Diskuze

RECENZE: Firewatch nabízí lidské drama v prostředí národního parku

Hra Firewatch, na níž pracovali dva z tvůrců úspěšné herní adaptace komiksu The Walking Dead, patří k nejočekávanějším nezávislým titulům letošního roku. Zaujme především neotřelým příběhem, na Playstation 4 se však potýká s problematickou optimalizací.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Celou dobu mě hra dost mrazila, až jsem se u ní bál. A pak ten konec, ten mi přišel dost nijaký. Asi jsem ho moc nepobral nebo tak, ale čekal jsem něco víc, něco napínavějšího, lepšího. Poslední chvíle hraní mě už ani tak nebraly, Pořád jsem doufal ještě v něco, v něco co mě šokuje ale nepřišlo nic. Navíc, některá místa mi nedávají moc smysl. Ta hra mě skoro celou dobu ohromně bavila, dal jsem ji na jeden zátah ale ten konec mě rozhodil. Každopádně jinak hodnotím tu hru hodně pozitivně. Podruhé si ji dám asi až za hodně dlouho, protože takhle když vím co se stane a jak to dopadne to nemá cenu, ale asi si ji podruhé dám.

Btw, štvaly mě ty matoucí indicie a tak. Hlavně v těch schránkách. Minimálně jsem si myslel, že aspoň ty zprávy tam budou mít nějaký význam. Nic. Mno a čím víc nad tím přemýšlím tím menší vidím logiku v některých věcech (SPOILERY Například, jak mohl Brianův táta (ani jméno si nepamatuju, lol), zřídit celou tu oblast u jezera (jak se tam našly ty dokumenty, uh nevím jak se to jmenuje, ale ta oplocená, jak se tam šlo dostat až s tou sekerou), protože o komplicích se nikde nezmiňovalo. A to je jedna věc z několika.

0 0
možnosti