snad si někdo nemyslí, že ta paní v televizi ten prací prášek vážně tak zbožňuje. Navíc většinou stejně nezakryjete špatnou hru dobrým komentářem. Video může mít úspěch, ale všichni vidí, že hra je o ničem. :-)

1 0
možnosti